Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Προσωπικη προσκληση-Συναντηση Οδηγων

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό tedos » 26 Νοέμ 2005, 21:43

Κυριες και Κυριοι εχουμε απαρτια :D :D

Start your Engines :D :D

Ευτυχιδης
Σταθακος
Κυπριανου
Βιρβιλλης

Δουκερης
Δηλες
Χαρακιδας
Κουτας
Μπαρδης
Σιουτης
Κιμωνιδης
Λεμπεσης
Δελης

Κεφαλας
Χρηστακεας
Εγγλεζοπουλος

Βουλγαρακης
Καραφωτιας
Δουρακος
Κυλιτης
Ηλιακακης

Κουνελης
Παπαγιαννακοπουλος
Φιλης


Βασιλοπουλος
Σκουρας
Θεολογης
Γιανακουλης
Μαρκατος

Βαγγελης
Αναπλιωτης
Μακρης

Γυφτογεωργιου
Παιδας

και απο τον χωρο των μοτο

Οικονομακος
Μεγαλοοικονομου
Ψοφακης

Μυλωνας

"ΚΑΦΕΝΕΙΟ" του Γιανακουλη ΡΟΔΩΝ 3 στη ΝΕΑ ΚΗΦΙΣΙΑ στις 7.30 το απογευμα της Δευτερας 28/11
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό markd » 26 Νοέμ 2005, 21:51

Κοίτα να έχεις και τίποτα να φάμε γιατί εμείς οι χοντροί τέτοια ώρα πεινάμε!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό tedos » 29 Νοέμ 2005, 16:18

Η συναντηση πραγματοποιηθηκε και ασχοληθηκε μονο με θεματα που αφορουν τα πληρωματα που μετεχουν στα Trail-Ride/Raid και Επαθλο Αντοχης.

Τα οποια συμπερασματα εκπροσωπουν και δεσμευουν μονο τους παροντες οπως ειναι φυσικο και φυσικα μονο τους οδηγους 4χ4.

Ηταν παροντες οι

Ευτυχιδης
Σταθακος
Κυπριανου
Βιρβιλλης

Χαρακιδας
Κουτας
Μπαρδης
Σιουτης
Κιμωνιδης
Λεμπεσης
Δελης
Κεφαλας
Χρηστακεας

Βουλγαρακης
Καραφωτιας
Δουρακος
Κυλιτης
Ηλιακακης
Κουνελης
Παπαγιαννακοπουλος

Βασιλοπουλος
Σκουρας

Γιανακουλης
Μαρκατος
Βαγγελης

Μακρης

Παιδας
και απο τον χωρο των μοτο σε επιπεδο πληροφορησης-παρατηρησης

Οικονομακος
Μεγαλοοικονομου
Ψοφακης
Μυλωνας

Παρεστησαν επισης- με τον ρολο του παρατηρητη- οι Δουκερης, Θεολογης, Βιδαλης χωρις να λαβουν μερος σε ψηφοφοριες η αποφασεις.

Τα παροντα πληρωματα θεωρησαν οτι αποτελουν ενα μεγαλο μερος των συμμετεχοντων στους θεσμους αυτους.
Υπαρχει δε ανοιχτη προσκληση και σε αλλα πληρωματα να λαβουν μερος στην επομενη συναντηση με τις ακολουθες προυποθεσεις.

1. Να εχουν κανει 3 τουλαχιστον αγωνες αυτων των θεσμων μεσα στο 2005
2. Να μην εχουν κανει οργανωση αγωνα τους τελευταιους 18 μηνες.

