Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Άλλαξε ο Μανωλιός ..... με το αζημίωτο.

Δημοσίευσηαπό Athos » 29 Μαρ 2006, 09:03

frank έγραψε:
gtsit έγραψε:Έτσι το niva θα βρει κάποιον άξιο ιδιοκτήτη που θα το σέβεται και αυτό με την σειρά του, θα του ανταποδίδει τον σεβασμό αυτό.


Δεδομένου οτι δεν έχω εμπειρία από Niva, μου εγείρονται κάποια ερωτήματα:

1) Πως αντιλαμβάνεται το όχημα ότι ο ιδιοκτήτης του είναι άξιος?
2) Πως αντιλαμβάνεται το όχημα ότι ο ιδιοκτήτης του το σέβεται?
3) Πως ακριβώς ανταποδίδει το όχημα τον σεβασμό στον ιδιοκτήτη?
4) Γιατί τα οχήματα δεν σε σέβονται όταν τα παραμελείς?
5) Πως φαίνεται ότι δεν σε σέβονται?

Θα χαιρόμουν αν είχα απάντηση


Ψάξε και δες την ταινία "Κριστίν" (του Κάρπεντερ είναι νομίζω) έχει απαντήσεις για όλα τα ερωτήματα σου..
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό VUK » 05 Μαρ 2007, 13:17

Είναι πραγματικά περιέργο ό,τι έρχεται στην Ελλάδα αλλάζει κα τιμή. To NIVA έχει τη χαμηλότερη τιμή στην αγορά αλλά παραμένει συνανάλογη με τα όσα προσφέρει και τα όσα αναγκάζεσαι να προσθέσεις, να αλλάξεις ή να τροποιήσεις πάνω του. Θα προτιμούσα λίγο περισσότερο ρεαλισμό από την εταιρία και ακόμη περισσότερη ειλικρίνεια για το προϊόν. Προσωπικά και πάλι NIVA θα αγόραζα αλλά να ήξερα τουλάχιστον ότι μετά την αγορά θα το "ξαναγοράσω" δυο με τρεις φορές. Θα έκανα άλλο προϋπολογισμό. Όσο για το καινούργιο Chevy Niva ή όπως αλλιώς θα το ονομάσουν τελικά, άσε να το δούμε πρώτα κατά το 2010 στην Ελλάδα και τα ξαναλέμε.
Άβαταρ μέλους
VUK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 05 Μαρ 2007, 11:32
Τοποθεσία: ΤΟΥΜΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό VUK » 05 Μαρ 2007, 13:20

Είναι πραγματικά περιέργο ό,τι έρχεται στην Ελλάδα αλλάζει κα τιμή. To NIVA έχει τη χαμηλότερη τιμή στην αγορά αλλά παραμένει συνανάλογη με τα όσα προσφέρει και τα όσα αναγκάζεσαι να προσθέσεις, να αλλάξεις ή να τροποιήσεις πάνω του. Θα προτιμούσα λίγο περισσότερο ρεαλισμό από την εταιρία και ακόμη περισσότερη ειλικρίνεια για το προϊόν. Προσωπικά και πάλι NIVA θα αγόραζα αλλά να ήξερα τουλάχιστον ότι μετά την αγορά θα το "ξαναγοράσω" δυο με τρεις φορές. Θα έκανα άλλο προϋπολογισμό. Όσο για το καινούργιο Chevy Niva ή όπως αλλιώς θα το ονομάσουν τελικά, άσε να το δούμε πρώτα κατά το 2010 στην Ελλάδα και τα ξαναλέμε.
Άβαταρ μέλους
VUK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 05 Μαρ 2007, 11:32
Τοποθεσία: ΤΟΥΜΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 12 Μαρ 2007, 15:15

VUK έγραψε:Είναι πραγματικά περιέργο ό,τι έρχεται στην Ελλάδα αλλάζει κα τιμή. To NIVA έχει τη χαμηλότερη τιμή στην αγορά αλλά παραμένει συνανάλογη με τα όσα προσφέρει και τα όσα αναγκάζεσαι να προσθέσεις, να αλλάξεις ή να τροποιήσεις πάνω του. Θα προτιμούσα λίγο περισσότερο ρεαλισμό από την εταιρία και ακόμη περισσότερη ειλικρίνεια για το προϊόν. Προσωπικά και πάλι NIVA θα αγόραζα αλλά να ήξερα τουλάχιστον ότι μετά την αγορά θα το "ξαναγοράσω" δυο με τρεις φορές. Θα έκανα άλλο προϋπολογισμό. Όσο για το καινούργιο Chevy Niva ή όπως αλλιώς θα το ονομάσουν τελικά, άσε να το δούμε πρώτα κατά το 2010 στην Ελλάδα και τα ξαναλέμε.


