Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Trail Ride: Με τα μάτια ενός αρχάριου - Εντυπώσεις!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Trail Ride: Με τα μάτια ενός αρχάριου - Εντυπώσεις!

Δημοσίευσηαπό SeNNinhA » 08 Δεκ 2003, 01:05

Να σας μεταφέρω λοιπόν κι εγώ τις εντυπώσεις μου από το Trail Ride που συμμετείχα με το BMW-Dakar μου…

Η ιστορία ξεκινάει από την προηγούμενη εβδομάδα όπου και είδα την σχετική ανακοίνωση. Το χώμα και το βουνό πάντα μου άρεσε αλλά μέχρι τώρα οι χωμάτινες εμπειρίες μου με μηχανή περιορίζονταν σε διάσχιση βατών σχετικά χωματόδρομων στα πλαίσια εκδρομικών περιηγήσεων και όχι εκτός δρόμου διαδρομές. Ούτε και είχα ξανασυμμετάσχει σε κάποιο Trail Ride για να ξέρω τις απαιτήσεις του. Έτσι εκκρεμούσαν ερωτήματα «πως είναι το Trail Ride?», «τι επίπεδο δυσκολίας θα έχει?», «τι οδηγικές ικανότητες και εμπειρία χρειάζεται?», «τι εξοπλισμός είναι απαραίτητος?» και φυσικά το βασικό ερώτημα «εγώ, θα τα καταφέρω?». Η μοναδική ερώτηση που δεν πέρασε από το μυαλό μου ήταν «θα τα καταφέρει να ανταποκριθεί η μηχανή μου?» Εκεί ήμουνα σίγουρος. Αλήθεια το λέω.

Η απόφαση συμμετοχής είχε πάντως ληφθεί. Επικοινωνώντας με τους διοργανωτές καθώς και μέσα από τα forum οι απαντήσεις βρέθηκαν αν και παρέμενε (λόγω του άγνωστου αντικειμένου) το «θα τα καταφέρω?». Λιγότερο έντονο βέβαια. Μπότες, κράνος, μπουφάν υπήρχαν (Street βέβαια αλλά κάνουν δουλειά). Έτσι αγοράστηκαν μόνο επιγονατίδες και επιαγκωνίδες για βασική προστασία. Ελέγχθηκε η μηχανή, συμπληρώθηκαν λάδια, αλλάχθηκε η μπαταρία που ήταν στα τελευταία της, ρυθμίστηκε η πίσω ανάρτηση στο μαλακότερο και λαδώθηκε η αλυσίδα. Το προηγούμενο βράδυ αφαιρέθηκαν, καθρέπτες, φλας, μαρσπιέ συνεπιβάτη και φυσικά η μπαγκαζιέρα!!! Το δύσκολο ήταν να αποφασιστεί τι θα περιείχε ο σάκκος που θα έπαιρνα μαζί. Η βροχή ήταν πολύ πιθανή και άρα πλήρη δεύτερη αλλαξιά συν τα αδιάβροχα πακεταρίστηκαν. Για κάτω από την Cordura επιλέχθηκε να φορεθεί ποδηλατικό μπλουζάκι και fleece. Το τελευταίο δεν χρειάστηκε τελικά, το πρώτο συστήνεται ανεπιφύλακτα γιατί και θερμοκρασία κρατάει αλλά και τον ιδρώτα διώχνει. Όλα έτοιμα λοιπόν.

Πρωί λοιπόν αρματωμένος, ραντεβού με τον kosdros που με περίμενε στο πεδίο του Άρεως. Εκεί συνειδητοποίησα ότι είχα ξεχάσει να βγάλω αέρα από τα λάστιχα. Στάση λοιπόν σε βενζινάδικο και μείωση σε 17 εμπρός και 18 πίσω και τον Κωστή να μου λέει να προσέχω τις στροφές και να μην τρέχουμε. Τελικά τον κυνηγούσα σε όλη την Λ.Αθηνών αφού έτρεχε με 120+ !!!!!

Φτάνοντας στο Δαφνί βρίσκουμε κι άλλο ένα φίλο να περιμένει. Κους κους για κανα τέταρτο και γραμμή απέναντι για την εγγραφή μας. Εκεί μέσα στον χαμό από μηχανές και 4Χ4 που υπήρχε ήδη, βρίσκουμε και τον tifozif1 και έναν φίλο του και μετά από λίγο σκάει μύτη και ο Μαρκέλος φορώντας έναν θώρακα ΠΑΝΩ από το δερμάτινο μπουφάν του!!! Μετά τα σχετικά πειράγματα τον βοηθήσαμε να τον φορέσει εσωτερικά γιατί μόνος του ήταν όντως αδύνατο να το κάνει. Εγγραφή λοιπόν, παίρνουμε και το Road Book και σύσκεψη για τον τρόπο που θα τοποθετηθεί ώστε να είναι εύκολα αναγνώσιμο (φυσικά και Road Book Box δεν υπήρχε).

Δίνεται τελικά εκκίνηση και φεύγουμε 5-6 μηχανές αποφασισμένοι να το πάμε παρέα. Εθνική και στροφή στην γέφυρα Ασπροπύργου. Εκεί παραλίγο να τον χάσουμε τον ένα αφού έφυγε ευθεία. Αφού βγαίνουμε από την κατοικημένη περιοχή αρχίζει το χώμα. Μια πρώτη επαφή με φυτεμένες πέτρες σε μια ανηφόρα και μετά καλοπατημένος χωματόδρομος ότι πρέπει για γκάζι. Ακόμη βρισκόμαστε στο στάδιο προσαρμογής σε οδήγηση off road αλλά κυρίως στο πως να παρακολουθούμε το road book.

Μετά από μερικές αλλαγές κατεύθυνσης βρισκόμαστε πάλι σε καλοστρωμένο χώμα. Γκάζι λοιπόν και οι υπόλοιποι ακολουθούν από πίσω μου. Γκάζι ήθελα εεε? Ε πάρτον κάτω λοιπόν. Κατεβαίνοντας να περάσουμε ένα ρέμα άργησα να κόψω (αν και το σκέφτηκα) για ένα S και είχα δύο επιλογές: Πτώση ή βουτιά στο ρέμα. Η πρώτη ήταν προτιμότερη. «Πω, πωωω» σκέφτηκα. «Ρεζίλι έγινα ακόμη δεν ξεκινήσαμε» αφού οι υπόλοιποι σίγουρα δεν έχασαν το θέαμα. Ορθιος λοιπόν, ανασήκωμα της μηχανής και γρήγορος σωματικός και μηχανολογικός έλεγχος. Διάγνωση: μηχανή όλα Οk, ελαφρύ χτύπημα στο κουτεπιέ και στο γοφό. Οι επιγονατίδες και τα γάντια δούλεψαν. Ένα παντελονάκι με ενισχύσεις και εντουράδικες μπότες θα αποσοβούσαν και τα υπόλοιπα. (άρα προς αγορά προσεχώς) Δεν τρέχει τίποτα λοιπόν (εκτός από εμένα για να προλάβω τους υπόλοιπους παρακάτω).

Συνεχίζουμε προχωρώντας όλο και πιο off ανάμεσα σε ελιές και χωράφια αλλά και χωματόδρομους (χάνουμε κάπου και το δρόμο και ξαναγυρίζουμε πίσω) και γαρμπίλι (με πολύ προσοχή γιατί γλυστράαααειειει…) και φυσιολογικά σιγά σιγά σκορπίζεται η παρέα. Ανασύνταξη στο πρώτο σημείο ελέγχου. Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα όπως γράφει και το road book. Και εδώ αρχίζει να με κόβει ο πρώτος ιδρώτας. Μαζεμένα μηχανάκια να περιμένουν την σειρά τους να περάσουν μια απότομη ανηφορίτσα με πολύ πέτρα. Παρόντες και οι διοργανωτές για βοήθεια σε όποιον χρειάζεται. Ωχ, ωχ λέω από μέσα μου. Κάθομαι λίγο πιο πέρα ελέγχω την μορφολογία και παρατηρώ τους άλλους πως περνάνε. Οκ, το πιασα, no problem. Μπαίνω λοιπόν κι εγώ στο παιχνίδι και ώ του θαύματος, ήταν πιο εύκολο απ’ότι έδειχνε. Ικανοποίηση με τον εαυτό μου (σιγά το πράγμα βεβαια …τεσπα).. Εδώ ανακαλύπτω και ότι τελικά είχα λιγότερη βενζίνη απ’ ότι υπολόγιζα. Αναμένο λαμπάκι ρεζέρβας και αρχίζει ένα μικρό άγχος. Όχι ότι δεν με βγάζει μέχρι τέλος (110km έχει μετρηθεί η αυτονομία σε χαλαρούς ρυμούς) αλλά αν χαθώ τι γίνεται?? Δεν πειράζει, υπάρχει ανεφοδιασμός στην μέση της διαδρομής σύμφωνα με τους διοργανωτές.

Ανασύνταξη και βουρ για τα επόμενα Εκεί ήταν και λίγο ζόρια. Off-road και μέσα από ρέμα με κοτρόνες να προεξέχουν από παντού. Δεν οδηγούσες. Απλά χοροπηδούσες πατώντας δεξιά-αριστερά και προσπαθούσες να μην σου πέσει η μηχανή. Μετά από μερικά μέτρα βλέπουμε κάποιον με κάτι ελαφρύ να προσπαθεί να ανέβει ένα μονοπάτι στην πλαγιά με ανάλογη μορφολογία. ΩΧ!!!!! Ούτε μέχρι την μέση δεν έφτασε. Όλοι μας (απ’ ότι μπόρεσα να διακρίνω από τα βλέμματα) παγώσαμε. Σιγά μην ανέβαινε εκεί πάνω το Dakar!!! Αυτό το πράγμα δεν έβγαινε. Εγκαταλείπω ΤΩΡΑ!! Όχι, λάθος, ευτυχώς, δεν ήταν αυτός ο δρόμος αλλά συνέχιζε ευθεία μέσα από τις κοτρόνες τις οποίες τώρα βλέπαμε με ανακούφιση πια. Τελικά ήταν δύσκολες οι άτιμες. Μου έφυγαν τα χέρια μέχρι να το βγάλω. Σκέψεις αποτυχίας περνούσαν από το μυαλό. Να πάρει, δεν έχω καλή φυσική κατάσταση. Και να, ξαφνικά κάποιος κάτω. Εγώ την τούμπα που μου αναλογεί, την έφαγα πριν σκεφτόμουνα και τσουπ, να και ο Μαρκέλος κάτω!! Δεν τρέχει τίποτα σηκώνεται και πάμε πάλι. Ευτυχώς κάποτε τελείωσε η πέτρα και βγήκαμε πάλι σε πατημένο χωματόδρομο. ΟΥΦ!!!

Από εκεί και μετά πήραμε ρυθμό. Ξαναδημιουργήθηκαν νέα γκρουπάκια, εναλλαγές εντός και εκτός δρόμου τμημάτων και προσπάθεια να μην χαθούμε. Παραλίγο σε 2-3 διασταυρώσεις αλλά τελικά βρίσκαμε άκρη. Το πρώτο μισό της διαδρομής σηματοδοτήθηκε με την στάση ανεφοδιασμού στο χωρίο (δεν θυμάμαι το όνομά του). Οι περισσότεροι της παρέας επιλέξαμε να γεμίσουμε ρεζερβουάρ. Έπεσε και η σχετική πλάκα στο Dakar που δεν προνόησα να βάλω παραπάνω από την αρχή. Βέβαια το πρόβλημα ήταν ότι ο βενζινάς ήταν σε εκδήλωση που γινόταν στην πλατεία του χωριού αλλά πήγε κάποιος γείτονας και τον φώναξε ευτυχώς. Βενζίνη λοιπόν, λίγο νερό και λίγο σοκολάτα και φύγαμε για το δεύτερο μέρος.