Τα πληρωματα αποφασισαν επισης

Τη συσταση 5μελους επιτροπης που θα χειριστει τα θεματα με τους οργανωτες
Τα πληρωματα αποφασισαν οτι η επιτροπη εχει υποσταση και ουσια και μπορει να τους εκπροσωπει. Η επιτροπη μπορει να ειναι ατυπη μεν ειναι ομως εξουσιοδοτημενη απο τους συγκεκριμενους αγωνιζομενους να αποφασιζει μεχρι και την εισηγηση αποχης των παραπανω αγωνιζομενων απο συγκεκριμενους αγωνες εαν διαπιστωθουν σοβαρα θεματα.
Τα πληρωματα ψηφισαν υπερ των 2 διαφορετικων θεσμων με διαφορετικους κανονισμους.
Η επιτροπη εξουσιοδοτηθηκε να ενημερωσει τους οργανωτες και να συζητησει θεματα ημερολογιου, εξοδων, υποχρεωσεων οργανωτων.
Στην περιπτωση του Επαθλου αντοχης η επιτροπη θα εισηγηθει τροποποιησεις στον τεχνικο κανονισμο (εαν αυτες ειναι εφικτες) με βαση εκκινησης τα συμφωνηθεντα στον ΑΤΤΑΡΤ.
Ηδη αυτη την εβδομαδα γινονται προσπαθειες να συναντηθει η επιτροπη με το 0-300 και την Λεσχη Εκαλη

Συνθεση επιτροπης
Καραφωτιας
Σταθακος
Μπαρδης
Παπαγιαννακοπουλος
Χρηστακεας

Αναπληρωματικοι
Δουρακος
Βασιλοπουλος
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 01 Δεκ 2005, 16:09

ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΟΔΟΥ

Στη χθεσινή συνάντηση μας με τους οργανωτες* των αγωνων TR-RR, η επιτροπη ζητησε και τους βρηκε συμφωνους στο να ζητηθει στη σημερινη συνάντηση στην ΕΛΠΑ η διοργανωση των 2 θεσμων να γινει με ξεχωριστούς Τεχ.Καν.
Εαν αυτο γινει αποδεκτο απο την ΕΛΠΑ, ο κανονισμός του "αντοχης" θα στηριχθεί στα ψηφισμενα στον Ατταρτ απο τους αγωνιζόμενους.

Εαν η ΕΛΠΑ επιμεινει σε κοινο κανονισμο τοτε αυτος θα πρεπει να ειναι ενας συγκερασμός των κανονισμων του 2005.

Επισης, οι οργανωτες TR-RR δηλωσαν οτι το 2006 σκοπευουν να μειωσουν τον αριθμο των αγωνων τους σε 5 και εχουν ηδη εξετασει σε συνεργασια με τους οργανωτες του "αντοχής" τις ημερομηνιες ετσι ωστε να υπαρχει λογικο χρονικό διαστημα αναμεσα στους αγωνες των 2 θεσμων.
Παρολα αυτα, επειδη ο τελικος ορισμος ημ/νιών ειναι αποφαση της ΕΛΠΑ, κι επειδή εχουν προτεραιοτητα οι πρωταθληματικοι αγωνες αυτοκινητων κλπ δεν αποκλειεται σε καποια περιπτωση να υπαρξουν και κοντινοι αγωνες.
Αυτο ομως δεν εξαρταται πια απο τους οργανωτες.

Στη σημερινη συντανηση στην ΕΛΠΑ, ως παρατηρητες απο πλευρας των οδηγων, θα παριστανται οι Σταθακος/Καραφωτιας

* στη συναντηση ηρθαν οι κκ Αθανασουλοπουλος και Κατσιμαλής.
Ο δευτερος δηλωσε οτι το 2006 δε θα ειναι αγωνιζομενος και ηρθε στη συναντηση ως οργανωτης αγωνων.


δημοσιευση του Pajo στο to4x4.gr

Εγω απλα να προσθεσω οτι συζητηθηκαν και αλλα θεματα πρακτικης σημασιας οπως σειρα εκκινησης, μετρησεις πανω σε τουλιπα. Σε ολα αυτα υπηρξε πνευμα καλης διαθεσης και συνεργασιας. Εχουμε κανει νομιζω βηματα μπροστα. :)

Οι οργανωτες επιβεβαιωσαν τη προθεση τους να επιστρεψουν οι αγωνες αυτοι στο διπτυχο Υψηλη ΜΩΤ- Δυσκολη Πλοηγηση.

Γενικη δεν θα υπαρχει στο μελλον, και απο τις συνθηκες του αγωνα θα εξαρταται εαν οι κατηγοριες θα εχουν διαφορετικη ΜΩΤ.

Το πρωτο σχεδιο για τους αγωνες αυτους φαινεται να εχει 3 μονοημερους 1 διημερο και 1 τριημερο! αγωνα. Δεν ειναι οριστικο βεβαια ακομη.


Ευχαριστουμε τους doc Superspy για την αμεση ανταποκριση τους στο αιτημα μας για συναντηση.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 01 Δεκ 2005, 22:12

Συμφωνα με οτι πληροφορηθηκαμε η ΕΛΠΑ απαιτησε κοινο τεχνικο κανονισμο.

Ελευθερα τα παθητικα μετρα ασφαλειας (ανακλινωμενα μπακετ & ζωνες τεσσαρων σημειων)

Υποχρεωτικοι οι προφυλακτηρες

Τα συμφωνηθεντα στον Ατταρτ (αυτονομια, λαστιχα, προβολεις) δεν εγιναν δεκτα

2 κατηγοριες Νορμαλ & OPEN

Περισσοτερες λεπτομερειες απο τους παρευρισκομενους......
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό markd » 01 Δεκ 2005, 22:17

tedos έγραψε:Υποχρεωτικοι οι προφυλακτηρες


Δηλαδή πρέπει να κάνω άνω-κάτω την αποθήκη για να τους ξεθάψω.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό tedos » 01 Δεκ 2005, 22:28

markd έγραψε:
tedos έγραψε:Υποχρεωτικοι οι προφυλακτηρες


Δηλαδή πρέπει να κάνω άνω-κάτω την αποθήκη για να τους ξεθάψω.


Ξεθαψε τους φορεσε τους και παμε να παιξουμε :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό markd » 01 Δεκ 2005, 22:34

Το βάλε-βγάλε βαριέμαι.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό dista » 02 Δεκ 2005, 12:43

Ενημέρωση για τη συνάντηση στην ΕΘΕΑ.

Έγινε χθές 1/12/05 η συνάντηση στην ΕΘΕΑ για τους Τεχνικούς Κανονισμούς των αγώνων TR και Αντοχής του 2006 με συμμετέχοντες τους κ. Νάσο Παπακώστα για την ΕΘΕΑ, Σπύρο Κατσιμαλή για τα TR, Αλέκο Αποστολίδη – Σπύρο Δουκέρη – Γιώργο Ραπτόπουλο για τα Αντοχής, Σταύρο Καραφωτιά – Δημήτρη Σταθάκο σαν παρατηρητές για τους αγωνιζόμενους με αυτοκίνητα και Δημήτρη Μεγαλοοικονόμου σαν παρατηρητή για τους αγωνιζόμενους με μηχανές.

Κατ’αρχήν ζητήθηκε από όλους τους εμπλεκόμενους να ισχύσουν για τη νέα χρονιά δύο ανεξάρτητοι Τεχνικοί Κανονισμοί εξηγώντας και τη διαφορετική φιλοσοφία των δύο θεσμών. Ο εκπρόσωπος της ΕΘΕΑ κατανοώντας τις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στους δύο θεσμούς ζήτησε να υπάρχουν τουλάχιστον κοινές κατηγορίες και στους δύο για να είναι πιο απλά και ξεκάθαρα τα πράγματα, αφού και οι δύο απευθύνονται στα ίδια αυτοκίνητα, και να μπορούν οι οργανωτές να διαμορφώνουν το «παιχνίδι» με άλλους τρόπους (ειδικό κανονισμό, στήσιμο αγώνα κλπ) και όχι τις κατηγορίες.

Από εκεί και πέρα έγινε μια μεγάλη προσπάθεια ώστε να συνταιριάξουν οι δύο κανονισμοί, των TR και των αποφάσεων από τη συγκέντρωση στον Ατταρτ, με τα ακόλουθα αποτελέσματα.

Για την απλή κατηγορία, που στο εξής θα ονομάζεται NORMAL, επιτρέπονται.
1. Ανακλινόμενα μπάγκετ, ζώνες 4 σημείων απλές (ΟΧΙ FIA) και Roll Bar που θα είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα βάλει η ΕΘΕΑ.
2. Οποιοδήποτε Roll Bar ή άλλη προστατευτική διάταξη που υπάρχει από τον κατασκευαστή στα ανοικτά αυτοκίνητα δεν σε αλλάζει κατηγορία.
3. Μπλοκέ.
4. Ελαστικά, αρκεί να μην αλλάξουν τα χαρακτηριστικά της ζάντας του κατασκευαστή και να μη προεξέχουν του αμαξώματος.
5. Ποδιές
6. Εξάτμιση, μετά το χταπόδι.
7. Μέχρι 2 ρεζέρβες.
8. Στην ανάρτηση μόνο ελατήρια και αμορτισέρ χωρίς αλλαγή σημείων στήριξης στο αμάξωμα. Οι προσθήκες σε ελατήρια και αμορτισέρ επιτρέπονται.
9. Ποδιές και προστατευτικά.
10. Προβολείς
11. Πολλές ακόμα ελευθερίες μικρότερης σημασίας που πλέον θα περιγράφονται αναλυτικά στον τεχνικό κανονισμό για να μην υπάρχουν διαφωνίες.

Για την μεγάλη κατηγορία, που στο εξής θα ονομάζεται OPEN, επιτρέπονται τα πάντα σχεδόν. Ένα σημείο που θέλει προσοχή εδώ είναι με τα λάστιχα, τα οποία δεν πρέπει να προεξέχουν πάνω από 15 εκ. από τα φτερά του αμαξώματος και που πρέπει να είναι καλυμμένα με φτεράκια για ένα τόξο τουλάχιστον 60 μοιρών.

Για όλα τα αυτοκίνητα τώρα.
Προσοχή θέλει στους προφυλακτήρες που είναι υποχρεωτικοί για όλα τα αυτοκίνητα (πάντα ήταν σε όλους τους αγώνες) και που θα πρέπει να είναι ασφαλείς για πεζούς (μπορούν να είναι του κατασκευαστή ή χειροποίητοι οι οποίοι να μην έχουν για παράδειγμα αιχμηρά σημεία ή γωνίες και να καλύπτουν και τις γωνίες του αμαξώματος).
Τα ράουλα του εργάτη, τα οποία δεν πρέπει να προεξέχουν του προφυλακτήρα (πρέπει να αφαιρεθούν ή να αντικατασταθούν με γλύστρα).
Ο κοτσαδόρος δεν πρέπει να προεξέχει του αμαξώματος ή του προφυλακτήρα, αλλιώς θα πρέπει να αφαιρεθεί.
Βάση ρεζέρβας και γενικά ότι προεξέχει.
Είναι υποχρεωτικά τα σημεία ρυμούλκησης εμπρός και πίσω.

Γενικά έγινε μια μαραθώνια συζήτηση μέσα σε πολύ καλό κλίμα με όλες τις απόψεις να ακούγονται και βασικό κριτήριο τη θέληση όλων να μπουν νέοι οδηγοί στους αγώνες αυτούς. Με δεδομένο την απόφαση της ΕΘΕΑ για κοινές κατηγορίες, πιστεύω πώς έγινε από όλες τις μεριές το καλύτερο δυνατό, με αμοιβαίες υποχωρήσεις και συμβιβασμούς για να ταιριάξουν δύο τόσο διαφορετικοί τεχνικοί κανονισμοί. Από τη μεριά του Αντοχής κάποια πράγματα πέρασαν (μέτρα ασφαλείας κλπ) και κάποια όχι (το βασικό θέμα με την αυτονομία, αν και συζητήθηκε διεξοδικά δεν βρέθηκε μια φόρμουλα για να μπεί στον κανονισμό, το ίδιο και για τα λάστιχα). Από τη μεριά των TR πάλι έγιναν αρκετές υποχωρήσεις, ξεκαθάρισαν αρκετά πράγματα με τη Normal κατηγορία κυρίως αλλά και τα μέτρα παθητικής ασφάλειας.
Κάποιοι θα είναι ευχαριστημένοι και κάποιοι δυσαρεστημένοι από τους οδηγούς, τουλάχιστον όμως έχουμε κάποιους κανόνες σταθερούς και ξεκάθαρους για όλη τη χρονιά.

Πιστεύω τέλος ότι έγινε το καλύτερο δυνατόν από όλες τις πλευρές για να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Για σενάρια διαπλοκής κλπ. που άκουσα και διάβασα, να σας διαβεβαιώσω ότι εγώ προσωπικά δεν αντιλήφθηκα κάτι και να είστε σίγουροι πως αν καταλάβαινα κάτι, πρώτος εγώ θα το φώναζα.

Τέλος να ευχαριστήσουμε την ΕΘΕΑ που μας δέχτηκε σαν παρατηρητές και που ζήτησε και άκουσε τις απόψεις και θέσεις μας καθώς και τον κ. Αποστολίδη που το κανόνισε.
Θα παρακαλέσω τους υπόλοιπους που παραβρέθηκαν να πουν και αυτοί την γνώμη τους και να συμπληρώσουν κάτι που ενδεχομένως ξέχασα.

Δημήτρης Σταθάκος.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό dista » 02 Δεκ 2005, 12:45

Να διευκρινίσω εδώ, επειδή συζητήθηκε στην ΕΘΕΑ, ότι ο Ειδικός Κανονισμός ενός αγώνα δεν μπορεί να αλλάξει άρθρα του Τεχνικού Κανονισμού.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό takhs » 02 Δεκ 2005, 21:54

Απορια :)
Για το 2006 δεν θα μπορουμε να κανουμε καποια trail rides οπως φετος με τα οικογενειακα μας αυτοκινητα ? Θα πρεπει να εχουν μπακετ , ζωνες κλπ ?
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό markd » 02 Δεκ 2005, 22:34

Και βέβαια μπορείς.
Απλά αν τα έχεις αυτά δεν πάς στην open.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό dista » 02 Δεκ 2005, 22:41

takhs έγραψε:Απορια :)
Για το 2006 δεν θα μπορουμε να κανουμε καποια trail rides οπως φετος με τα οικογενειακα μας αυτοκινητα ? Θα πρεπει να εχουν μπακετ , ζωνες κλπ ?


Φυσικά φίλε μου και μπορείς :P Απλά αν κάποιος αλλάξει καθίσματα με ανακλινόμενα μπάγκετ ή βάλει ΑΠΛΕΣ ζώνες 4 σημείων ή βάλει ένα roll bar για να έχει το καφάλι του (πιο) ήσυχο δεν θα αλλάζει κατηγορία στα φτιαγμένα :wink:
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 02 Δεκ 2005, 23:08

Σε όλα τα Trail Ride - Raid θα μπορείτε να λάβετε μέρος με τα καθημερινά σας αυτοκίνητα.
Σήμερα αργά το απόγευμα η ΕΘΕΑ ανακοίνωσε τον κανονισμό αυτοκίνητων για το 2006.

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-3116.html
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό takhs » 02 Δεκ 2005, 23:22

ευχαριστω για τη πληροφορηση :D
Ποσοι αγωνες θα γινουν ? ποτε ξεκιναει ?
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες