Για χαρά σε όλους.
Είναι ο δεύτερος αγώνας του 0300 που λαμβάνω μέρος και μάλλον θα το ξανατολμήσω.
Λέω μάλλον γιατί πολύ πέτρα ρε παιδιά (και τι να κάνουμε θα μου πείτε,στην Αττική τρέχουμε).
Τα του αγώνα τώρα...
Με το που μας ανακοινώθηκε η ΜΩΤ 46 km\h είπαμε ομόφωνα: ΟΚ ξεχάστε τα χρονόμετρα, ταπα γκάζι και όποιος αντέξει.
Κατα τη διάρκεια του αγώνα ΠΟΛΥ πέτρα ,πολύ λάσπη, ωραία κομμάτια off road αλλά και πολύ σκατό!!! Όταν έφτασα στο σημείο με τα σκατά(και όχι μόνο) ηταν ένα παλικάρι που απο λάθος πέρασε απο μέσα και κώλυσε. Επί 10 λεπτά προσπαθούσε να σηκώσει τη μηχανή του για να τον τραβήξω αλλά τίποτα ,ήρθε και ένας άλλος αναβάτης να τον βοηθήσει αλλά τελικά αναγκάστηκα να σείρω την μηχανή του για 10 μέτρα. Δε ξέρω αν τελικά συνέχισε τον αγώνα, εγώ δε θα μπορούσα, αφου σταμάτησα σε ρυάκι να πλύνω παπούτσια και πατάκι πόσο μάλλον αυτός που είχε τουμπάρει εκεί μέσα.
Η συνέχεια πολύ καλή με πολύ κοπάνημα (έχω δεμένο καρπό,απορώ εσείς με τις μηχανές πώς τα καταφέρνετε!) μέχρι που έφτασα στο επίμαχο σημείο που είχε πέσει και βεντουζώσει το Patrol του Γιάννη, προσπαθήσαμε να το ξεκολλήσουμε τραβώντας το με τον εργάτη μου αλλά παρόλο που με είχε ασφαλίσει ένα Pajero αυτό δε έκανε ρούπι και ξεσέρναμε εμείς!! Σε εκείνο το σημείο αντιλήφθηκα τρύπα στο κάρτερ.ΟΛΕ!! Εκεί με βοήθησαν με κάτι σχάρες το πλήρωμα του RAV, να περάσω και κερνώντας και ένα λασπόλουτρο το Γιάννη(το χρειαζόταν πήγαινε σα κολασμένος σε όλη τη διαδρομή) πέρασα το εμπόδιο. Μετά από πολύ ώρα και 12 λίτρα λάδι έφτασα τελικά στο τέρμα μιας απο τις πιο απαιτητικές διαδρομές που έχω κάνει κάτω απο τέτοιες συνθήκες.
Τα της οργάνωση τώρα...
Ο τεχνικός έλεγχος τουλάχιστον όπως τον αντιλήφθηκα εγω ήταν αυστηρός όσο έπρεπε και έχει το δικαίωμα.
Το roadbook ήταν πολύ καλό και κατατοπιστικό (περίγραφε αρκετά καλά δρόμους που δέν υπήρχαν!!!)
Τα ΣΕΔ ήταν αρκετά αλλά απο ότι κατάλαβα ο έλεγχος το ποιοι πέρασαν και ποιους περιμένουν ακόμη, δεν ήταν επαρκείς.(πράγμα επικίνδυνο κυρίως για τις μηχανές).
Απορία πώς και πού γίνονται οι χρονομετρήσεις(όσους αγωνιζόμενους ρώτησα δέν ήξεραν):?:.
Απορία πώς το 106 έκανε χρόνο 3:49:52 όταν στο σημείο που είχε κολλήσει το 125 (χρόνος 4:11:34) ήρθε τουλάχιστον 3-4 λεπτά μετά από μένα 120(χρόνος 4:33:53). Παρεμπίπτοντος πολύ Θεαματικό το πέρασμα του 106 από το σημείο, στη κυριολεξία πέταξε πάνω από την τρύπα.
Στο τέλος τις ειδικής γύρω στις 18:30 που πέρασα ήταν κάτι κριτές που οι κακόμοιροι εκτός απο τ κρύο είχαν να αντιμετωπίσουν και την άγνοια του πόσους και για πόσο θα περιμένουν.
Στον τεχνικό έλεγχο διορθώθηκε το λάθος της αίτησης και απο Open με έβαλαν στην κατηγορία Normal.Στα τελικά αποτελέσματα;
Συμπερασματικά ήταν καλός αγώνας με καλό πνεύμα απο όλους τους αγωνιζόμενους (υπενθύμιση όταν βλέπουμε αυτοκίνητο ή και μοτοσικλέτα 10-20 μέτρα πίσω μας τον αφήνουμε να περάσει, το οτι δε πλησιάζει περισσότερο δε σημαίνει οτι δε θέλει να περάσει σκεφτείτε τη πέτρα!?!), σίγουρα μεγάλη προσπάθεια απο τους οργανωτές.
Με μερικές όχι τραγικές βελτιώσεις θα μπορέσει να γίνει άψογος.
Με εκτίμηση Δημητριάδης Σταύρος (Suzuki Jimny 120)