Δεν ξέρω πως, αλλά με κάποιον τρόπο με όρισαν ιχνηλάτη και με έβαλαν μπροστά. Δεν μπορώ να πω ότι ήταν και το καλύτερό μου. Είχα συνέχεια το άγχος ότι καθυστερούσα τον ρυθμό τους και προσπαθούσα να πάω γρηγορότερα αλλά το αίσθημα αυτοσυντήρησης μου όριζε τα όρια ρυθμού μου μέχρι εκεί που να μπορώ να αντιδράσω σωστά σε τυχόν στραβοτιμονιά ή απρόοπτο. Ένα μεγάλο κομμάτι με πολύ ΠΕΤΡΑ (κυριαρχούσε γενικώς στην διαδρομή). Πολύ ΠΕΤΡΑ σε σημείο που μερικές φορές οι μηχανές απλά πηδούσαν από κοτρόνα σε κοτρόνα. Πλάκα είχε αλλά εικόνες φρίκης περνούσαν από το μυαλό μου για τυχόν πτώση εκεί!!! Στο σημείο ελέγχου διορθώσαμε και το σετάρισμα των αναρτήσεων του Μαρκέλου ο οποίος τις ήδη σφιχτές του Adventure τις είχε στην σκληρή ρύθμιση και χοροπηδούσε σαν βατράχι. Πώς να μην πέσει στο πρώτο κομμάτι λοιπόν!!! Απορώ πως είχε φτάσει τόσο μακριά αλώβητος και με τα χέρια του στην θέση τους!!!

Συνεχίζουμε λοιπόν και συνεχίζει και η πέτρα μαζί μας μέχρι που βγαίνουμε σε πατημένο χωματόδρομο. Ουφ, να χαλαρώσουμε και λίγο. Εκεί συναντάμε και τις πρώτες λασπούρες. ΩΧ!! Αφήνω να περάσουν οι άλλοι με πιο κατάλληλα λάστιχα και περνάω κι εγώ. Λασπούρες και σε άλλα σημεία αλλά τώρα του έχω πάρει τον αέρα. Εκεί όμως ήρθε η πρώτη ατυχία του γκρούπ. Λάστιχο μπροστινό και στάση για επιδιόρθωση με fast. Κάτι καταφέραμε και συνεχίζουμε. Ναι, αλλά ο ιχνηλάτης (εγώ) μάλλον είχε κουραστεί και ξέχασε να στρίψει σε μια διασταύρωση (την οποία είδε κι όλας!!). Κατάβαση μέσα σε πέτρα (τι άλλο?). Ίσιωμα και γκάζι. Πάλι γκάζι? Ε πάρε κάτι γούρνες βαθιές με λάσπη μέσα για να μάθεις. Αποτέλεσμα ένα χορευτικό δικό μου με παρτενέρ το dakarάκι μου προσπαθώντας εγώ να μην φύγω από την σέλα και αυτό να μην φύγει από το δρόμο. Τα καταφέραμε και οι δυο. Εκεί ξύπνησα (βοήθησαν και οι άλλοι) και ανακαλύψαμε ότι πήραμε λάθος δρόμο. Ξανά πίσω λοιπόν (SORRY παιδιά) και στάση για δεύτερο fast στο τρυπημένο λάστιχο.

Το υπόλοιπο ήταν εύκολο. Ξέρετε τώρα. ΠΕΤΡΑ και λίγες λασπούρες αλλά με όμορφη διαδρομή μέσα από τα δέντρα. Δεν είχε μείνει και πολύ ακόμη. Δεν θέλαμε κιόλας άλλο. Ήμασταν κουρασμένοι και κυρίως ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ. Αλλά ευτυχώς μπαίναμε στο χωρίο. Η ταβέρνα είναι δική μας πια.