Το chevy niva πολύ δύσκολα θα το δούμε στην Ελλάδα γενικώς. Αν ήταν θα το είχαμε δει ήδη. Τους τελευταίους μήνες ειδικά γίνονται συνεχείς αλλαγές στα ιδιοκτησιακά και διοικητικά στην LADA στην Ρωσσία με αποτέλεσμα να μην γίνεται καμία κίνηση εδώ πέρα μέχρι να ξεκαθαρίσουν οριστικά τα πράγματα. Επίσης από όσο ξέρω η συνεργασία GM και LADA έσπασε με αποτέλεσμα να αλλάζουν τα πράγματα. H Καναδέζικη MAGNA συνεργάζεται πια με την LADA γεγονός που πιστεύω πως θα βελτιώσει την κατάσταση αισθητά. (Η συγκεκριμένη εταιρεία συνεργάζεται με την RENAULT και την BMW επίσης για την κατασκευή ανταλλακτικών και σασί αυτοκινήτων). Καλό είναι λοιπόν να έχουμε μια στοιχειώδη ενημέρωση πριν να γινόμαστε αμείληκτοι κριτές.
Όσο για αυτό που λες φίλε μου VUK "αλλά να ήξερα τουλάχιστον ότι μετά την αγορά θα το "ξαναγοράσω" δυο με τρεις φορές. Θα έκανα άλλο προϋπολογισμό" διαφωνώ σε μεγάλο βαθμό. Και αυτό γιατί νομίζω πως υπερβάλλεις αισθητά. Τι θέλω να πω?? Γιατί δεν μιλάμε με νούμερα για να δούμε αν ισχύει αυτό που λες???
Γνωρίζω από προσωπική εμπειρία πως το NIVA χρειάζεται κάποια χρήματα αφού το πάρεις καινούργιο για να το φέρεις στην κατάσταση που πρέπει ώστε να διορθώσεις κάποιες κατασκευαστικές ατέλειες και να το χαρείς όπως ταιριάζει σε ένα τέτοιο τετρακίνητο.
Είμαι ιδιοκτήτης ενός καινούργιου NIVA από το 2004.
Κάθησα λοιπόν όλο αυτό το διάστημα και κατέγραφα τα πάντα από το πιο σημαντικό μέχρι και το πιο ασήμαντο μέχρι να το φέρω στην κατάσταση που ήθελα. Δεν μιλάω για τα καθιερωμένα service αλλά για εξτρά δουλειές και βελτιώσεις που ουσιαστικά λύνουν τα αρχικά προβλήματα του αυτοκινήτου.

ΣΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.

1 ΑΛΛΑΓΗ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
2 ΘΗΚΗ ΠΙΣΩ ΓΑΙ ΤΗΝ ΡΕΖΕΡΒΑ ΑΠΟ ΡΩΣΣΙΑ
3 ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΔΙΑ NIVA ΑΠΟ ΡΩΣΣΙΑ
4 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΗΧΕΙΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ
5 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΠΟ - ΑΥΤΑΚΙΑ
6 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΣΕΠΕΣ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ
7 ΑΛΛΑΓΗ ΧΕΡΙΟΥΛΙΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ
8 ΑΛΛΑΓΗ 19ΑΡΙΑ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΣΤΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
9 ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΩΝ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ
10 ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
11 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΛΑΣΤΙΧΕΝΙΟΙ ΝΕΡΟΧΥΤΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΜΑ
12 ΚΑΘΡΕΠΤΕΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΡΩΣΣΙΚΟΙ
13 ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ
14 ΑΛΛΑΓΗ ΦΟΥΣΚΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΜΠΙΛΙΟΦΟΡΟΥ
15 ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΜΑΝΤΕΜΙ
16 ΑΛΛΑΓΗ ΒΑΛΒΙΔΑΣ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟ AUDI ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ - ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ (ΜΕ BUTTON ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ)
17 ΠΑΡΑΤΙΜΟΝΟ ΜΕ ΡΟΥΛΕΜΑΝ (ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ)
18 ΑΛΛΑΓΗ ΚΥΛΙΝΔΡΑΚΙ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
19 ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΣΤΙΧΑΚΙ ΠΙΣΩ ΔΕΞΙΟΥ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
20 ΑΛΛΑΓΗ ΒΗΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΤΕΡ ΡΕΛΑΝΤΙ
21 ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΠΑΚΙ ΔΟΧΕΙΟΥ ΥΓΡΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
22 ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΑ ΤΑ ΩΣΤΗΡΙΑ
23 ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ
24 ΑΛΛΑΓΗ ΦΛΑΤΝΖΑΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ

ΤΕΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ: 1.565euro

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΚΑΙ ΤΙ ΔΙΟΡΘΩΣΑ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΦΥΣΙΚΑ.

1. ΑΛΛΑΓΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΠΥΡΑΚΙΩΝ Ή ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΚΡΟΥΣΤΙΚΟΥ
2. ΑΛΛΑΓΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ MAF
3. ΑΛΛΑΓΗ ΡΕΛΕ ΠΙΣΩ ΘΕΜΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΤΖΑΜΙΩΝ
4. ΑΛΛΑΓΗ ΑΙΘΗΤΗΡΑ ΑΝΩΜΑΛΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
5. ΑΛΛΑΓΗ ΒΗΜΑΤΙΚΟΥ ΜΟΤΕΡ ΡΕΛΑΝΤΙ (1η φορά)
6. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΛΛ/ΣΤΗ ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ
7. ΑΛΛΑΓΗ ΔΥΝΑΜΟ ΜΕ BOSCH ΣΑΦΩΣ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟ
8. ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΑΣΜΑΝ ΜΕ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ
9. ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΝΤΛΙΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
10. ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΑΞΟΝΩΝ
11. ΑΛΛΑΓΗ ΨΥΓΕΙΟΥ ΛΟΓΩ ΔΙΑΡΡΟΗΣ
12. ΑΛΛΑΓΗ ΒΕΝΤΥΛΑΤΕΡ ΛΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ GATES

Μετά από όλα αυτά το αμάξι έπαψε να ζητάει και το απολαμβάνω στην κυριολεξία κάνοντας τα καθιερωμένα service.

ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΩΣΑ άλλα 1.565 euro μέσα σε αυτά τα 3 χρόνια πέρα από τα προβλεπόμενα. Το πήρα 10.600euro το 2004 καινούργιο. Συν άλλα 1.565 μας κάνουν 12.165euro. Βέβαια ήμουν ψείρας και διόρθωσα τα πάντα. Εσύ θα μπορούσες να δώσεις και λιγότερα. Ότι κιχ άκουγα έψαχνα να βρω τι είναι.

ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΛΟΙΠΟΝ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΒΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ NIVA ΣΤΑ 12.165euro???

ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ............
Αν μη τι άλλο οι τιμές στα ανταλλακτικά του είναι σαφώς μα σαφώς μικρότερες από άλλα τετρακίνητα.
ΤΣΙΤΟΥΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Η/Υ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ - ΕΜΠΟΡΙΟ Η/Υ, ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ - HOSTING

Web Site http://www.pcrepair.gr
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό Elvis_ » 22 Μαρ 2007, 15:56

εγω προσωπικα ολα αυτα τα βρισκω πολλα για ενα κενουργιο αυτοκινητο. επειδη εχω το 2105 απο κενουργιο μπορω να πω οτι δεν τα προσεχουν πολυ τα λαντα. η ποιοτητα κατασκευης τους αυτοκινητου και τον ανταλλακτικων δεν ειναι η πρεπουσα. ισως και γι’αυτο ειναι ολα φθηνοτερα σε σχεση με αλλες μαρκες. δηλαδη τοσα χρονια δεν μπορουσαν να διορθωσουν το προβλημα που εχουν τα νίβα με το δυναμο......θα το ξανασκεφτω σοβαρα να παρω λαντα. πιστευω οτι τα λαντα κανουν μονο για μεταχειρησμενα 2-3 ετων ωστε ο προηγουμενος να εχει διορθωσει ολες τις βλαβες και επειδη εχουν χαμηλη μεταπωλητικη αξια θα το παρεις σκετικα φθηνα. να το κρατησεις 5-6 χρονια και μετα να το δωσεις επειδη μετα απο καποια χρονια εχω παρατηρησει οτι αρχιζουν και χαλανε ολα σιγα-σιγα. απο διακοπτες, πλαστικα μεχρι και φλαντζες, ηλεκτρικα, βαλβιδες ακομη και εαν δεν το χρησιμοποιεις το αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
Elvis_
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 24 Οκτ 2005, 12:08

Δημοσίευσηαπό gtsit » 23 Μαρ 2007, 00:12

Elvis_ έγραψε:εγω προσωπικα ολα αυτα τα βρισκω πολλα για ενα κενουργιο αυτοκινητο. επειδη εχω το 2105 απο κενουργιο μπορω να πω οτι δεν τα προσεχουν πολυ τα λαντα. η ποιοτητα κατασκευης τους αυτοκινητου και τον ανταλλακτικων δεν ειναι η πρεπουσα. ισως και γι’αυτο ειναι ολα φθηνοτερα σε σχεση με αλλες μαρκες. δηλαδη τοσα χρονια δεν μπορουσαν να διορθωσουν το προβλημα που εχουν τα νίβα με το δυναμο......θα το ξανασκεφτω σοβαρα να παρω λαντα. πιστευω οτι τα λαντα κανουν μονο για μεταχειρησμενα 2-3 ετων ωστε ο προηγουμενος να εχει διορθωσει ολες τις βλαβες και επειδη εχουν χαμηλη μεταπωλητικη αξια θα το παρεις σκετικα φθηνα. να το κρατησεις 5-6 χρονια και μετα να το δωσεις επειδη μετα απο καποια χρονια εχω παρατηρησει οτι αρχιζουν και χαλανε ολα σιγα-σιγα. απο διακοπτες, πλαστικα μεχρι και φλαντζες, ηλεκτρικα, βαλβιδες ακομη και εαν δεν το χρησιμοποιεις το αυτοκινητο.


Μάλλον κάπου τα μπέρδεψες αφού δεν μιλάμε για καινούργιο αυτοκίνητο αλλά για καινούργιο τετρακίνητο. Αν μιλούσαμε για ένα απλό αυτοκίνητο ίσως να ήταν ακριβό. Για καινούργιο λοιπόν τετρακίνητο με εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες επιμένω πως η τιμή του είναι χαμηλή όπως και το κόστος των ανταλλακτικών του. Αν ζητάς περισσότερο αξιοπιστία παίρνεις γιαπωνέζο. Εκεί όμως είμαι σίγουρος πως τα service του είναι σαφώς υψηλότερα σε κόστος η τιμή του επίσης αλλά είμαι άλλο τόσο σίγουρος πως οι εκτός δρόμου επιδόσεις του είναι κατώτερες του NIVA (μαμά μιλάμε πάντα).
ΤΣΙΤΟΥΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Η/Υ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ - ΕΜΠΟΡΙΟ Η/Υ, ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ - HOSTING

Web Site http://www.pcrepair.gr
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό teomac » 13 Απρ 2007, 19:58

Φίλε Γιώργο
Τι άλλα 4Χ4 έχεις οδηγήσει
Σε ρωτώ ειλικρινά και όχι με είρωνεία
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
teomac
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 12 Μαρ 2007, 18:50
Τοποθεσία: Όπου γης και πατρίς

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 15 Απρ 2007, 19:44

gtsit έγραψε:Αν ζητάς περισσότερο αξιοπιστία παίρνεις γιαπωνέζο. Εκεί όμως είμαι σίγουρος πως τα service του είναι σαφώς υψηλότερα σε κόστος η τιμή του επίσης αλλά είμαι άλλο τόσο σίγουρος πως οι εκτός δρόμου επιδόσεις του είναι κατώτερες του NIVA (μαμά μιλάμε πάντα).

