Και τα αυτοκίνητα, αλλά και οι μοτοσυκλέτες πρέπει να έχουν πινακίδα για να λάβουν μέρος.
(Αρκετές φορές στις μοτό, την πινακίδα κατά τη διάρκεια του αγώνα την έχουν στην τσάντα τους –σπάει- και φοράνε πλαστικοποιημένη - χάρτινη ή όχι. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχουν...)
Η γραμματεία του αγώνα κάνει αυτή τη δουλειά – δηλαδή τον έλεγχο.
Από τον κανονισμό του αγώνα δεν απαγορεύεται να συμμετέχει επαγγελματικό αυτοκίνητο (εφόσον υπάρχουν οι κατάλληλες εξουσιοδοτήσεις) ούτε απο τον ΚΟΚ.
Οι λασπωτήρες δεν ήταν υποχρεωτικοί φέτος (του χρόνου θα είναι)
Είδατε μοτο χωρίς φώτα;
Led έχουν τα περισσότερα καινούργια μηχανάκια και αρκετά αυτοκίνητα.
Ο τεχνικός έφορος δεν «κόβει» συμμετέχοντες, ελέγχει το όχημα, ενημερώνει το πλήρωμα και την οργάνωση για τις ελλείψεις.
Η οργάνωση παίρνει την ευθύνη και αποφασίζει για την συμμετοχή.
Αυτοκίνητα χωρίς προφυλακτήρες δεν είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς και μερικές φορές είναι φανερά επικίνδυνα.
Σε κάθε περίπτωση ο αγώνας έγινε, η οργάνωση έκανε τα "στραβά μάτια" - ανέλαβε την ευθύνη (καλώς ή κακώς) και πρέπει ο καθένας να προετοιμάσει το όχημα του ΣΩΣΤΑ για τον επόμενο αγώνα για να μην υπάρχουν προβλήματα.
Σεβαστείτε τους κανονισμούς, ξεκινώντας από την ανάγνωση τους πρώτα και δεχτείτε τις παρατηρήσεις για τα οχήματα σας, ώστε να προχωρήσουμε μπροστά και όχι να αναλωνόμαστε σε κόντρες άνευ ουσίας για θέματα που δεν πρέπει καν να υπάρχουν.
Υ.Γ.
Κατανοώ ότι μερικοί έχουν συνηθίσει στην πλήρη ελευθερία σε άλλα παιχνίδια και τους φαίνεται «κάπως» η ανάγκη προσαρμογής σε κανονισμούς.
Τα Trail Ride Rally Raid, εξελίσσονται πιο γρήγορα από άλλους αγώνες και είναι πρότυπο για αρκετούς από αυτούς.
Στην εξέλιξη που προσπαθώ να φέρω εδώ και δύο χρόνια, έχω δημιουργήσει πολλούς άσπονδους εχθρούς και λίγους επιστήθιους φίλους. Όμως η αγάπη μου για αυτό που κάνω είναι τέτοια που δε με αφήνει να το βάλω κάτω.
Υπάρχουν άνθρωποι που από την πρώτη στιγμή πολέμησαν τα Trail Ride Raid (και οι παλαιότεροι ας θυμηθούν την χαρακτηριστική συνάντηση πέρσι τέτοιο καιρό στον Ανθό) και τώρα πράττουν αυτά που πολεμούσαν. Δεν είναι τυχαίο αυτό. Όμως όλα θέλουν κανόνες.
Με δεδομένο τον κανονισμό από την 1 Μαρτίου 2005, οι έλεγχοι στα οχήματα στο τέλος της χρονιάς σε σχέση με τον πρώτο αγώνα, είναι λογικό ότι είναι περισσότερο κοντά σε αυτόν και φυσικά εντονότεροι.
Σε άλλα παιχνίδια η εξέλιξη χρειάζεται χρόνια, ενώ στα Trail Ride Rally Raid έχει γίνει μέσα σε μόλις δύο, - διάστημα ρεκόρ. –Θυμηθείτε –όσοι είχατε λάβει μέρος τότε- στο πρώτο δοκιμαστικό παιχνίδι –τότε- της Σκοτεινής πλευράς της Πάρνηθας. Που ήμασταν και που είμαστε.
Η εξέλιξη είναι θεαματική, αλλά δεν ήρθε μόνη της. Χρειάζεται όραμα, ευρεία γνώση, επιμονή και σταθερές κινήσεις εξέλιξης προς ένα στόχο που έχουν τα Trail Ride Rally Raid.
Ο ρυθμός είναι σωστός και δεν υπάρχει κανένας λόγος να πισωγυρίζουμε για κανέναν.
Το 95% των συμμετοχών έχει προσαρμοστεί – φανταστείτε ότι ακόμα και αναβάτες, που δεν είχαν βγάλει ποτέ πινακίδα για τα μηχανάκια τους – συνηθισμένη τακτική – δέχτηκαν να πληρώσουν σχεδόν τον ¼ της αξίας της μοτοσυκλέτας τους, για να βγάλουν, που ουσιαστικά –πέρα από τους αγώνες Trail Ride Raid- τους είναι άχρηστη.
Το έκαναν όμως μέσα σε μια χρονιά και όχι σε 2-3 χρόνια.
Είναι
λυπηρό και ανεπίτρεπτο να βλέπεις οχήματα και πληρώματα που θα έπρεπε να είναι το
παράδειγμα να καταστρατηγούν τα πιο απλά σημεία των κανονισμών. Δε βοηθά αυτό!
Ακολουθείστε τη γρήγορη εξέλιξη. Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα που παρουσιάζονται, αλλά μην βάζετε και τρικλοποδιά! Ήμαρτον!
Στα Trail Ride Raid, χρησιμοποιούμε τα όρια των κανονισμών – κάτι που είναι γνωστό από την αρχή- αλλά πρέπει να κινούμαστε ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ, ακόμα και αν δεν καταλαβαίνουμε το λόγο.
Βοηθήστε αν σας αρέσει αυτό το παιχνίδι!
Απο την πλευρά μου έχω ακόμα πολύ δύναμη και κουράγιο να προχωρήσουμε ακόμα πιο μπροστά.
Ευχαριστώ Σπύρος