Τερματισμός και καταγραφή και σβήσιμο οι μηχανές. Ξαλαφρώνουμε από περιττά βάρη και αρχίζουν να πέφτουν οι παραγγελίες σχετικές με παϊδάκια κλπ Δεν χρειάζεται περιγραφή. Νομίζω ότι τα έχετε ζήσει πολλές φορές.

Επιστροφή παρέα με τον Μαρκέλο σε χαλαρούς ρυθμούς. Σε κάποια στιγμή μπήκαμε στον πειρασμό ακολουθώντας τον παράδρομο της εθνικής να συνεχίσουμε χώμα μιας και αυτός δεν είχε ολοκληρωθεί, αλλά επικράτησε η σωστή άποψη της εθνικής μιας και νύχτωνε και έβρεχε κιόλας. Πολύ χαλαροί ρυθμοί λοιπόν και επιστροφή μέσα στην βροχή στην Αθήνα.

Η καλύτερη στιγμή της εκδρομής? Το καυτό ντούζ στο σπίτι μας. Έτσι δεν είναι Μαρκέλο?

Σας κούρασα? Τι να κάνω? Μεγάλη η εκδρομή, πολλές οι εντυπώσεις. Όσοι δεν πατάτε χώμα δεν ξέρετε τι χάνετε. ΑΛΗΘΕΙΑ.

Άντε και το επόμενο ΣΚ έχει το 0-300 Trail Ride. Ψήνεται κανείς?

Υ.Γ. Συγχαρητήρια σε όσους δούλεψαν για την οργάνωση και συγχαρητήρια στο Dakarάκι μου που με έβγαλε ασπροπρόσωπο για άλλη μια φορά.
Τελευταία επεξεργασία από SeNNinhA και 08 Δεκ 2003, 19:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
SeNNinhA
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 06 Δεκ 2003, 23:05
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Δεκ 2003, 11:33

Εξαιρετική περιγραφή SeNNihA! :x-mas:
Χμ.... Αν το Dakar σου είναι ένα μαύρο λευκό και φόραγες μαύρο κράνος.... Σύντομα θα έχεις και φωτό!
Σε ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου!
Superspy
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Δεκ 2003, 11:45

Ευχαριστούμε όλους τους φίλους που μας τίμησαν με την συμμετοχή τους στο παιχνίδι μας!
Δυστυχώς ο καιρός δεν έφτιαξε... λάσπη και έτσι... η πέτρα έκανε αισθητή την παρουσία της παραπάνω από ότι έπρεπε! (Πάντως όσοι την ξανακάνουν μετά από βροχή…. Θα το ευχαριστηθούν δεόντως!)
Όσοι από τους φίλους με μοτό που κρύωσαν και έφυγαν χωρίς να πάρουν μετάλλιο, να ξέρουν ότι θα τους περιμένει, σε σημείο που θα ανακοινώσουμε σύντομα!
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα και τους φίλους που ήρθαν και μας τίμησαν από μακριά (μέχρι και από Κρήτη)!
Φωτόγραφιες και άρθρο σύντομα!
Περιμένουμε τις εντυπώσεις και τις προτάσεις σας!
:blob8:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

πολύ χαίρομαι

Δημοσίευσηαπό dit » 08 Δεκ 2003, 17:36

που τόσος κόσμος πέρασε καλά...

άκουσα μάλιστα και για άρτια και ολοκληρωμένη οργάνωση.Συγχαρητήρια

ναι superspy, ο Γιάννης (seNNinHa) είναι αυτός που περιέγραψες...κρίμα που δεν μπορούσα να είμαι εκεί.
Άβαταρ μέλους
dit
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2003, 17:08
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Δεκ 2003, 18:17

ΝΕΩΤΕΡΑ!!!!!
Ακόμα να μαζέψω τη χαρτούρα από το Trail Ride #-o και......ντριν το τηλέφωνο. Ήδη ξέρουμε που και περίπου πότε θα παίξουμε ξανά!!!!!

Ετοιμασθείτε για ..... αυθημερόν βόλτα στο Ξυλόκαστρο παρακαλώ!

