Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Εντυπώσεις απο το ΑΤΤΙΚΟ Rally Raid 2006!!!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό Jero » 20 Μαρ 2006, 15:37

Είμαι ένας απο τους τερματίσαντες στον χτεσινό αγώνα και νιώθω πολύ καλά για αυτό (εκτός απο το οτι νοιώθω λές και με δείρανς 4 αράπηδες).

Νοιώθω την μεγάλη ανάγκη να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιώργο Κουτά και τον συνοδηγό του μιας και ήταν αυτοί (ενώ πέρασαν κι άλλοι) οι οποίοι σταμάτησαν και μας έγβαλαν απο την λασπωμένη τρύπα στη οποία είχαμε μπεί μέχρι τη μέση και έτσι να μας εοπιτρέψουν να τελειώσουμε αυτόν τον αγώνα τον οποίο πολοί άλλοι αξιοι και ικανοί δεν κατάφεραν να τερματίσουν. Τα έκαναν μάλιστα όλα αυτά παρότι προσπαθούσαν να κάνουν ότι καλύτερο μπορούσαν με το Landy χωρίς αμορτισέρ (το θέαμα απο πίσω ήταν ταυτόχρονα εντυπωσιακό και εκφοβιστικό, το τέρας υπήρχαν στιγμές που το πίσω μέρος ήταν ήταν 60-70 πόντους απο το έδαφος ) και όπως πάντα ήταν μέσα στην διεκδίκηση των πρώτων θέσεων. Η ειρωνία της τύχης όμως τους έφερε ακρίβως πίσω απο εμάς στην κατάταξη του αγώνα και μάλιστα με μόλις 39 δεύτερα, χρόνο δηλαδή πολύ μικρότερο απο αυτόν που ξόδεψαν για να μας βγάλουν.
Για εμας στο πλήρωμα 105 ο Γιώργος έχει κερδίσει. Τουλάχιστον εμάς.
[size=18]Pure Sportsmanship Gents[/size]

Συγχαρητήρια στους νικητές
Άβαταρ μέλους
Jero
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 15:19

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Μαρ 2006, 16:03

Εικόνα


Εικόνα

Εικόνα


To .... ατύχο D90...

Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 20 Μαρ 2006, 16:31

Για χαρά σε όλους.
Είναι ο δεύτερος αγώνας του 0300 που λαμβάνω μέρος και μάλλον θα το ξανατολμήσω. :wink: Λέω μάλλον γιατί πολύ πέτρα ρε παιδιά (και τι να κάνουμε θα μου πείτε,στην Αττική τρέχουμε).
Τα του αγώνα τώρα...
Με το που μας ανακοινώθηκε η ΜΩΤ 46 km\h είπαμε ομόφωνα: ΟΚ ξεχάστε τα χρονόμετρα, ταπα γκάζι και όποιος αντέξει.
Κατα τη διάρκεια του αγώνα ΠΟΛΥ πέτρα ,πολύ λάσπη, ωραία κομμάτια off road αλλά και πολύ σκατό!!! Όταν έφτασα στο σημείο με τα σκατά(και όχι μόνο) ηταν ένα παλικάρι που απο λάθος πέρασε απο μέσα και κώλυσε. Επί 10 λεπτά προσπαθούσε να σηκώσει τη μηχανή του για να τον τραβήξω αλλά τίποτα ,ήρθε και ένας άλλος αναβάτης να τον βοηθήσει αλλά τελικά αναγκάστηκα να σείρω την μηχανή του για 10 μέτρα. Δε ξέρω αν τελικά συνέχισε τον αγώνα, εγώ δε θα μπορούσα, αφου σταμάτησα σε ρυάκι να πλύνω παπούτσια και πατάκι πόσο μάλλον αυτός που είχε τουμπάρει εκεί μέσα.
Η συνέχεια πολύ καλή με πολύ κοπάνημα (έχω δεμένο καρπό,απορώ εσείς με τις μηχανές πώς τα καταφέρνετε!) μέχρι που έφτασα στο επίμαχο σημείο που είχε πέσει και βεντουζώσει το Patrol του Γιάννη, προσπαθήσαμε να το ξεκολλήσουμε τραβώντας το με τον εργάτη μου αλλά παρόλο που με είχε ασφαλίσει ένα Pajero αυτό δε έκανε ρούπι και ξεσέρναμε εμείς!! Σε εκείνο το σημείο αντιλήφθηκα τρύπα στο κάρτερ.ΟΛΕ!! Εκεί με βοήθησαν με κάτι σχάρες το πλήρωμα του RAV, να περάσω και κερνώντας και ένα λασπόλουτρο το Γιάννη(το χρειαζόταν πήγαινε σα κολασμένος σε όλη τη διαδρομή) πέρασα το εμπόδιο. Μετά από πολύ ώρα και 12 λίτρα λάδι έφτασα τελικά στο τέρμα μιας απο τις πιο απαιτητικές διαδρομές που έχω κάνει κάτω απο τέτοιες συνθήκες.
Τα της οργάνωση τώρα...
Ο τεχνικός έλεγχος τουλάχιστον όπως τον αντιλήφθηκα εγω ήταν αυστηρός όσο έπρεπε και έχει το δικαίωμα.
Το roadbook ήταν πολύ καλό και κατατοπιστικό (περίγραφε αρκετά καλά δρόμους που δέν υπήρχαν!!!)
Τα ΣΕΔ ήταν αρκετά αλλά απο ότι κατάλαβα ο έλεγχος το ποιοι πέρασαν και ποιους περιμένουν ακόμη, δεν ήταν επαρκείς.(πράγμα επικίνδυνο κυρίως για τις μηχανές).
Απορία πώς και πού γίνονται οι χρονομετρήσεις(όσους αγωνιζόμενους ρώτησα δέν ήξεραν):?:.
Απορία πώς το 106 έκανε χρόνο 3:49:52 όταν στο σημείο που είχε κολλήσει το 125 (χρόνος 4:11:34) ήρθε τουλάχιστον 3-4 λεπτά μετά από μένα 120(χρόνος 4:33:53). Παρεμπίπτοντος πολύ Θεαματικό το πέρασμα του 106 από το σημείο, στη κυριολεξία πέταξε πάνω από την τρύπα.
Στο τέλος τις ειδικής γύρω στις 18:30 που πέρασα ήταν κάτι κριτές που οι κακόμοιροι εκτός απο τ κρύο είχαν να αντιμετωπίσουν και την άγνοια του πόσους και για πόσο θα περιμένουν.
Στον τεχνικό έλεγχο διορθώθηκε το λάθος της αίτησης και απο Open με έβαλαν στην κατηγορία Normal.Στα τελικά αποτελέσματα;

Συμπερασματικά ήταν καλός αγώνας με καλό πνεύμα απο όλους τους αγωνιζόμενους (υπενθύμιση όταν βλέπουμε αυτοκίνητο ή και μοτοσικλέτα 10-20 μέτρα πίσω μας τον αφήνουμε να περάσει, το οτι δε πλησιάζει περισσότερο δε σημαίνει οτι δε θέλει να περάσει σκεφτείτε τη πέτρα!?!), σίγουρα μεγάλη προσπάθεια απο τους οργανωτές.
Με μερικές όχι τραγικές βελτιώσεις θα μπορέσει να γίνει άψογος.

Με εκτίμηση Δημητριάδης Σταύρος (Suzuki Jimny 120)
Τελευταία επεξεργασία από stavrosd και 20 Μαρ 2006, 17:34, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

Δημοσίευσηαπό panmal » 20 Μαρ 2006, 16:45

Κουραστήκαμε αλλά μας άρεσε!!!
Ναι είχε πολύ πέτρα ... αλλά ΤΟ –ΞΕ-ΡΑ-ΜΕ (όχι άλλες γκρίνιες παρακαλώ)!!! :evil: :evil:
Το μπράβο σε αυτούς που τερμάτισαν είναι δεδομένο!
Κρίμα για τους άτυχους του αγώνα που εγκατέλειψαν από βλάβες και δυο φορές κρίμα για τους Χαρακίδα και Τριτσίνη που κόλλησαν στη λάσπη δίπλα στη διαδρομή και κοιτούσαν ανήμποροι τον αγώνα να περνάει από μπροστά τους! Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να βοηθήσω παιδιά! :(

Για το λάκκο με τα σκατά ρε παιδιά το είχαν πει το Σάββατο ότι περνάς από δίπλα!
Βλέπετε τι παθαίνετε για να μην έρχεστε στην ενημέρωση! :oops:

Το RoadBook απλά ΑΨΟΓΟ!!!

