Διαβάζοντας το ελληνικό εγχειρίδιο χρήσης που μου δόθηκε με την αγορά του NIVA αναφέρει ότι για να επιλέξω αργό διαφορικό πρέπει το αυτοκίνητο να είναι ακίνητο ενώ την επιλογή του γρήγορου διαφορικού μπορώ να την κάνω και εν κινήσει. Εγώ το δοκίμασα αλλά το μόνο που
κατάφερα ήταν να γδάρω τα γρανάζια! Ο μοχλός κλώτσησε και αισθάνθηκα αυτό το ανατριχιαστικό ξύσιμο των γραναζιών που αισθάνεται κάποιος όταν αλλάζει ταχύτητα και δεν πατάει καλά το συμπλέκτη.
Τελικά ισχύει ή δεν ισχύει? Με το μπλοκέ διαφορικό και την επιλογή-απεμπλοκή του τι γίνεται? Εν κινήσει μπορώ να το κάνω ή όχι?