Καταρχήν καλορίζικο και καλές βόλτες!!!!
Από την εμπειρία μου με 9000 χλμ. στον ένα χρόνο που το έχω, υπάρχουν 2 ειδών σβυσίματα:
- σε κατέβασμα, συνήθως από 3η σε 2α, και δυστυχώς πολλές φορές σε στροφή
- σε ξεκίνημα από φανάρια με κίνηση και ζέστη
Μπορεί να ζήτησα την αλλαγή της ηλεκτρονικής καθότι είχα S/N που η Yamaha ανέφερε ότι πιθανόν να παρουσιάζει πρόβλημα, αλλά αμφιβάλλω εάν τελικά έφταιγε αυτή, αφού άλλαξε μεν συμπεριφορά αλλά και πάλι έσβυνε που και που...
Η σωτηρία ήρθε με την ρύθμιση του ρελαντί που πρέπει να είναι 1500 σαλ, απότι λένε το κάνουν για να περνάει τα όρια των καυσαερίων. Από τότε δεν σβύνει σε κατεβάσματα, ενώ τα σβυσίματα σε φανάρια είναι πάρα πολύ σπάνια, και μάλλον οφείλονται στη δική μου αφηρημάδα... Ρύθμιση έγινε και για το μίγμα, και μάλιστα με αναλυτή καυσαερίων ώστε να βλέπει ο μηχανικός το αποτέλεσμα της καύσης και όχι στα τυφλά, στην Yamaha που είναι στην Κατεχάκη, και θεωρώ ότι είναι πολύ από τα πιο καλά συνεργεία της Μοτοδυναμικής. Αυτό με το TPS το έχω διαβάσει μεν, αλλά νομίζω ότι μόνο ένας ζήτησε αλλαγή και δεν είδα διαφορά μετά...
Α, όπως θα δεις στο βιβλίο του θέλει σούπερ αμόλυβδη, μην είσαι τσιγγούνης !!!
Κάτι άλλο που πρέπει να γκρινιάξεις στο πρώτο σέρβις είναι τα κολλάρα των σωληνώσεων του ψυγείου, που επειδή είναι πρεσσαριστά πολλές φορές χάνουν λίχο ψυκτικό, οπότε ζήτα να στα αλλάξουν με τα συνηθισμένα με βίδα. Εάν βγάλεις και τα πλαινά του ντεπόζιτου και το φτερό της ουράς και τα περάσεις με βερνίκι τώρα που είναι καινούργια, θα γλυτώσεις και από το ενοχλητικό θάμπωμα και τα ξεκολλημένα αυτοκόλλητα που έχω δει σε μερικά (όχι στο δικό μου...)
Ρίξε και μια ματιά στο φόρουμ
www.xt660.com, έχει πολλές πληροφορίες για ρυθμίσεις, προβλήματα και αξεσουάρ.
Για μένα είναι πολύ καλό μηχανάκι, γρήγορο όσο χρειάζεται στην πόλη, με καλά φρένα, πολύ άνετο για την κατηγορία του για κοντινά ταξιδάκια, και είναι γενικά πολύ καλή αγορά. Ακόμα και στα 140 ανοίγεις το γκάζι και κάνει γκράου, και δεν διαμαρτύρεται όση ώρα και να το πηγαίνεις έτσι.
Και κάθε φορά που το καβαλάω, μου φεύγει κάθε όρεξη να το πουλήσω, σκέψου ότι παρότι θεωρητικά δεν θα έπρεπε να το κυκλοφορώ του έχω κάνει 2000 χλμ παραπάνω...