Αυτά.
Καλή ξεκούραση σε όλους και καλή αντάμωση στη Ρούμελη.
Τελευταία επεξεργασία από panmal και 20 Μαρ 2006, 17:05, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
panmal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 213
Εγγραφή: 14 Μάιος 2005, 18:27
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΑΤΤΙΚΗ

Re: ΠΑΡΤΕ ΤΑ ... ΑΡΡΩΣΤΟΙ !!!

Δημοσίευσηαπό Berg » 20 Μαρ 2006, 17:03

geco έγραψε:Διέλυσα τα τακούνια από το καινούργιο μου λάστιχο αφού έβαλα μαλακή-ενδιάμεση γόμα ΜΧ.


Ρε αδελφούλα αφού ο Bleu ο Husky και εγώ είχαμε το ίδιο λάστιχο εσύ που τα έφαγες τα τακούνια? Μήπως εννοείς από τις γόβες?:lol: :lol:

Τα παράπονά σου στα τρωκτικά της Δημητρακοπούλου

geco έγραψε:Είδα φωτεινά χαμόγελα στα πρόσωπα των "αντιπάλων".


:P :P :P :P :P :P :P :P

Γιωργάκη ετοιμάσου να πάμε στο Αίγιο.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Μαρ 2006, 17:31

stavrosd έγραψε:.....
Απορία πώς και πού γίνονται οι χρονομετρήσεις(όσους αγωνιζόμενους ρώτησα δέν ήξεραν).
Απορία πώς το 106 έκανε χρόνο 3:49:52 όταν στο σημείο που είχε κολλήσει το 125 (χρόνος 4:11:34) ήρθε τουλάχιστον 3-4 λεπτά μετά από μένα 120(χρόνος 4:33:53). Παρεμπίπτοντος πολύ Θεαματικό το πέρασμα του 106 από το σημείο, στη κυριολεξία πέταξε πάνω από την τρύπα.
.....


Οι χρονομετρήσεις δεν ανακοινώνονται πριν από τον αγώνα....
Μετά όμως ναι...

Όπως είπα και στο post με τα αποτελέσματα, για τα αυτοκίνητα έγιναν δύο μετρήσεις
Η πρώτη στη Μαλακάσα και η δεύτερη λίγο πριν τον τερματισμό.
Στις μοτοσυκλέτες μόνο μία λίγο πριν τον τερματισμό.

Δεν έκανες 4:11:34, αλλά οι ποινές σε σχέση με τον ιδανικό χρόνο είναι 4:11:34.

Συγκεκριμένα είναι το άθροισμα των ποινών από την πρώτη μέτρηση (1:14:14) και τη δεύτερη (3:19:39). Λεπτομέρειες πώς υπολογίζονται οι ποινές στον γενικό κανονισμό, σχετικό άρθρο με Χρονομετρημένες ειδικές ακριβείας (Regulariry).

Όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, πέρα από τα 108, 106 και 120, πήραν ουσιαστικά τις ποινές της Μαλακάσας + τις ποινές από το χειρότερο χρόνο που έγινε στη δεύτερη μέτρηση (δηλαδή το 3:19:39).

Στην κατηγορία Α1 (open) μπορείς να μπεις είτε κατά δήλωση, είτε γιατί έχεις αλλαγές που σε βάζουν σε αυτή. Δεν μπορείς να ξαναγυρίσεις πίσω....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό stavrosd » 20 Μαρ 2006, 17:54

Οι χρονομετρήσεις δεν ανακοινώνονται πριν από τον αγώνα....
Μετά όμως ναι...

Όπως είπα και στο post με τα αποτελέσματα, για τα αυτοκίνητα έγιναν δύο μετρήσεις
Η πρώτη στη Μαλακάσα και η δεύτερη λίγο πριν τον τερματισμό.
Στις μοτοσυκλέτες μόνο μία λίγο πριν τον τερματισμό.

Δεν έκανες 4:11:34, αλλά οι ποινές σε σχέση με τον ιδανικό χρόνο είναι 4:11:34.


ΟΚ σαφές.


Όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, πέρα από τα 108, 106 και 120, πήραν ουσιαστικά τις ποινές της Μαλακάσας + τις ποινές από το χειρότερο χρόνο που έγινε στη δεύτερη μέτρηση (δηλαδή το 3:19:39).

Αυτό δεν είναι αδικία για τους ύπόλοιπους που στη συγκεκριμένη περίπτωση πηραν το χρόνο το δικό μου χρόνο,δηλαδή ενος λαβομένου Jimny που έκανε 20 χλμ παραπάνω για να βρεί λάδια και σταμάταγε κάθε 10 λεπτά για να συμπληρώνει λάδια; Νομίζώ (μάλλον λάθος) οτι σε περίπτωση ακύρωσης ειδικής οι αγωνιζόμενοι πέρνουν τον καλύτερο χρόνο οχι το χειρότερο.!!ΔΙΟΡΘΩΣΗ((Συγνώμη κοιτόντας το κανονισμό έχει το δικαίωμα ο αλυτάρχης αν θεωρήσει το χειρότερο χρόνο όχι φυσιολογικό(κατα την αποψή μου ησυγκεκριμένη περίπτωση είναι τέτοια) να επιλέξει έναν απο τους τέσσερις(δυο) χειροτερους.))!!

Στην κατηγορία Α1 (open) μπορείς να μπεις είτε κατά δήλωση, είτε γιατί έχεις αλλαγές που σε βάζουν σε αυτή. Δεν μπορείς να ξαναγυρίσεις πίσω....

Δηλαδή δε μπορεί να διορθωθεί ένα τυπογραφικό λάθος σε μία αίτηση που έγινε πριν δύο μήνες(άσχετο).Επιπλέον στο τεχνικό έλεγχο δε μου είπε κανείς,ούτε καν μου υπονόησε, οτι είναι δύσκολο να αλλάξει.
Τελευταία επεξεργασία από stavrosd και 20 Μαρ 2006, 18:39, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
stavrosd
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Μαρ 2006, 13:46

Δημοσίευσηαπό manolis » 20 Μαρ 2006, 18:05

Εμάς πάντως μας άρεσε ο αγώνας, οι "γκρίνιες" για τις πέτρες πιστεύω πως είναι υπερβολικές, οι γκρίνιες για το μπάνιο με τα κακάκια είναι σωστές (ρε μπαγάσα το 'ψαξες πολύ για να βρείς το σημείο αυτό??? ακόμα βρωμάει το αμάξι!!!). Φυσικά όταν περάσαμε την απίστευτη λακούβα σκάσαμε στο γέλιο γιατί ....σκεφτήκαμε άμα κολλήσει ο αλέκος που ερχόταν απο πίσω μας τι γέλιο είχε να πέσει...

Οπως είπε και κάποιος παραπάνω (και πολλοί άλλοι άλλωστε κατά καιρούς) όταν βλέπουμε πίσω μας να μας ακολουθεί κάποιος ΤΟΝ αφήνουμε να περάσει ...πώς να το κάνουμε, για να μας φτάσει είναι πιο γρήγορος απο εμάς.
Εμείς χθές (λόγω και της θέσης εκκίνησης πιστέψτε με) μαρτυρήσαμε με "κάποιους" που τους ακολουθούσαμε σχεδόν "προφυλακτήρα" για κάμποσα χιλιόμετρα.... Μετά απο πολύ κορνάρισμα και στο παρά πέντε να σταματήσουμε εκεί (είχαν γίνει τα νεύρα μου τσατάλια, και ας μην οδηγούσα εγώ) μας άφησαν να περάσουμε. ΕΛΕΟΣ ...πρέπει να το καταλάβουμε όλοι μας.

Τέλος μια ερώτηση :
Την τερατώδη ποινή των .........45 λεπτών απο πού την αποκτήσαμε ????? την χρωστάγαμε σε κανένα :D
Το πλήρωμα Νο 149 Suzuki Jimny.
manolis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 26 Απρ 2004, 12:23

Δημοσίευσηαπό klri » 20 Μαρ 2006, 18:54

Ειναι καλο να θεωρουμε οτι κανουμε αγωνα.Μια παρεα ειμαστε γιατι να γκρινιαζουμε?Σαν οργανοση ηταν καλη.Θα πρεπει να δωσουν χαλαρους χρονους στα νορμαλ 4χ4 και στα μεγαλα ΟΝ-OFF για να μενουν και αυτα στον αγωνα.Δεν μπωρουν να κοντραρουν τα μικρα ENDURO και τα open 4x4 σε αυτα τα τερεν. Παντος ηταν ωραια διαδρομη τεχνικη.Καλη συνεχεια σε ολους.
Άβαταρ μέλους
klri
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 22:50

