Tazmania
Α. το ότι σε τρώει ο
σου δε με ενδιαφέρει
Β. Το ότι επιλεκτικά παρουσιάζεις καταστάσεις όπως θα ήθελες με ενδιαφέρει
Αν ήθελα σαν την ατυχή παρομοίωση σου να είμαι Ματσας, δε θα είχες καταλάβει τίποτα....
Αντιθέτως, χωρίς να ασχοληθώ επιλεκτικά όπως λανθασμένα αναφέρεις, επισήμανα από την πρώτη στιγμή ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ στον τεχνικό έλεγχο ότι τα αυτοκίνητα που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ θα πρέπει να τους φορέσουν. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.
Από κει και πέρα, αντί οι «έμπειροι» αγωνιζόμενοι, να φροντίσουν να το πράξουν αυτό, όντας το παράδειγμα για τους νέους, σκαρφίστηκαν κάθε τρόπο αποφυγής της ελλείψεως τους και αναφέρω μερικά παραδείγματα:
ΠΧ
1. Πήγα για ΔΤΤ και με έλεγξαν (αμέσως μετά που έγινε η παρατήρηση - το ίδιο βράδυ!) και δε μου το είπαν (!!!!), παραλείποντας φυσικά την αναφορά ότι στο ΔΤΤ, σε ελέγχουν ΜΟΝΟ για τα συστήματα ασφαλείας του πληρώματος και όχι για τη γενική εμφάνιση η οποία φυσικά και πρέπει να ελέγχεται σε κάθε αγώνα κλπ
2. Δεν το γράφει ο «κανονισμός» μας (!!!)
Απόσπασμα απο τον κανονισμό του ΕΠΑΘΛΟΥ ΑΝΤΟΧΗΣ:
6.1 ...
Αυτά τα αυτοκίνητα πρέπει να πληρούν τους κανονισμούς ασφάλειας που προβλέπει η Διεθνής Σύμβαση Οδικής Κυκλοφορίας, και του παρόντος Κανονισμού.
....
Και λίγο παρακάτω:
Επιτρεπόμενες αλλαγές, βελτιώσεις, προσθήκες.
....
Εργάτης ή βίντσι: Επιτρέπεται η προσθήκη εργάτη, αρκεί να μην εξέχει του
προφυλακτήρα του αυτοκινήτου.
Σε περίπτωση όπου ράουλα η άλλο εξάρτημα του εργάτη εξέxει τότε πρέπει να είναι επαρκώς καλυμμένα με αφρώδες υλικό.
....
3. Εμείς μέχρι τώρα έτσι τρέχαμε (!!!!!!!)
Κλασσική δικαιολογία Έλληνα αγωνιζόμενου:
Το ότι σε προηγούμενο (-νους) αγώνες δεν έγινε αντιληπτό (απο οποιονδήποτε και για οποιονδήποτε λόγο) δε σημαίνει ότι δεν πρέπει ο κάθε συμμετέχων να φροντίζει ώστε να είναι σύμφωνος με τους κανονισμούς
4. Μα είναι καλύτερα έτσι (!!!!!!!)
Σε οποιαδήποτε περίπτωση ατυχήματος που υπάρχει τραυματισμός, θα τηρηθεί το πρωτόκολλο με παρουσία ΤΟΤΑ. Το αυτοκίνητο που δεν θα είναι σύμφωνο με τον ΚΟΚ αυτόματα δεν θα καλυφθεί από την Ασφαλιστική του αγώνα με αποτέλεσμα και η οργάνωση (τεχνικός έφορος, Αλυτάρχης, Οργανωτική επιτροπή και φυσικά αγωνιζόμενος) να είναι υπόλογοι. ΓΙΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΑΞΕΙ!
Η γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει να φαίνεται κιόλας.
ΥΓ 1 Γνωρίζω, ότι ίσως ανοίξω μεγάλο πόλεμο με αυτό το post, αλλά δεν συνηθίζω να κρύβομαι πίσω από το δάκτυλό μου.
Αντιθέτως αυτό δείχνεις ότι κάνεις
Συμπληρωματικά προς το Μάριο:
Ήδη από το Πήλιο σου είχε επισημανθεί το θέμα του προφυλακτήρα και όπως είχες αναφέρει, το αυτοκίνητο, θα πέρναγε γενική ανακατεσκευή, γιατί ο προηγούμενος το είχε «μπουρδέλο» όπως χαρακτηριστικά είχες αναφέρει. Συγχαρητήρια που αντικατέστησες το Roll Cage, (το οποίο ήταν απαράδεκτό).
Ο κανονισμός, όπως ανάφερα και παραπάνω είναι ξεκάθαρος, και από ότι γνωρίζω ισχύει από την αρχή της χρονιάς για όλους όσους συμμετείχαν στο έπαθλο αντοχής. ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;
Ο DOC παραπάνω ανάφερε μερικά παραδείγματα, όπως πχ αγωνιζόμενου που στον αγώνα των Ψαχνών, έφυγε Σάββατο μεσημέρι να πάει στο Ναύπλιο, να αλλάξει τα ψαλίδια του για να έρθει την επόμενη μέρα στον αγώνα και να είναι εντάξει ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ πρώτα από όλα.
Μήπως δεν «βάραγα» το Σιμο, να βγάλει πινακίδες στο μηχανάκι του -παρόλο που στην περιοχή του δεν τις χρειάζεται και πλήρωσε μια περιουσία) για να είναι εντάξει;
Το ίδιο δεν έκανε και ο Husky, o Geco και τόσοι άλλοι;
Οι συμμετέχοντες που ήρθαν το βράδυ της Παρασκευής και έβγαλαν ράουλα κλπ επικίνδυνα, ήταν κορόιδα;
Θα μπορούσα να αναφέρω πολλά ακόμα.
Το κακό παράδειγμα που έδωσαν μερικοί όμως, παρέσυρε σε αυτό τον αγώνα, άνθρωπο που ενώ είχε τοποθετήσει προφυλακτήρες στον προηγούμενο αγώνα, μόλις είδε τους «αγωνιζόμενους» να πράττουν το αντίθετο τώρα.... τους αφαίρεσε!
Οι αγώνες Raid ξεκίνησαν απο το ΜΗΔΕΝ πριν απο δύο χρόνια με στόχο να είναι υπόδειγμα.
Αυτό γίνεται σιγά -σιγά, ο κανονισμός είναι ο ίδιος. Υπάρχουν άνθρωποι απο όλη την Ελλάδα που το θέλουν και πιθανών και άλλοι που δεν μπορούν να προσαρμοστούν.
Ευχαριστώ
Σπύρος