cuspid έγραψε:toshmagic έγραψε:Είναι πάντως λίγες οι φωτό...οεο
για να έχει ελπίδες να δεις την αφεντομουτσουνάρα σου πρέπει να είσαι σχεδόν μες στην πεντάδα.
350 φωτό από έναν αγώνα 320 χιλιομέτρων από έναν μόνο φωτογράφο, και είναι λίγες?
Έτρεχα σαν τον Βέγγο και κατάφερα να σας τραβήξω σε 3 διαφορετικά σημεία. Σας έχω κακομάθει μου φαίνεται.
Οι αγώνες τύπου Rally είναι από τους πιο δύσκολους στην φωτογράφηση.
Δεν είναι αγώνες σε πίστα να περάσετε όλοι 50 φορές από μπροστά μου.
Κάθε φορά κάνω τον δικό μου αγώνα Rally για να σας προλάβω σε όσο το δυνατόν περισσότερα και καλύτερα σημεία.
Σύντομα και από ελικόπτερο!!
Αγαπητέ Cuspid,
εκτιμητέα η προσπάθεια σου, τόσο ποιοτική όσο και ποσοτική.
Το σχόλιο μου ήταν καλοπροαίρετο και δε σήμαινε γκρίνια ή κάτι άλλο.
Απλά πιστεύω ότι το θέμα φωτογραφίες από τον αγώνα είναι ένα κεφάλαιο πολύ σημαντικό για τον κάθε συμμετέχοντα.
Έχω παραηρήσει σε κάθε σχεδόν αγώνα σημεία, τα οποία δεν καλύπτονται από φωτογράφο και θα είχαν θεαματικότατο αποτέλεσμα αν απλά υπήρχε ένας ή και δύο φωτογράφοι εκεί.
Και ίσως είναι ένα θέμα και για τους διοργανωτές.
Παράδειγμα τα χρήματα, που πληρώνουμε ως συμμετοχή στον αγώνα σίγουρα αναλώνονται στα βασικά έξοδα.
Φαντάζομαι στην έκδοση της αγωνιστικής άδειας, στην ασφάλιση των μοτό και αυτοκινήτων στην πληρωμή των κριτών και διενεργούντων τη χρονομέτρηση. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν μπορούν να μείνουν λεφτά και για αρτιότερη φωτογραφική κάλυψη, αφενός για μας, που συμμετέχουμε και αφετέρου και για προωθηθεί ο θεσμός.
Σαν απλή ιδέα θα έλεγα να μπει στο budget ίσως και ένα ποσό για να υπάρχει και μεγαλύτερο ανθρώπινο δυναμικό για τη λήψη φωτογραφιών.
Αν αυξηθεί απειροελάχιστα το κόστος συμμετοχής για περισσότερες φωτογραφίες πιστεύω ότι κανείς δε θα είχε πρόβλημα να δώσουμε κάτι παραπάνω για να πληρωθούν και άλλοι φωτογράφοι και να έχουμε και καμία φωτό παραπάνω.
Αν πάλι όχι θα πορευτούμε με αυτά που έχουμε
Φιλικά
Τόλης