Γιώργο, σαν πρώην κάτοχος Niva και νυν Jimny, έχω να πω τα εξής:
1. Όντως το κόστος των ανταλλακτικών του Niva δεν παίζεται, είναι μακράν το φτηνότερο σε σύγκριση με όλα τα υπόλοιπα.
2. Όντως το Jimny είναι περισσότερο αξιόπιστο, 1,5 χρόνο τώρα δεν έχω αλλάξει ούτε μια λάμπα, δεν έχω συμπληρώσει ούτε 1 γραμμάριο υγρά γενικά, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με βλάβες πέρα από τις φυσιολογικές αβαρίες λόγω μετατροπών, με το Niva ήμουν κάθε 15 μέρες στο συνεργείο για μαζέματα, το τελικό κόστος είναι μεγαλύτερο σε πληροφορώ ή τουλάχιστον έτσι νομίζω.
3. Τα service του όσο και αν ακούγεται περίεργο είναι το ίδιο οικονομικά με το Niva, ίσως γιατί αλλάζεις μόνο τα προβλεπόμενα χωρίς να βγαίνουν κι άλλα στην πορεία όπως στο Niva, εκεί παίζει βασικό ρόλο και ο εκάστοτε μάστορας, οι αντιπροσωπείες είναι φωτιά και λαύρα φυσικά.
4. Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι οι εκτός δρόμου ικανότητες του Niva είναι ανώτερες του Jimny ή του Vitara, εγώ τουλάχιστον δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο, υπάρχουν υπέρ και κατά και στις δύο πλευρές, το αποτέλεσμα μάλλον είναι ισόπαλο, φυσικά οι δυνατότητες μετατροπής για το Jimny (και σε μικρότερο βαθμό για το Vitara) είναι πολλαπλάσιες.
Γενικά το Niva είναι ένα απόλυτα τίμιο τετρακίνητο το οποίο αν ξέρεις για ποιό λόγο το αγοράζεις δεν πρόκειται να σε προδώσει ποτέ, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι το καλύτερο τετρακίνητο της αγοράς, ούτε ότι "δε σπάει δε χαλάει" πέρα από τη μεταξύ μας πλάκα και τα πειράγματα...
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό gtsit » 18 Απρ 2007, 21:12

Metalaxe έγραψε:
gtsit έγραψε:Αν ζητάς περισσότερο αξιοπιστία παίρνεις γιαπωνέζο. Εκεί όμως είμαι σίγουρος πως τα service του είναι σαφώς υψηλότερα σε κόστος η τιμή του επίσης αλλά είμαι άλλο τόσο σίγουρος πως οι εκτός δρόμου επιδόσεις του είναι κατώτερες του NIVA (μαμά μιλάμε πάντα).

Γιώργο, σαν πρώην κάτοχος Niva και νυν Jimny, έχω να πω τα εξής:
1. Όντως το κόστος των ανταλλακτικών του Niva δεν παίζεται, είναι μακράν το φτηνότερο σε σύγκριση με όλα τα υπόλοιπα.
2. Όντως το Jimny είναι περισσότερο αξιόπιστο, 1,5 χρόνο τώρα δεν έχω αλλάξει ούτε μια λάμπα, δεν έχω συμπληρώσει ούτε 1 γραμμάριο υγρά γενικά, δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με βλάβες πέρα από τις φυσιολογικές αβαρίες λόγω μετατροπών, με το Niva ήμουν κάθε 15 μέρες στο συνεργείο για μαζέματα, το τελικό κόστος είναι μεγαλύτερο σε πληροφορώ ή τουλάχιστον έτσι νομίζω.
3. Τα service του όσο και αν ακούγεται περίεργο είναι το ίδιο οικονομικά με το Niva, ίσως γιατί αλλάζεις μόνο τα προβλεπόμενα χωρίς να βγαίνουν κι άλλα στην πορεία όπως στο Niva, εκεί παίζει βασικό ρόλο και ο εκάστοτε μάστορας, οι αντιπροσωπείες είναι φωτιά και λαύρα φυσικά.
4. Μην είσαι τόσο σίγουρος ότι οι εκτός δρόμου ικανότητες του Niva είναι ανώτερες του Jimny ή του Vitara, εγώ τουλάχιστον δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο, υπάρχουν υπέρ και κατά και στις δύο πλευρές, το αποτέλεσμα μάλλον είναι ισόπαλο, φυσικά οι δυνατότητες μετατροπής για το Jimny (και σε μικρότερο βαθμό για το Vitara) είναι πολλαπλάσιες.
Γενικά το Niva είναι ένα απόλυτα τίμιο τετρακίνητο το οποίο αν ξέρεις για ποιό λόγο το αγοράζεις δεν πρόκειται να σε προδώσει ποτέ, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι το καλύτερο τετρακίνητο της αγοράς, ούτε ότι "δε σπάει δε χαλάει" πέρα από τη μεταξύ μας πλάκα και τα πειράγματα...



Δεν είπε κανείς ότι είναι το καλύτερο τετρακίνητο της αγοράς. Είναι όμως το καλύτερο για τα λεφτά που κοστίζει και θα το λέω συνέχεια. Οι δυνατότητες αξιοπρεπών μετατροπών στο NIVA τον τελευταίο καιρό έχουν αυξηθεί σημαντικά με πατέντες στο διαφορικό κτλπ. Έτσι μπορείς να πάρεις ακόμη μεγαλύτερο ύψος. Είμαι περίεργος όμως να μου πεις πόσο κοστίζει μια αξιοπρεπή μετατροπή στο JIMNY :roll: γιατί στο NIVA κοστίζει ελάχιστα....
Επίσης προσωπικά ποτέ δεν με συγκίνησαν τα υποτιθέμενα τζιπάκια με τους πλαστικούς προφυλακτήρες και όλα αυτά τα καλούδια που τα συνοδεύουν..... Είμαι περίεργος να δω τι θα γίνει αν ακουμπήσουν σε κανα βράχο επάνω η σε καμιά μεγάλη πέτρα. Ή έστω αν πάνε να περάσουν κανά βαθύ νεροφάγωμα. Αλήθεια πόσο κοστίζει να βάλεις στο JIMNY προφυλακτήρες aftermarket μεταλλικούς και ανθεκτικούς???
Επίσης μπορείς να μου πεις τι ασφάλεια σου προσφέρει το JIMNY στην άσφαλτο με 120χλμ την ώρα και πίσω κίνηση??? Σε ένα απότομο φρενάρισμα ας πούμε..... Είναι λίγο φύλλο φτερό νομίζω... :? Δεν υπάρχει καμία σύγκριση της μόνιμης τετρακίνησης με την επιλεκτική. Όταν εσύ είσαι πισωκούνα εγώ είμαι τετρακούνα και έχω σαφώς καλύτερα κρατήματα και οδική συμπεριφορά. Καίω βέβαια πραπάνω καύσιμο και το δέχομαι αλλά έχω άλλη σιγουριά και πάτημα.
Για το service ξέρεις ποιά είναι η διαφορά μας?? Ότι εσύ για οτιδήποτε τύχει χρειάζεσαι οπωσδήποτε μηχανικό ενώ εγώ πολλά μπορώ να τα φτιάξω και μόνος μου αφού το NIVA προσφέρεται για προσωπική εργασία. Άλλη μια μεγάλη διαφορά μεταξύ των 2 οχημάτων. Εννοείτε ότι σπάει και ότι χαλάει. Δεν είπα το αντίθετο. Το JIMNY δηλαδή δεν σπάει???? Πόσο κοστίζουν τα διαφορικά του JIMNY??? Είμαι περίεργος..... :roll: Στο NIVA πάντως αλλάζεις το σασμάν με ολοκαίνουργιο (όλο και την χελώνα μαζί) άντε με κανα 1.100 - 1.200ευρώ την στιγμή που το σασμάν του VW POLO (το έχει η κοπελιά μου) κάνει καινούργιο 2.500ευρώ. Στην τελική αν πάθεις κάποια ζημιά (το έχουν βελτιώσει σημαντικά και δεν βγάζει πια προβλήματα) αλλάζεις μόνο τα σωθικά του σασμάν με καινύργια με κανά 600άρι νομίζω και ίσως να λέω και πολλά. Είπες κάτι? :shock:
Τέλος στο NIVA μου κουβαλάω φτυάρι, συρατόσχοινο 20μέτρα, 4 ιμάντες (2 οκτάμετρους), 4 ναυτικά κλειδιά, διάφορα υγρά, εργαλεία, κιθάρα (1,5 τόνου τραβηγμα) μόνιμα συν τις εκάστοτε αποσκευές μου. Αν μου βρεις χώρο να τα βάλω όλα αυτά στο JIMNY συν 5 άτομα εγώ παίρνω πίσω όσα λέω και θα παραδεχτώ ότι είναι το καλύτερο.
Αν παραδέχομαι κάτι στο JIMNY είναι ο άξονας μπροστά. Κατ τ άλλα προτιμώ το SAMURAI να σου πω την αλήθεια μου. Πιο τίμιο το θεωρώ.
To NIVA είναι για τους λάτρεις της τετρακίνησης και του βουνού αλλά και για τους μερακλήδες. Αν δεν είσαι κάτι από τα τρία άστο μην το πάρεις.
Αυτή είναι η αποψή μου.
Στην τελική στο χώμα το απολαμβάνω και δεν τρέμω μήπως σπάσει κάτι.
Το χαίρομαι ρε γαμώτω. Αφού και να σπάσει κάτι είναι πάμφτηνο... :wink:
Πέρα από τις επιπολαιότητες και τις απροσεξίες των Ρώσσων κάτι ξέρανε όταν το σχεδιάζανε πάντως....
ΤΣΙΤΟΥΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Η/Υ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ - ΕΜΠΟΡΙΟ Η/Υ, ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ - HOSTING

Web Site http://www.pcrepair.gr
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 19 Απρ 2007, 21:00

Απ' ότι καταλαβαίνω δεν έχει νόημα η συνέχιση της κουβέντας, εκπέμπουμε σε άλλο μήκος κύματος, έχεις δίκιο, το Niva είναι το καλύτερο, είναι το φθηνότερο, είναι για τους λίγους και εκλεκτούς, αυτούς που ξέρουν από τετρακίνηση, έχεις δίκιο, που να ξέρω εγώ από Niva, καλές βόλτες...
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό gtsit » 19 Απρ 2007, 22:02

Metalaxe έγραψε:Απ' ότι καταλαβαίνω δεν έχει νόημα η συνέχιση της κουβέντας, εκπέμπουμε σε άλλο μήκος κύματος, έχεις δίκιο, το Niva είναι το καλύτερο, είναι το φθηνότερο, είναι για τους λίγους και εκλεκτούς, αυτούς που ξέρουν από τετρακίνηση, έχεις δίκιο, που να ξέρω εγώ από Niva, καλές βόλτες...


Για κάποιο λόγο που δεν τον γνωρίζω προσωπικά, δεν θέλεις να καταλάβεις τι λέω και παραποιείς τα λεγομενά μου. Ελληνικά ευτυχώς ξέρω και πιστεύω πως ξέρεις και εσύ όπως και όλος ο κόσμος που μπαίνει εδώ μέσα. Για κάποιο λόγο την αποψή μου για το NIVA που είναι γενικότερη την παίρνεις προσωπικά.
Ίσως τα εισαγωγικά να έπρεπε να μπουν σε κάποια φράση μου και να σε μπέρδεψα. Δεν είπα ούτε ότι δεν ξέρεις από τετρακίνηση ούτε ότι δεν ξέρεις από NIVA. Είπα πολύ απλά ότι το NIVA απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό (πχ δεν θα το πάρει αυτός που τον ενοχλεί ο θόρυβος και σίγουρα θα το πάρει αυτός που γουστάρει την τετρακίνηση, τώρα γιατί το πήρες προσωπικά...) και ναι για μένα είναι το καλύτερο για τα λεφτά που κοστίζει.

για τα λεφτά που κοστίζει
για τα λεφτά που κοστίζει
για τα λεφτά που κοστίζει

γκε γκε???Πόσο πιο απλά να το πω.
Απλά Ελληνικά. Απαγορεύετε να διαφωνείς μου φαίνεται εδώ μέσα. Τι να πω πια....
:roll: :roll: :roll:
ΤΣΙΤΟΥΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Η/Υ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ - ΕΜΠΟΡΙΟ Η/Υ, ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ - HOSTING

Web Site http://www.pcrepair.gr
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες

cron