Έμπειρος γνώστης του βουνού (έχει γυρίσει όλα τα μονοπάτια με .... το ποδήλατο), μου υποσχέθηκε διαδρομή με..... ΠΟΛΥ ΛΑΣΠΗ για μέσα με τέλος Ιανουαρίου :lol: :lol: :lol:

Μια και στο τελευταίο λέγαμε..... ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗ ΛΑΣΠΗ και μας βγήκε πέτρα...
Λέμε το επόμενο να το ονομάσουμε.... ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΕΤΡΑ, (γιατί δεν θα βρούμε για δείγμα). :twisted:

Αν είναι να αλλάξετε λάστιχα.... αυτή τη φορά θα χρειαστείτε για λάσπη!
:werecomingforyou:

Παρακαλώ λοιπόν τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας για το Trail ride άμεσα..... Να.... προλάβουμε να βελτιωθούμε! :band:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό SeNNinhA » 08 Δεκ 2003, 18:22

Ξανά ευχαριστούμε για την πολύ καλή διοργάνωση Σπύρο.

Μια ερώτηση. Μπορούμε να έχουμε αντίγραφο από το road book ώστε να επαναλάβουμε μελλοντικά την διαδρομή? Αρκετοί θα το ήθελαν. Αν μπορείς να το ανεβάσεις και στο site ώστε να κάνουμε download θα βόλευε πολύ.

Ναι το Dakar μου είναι λευκό με μαύρες βούλες. Αλλά έπαιζε και άλλο ένα το ίδιο. Απλά το δικό μου είναι χωρίς τα πλαστικά των εξατμήσεων. Το κράνος ήταν Shark κατα βάση μαύρο με κόκκινα και λευκά dekor. Είδωμεν.

Thanks again. Την επόμενη φορά ξανά. Πότε θα είναι?


Μιας και ζήτησες τις παρατηρήσεις μας:

Παρατήρηση Νο1: Τα road book θαυμάσια και στα σημεία που θα χρειαζόταν βοήθεια υπήρχαν άτομα. Άρα όλα ΟΚ

Παρατήρηση Νο2: Η σηματοδότηση με τις κορδέλες χρειάζονταν κανα δυο κορδέλες παραπάνω διότι το χρώμα ξεφτίζει και φαίνονταν κάτι άσπρα να ανεμίζουν

Παρατήρηση Νο3: Ο βενζινάς έπρεπε να είχε ειδοποιηθεί να μας περιμένει (εκτός και αν το είχατε κανονίσει ήδη και απλά δεν το έκανε). Γιατί φτάνοντας ψάχναμε να βρούμε που είναι στα εγκαίνια της πλατείας.

Παρατήρηση Νο4: Στην επόμενη ταβέρνα να μας δώσουν περισότερη σημασία σαν πελάτες. Τι διάολο, άλλο 1,5 μαγαζί γεμίζαμε. Όπου και να πηγαίναμε τεμενάδες θα έκαναν.

Αυτά τα λίγα

Υ.Γ. Μην σε νοιάζει για την λάσπη που δεν υπήρχε. Γι αυτό πάμε στην φύση γιατί αντιμετωπίζεις καταστάσεις απρόβλεπτες. Αλλιώς να το κάνουμε σε πίστα να ξέρουμε τι θα είναι απο την αρχή. Πάντως τα σημεία που προβλέπονταν η λάσπη (και φαινόταν καθαρά ότι είχε στεγνώσει πια) θα είχαν πολύ γέλιο γιατί με τα δικά μας λάστιχα θα είμασταν όλοι μέσα κολλημένοι.
Τελευταία επεξεργασία από SeNNinhA και 08 Δεκ 2003, 18:39, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
SeNNinhA
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 06 Δεκ 2003, 23:05
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Δεκ 2003, 18:27