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 20 Μαρ 2006, 19:26

Ήταν ένας τέλειος αγώνας, μία τέλεια οργάνωση και η τέλεια πέτρα..(πέιτε με μαζόχα αν θέλετε).. Σαν συνοδηγός κι εγώ έχω να πώ πως το Road book ήταν ξεκάθαρο χωρίς πολλά πολλά αλλά ουτε και λίγα.. Όλα αυτά τουλάχιστον μέχρι το 52 χλμ. οπού περνάει ένα Ναβάρα γεμάτο κομμένους κορμούς απο ένα δύσκολο πέρασμα με σκαμπανέβασμα, μιας και είχε κλείσει ούτως η άλλως το δρόμο το αφήσαμε να περάσει.. περνόντας τα ζντουπια του φεύγουν 4-5 κομμάτια κορμού καί έπειτα περνάμε.. λέω εγώ εκείνη τη στιγμή.. "να κατέβω να βάλω στην άκρη τον κορμό που ήταν μέσα στη ροδιά?" Απάντηση:"όχι μωρέ το περνάμε απο δίπλα!!".."Καλά" λέω εγώ.. Μόλις περνάμε ακούμε γκουπ γκούπ .. Κοιτάω και τί να δώ?? Το λάστιχο ξεζανταρισμένο.. Βάζουμε λοιπόν ρεζέρβα αλλά απο τις ψεύτικες που έχουν τα επιβατιγά, φτιαγμένες για λίγα χιλιόμετρα στην ΑΣΦΑΛΤΟ.. Ποιά άσφαλτο όμως, στο πρώτο χιλιόμετρο της ρεζέρβας αυτής(ο θεός να την κάνει ρεζέρβα) πάλι γκούπ γκούπ... Πέρνουμε τηλέφωνο λοιπόν τον DOC να του πούμε το σημείο που είμαστε μπάς και έρθει κανένας και βοηθήσει την κατάσταση.. Απάντηση:" Βρίσκεστε στο ποίο δύσκολο κομμάτι του σκέλου βοήθεια δεν μπορεί να έρθει..", "ακόμα 10 χιλιόμετρα μέχρι το τέλος του τμήματος, προσπαθήστε να πάτε σιγά σιγά..".. Κάναμε τα 10 χιλίόμετρα σε χρόνο ρεκόρ της 1:30 ώρας..Παρέδωσα στεναχωρημένος την κάρτα μας και τραβήξαμε κάτω Φυλή με το σκισμένο λάστιχο για να βρούμε βουλκανιζατέρ καθώς κουβαλάγαμε ένα λάστιχο απλά χωρίς ζάντα(και λέγαμε μπορεί να βρούμε κανένα βουλκανιζατέρ σε περίπτωση που μας σκάσει το λάστιχο...Πλάκα μου κάνεις είπα χτές βλέποντας αυτο το σενάριο να γίνεται πραγματικότητα)

Εκτός αυτών το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ μέχρι το σημείο της γκαντεμιάς.. Δεν πειράζει.. Πάλι συγχαρητήρια στον Superspy και τον DOC καί όλους όσους βοήθησαν σε αυτόν τον αγώνα..

Ηθικό δίδαγμα: Κουβαλάτε πάντα κανονικές ρεζέρβες μαζί σας...Και δύο μάλιστα..
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 20 Μαρ 2006, 20:05

madmax έγραψε: καθώς και στο MAVERICK με το 155 (που πήγαινε καταπληκτικά μέχρι που έμεινε από λάστιχο).


Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και στον επόμενο αγώνα ελπίζουμε να γνωριστούμε καλύτερα..

SUVord/PANIAIN Πάνος & Ίαν Παπανικολάου
155 (3 λεπτά μέσα στον ιδανικό χρόνο, 10 χιλιόμετρα πρίν το ΣΕΔ του τέλους του πρώτου τμήματος μας βρήκε και το δεύτερο λάστιχο).
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό HUSQY » 20 Μαρ 2006, 20:24

Δεν ξέρω τη να πρωτογράψω!
Από την μια κατά την διάρκεια του τελευταίου κομματιού με τα δάχτυλα κάγκελο, να μην μπορούν να πατήσουν των συμπλέκτη και το φρένο, σκεπτόμουν ''δεν θα πετύχω τον π…..τη των Σπύρο στον τερματισμό, θα των …''. Από την άλλη υπαρξιακές αναζητήσεις του τύπου “γιατί κάθομαι και συνεχίζω ο μ….ας, γιατί δεν κάθομαι σπίτι μου, γιατί για να πάω στην ταβέρνα πρέπει να κάνω 350χλμ. γαμ… πέτρα, κλπ. κλπ.’’ κόλαση μέσα στο μυαλό μου.

Τελικά με το που τερμάτισα, όλα αυτά ως δια μαγείας έφυγαν από το μυαλό μου, και σκεφτόμουν τη πρέπει να κάνω για να αντέξω στον επόμενο διήμερο.

ΓΙΑΤΡΕ μήπως η βλάβη είναι ανίκεστως???

Για τον αγώνα:
Η διαδρομή έδειξε το πώς πρέπει να διαχειρίζεσαι της δυνάμεις σου και το όχημα σου σε τέτοιου είδους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ αγώνες αντοχής, μιας και ήταν μάλλον το πάνω όριο στον συνδυασμό βαθμός δυσκολίας-διάρκεια σύμφωνα με τα τωρινό επίπεδο συμμετεχόντων. Φανταστείτε να ήταν το πρώτο σκέλος διημέρου, (όπως έχουν δείξει τα πράγματα μέχρι τώρα, του χρόνου ένας αντίστοιχος αγώνας απλά θα είναι μια καλή βόλτα).

Και όπως έχει γράψει και ο τραγουδοποιός:

Βάλτε μας δύσκολα και μην τα παρατάτε!!!!

Προς bebeko:
Εγώ είχα κάνει βουντού για ένα μπροστινό, γιατί ήξερα ότι έχεις μια σαμπρέλα μόνο!!! :wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
HUSQY
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 83
Εγγραφή: 24 Μάιος 2004, 18:12

Δημοσίευσηαπό doc » 20 Μαρ 2006, 20:26

klri έγραψε:Θα πρεπει να δωσουν χαλαρους χρονους στα νορμαλ 4χ4 και στα μεγαλα ΟΝ-OFF για να μενουν και αυτα στον αγωνα.Δεν μπωρουν να κοντραρουν τα μικρα ENDURO και τα open 4x4 σε αυτα τα τερεν. Παντος ηταν ωραια διαδρομη τεχνικη.Καλη συνεχεια σε ολους.


Οι πιο χαλαροί χρόνοι δεν θα είχαν σημασία άπαξ και η ΜΩΤ ήταν άπιαστη. Δεν "παίζει" αυτό που λες, άλλωστε το είχαμε δοκιμάσει και δεν άρεσε.
Η κάθε κατηγορία έχει τα καλά της και τα κακά της...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό doc » 20 Μαρ 2006, 20:32

manolis έγραψε:Τέλος μια ερώτηση :
Την τερατώδη ποινή των .........45 λεπτών απο πού την αποκτήσαμε ????? την χρωστάγαμε σε κανένα :D
Το πλήρωμα Νο 149 Suzuki Jimny.


Μήπως σου... ξέφυγε κανένα ΣΕΔ, κάπου στα Παλαιοκούντουρα...??? :wink: :cry:
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό markd » 20 Μαρ 2006, 20:43

Berg έγραψε:1. Συγχαρητήρια στον Δημήτρη -MARKD- Μαρκάτο το να φέρεις τον bigoula στον τερματισμό με όλο αυτό το κοτρόνι είναι άθλος.

Βέβαια στο τέλος όταν κατάλαβα ότι ήσουν μπροστά μου και πήγαινες για την ταβέρνα σκέφτηκα ότι θα μείνω νηστικός. :lol: :lol: :lol: :lol:


Για να σας τρελάνω όλους σας ανακοινώνω ότι δεν έβαλα μπουκιά στο στόμα μου γιατί δεν είχα κουράγιο να κουνήσω τα χέρια μου!!!
Άσε που μου είχε ετοιμάσει η γυναίκα μου αρνάκι στο φούρνο και το τσάκισα μόλις πήγα σπίτι!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες