από vayero4_4 » 16 Ιαν 2006, 14:03
Καλα οτι ειναι φοβερο εργαλειο δεν το συζηταμε! Παντως επειδη τουλαχιστον το cherokee ειναι πολυ καλο επισης, αν μασαγε θα εφταιγε το οτι δεν ειχε λαστιχα. Ειναι κλασσικη περιπτωση. Η πιο διασκεδαστικη ιστορια που μου συνεβη ειναι να ειμαι πισω απο ενα audi TT τετρακουνητο, στην ανηφορα για τη Βασιλιτσα. Ο καημενος εδινε - επαιρνε και δεν μπορουσε να κουνηθει βημα. Μολις σπινιαραν λιγο οι μπροστινοι τροχοι εδινε και πισω με αποτελεσμα να γυρναει καθετα στο δρομο με τη μια! Καποια στιγμη βαρεθηκα και του κανω σημα με τα φωτα να σταματησει λιγο τα ακροβατικα για να περασω και μου φωναζε τσαντισμενος κατι στο στυλ "ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΣ ΡΕΕΕΕ? ΔΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΟΥΝΗΘΩ ΜΕ ΤΟ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ 4Χ4 ΜΟΥ?". Γελώντας πέρασα απο διπλα σαν τραινο (εννοειται) και του φωναξα "φιλε, ή πετα το ή βαλε αλυσιδες"! Μπορει και να βγηκε εξω να το κλωτσησει το καημενο το αμαξακι απο την τσατιλα!
Οσο για το tuareg, αν δεν ειναι το V10 με ολα τα κολπα (αναρτησεις, διαφορικα κλπ) ειναι χειροτερο απο τα απλα suvs.
Το συμπερασμα ειναι οτι τα καινουρια σου λαστιχα ειναι μια χαρα φιλε Kyran.
Για το TOD, αν χαζεψεις και σε αλλα posts εδω στο φορουμ, θα δεις οτι παρουσιαζει ενα προβλημα να "ψαρευει", στις καταβασεις ειδικα. Αυτο οφειλεται στο γεγονος οτι κατα βαση ειναι πισωκουνητο και ως εκ τουτου δεν δινει καθολου ροπη μπροστα αν δεν ανιχνευσει ζητηση, άρα δε φρεναρουν οι μπροστινοι τροχοι. Αν εσυ στην κατηφορα δεν πατουσες καθολου γκαζι θα ηταν μια χαρα, με τη διαφορα οτι θα σε φρεναραν μονο οι πισω τροχοι που επαιρναν ροπη. Αν ηθελες να στριψεις καμποσο ή να πατησεις λιιιιγο γκαζακι, τοτε το πιο πιθανο ειναι να σου εφευγε ο πωπος. Τεσπα, καλο ειναι να το θυμασαι και να το προσεχεις για να μην ερθεις προ εκπληξεως.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16