Θα μου επιτρέψετε να ανοίξω μια ενότητα σχετικά με τις συγκρίσεις των δύο νέων μοντέλων.
Η πείρα των κατόχων τους θα βοηθήσει τους υποψήφιους αγοραστές να μήν την <πατήσουν> όπως μερικοί αλλοι με αλλες μάρκες (ονόματα δε λέμε).
|
|
|
Dimis4X4 έγραψε:Βέβαια πρέπει να έχεις υπόψιν σου ότι μαζι με το ESP & TCS που έχει ως επιπλέον αξεσουάρ το GV δεν ισχύει αυτή η διαφορά γιατί το TCS δρα ως μπλοκέ...
TLG έγραψε:Δηλαδη το προηγουμενο GV ειναι ανασφαλες και απροβλεπτο ???
meco έγραψε:TLG έγραψε:Δηλαδη το προηγουμενο GV ειναι ανασφαλες και απροβλεπτο ???meco έγραψε:Τώρα να μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.
Το αυτοκίνητο ήταν τζιπ, όνομα και πράμα.
Μπορεί εκτός δρόμου ο πίσω άκαμπτος να έδινε ρέστα, αλλά στην άσφαλτο δεν ήταν και ότι καλύτερο.
JATH έγραψε:ΦΙΛΕ TLG ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΜΕ 140 Η 150 ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΩΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ. ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ GRAND VITARA ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΚΡΙΘΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΜΟΜΙΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΑΛΛΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
TLG έγραψε:Το σιγουρο ειναι οτι κανεις ασφαλεστατο ταξιδι μεχρι τα 140km/h , τιμη εξαιρετικη για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου ....
Τωρα με το καινουριο GV σιγουρα θα ταξιδευεις ανετωτερα με περισσοτερα χιλιομετρα την ωρα αυτο ομως δεν κανει το προηγουμενο ανασφαλες ουτε απροβλεπτο ....
Τουλαχιστον εγω δεν εχω νοιωσει ετσι τα τελευταια δυο χρονια ....
meco έγραψε:Ναι δεν διαφωνώ ότι εσένα δεν σε έχει προβληματίσει αλλά εγώ οδηγώντας GV 1.6 3d και 2.0 5D δεν έχω σχηματίσει και την καλύτερη άποψη για το αυτοκίνητο. Αν δεν το πιέζεις, σύμφωνοι δεν θα έχεις πρόβλημα. Σε ένα ξαφνικό χάσιμο του πισω μέρους όμως, η συμπεριφορά του όπως αντιλαμβάνεσαι και εσύ, δεν ειναι και ότι πιο ρυθμίσιμο μπορεί να σου τύχει.
Ο άκαμπτος άξονας κάνει πολύ απότομο το χάσιμο πρόσφυσης πίσω και με δεδομένο το χωμάτινο τιμόνι είναι δύσκολο το μάζεμα.
Υπό αυτό το πρίσμα, κάποιος μπορεί να το χαρακτηρίσει ακόμα και επικίνδυνο.
Πίστεψέ με μορεί να ακούγομαι υπερβολικός, αλλά δεν είμαι.
Άλλωστε δεν φταίει το αυτοκίντο για αυτό. Σχεδιαστηκέ για τζιπ και όχι για γρήγορη ασφάλτινη κούρσα.
meco έγραψε:TLG έγραψε:Το σιγουρο ειναι οτι κανεις ασφαλεστατο ταξιδι μεχρι τα 140km/h , τιμη εξαιρετικη για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου ....
Τωρα με το καινουριο GV σιγουρα θα ταξιδευεις ανετωτερα με περισσοτερα χιλιομετρα την ωρα αυτο ομως δεν κανει το προηγουμενο ανασφαλες ουτε απροβλεπτο ....
Τουλαχιστον εγω δεν εχω νοιωσει ετσι τα τελευταια δυο χρονια ....
Ναι δεν διαφωνώ ότι εσένα δεν σε έχει προβληματίσει αλλά εγώ οδηγώντας GV 1.6 3d και 2.0 5D δεν έχω σχηματίσει και την καλύτερη άποψη για το αυτοκίνητο. Αν δεν το πιέζεις, σύμφωνοι δεν θα έχεις πρόβλημα. Σε ένα ξαφνικό χάσιμο του πισω μέρους όμως, η συμπεριφορά του όπως αντιλαμβάνεσαι και εσύ, δεν ειναι και ότι πιο ρυθμίσιμο μπορεί να σου τύχει.
Ο άκαμπτος άξονας κάνει πολύ απότομο το χάσιμο πρόσφυσης πίσω και με δεδομένο το χωμάτινο τιμόνι είναι δύσκολο το μάζεμα.Υπό αυτό το πρίσμα, κάποιος μπορεί να το χαρακτηρίσει ακόμα και επικίνδυνο.
Πίστεψέ με μορεί να ακούγομαι υπερβολικός, αλλά δεν είμαι.
Άλλωστε δεν φταίει το αυτοκίντο για αυτό. Σχεδιαστηκέ για τζιπ και όχι για γρήγορη ασφάλτινη κούρσα.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες