Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πίεση ελαστικών για off road χρήση.

Συζητήσεις, tips, συμβουλές και άλλα!

Πίεση ελαστικών για off road χρήση.

Δημοσίευσηαπό pino » 20 Δεκ 2003, 10:00

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε διαφορετική αντίληψη για την πίεση που πρέπει να έχουν τα χωμάτινα ελαστικά μας.
Η πίεση βέβαια εξαρτάται από το έδαφος που θα κινηθούμε. Περιμένω τις απόψεις σας.
Σκληρό στεγνό έδαφος = 17psi
Λάσπη = 8psi
Άμμος = ?
Άσφαλτος = 21psi
Παντός εδάφους = ?


Προϋπόθεση τα ελαστικά να έχουν μεταλλικό σκελετό ώστε να μπορούν να λειτουργούν με τόσο μικρές πιέσεις χωρίς το φόβο να στραβώσει η ζάντα από τις πέτρες.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Re: Πίεση ελαστικών για off road χρήση.

Δημοσίευσηαπό smokie » 20 Δεκ 2003, 21:39

pino έγραψε:Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε διαφορετική αντίληψη για την πίεση που πρέπει να έχουν τα χωμάτινα ελαστικά μας.
Η πίεση βέβαια εξαρτάται από το έδαφος που θα κινηθούμε. Περιμένω τις απόψεις σας.
Σκληρό στεγνό έδαφος = 17psi
Λάσπη = 8psi
Άμμος = ?
Άσφαλτος = 21psi
Παντός εδάφους = ?


Προϋπόθεση τα ελαστικά να έχουν μεταλλικό σκελετό ώστε να μπορούν να λειτουργούν με τόσο μικρές πιέσεις χωρίς το φόβο να στραβώσει η ζάντα από τις πέτρες.


Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζι σου...
αν και χρησιμοποιώ ελαφριά λαστιχακια (χωρίς μεταλικό σκελετό), θα προτεινα :
    Λάσπη + άμμο => 8-10 psi
    όλα τα υπόλοιπα => 15-17 psi
Άβαταρ μέλους
smokie
Site Admin
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2002, 20:22
Τοποθεσία: Δράμα

Δημοσίευσηαπό pino » 20 Δεκ 2003, 22:01

Είσαι σίγουρος πως τα λάστιχα που χρησιμοποιείς έχουν σκελετό από naylon και όχι μεταλλικό πλέγμα; Ρίξε μια ματιά στα πλάγια του ελαστικού...
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Δεκ 2003, 12:21

Σκληρό στεγνό έδαφος (χωρίς φυτευτή)-> Μπροστά 16 πίσω 14
Σκληρό στεγνό έδαφος (Με φυτευτή) -> Μπροστά 18 πίσω 16
Λάσπη -> Μπροστά 13-14 πίσω -> 13
Άμμος (με ενδιάμεσα σκληρά κομμάτια) -> Μπροστά 14 πίσω 11-12
ΜΟΝΟ Αμμος ->Τυνησία κλπ Μπροστά 10 πίσω 5-6 (φες-φες για μικρές αποστάσεις-> μπροστά 7 πίσω 3!!!)
Άσφαλτος γενικά -> μπροστά 21 πίσω 19
Άσφαλτός ταξίδι + πράγματα -> μπροστά 26 πίσω 28
Παντός εδάφους -> Μπροστά 18 πίσω 17
Μικτό στεγνό έδαφος -> γρήγοροι ρυθμοί αγώνα + περιθώρια για αποφυγή κλαταρίσματος σε πέτρες (Οδυσσεια γαρ) Μπροστά 17 πίσω 15
Φυσικά μιλάμε για μοτο έτσι;;;....και με κόντρες ελαστικών (δύο πίσω - μιά εμπρός)
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό yannis » 24 Δεκ 2003, 12:26

Pino και Superspy δεν ανοίγετε το ίδιο θέμα και για ελαστικά 4Χ4 ??
Και εκτός από την πίεση να κάνουμε μια συζήτηση και για τις διαστάσεις μιας και όλοι πάνε προς τα φαρδύτερα.
Άβαταρ μέλους
yannis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 30 Δεκ 2002, 11:51
Τοποθεσία: Λιτόχωρο

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Δεκ 2003, 12:48

Φίλε Yannis......... μια και το ανέφερες..... κάνε τον κόπο και άνοιξε ένα νέο θέμα στα 4Χ4 και ..... ερχόμαστε και εμείς!:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό forester » 04 Μαρ 2004, 23:15

Eκτιμώ ότι αναφέρεστε σε ελαστικά εκτός δρόμου και αν είναι έτσι, συμφωνώ, με τα λίγα που ξέρω κι απ' όσα θυμάμαι...
Πάντως, η απάντηση που πήρα για τα Michelin Anakee (καθαρό ασφάλτινο) που έβαλα στην Africa, ήταν 28 εμπρός , 30 πίσω πάντα για την άσφαλτο. Έτσι κι αλλιώς μόνο για εκεί τα προορίζω και θα πάρω και τα Τ63, κατόπιν συμβουλής, από τους γνώστες, για το χώμα.
Διαφωνεί κάποιος; Μήπως είναι υψηλές οι πιέσεις και για άσφαλτο, με το συγκεκριμένο συνδιασμό μηχανής-ελαστικού;
Πάντως με μια εβδομάδα χρήση, έχω πάθει πλάκα με την απόδοση του λάστιχου, σε στεγνό και βρεγμένο!
Βέβαια, είναι νωρίς ακόμα, ο χρόνος θα δείξει .....
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nec-r » 04 Μαρ 2004, 23:44

forester έγραψε:Πάντως, η απάντηση που πήρα για τα Michelin Anakee (καθαρό ασφάλτινο) που έβαλα στην Africa, ήταν 28 εμπρός , 30 πίσω πάντα για την άσφαλτο. Έτσι κι αλλιώς μόνο για εκεί τα προορίζω και θα πάρω και τα Τ63, κατόπιν συμβουλής, από τους γνώστες, για το χώμα.
Διαφωνεί κάποιος; Μήπως είναι υψηλές οι πιέσεις και για άσφαλτο, με το συγκεκριμένο συνδιασμό μηχανής-ελαστικού;


Για ασφάλτινη χρήση ειναι μια χαρα :wink:
Στο χωμα παντα οι πιέσεις ειναι κατα πολυ χαμηλότερες.Παίζει ρολο βεβαια και τι θες να κάνεις.Αλλο είναι για παραδειγμα να ταξιδευεις δικάβαλος σε χωματινες διαδρομές και άλλο να συμμετασχεις με το africa σε τρέιλ ραιντ.Πάντως αν κρινω απο την επιλογή των ελαστικών που ''φόρεσες'' στο forester τότε μάλλον τα Τ63 είναι ''λίγα '' για το africa... :lol:
To T63 δεν ειναι racing ελαστικό για χώμα.Η γνώμη μου είναι πως αν το θες για μονοκάβαλος ,γρήγορες βόλτες και κανα τρειλ ράιντ προτίμισε κάτι ποιο εξειδικευμένο.Οι πιέσεις σε αυτή την περίπτωση δεν θε πρεπει να ξεπερνουν το 16-17. Μήν ξεχασεις επίσης να βγαλεις το εμπρος χαμηλο φτερο για τι αν πεσεις εστω και σε λίγο λάσπη καποα στιγμή δεν θα γυριζει ο εμπρος τροχός!!! :? :shock:
Τελευταία επεξεργασία από nec-r και 05 Μαρ 2004, 22:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
nec-r
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:38
Τοποθεσία: Ολυμπιακό χωριό - Αχαρναί

Δημοσίευσηαπό forester » 06 Μαρ 2004, 20:48

NEC-R έγραψε:
forester έγραψε:Στο χώμα ο ρυθμός μου δεν είναι πάνω από σβέλτος και πιστεύω τα Τ63 θα κάνουν.Αν ανέβω με τον καιρό και δε μου κάνουν, τότε θα δω...
Τώρα με το φτερό καλά τα λες, αλλά αν το βγάλω θα τρώω όλη τη λάσπη στη μούρη????? Αρκεί το φέρινγκ???? Μήπως την πατήσουν τα ψυγεία???


To απόλυτο μέσο μετακίνησης για την παρακολούθηση του ΡΑ ειναι όντως μια μεσαιου κυβισμου μοτ/τα εντουρο.Τα τελευταια 10-12 ΡΑ τα εχω παρακολουθησει με την βοήθεια κάποιου DR 250 , XTZ 660, DR350 R ή και S.Ωστοσο αυτη τη στιγμη δεν εχω πλέον μοτ/τα στην κατοχή μου.Μεχρι το ΡΑ θα δουμε...
Συμφωνω με τα λεγομενα σου για τα Τ63.
Οσο για το χαμηλό φτερό αν το λαστιχο δεν εχει τακούνι χτίζει τη λασπη κατω απο το φτερο ,η οποία με τη θερμότητα λόγω τριβής στερεοποιειται σε σημειο να σφην'ωνει ο τροχος και να γδέρνει το λάστιχο!!!.Οσο ποιο τρακτεροτό ειναι ομως τόσο ποιο ευκολα διωχνει λασπη.Τα Τ63 δεν νομίζω να εχουν προβλημα παρα μονο σε πολύ λάσπη.Μια εναλλακτικη θα ηταν ωστοσο να φταιξεις δυο λαμακια τα οποια θα σηκωναν το original φτερό 2-3 εκ ακόμη αποφευγοντας το φαινόμενο ...


Μάλιστα,....
χρήσιμη η συμβουλή για το φτερό και θα υλοποιηθεί.
μπορείς να νοικιάσεις μοτοσυκλέτα (έτσι πήγα στα δύο προηγούμενα....)
αν θες στείλε μύνημα να σου δώσω τηλέφωνο από έναν εκ των 2 που νοικιάζουν μεσαίου και μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτες στην Αθήνα. Μου ήρθε 200€ για 4 μέρες πέρσι. καλά είναι...
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 25 Απρ 2005, 09:37

Φυσικά μιλάμε για μοτο έτσι;;;....και με κόντρες ελαστικών (δύο πίσω - μιά εμπρός),

Τι εννοει εδω ο ποιητής What is κοντρες??? γιατι απο μοτο δεν τα παω καλα με τις ορολογιες.
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Απρ 2005, 13:51

prop έγραψε:Φυσικά μιλάμε για μοτο έτσι;;;....και με κόντρες ελαστικών (δύο πίσω - μιά εμπρός),

Τι εννοει εδω ο ποιητής What is κοντρες??? γιατι απο μοτο δεν τα παω καλα με τις ορολογιες.


Οι κόντρες μπαίνουν ενδιάμεσα στη σαμπρέλα-λάστιχο-ζάντα και σφίγκουν με μια βίδα στη ζάντα - ταυτόχρονα τραβιούνται προς την ζάντα και σφηνώνουν το λάστιχο στα πλευρά της, ώστε όταν σκάσει ή κινείσαι με χαμηλή πίεση, να μην γυρνάει το λάστιχο στη ζάντα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 25 Απρ 2005, 19:11

TO BAROS THS MHXANHS+ANABATH DEN PAIZEI ROLO STIS PIESEIS?
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Απρ 2005, 20:31

E.... ναι.... αλλά έχεις σκοπό να σκάσεις μύτη με vadero και TC80; Οι πιέσεις παραπάνω είναι για "λογικά" μηχανάκια.....
Εσύ γιατί μιλάς; :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 02 Μάιος 2005, 15:31

ena LC4 adv me 120 kg anabati, esy ti 8a eleges? pataei kalitera me xamili piesi, zestainei pio grigora to lastixo, thelei pio poly piesi? (ypologise me karoo)
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Δημοσίευσηαπό Berg » 04 Μάιος 2005, 14:04

Διαφωνώ ως προς την αλλαγή πιέσεων σε ένα τύπο ελαστικού.

1ον Χρειάζεται ο κατάλληλος τύπος ελαστικού ανάλογα με το έδαφος, (πυκά τακούνια για σκληρό χώμα - αραιά τακούνια για λάσπη και άμμο)

2ον Οι πιέσεις για Off-road κυμαίνονται μεταξύ 12 και 14 psi. Το 16 psi το θεωρώ ακραίο για χώμα και ίσως μόνο για κοφτερές πέτρες.

Προσωπικά προτείνω MICHELIN με δεύτερη επιλογή τα BRIDGESTONE.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Moto Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 0 επισκέπτες

cron