Οι φωτό έχουν ήδη φορτωθεί μέσω FTP...... μαζί με το Δρομοβιβλίο σε μορφή PDF.....
Χμ.... το άρθρο τώρα.......
Μάλλον θα ανεβάσω ένα πρόχειρο στα "Σύντομα νέα" που θα έχει μόνο φωτό και link για το Δρομοβιβλίο και..... ελπίζω μέχρι Τετάρτη για τα υπόλοιπα....
(Πρέπει να πάω και στον ορθοπεδικό να δει το σπασμένο δάκτυλο.... και όσο σκέφτομαι τι θα ακούσω μόλις του πω ότι οδήγησα μηχανή την Κυριακή.....)
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό SeNNinhA » 08 Δεκ 2003, 18:43

Σε ποιο σημείο είναι οι ΦΩΤΟ και το ΔΡΟΜΟΒΙΒΛΙΟ (γουστάρω τον ελληνικό τίτλο άπειρα!!!)?
Άβαταρ μέλους
SeNNinhA
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 06 Δεκ 2003, 23:05
Τοποθεσία: Αμπελόκηποι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 08 Δεκ 2003, 18:48

Κατ'αρχήν περαστικά για το δάχτυλο :roll:

Μιας και είμαι εντελώς αρχάριος και εγώ (ήτανε ή πρώτη συνάντηση που πηγα ποτέ) δεν έχω να κάνω καμια σπουδαία παρατήρηση μιας και όλα μου φαίνονται τελεια (που μάλλον είναι :D) , μόνο να πώ τα εξής:

-η διαδρομή εκτός απο τα 2 κομάτια με τις τεράστιες πέτρες ήταν μάλλον εύκολη αν και πολύ ωραία.
-η ταβέρνα θα μπορούσε να ήτανε λίγο καλύτερη αν και δεν ξέρω τι επιλογές υπήρχαν στη συγκεκριμένη περιοχή.
-καλό θα ήτανε το πρωί πριν φύγουμε να ξέραμε τι ακριβώς θα γινότανε στην ταβέρνα με τις απονομές κλπ επειδή λόγω της διαφορετικής ώρας άφιξης πολλοί φύγαμε όταν άλλοι ακόμα ερχόντουσαν και χάσαμε τις απονομές.

Αυτά τα λίγα, περιμένω με αγωνία το επόμενο :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Δεκ 2003, 19:01

SeNNinhA έγραψε:Σε ποιο σημείο είναι οι ΦΩΤΟ και το ΔΡΟΜΟΒΙΒΛΙΟ (γουστάρω τον ελληνικό τίτλο άπειρα!!!)?


SeNNinhA, (έχεις και "δύσκολο" παρατσούκλι), ρίξε μια ματία στην κεντρική σελίδα -> Δεξιά στα "Σύντομα Νέα", μόλις έβαλα μικρό θέμα, με τίτλο, Trail ride που έχει φωτό και το link για το Δρομοβιβλίο..... Αναλυτικά απο..... Τετάρτη!
:lol:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Δεκ 2003, 11:32

SeNNinhA έγραψε:.....
Παρατήρηση Νο3: Ο βενζινάς έπρεπε να είχε ειδοποιηθεί να μας περιμένει (εκτός και αν το είχατε κανονίσει ήδη και απλά δεν το έκανε). Γιατί φτάνοντας ψάχναμε να βρούμε που είναι στα εγκαίνια της πλατείας.

Παρατήρηση Νο4: Στην επόμενη ταβέρνα να μας δώσουν περισότερη σημασία σαν πελάτες. Τι διάολο, άλλο 1,5 μαγαζί γεμίζαμε. Όπου και να πηγαίναμε τεμενάδες θα έκαναν.
....


Α. Ο βενζίνας το ήξερε, αλλά καταλαβαίνεις δεν πολύ έδωσε σημασία....
Βου. Πήγα σε όλες ανεξαιρέτως τις ταβέρνες της Αυλώνας, Μαλακάσας και Αφίδνων, (και το λέω χύμα) κανείς δεν γουστάριζε να έχει τους εντουράδες στο μαγαζί του!!!! :clubbed:
Μερικοί μου το είπαν κατάμουτρα και άλλοι πιο ευγενικά. Συμφωνώ πάντως ότι ακόμα και αυτός που μας δέχτηκε ΑΜΕΣΩΣ, (πιθανόν καταλαβαίνετει γιατί), ίσως έπρεπε να προσπαθήσει ακόμα παραπάνω, αλλά τουλάχιστον φάγαμε (οι περισσότεροι)!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Talos » 09 Δεκ 2003, 13:03

Μιας και εμένα ήταν η πρώτη εξόρμηση μου μαζί σας, να σας δώσω και εγώ συγχαρητήρια. Ήταν καταπληκτικά, μια πολύ καλή ευκαιρία να γνωριστείς καλύτερα με το όχημα σου (αν και ψήνεσαι τρελά μετά για βελτιώσεις... :) ).

Α.Το δρομοβιβλίο πόλύ καλό και θα ξαναχρησιμοποιηθεί με φίλους...
Β.Όλα τα παιδιά που βλέπαμε στα διάφορα σημεία καταπληκτικά...
Γ.Πολύ ευχάριστη έκπληξη η απονομή...χεχε...

Εγώ το βρήκα καταπληκτικό (ναι σίγουρα αν υπήρχε λιγότερη πέτρα θα ήταν super) και αν δεν είχα τρακάρει :( τον Jimnista Κοσμά πριν την εκίνηση (ναι εγώ ήμουν ο παπα&*%^ που γυρίσατε και κοιταξατε όλοι :D :D :D ) θα περνούσα ακόμη καλύτερα χεχεχεχεχε...
Βέβαια αποζημιώθηκα στο τέλος μιας και κέρδισα τον ιμάντα :D :D :D (την προηγούμενη μέρα έλεγα να αγοράσω έναν...)

Παιδιά ευχαριστούμε και περιμένουμε το επόμενο...

PS Φίλε Pavlox δεν πιστεύω τα άσπρα NIVA να έχουν να πουν τίποτα για τα πολύχρωμα Jimny....χεχεχε
Άβαταρ μέλους
Talos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 09 Σεπ 2003, 08:21
Τοποθεσία: ΖΩΓΡΑΦΟΥ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό m38a1 » 09 Δεκ 2003, 14:59

ολα ηταν τελεια σε θεμα διοργανωσεις και roadbook, θα μπορουσε η διαδρομη να ηταν και πιο δυσκολη. ενα θεμα που θα θεσω ειναι οτι κατα τη διαδρομη εβρισκα σκουπιδια και συγκεκριμενα σελιδες του roadbook πεταμενες απο δω και απο κει, ντροπη σε οποιον εκανε κατι τετοιο να μην επαναληφθη
Άβαταρ μέλους
m38a1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 05 Μαρ 2003, 11:29

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Δεκ 2003, 17:16

Το Σάββατο, θα κάνω τη διαδρομή ξανά, για να μαζεψώ της κορδέλες απο τα δέντρα.....
Κάποιος προσπάθησε να το κάνει και την ημέρα του trail ride :evil: :evil: :evil: , αλλα μόλις τις κατέβασε τις πέταγε λιγο πιο κάτω, στο δρόμο ...... :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό proamateur » 09 Δεκ 2003, 20:50

m38a1 έγραψε:ενα θεμα που θα θεσω ειναι οτι κατα τη διαδρομη εβρισκα σκουπιδια και συγκεκριμενα σελιδες του roadbook πεταμενες απο δω και απο κει, ντροπη σε οποιον εκανε κατι τετοιο να μην επαναληφθη


Δεν ήταν πεταμένες απλά έπεφταν από τις μοτοσυκλέτες που δεν είχαν βάση για Δρομοβιβλίο :wink:
Οι περισσότεροι από αυτούς που πάνε στο βουνό δεν πετάνε σκουπίδια
Θα τα μαζέψει ο superspy το Σάββατο :alright:
proamateur
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 01 Φεβ 2003, 17:32

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες