Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό jdelis » 12 Σεπ 2005, 10:20

Έχοντας μιλήσει με όλους τους εμπλεκόμενους ανά εποχές, δεν έχω καταφέρει να καταλήξω κάπου. Όλες οι απόψεις έχουν ισχυρά επιχειρήματα και όλοι (πιστεύω) θέλουν το καλό των αγώνων. Υπάρχουν δύο βασικές τάσεις : Όσοι προέρχονται από το χώρο των (πραγματικών όπως τους χαρακτηρίζουν :) ) αγώνων δε μπορούν να συμφιλιωθούν με την ιδέα των ανοικτών διαδρομών. Από την άλλη όσοι ξεκίνησαν με τις "παιδιές" -συμπεριλαμβανόμενου και εμένα- δεν δείχνουν να ξενίζονται από το θέμα. Ίσως γιατί μάθαμε από την αρχή να τρέχουμε σε ανοικτές και άγνωστες διαδρομές, οπότε εκ' των πραγμάτων δε μπορείς να πάς "τέρμα". Αν το κάνεις ή θα χάνεσαι συνέχεια ή θα έχεις ατυχήματα, μικρά και μεγάλα.

Από την αρχή είπα πως τα σκεπτικά είναι διαφορετικά και δε μπορούμε να τα παντρέψουμε όλα. Τα Trail Ride ξεκίνησαν εξ' αρχής για να γίνουν αγώνες. Το ερώτημα είναι : κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση; Κατά την προσωπική μου άποψη όχι. Μετά τη Ρούμελη και τη Ροδόπη (450 και 600 χλμ αντίστοιχα) επιστρέψαμε στα φετινά μονοήμερα των 150-200 χλμ. Και δε βλέπω να γίνεται διήμερο, πέραν της συνδιοργάνωσης του Baja. Η δυσκολία ανέβηκε μόνο λόγω της σταδιακής αύξησης της ΜΩΤ, αλλά τα μεγέθη έπεσαν σημαντικά.

Ειπώθηκε επίσης πως ο σκοπός είναι να τρέξουν αγωνιστικά αυτοκίνητα. Όμως δεν τα είδαμε πουθενά, πέραν του πρώτου BAJA, όπου και ήρθαν γιατί ήταν ακριβώς αυτό : BAJA! Οι οργανωτές δεν κατάφεραν ούτε να προσελκύσουν τους παλαιότερους αγωνιζόμενους, ούτε να κάνουν καινούργιους να ενταχθούν σε αυτή την κατηγορία. Άρα πώς θεωρούμε πως είμαστε σε τροχιά CCR ακριβώς; Και επιπλέον μιλάμε για αυστηρότερες προδιαγραφές στα αγωνιστικά. Από 10 λοιπόν που είναι όλα κι όλα να γίνουν 2-3!

Διαβάζουμε ένα εξαιρετικό κανονισμό, που τα έχει όλα μέσα. Αυτό που δεν αναρωτήθηκε κανείς είναι ποιός τεχνικός έλεγχος θα τα τσεκάρει όλα αυτά; Αυτός που κοιτάει μόνο την ημερομηνία του πυροσβεστήρα; Και ρωτάει : " έχεις καμιά μετατροπή στον κινητήρα;". "Μπα τίποτα" απαντάς, εξαιρόντας τα πιθανά τσιπάκια, καπάκια, χταπόδια κλπ. Και ας πούμε πως βασιζόμαστε (όπως είναι η λογική πολλών οργανωτών και στα trial δυστυχώς) στο "αλληλοκάρφωμα" μεταξύ αγωνιζόμένων. Υπάρχει και πάλι η δυνατότητα να ελεγθούν τέτοιες μετατροπές; Όταν θέλουμε αυστηρούς κανονισμούς πρέπει να έχουμε και την ανάλογη υποδομή ελέγχου. Αλλιώς απλώς δημιουργούμε εστίες εντάσεων και διχόνοιας ανάμεσα στους συμμετέχοντες.

Τέθηκε το ερώτημα λοιπόν "θέλουμε αγώνες CCR στην Ελλάδα". Εγώ θα πω ναι από την πλευρά μου. Θα ήθελα κάποιος όμως να μου απαντήσει πώς ακριβώς τους φαντάζεται και τι ακριβώς έχει γίνει προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση σε σχέση με το 2004; Εκτός αν η λύση είναι η συνεχής αύξηση των ΜΩΤ για νορμάλ αυτοκίνητα, αφού αγωνιστικά δε δείχνουν να εμφανίζονται.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό spiros » 12 Σεπ 2005, 12:48

Η αλήθεια ως συνήθως είναι κάπου στη μέση. Έτσι που το θέτετε το θέμα το κάνετε να μοιάζει εύκολο και απλά θέμα νοοτροπίας του οργανωτή και φυσικά είστε ακραίοι στις τοποθετήσεις σας. Δεν είναι όλα άσπρα η μαύρα.
Οι κλειστές διαδρομές είναι ευχαρίστηση για το πλήρωμα, κακά τα ψέματα. Πας όσο μπορείς με το μυαλό στο δρόμο και το αυτοκίνητο και όχι σε άλλους αστάθμητους παράγοντες. Ούτε είναι κατάντια που τρέχουν τα 4Χ4 στα ραλλύ. Σε άλλες χώρες παρακαλάνε να τους αφήσουν να τρέξουν σε ραλλύ και δε γίνεται. Ίσως αν τύχαινε να βρεθεί μέσα σε κάποιο από τα «φορτηγά» ο Σπύρος την ώρα που κουμπώνουν πέμπτη στις κατηφορικές Καρούτες να μη θεωρούσε ότι απλά κάνουμε γύρους πίσω από τα ραλλύ αυτοκίνητα. Και μην πιπιλίσουμε πάλι τη γνωστή καραμέλα «αν θες ραλλύ πάρε ένα γιάρις και πήγαινε». Ένα καλό γιάρις και πολύ περισσότερα χρήματα θέλει και μια περιουσία σε ανταλλακτικά θέλει και λύσιμο «κάθε τρεις και λίγο» θέλει και τερματίζει μόνο στους μισούς αγώνες. Δεν πρέπει λοιπόν να υποτιμάμε τους αγώνες που κρατούν στη ζωή τα 4Χ4 ραλλύ αυτοκίνητα και στους οποίους κάποιοι κάναμε μεγάλη προσπάθεια ώστε να γίνουμε αποδεκτοί από τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους που γκρίνιαζαν ότι οργώνουμε τις ειδικές κλπ. Ούτε όλοι οι 4Χ4 αγώνες στον κόσμο είναι «Ντακάρ». Πιο κοντά στα ραλλύ είναι παρά στο Ντακάρ. Για την Τουρκία τώρα που την κάναμε φωτεινό παράδειγμα, πόσες ήταν οι συμμετοχές είδε κανένας;
Πάμε στην άλλη πλευρά τώρα.
Ποιος από όλους εμάς δε θα ήθελε ένα αυτόνομο πρωτάθλημα 4x4;
Με πολλές συμμετοχές με προβολή με χορηγούς με με με...
Πώς όμως Κώστα; Από τη μια μέρα στην άλλη; Με ποιους;
Πόσοι τρέχουμε σήμερα; Μετρημένοι στα δάχτυλα είμαστε.
Ποιος οργανωτής μπορεί να κάνει ένα μεγάλο αγώνα με τόσες συμμετοχές;
Ποιος οργανωτής μπορεί να κλείσει διαδρομές των 200 χιλιομέτρων και ποιος θα πληρώσει τους 70-80 ανθρώπους που θα χρειαστούν;
Ξέχασες πόσο μέσα έμπαινε η λέσχη της Εκάλης μετά από κάθε Ελληνοϊταλικό;
Αναγκαστικά λοιπόν κάποιοι αγώνες πρέπει να γίνουν κάπως έτσι. Δε θα προσφέρουν ίσως την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση, κυνηγώντας το χρονόμετρο και μόνο, αλλά δες το σαν ένα άλλο παιχνίδι. Απλά θα πρέπει να γίνονται σε πολύ δύσκολες διαδρομές ίσως έτσι ώστε και να θέλει κάποιος να μην μπορεί να κινηθεί στο όριο. Προσωπικά κι εμένα σαν αγωνιζόμενο δε με τρελαίνει η ιδέα απλά το δέχομαι σαν μία λύση ανάγκης.
Εννοείται ότι όλοι οι οργανωτές έκαναν τέτοιους αγώνες εφέτος και όχι μόνο ο Κατσιμαλής. Αγώνα με χρονόμετρο σε ανοιχτό δρόμο έκανε και η Εκάλη και ο Ιχνηλάτης. Απλά τον Κατσιμαλή μόνο βρίζουμε γιατί αυτός το παραδέχεται και το κάνει στα ίσια. Επίσης πρέπει να είναι σεβαστό το ότι κάθε πραγμα που κάνει το κάνει χωρίς κανένα οικονομικό συμφέρον. Μόνο για την τρέλα του.
Στο φαινόμενο Κατσιμαλή τώρα μιας και δεν τον ξέρεις να σε προετοιμάσω ψυχολογικά επειδή παρατήρησα ότι του μιλάς σαν σε φυσιολογικό άνθρωπο... Είναι ένας τύπος που κυκλοφορεί συνήθως με κάτι πορτοκαλί δίκυκλα ένα μπουφάν μηχανής που στη φούξια πλάτη του έχει μόνιμα τη στάμπα από τις τιράντες της τσάντας πλάτης που κουβαλάει και η οποία έχει μέσα όλα τα βιβλία της FIM-FIA, ένα τουλάχιστον φορητό υπολογιστή, όλα τα έντυπα της ΕΛΠΑ, μια φωτογραφική μηχανή, μια δεύτερη φωτογραφική μηχανή μη σπάσει η πρώτη σε κανένα χαντάκι, τετράδια, μολύβια road books μία κορδέλα – μέτρο σαν αυτήν που μετράνε οι τοπογράφοι τα οικόπεδα (μετράει κι αυτός ενίοτε) και οπωσδήποτε ένα σετ με κλειδιά σπιτιών φίλων του για σιγουριά (γιατί πόσο θα αντέξει η Πέρσα).
Τι κάνει όταν δεν ασχολείται με αγώνες; Κλείνει τα μάτια του και οραματίζεται το baggy του Schlesser σε υπερειδική στην Πρέβεζα!
Δες τον με λίγη συμπόνια ρε γαμώτο. Τι θα λες όταν το 2075 θα τρέχουν τα εγγόνια μας στο 1ο Githio-Alexandroupoli-Paris-Dakar;
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 12 Σεπ 2005, 14:43

Κύριε Κατσιμαλή,

Πιστεύω ότι τέτοιου είδους συζητήσεις είναι καλό να γίνονται και δημόσια ώστε να γνωστοποιούνται θέσεις και απόψεις και να διαβάζονται και από ενδιαφερόμενους που δεν βρίσκονται κοντά στις εξελίξεις.

Θα συμφωνήσω μαζί σας ότι σκόπιμο είναι όλοι μας να είναι γνώστες των κανονισμών.
ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΩ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤOΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ (με regularite) ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙ Η ΛΕΣΧΗ ΕΚΑΛΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΝΑ ΞΑΝΑΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΟ.

Αρα φίλε tedos, δεν αναφέρομαι καθόλου στους αγώνες που ήδη τρέχεις/ετε. Δηλαδή στους αγώνες με τη ταχύτητα να περιορίζετε με regularite.

Μιλάω για τους πραγματικούς C.C.R. (ενάντια στο χρονόμετρο) όπως αυτοί περιγράφονται από τους κανονισμούς FIA που διαφωνώ ότι φιλοσοφία τους είναι :
«οι αγωνιζόμενοι, …………………. μέσα σε μια περιοχή, με κανονικές συνθήκες (κίνηση, χωριά κλπ), με τη βοήθεια του road book, πλοήγησης κλπ.»

Ειδικά για τα «κίνηση, χωριά» !!! άλλωστε για αυτό το λόγο υπάρχει άρθρο στο κανονισμό για ζώνες ελεγχόμενης ταχύτητας όταν οι διαγωνιζόμενοι είναι πλησίον τέτοιων καταστάσεων.

Τώρα αν γελιόμαστε ότι «από μόνο του περιορίζει τη ταχύτητα» (η προαναφερόμενη «φιλοσοφία») …….. μένω άναυδος !!! ( πάντα επαναλαμβάνω μιλώντας για αγώνες ενάντια στο χρονόμετρο).

«Οι κλειστές διαδρομές, αυτομάτως, αναιρούν τον βασικό παράγοντα ύπαρξης των CCR… δηλαδή την πλοήγηση.»

Δηλαδή στους Ελληνοιταλικούς (ασχέτως μήκος διαδρομής) που ήταν κλειστές αλλά και άγνωστες Ε.Δ. , δεν υπήρχε ουσιαστικά και πλοήγηση ???

«Η παράγραφος για τις «κλειστές» ειδικές, κ. Θεολόγη, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ μόνο για να μπορούν να δικαιολογήσουν μικρές super ειδικές πριν ή μετά τον αγώνα. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ.»

Από ποιόν έχει διευκρινιστεί αυτό ? και αν είναι από τη FIA σίγουρα θα υπάρχει και επίσημο έγγραφο της. Το αναμένουμε.

«…….αν κάποιος θέλει να το τραβήξει και να αλλοιώσει την έννοια του άρθρου αυτού, θα μπορούσε να κάνει ένα αγώνα όλο κλειστό. ΟΜΩΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ RALLY KAI ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΤΑ CCR.»

Αυτό καταλάβατε ότι υποστηρίζω? Όχι λάθος. Απλά μπορεί να γίνονται CCR στην Ελλάδα με «απλές» που η πλοήγηση να είναι εξαιρετικά αργή και δύσκολη και selective sections (ενάντια στο χρονόμετρο) που θα είναι κλειστά προς εξασφάλιση της ασφάλειας.

«Λυπούμαι που το λέω, αλλά η παραπάνω λογική που θέλετε να χρησιμοποιήσετε στα RALLY RAID, δοκιμαστικέ στην Ελλάδα και ΑΠΕΤΥΧΕ. Δεν ενδιαφέρει πολλούς – και είναι λογικό – να κάνουν γύρω – γύρω όλοι, σε μια κλειστή διαδρομή. ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ, δεν μπορεί να γίνει βιώσιμος τέτοιος αγώνας.»

Κατανοητά τα συμπεράσματα σας καθώς μάλλον δεν γνωρίζετε σε βάθος το τι και πως συνέβη. Αλλά αυτό είναι άλλης στιγμής συζήτηση.

«ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ αν θέλετε να τρέχετε σε κλειστή διαδρομή κανείς δεν σας εμποδίζει να το κάνετε. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι είτε να βρείτε ένα οργανωτή να το κάνει για εσας, είτε να προσπαθήσετε να το κάνετε εσείς για τους άλλους. Πάντα υπάρχουν και τα "κλασσικά" Rally και μπορείτε να έχετε ότι είδους έπαθλο θέλετε...»

Το να διώχνουμε «ετσιθεληκά» τα ελάχιστα εναπομμείναντα πραγματικά αγωνιστικά 4Χ4 από τους πραγματικούς αγώνες 4Χ4 είναι η εύκολη λύση. Η δύσκολη λύση (σωστούς αγώνες με ασφάλεια) απαιτεί κόπο, χρόνο και χρήμα από τους οργανωτές που καταλαβαίνω ότι στη παρούσα φάση είναι μάλλον ουτοπικό για το μικρό αριθμό πραγματικών αγωνιστικών 4Χ4.
Ανοίγωντας όμως το παραθυράκι των κανονισμών για μελλοντικά χρονομετρημένα selective sections δεν διασφαλίζεται η μελλοντική ασφάλεια ενός πραγματικού ελληνικού CCR.

“Παραβλέπετε, να αναφέρετε μάλιστα, ότι ακόμα και όταν είναι κλειστές οι ειδικές πχ σε κάποιο αγώνα του Π.Π.Ρ., για το Y.Δ.Τ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΚΟΚ – το ότι είναι κλειστή η διαδρομή δεν απαλλάσσει από τις ευθύνες του κανένα.”

Διαβάστε τη σύμβαση ανάθεσης αγώνα Π.Π.Ρ. μεταξύ ΕΛΠΑ και FIA. ….. ως αναφορά την αναστολή ορίων ταχύτητας (και κατεύθυνσης δρόμου) εντός των Ε.Δ.

«Απλά η ασφαλιστική, θα καλύψει το γεγονός, μέχρι του ποσού του συμβολαίου που έχει συμφωνήσει με την ΕΘΕΑ, και από κεί και πέρα ή οργάνωση και όσοι ενεπλάκησαν στον ατύχημα / δυστύχημα θα έχουν ποινικές κυρώσεις. ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΕΠΑΝΕΛΛΗΜΕΝΑ, από το χώρο των αναβάσεων έως το χώρο των Rally.»

Είστε μάλλον λάθος καθώς η ασφαλιστική καλύπτει για συμβάντα εντός Ε.Δ. εκτός Ε.Δ. συνεπικουρείται από την ασφάλεια του οχήματος. Στην περίπτωση όμως που δεν υπάρχουν κλειστές διαδρομές αλλά ο διαγωνιζόμενος θα διαγωνιστεί σε ανοικτό δρόμο με αντίπαλο το χρονόμετρο ……… ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ.

«Δε γνωρίζω αν στο θέμα που δημιούργησε ο αγωνιζόμενος στην Εύβοια, η ΕΘΕΑ απάντησε γραπτώς ή προφορικώς και στο κάτω κάτω λίγο με ενδιαφέρει ο τρόπος. Είναι θέμα της ΕΘΕΑ και όχι δικό μου.»

Μήπως θα έπρεπε να σας ενδιαφέρει ? γιατί μια κόπια έγγραφης απάντησης θα κάλυπτε εσάς τους οργανωτές σε μελλοντικά παρατράγουδα.

«Οι αγώνες των CCR είναι δεδομένοι. Είναι θέμα, λοιπόν επιλογής, αν κάποιος θέλει να συμμετέχει ή όχι. Αν δεν σας ικανοποιούν, μπορείτε ίσως να εφεύρετε ένα νεό "παιχνίδι" και να φροντίσετε για τους κανόνες του όπως εσείς νομίζετε. Αν και πιο "λουφαδόρικο" ίσως, κάποιοι προτιμούν την παγιωμένη και δοκιμασμένη λύση.»

Λυπάμαι .

«Δεν μπορώ να καταλάβω ειλικρινά πως τίθεται θέμα παρεμβάσεων από τον οποιονδήποτε που έχει δηλώσει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι δεν τον ενδιαφέρουν οι αγώνες αυτοί.»

Με ενδιαφέρουν και θα με ενδιαφέρουν όποιοι αγώνες 4Χ4 γίνονται ή θα γίνουν στο μέλλον με κριτήριο νικητή το ταχύτερο χρόνο. Επιτρέψτε μου να ξέρω εγώ καλύτερα τι με ενδιαφέρει, και εφόσον με ενδιαφέρει να νοιάζομαι και για το πλαίσιο κανονισμών που θα διέπονται.

«Δηλαδή αν αύριο το πρωί πχ ο CUSPID, θέλει να κάνει το ΧΥΖ νεό είδος αγώνα, θα πρέπει να ρωτήσει και τη γνώμη σας;»

Να με ρωτήσει όχι, να τον κρίνω ναι, εφόσον ο αγώνας του θα έχει νικητή αυτόν με τον ταχύτερο χρόνο.

«Η μήπως δε γνωρίζετε ούτε απο πού προέρχονται τα Trail Ride;»

Λυπάμαι.

«ΠΡΩΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΜΕ»

Λυπάμαι.

«Όμως σταματήστε την αερολογία.»

Λυπάμαι.

«Αν θέλετε λεπτομέρειες για τα ονόματα κλπ του ασφαλιστή, σας παραπέμπω στην Εγκύκλιο 5 της ΕΘΕΑ, όπου αναφέρονται τα πάντα.»

Στο αγγλικό κείμενο δεν γράφει ότι πρέπει ο αγωνιζόμενος να απευθύνεται στη Εθνική Αρχή αλλά εσείς έχετε υποχρέωση ως οργανωτής να αναφέρεται αναλυτικά τα πάντα στον Ειδικό Κανονισμό. Αναμένω λοιπόν μαζί με τη διευκρίνιση για ανοικτή ή κλειστή Διαδρομή.

Και όσο αφορά το αν παρακολούθησα ή όχι τον όποιο αγώνα από κοντά …… λυπάμαι αν σαν μέτρο σύγκρισης θέλετε να έχετε για μελλοντική οργάνωση ελληνικού αγώνα τον Τουρκικό για τον οποίο μιας και δεν τον παρακολούθησα από «κοντά» μπορούμε να τον σχολιάσουμε αναλυτικά σε άλλο post ή και από κοντά.

Εχοντας προσπαθήσει να αποφύγω προσωπικούς χαρακτηρισμούς και υπονοούμενα, η ουσία παραμένει. Τυπολατρία και κάλυψη πίσω από κανονισμούς και ερμηνείες ή προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα με ουσιαστική ασφάλεια για όλους μας ? Και ξανά επαναλαμβάνω χωρίς να ξεφεύγουμε από τους κανονισμούς FIA, πέρνωντας όμως το maximum και όχι to minimum στα θέματα ασφαλείας. (επαναλαμβάνω για τους αγώνες που ο νικητής είναι ο ταχύτερος).

Cuspid > “Είδα αναβάτες να έρχονται φάτσα - κάρτα με θεριζομηχανές ή οδηγούς να προσπερνούν τρακτέρ. Άσε το τι γινότανε μέσα στους χωματόδρομους των βουνών με τα αγροτικά ή τα κάρα με τα άλογα!”

Αυτό πρέπει να είναι το μέτρο σύγκρισης δηλαδή???

Spiros >
“Πώς όμως Κώστα; Από τη μια μέρα στην άλλη; Με ποιους;
Πόσοι τρέχουμε σήμερα; Μετρημένοι στα δάχτυλα είμαστε.
Ποιος οργανωτής μπορεί να κάνει ένα μεγάλο αγώνα με τόσες συμμετοχές;
Ποιος οργανωτής μπορεί να κλείσει διαδρομές των 200 χιλιομέτρων και ποιος θα πληρώσει τους 70-80 ανθρώπους που θα χρειαστούν;
Ξέχασες πόσο μέσα έμπαινε η λέσχη της Εκάλης μετά από κάθε Ελληνοϊταλικό;
Εννοείται ότι όλοι οι οργανωτές έκαναν τέτοιους αγώνες εφέτος και όχι μόνο ο Κατσιμαλής. Αγώνα με χρονόμετρο σε ανοιχτό δρόμο έκανε και η Εκάλη και ο Ιχνηλάτης. Απλά τον Κατσιμαλή μόνο βρίζουμε γιατί αυτός το παραδέχεται και το κάνει στα ίσια. Επίσης πρέπει να είναι σεβαστό το ότι κάθε πραγμα που κάνει το κάνει χωρίς κανένα οικονομικό συμφέρον. Μόνο για την τρέλα του.
Δες τον με λίγη συμπόνια ρε γαμώτο. Τι θα λες όταν το 2075 θα τρέχουν τα εγγόνια μας στο 1ο Githio-Alexandroupoli-Paris-Dakar;”


Σπύρο κανένας οργανωτής που σκέπτεται λογικά δεν μπορεί σήμερα ή στο άμεσο μέλλον να σκέφτεται Ελληνικό αγώνα στο καλεντάρι της FIA για CCR. Αυτό όμως δεν πρέπει να μας καθυσηχάζει και να μην αποτρέπουμε παγίωση και αποδοχή των minimum των κανονισμών που μελλοντικά θα πνίξουν εν τη γενέσει τέτοιο εγχείρημα.
Δεν ξεχνάω ούτε γιατί έμπαινε μέσα η Εκάλη ούτε το πόσο. Αλλά τι έκανε η Λέσχη για να μη μπαίνει μέσα? Υποκλίσεις στους παραλογισμούς του Cubernante έναντι αόριστων υποσχέσεων??

Ούτε έβρισα ούτε πρόκειται να βρίσω όποιον ασχολείται με το 4Χ4. Τ εξ’αμάξης τα έσυρα πρώτος και κατ’ιδίαν στον Αποστολίδη για εκείνο τον αγώνα. Με τον Αλεκο συμφωνήσαμε ότι διαφωνούμε !!!! ….. και συνεχίζουμε τη πολυετή μας φιλία !!!!

Το αν κάποιος το κάνει μόνο για τη τρέλα του για μένα φαντάζει και λίγο ρίσκο καθώτι αν σε λίγο καιρό βρει άλλη τρέλα ……. Μην αφήσει πίσω του λάθος παγιωμένες καταστάσεις για τους υπόλοιπους ή νέους οργανωτές.

Υποκλίνομαι στο όραμα του κ. Κατσιμαλή που όμως είναι όραμα πολλών από εμάς. Το 4Χ4 όμως πλέον στην Ελλάδα θέλει και λίγη λογική.

Σπύρο αισιόδοξο σε βλέπω !!! 2075 !!! μακάρι νωρίτερα για να ζούμε κιόλας !!!

ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΟΟΟΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ POST ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΜΙΛΑΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΝΙΚΗΤΗ ΜΕ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. ΟΧΙ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ REGULARITE.

Όπως κανένας οργανωτής του Π.Π.Ρ. δεν τόλμησε υπερειδική σε στάδιο (και η ΕΛΠΑ τόλμησε και θριάμβευσε) έτσι και ο όποιος αγώνας CCR που θα έχει αξιώσεις να μπει και να μονιμοποιηθεί στο καλεντάρι της FIA θα πρέπει να υπερβεί τα καθιερωμένα. ΑΝΟΙΚΤΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ σε selective stages ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

Κύριε Κατσιμαλή, Κύριοι Οργανωτές, κανονίστε μία συνάντηση και με τους αγωνιζόμενους πριν το τέλος του Ετους . Παντως τη Τετάρτη θα είμαι και εγώ στο Στέφανο.

Κώστας Θεολόγης.
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Σεπ 2005, 17:57

Jdelis:
Ο τεχνικός έλεγχος που «τσεκάρει» αν είσαι σύμφωνος με την κατηγορία που δήλωσες, είναι ο ΤΕΛΙΚΟΣ.

Ο οργανωτής μπορεί αυτεπάγγελτα να ζητήσει την πλήρη αποσυναρμολόγηση του οχήματος, για να βεβαιωθεί ότι είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς.

Οι Τ.Ε. μπορούν, στα πλαίσια των καθηκόντων τους και ιδιαίτερα κατά τον τελικό τεχνικό έλεγχο:
• Να ζητήσουν να γίνουν σε κάποιο ελεγχόμενο αυτοκίνητο οποιοιδήποτε έλεγχοι (που μπορεί να φτάνουν μέχρι και την αποσυναρμολόγηση τμημάτων του αυτοκινήτου) κριθούν σκόπιμοι προκειμένου να διαπιστωθεί η καταλληλότητά του ή η συμφωνία του με τους τεχνικούς κανονισμούς.
• Να ζητήσουν από τον αγωνιζόμενο, στα πλαίσια των παραπάνω ελέγχων, να τους προμηθεύσει τα εξαρτήματα ή δείγματα που κρίνονται απαραίτητα.



Είναι μια διαδικασία που είναι γνώστη και εφαρμόζεται από τις αναβάσεις έως τα rally. Η εγκύκλιος http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=252&cat=38 της ΕΘΕΑ αναφέρεται σχετικά.
Η τεχνογνωσία υπάρχει και εφαρμόζεται στους αγώνες.


Η πορεία για τα CCR είναι συγκεκριμένη. Για πρώτη φορά δοκιμάστηκε κανονισμός το 2004, το 2005 έγινε το πρώτο κύπελλο και για πρώτη φορά συμπεριλήφθηκε η κατηγορία Rally. Ένα από τα λάθη που έγιναν ήταν ότι δεν συμπεριλήφθηκε και το τεχνικός κανονισμός της FIA. Αυτό θα διορθωθεί.
Το βέλτιστο επίσης θα ήταν, ο αγώνας της Ροδόπης, να θεωρηθεί σαν το ελάχιστο των προδιαγραφών και με βάση τα συμπεράσματα αυτού, να γινόταν η περαιτέρω εξέλιξη.

Η αλήθεια είναι ότι θέλουμε δουλειά ακόμα, αλλά δεν υπάρχουν και οργανωτές με ιδιαίτερη γνώση (εκπαιδεύονται όμως… : -) ). Θέλει χρόνο το θέμα.
Προς τη σωστή κατεύθυνση ήταν ο αγώνας της Θήβας.
Για τον αγώνα της Λαμίας, θα δούμε μετά το τέλος του.
Όμως ήδη μεταφέρεται τεχνογνωσία από τα συμπεράσματα της Ροδόπης, στους οργανωτές και δίνονται και οι απαραίτητες κατευθύνσεις.
Εκτιμάται ότι θα είναι μικρός (κάτω από 500 σε σχέση με τα 700 της Ροδόπης) αλλά θα έχει όλα τα συστατικά της Ροδόπης. Θα δούμε αν το μάθημα θα αποδώσει σχετικά.


Spiro:
Έχεις δίκιο, τα πράγματα μπορεί να είναι κάπου στη μέση. Δεν είναι κακό (και σίγουρα είναι οικονομικότερο σε ζημιες σε σχέση με ένα νορμάλ) να τρέχεις σε έναν έτοιμο αγώνα με κλειστές ειδικές με το 4X4.
Εκτιμώ όμως ότι είναι μια λύση ανάγκης μια και η διαδρομή είναι εντελώς διαφορετικής φιλοσοφίας σε σχέση με τα τετρακίνητα.

Κάνεις όμως δεν είπε να σταματήσει αυτό και ούτε τα Trail Ride – Rally Raid έχουν σχέση.


Απ’ την άλλη, το θέμα τετρακίνητοι αγώνες, στα πλαίσια CCR, μέχρι τα Trail Ride – Rally Raid ήταν σε τέλμα στην Ελλάδα.
Και ένα από τα προβλήματα ήταν το μπάχαλο με τους κανονισμούς. Ουσιαστικά ο καθένας μπορεί να φτιάξει ότι θέλει και να τρέξει.
Πόσες φορές σας έλεγξαν φέτος για περιοριστές, αλλά και πάλι με βάση ποιου κανονισμού;
Ευτυχώς, στα Trail Ride – Rally Raid, μια και είναι «νέα», θα γίνει η επιλογή του καλύτερου, ο δοκιμασμένος τεχνικός κανονισμός της FIA που είναι μια γερή βάση.

Η εμπειρία έχει δείξει ότι, μεσοβέζικες καταστάσεις, όπως πχ η ομάδα Ε στα ράλι, καταλήγουν να κάνουν χειρότερο κακό – από ότι καλό.
Η τεχνική επιτροπή της ΕΘΕΑ από το 95 προσπαθεί να μαζέψει το πρόβλημα.

Είναι κρίμα να γίνει και εδώ αυτό. Η αναρχία, αποτρέπει και την παραμικρή ελπίδα για νέους στο χώρο.

ΥΓ: Σπύρο, έχει κανένα σετ δεύτερα κλειδιά…. Με την επέμβαση στη μέση, .. δεν πήγα την Πέρσα διακοπές και… καταλαβαίνεις τώρα….

ΥΓ2: Ήδη σχεδιάζουμε με τον DOC, την ιδέα που είχε για το κυπΠΑΡΙΣσία – ΖΑΧΑΡω : -)



Κύριε Θεολόγη
Άσχετα με το τη θα κάνει η Εκάλη, θα έχετε σίγουρα θέμα με μένα, που σίγουρα θα συνεχίσω να κάνω πολυήμερους αγώνες στο μέλλον (έχω κάνει «στάση» φέτος... ). Δε ξέρω αν θα σας ρωτήσω... Τι γνώμη σας, μπορείτε φυσικά να την λέτε.

Στα χωριά υπάρχει περιορισμός ταχύτητας.

Δεν νομίζω να πιστεύετε ότι η οδήγηση σε κλειστές ειδικές, θεωρείται, πλοήγηση, γιατί αλλιώς κάπου έχετε μπλέξει τα πράγματα…

Δεν έχει ανοιχθεί κανένα «παραθυράκι» κανονισμών, οι κανονισμοί είναι εκεί. Απλώς κάποιοι δεν θέλουν να τους βλέπουν.

Πληροφορικά, μήπως θυμάστε την ποινή που είχε φάει ο οδηγός της F3, σε ένα από τα παλαιότερα ατυχήματα σε ανάβαση, όταν είχε χτύπησε τη μπαριέρα – χωρίς κάποιο τραυματισμό θεατών κ.α.;
Να αναφέρω απλώς ότι το δικαστήριο δεν το ενδιαφέρει αν ήταν «κλειστή διαδρομή ή αγώνας κλπ» αλλά ότι δεν τηρήθηκε ο ΚΟΚ.

Λυπάστε γιατί καταλαβαίνετε; Γιατί δεν καταλαβαίνετε; Γιατί έχετε κάνει λάθος;

Επαναλαμβάνω: Ιδού η Ρόδος, Ιδού και το πήδημα.
Ο κανονισμός των CCR είναι εκεί.
Τίποτα δεν σας εμποδίζει να τον χρησιμοποιήσετε και να κάνετε ένα αγώνα όπως ονειρεύεστε. Το ίδιο και τον καθένα.

Κάνετε λάθος για το ημερολόγιο της FIA/FIM.
Μάλιστα ήδη έχουμε την άδεια της FIM, αλλά ο σκοπός είναι να γίνει κάτι για όλους και όχι μόνο για τους αναβάτες.

Εκτιμώ ότι σύντομα θα τα πούμε από κοντά.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tedos » 12 Σεπ 2005, 18:08

που σίγουρα θα συνεχίσω να κάνω πολυήμερους αγώνες στο μέλλον (έχω κάνει «στάση» φέτος... ).


Λαβρακι Νο 1!

Εκτιμώ ότι σύντομα θα τα πούμε από κοντά


Λαβρακι Νο2! Αρα θα εισαι την τεταρτη στη συγκεντρωση?

Ιδου πως γινεται η Δημοσιογραφια αγαπητε Γιαννη :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό cuspid » 13 Σεπ 2005, 00:57

Συγνώμη για την αφέλια μου ρε παιδιά αλλά σπάω το κεφάλι μου εδώ και μία ώρα για να καταλάβω αυτό που έγραψε ο atlasteam για κάποιους Ελληνο-Ιταλικούς αγώνες 4Χ4, όπου οι αγωνιζόμενοι έκαναν πλοήγηση μέσα σε κλειστές διαδρομές.
Να κάνω κάποιες ερωτήσεις?
Η πλοήγηση σε τέτοιου είδους αγώνες (RALLY-RAIDS, CCR ή όπως αλλιώς θέλει να τους ονομάσει ο κάθε διοργανωτής) δεν προυποθέτει το πλήρωμα να οδηγεί σε μια άγνωστη διαδρομή που διαβάζει στο Road book?
Σε ενδεχόμενο λάθος πλοήγησης το πλήρωμα δεν βγαίνει από αυτήν την διαδρομή (λάθος κατεύθυνση σε κάποια διασταύρωση) και χάνει πολύτιμο χρόνο μέχρι να αντιλειφθεί το λάθος του και να γυρίσει πίσω ώστε να εισέλθει ξανά στην αρχική διαδρομή? Αυτή δεν είναι άλλωστε και η ομορφιά σε αυτούς τους αγώνες περιπέτειας?
Σε μια κλειστή διαδρομή (με κορδέλες, κριτές ή οποιονδήποτε άλλον τρόπο) πώς ακριβώς γίνεται αυτό?
Ας υποθέσουμε ότι είμαι αγωνιζόμενος και φτάνω σε μια διασταύρωση - διχάλα. Ο ένας δρόμος έχει κορδέλα και ο άλλος όχι. Που να πάω?
Ίσως μόνο ο Mr. Been θα μπορούσε να χαθεί σε έναν τέτοιον αγώνα!
Η μόνη λύση που μπόρεσα να σκεφτώ είναι να αποκλείσεις την ευρύτερη περιοχή του αγώνα κλείνοντας ΟΛΟΥΣ τους δρόμους που οδηγούν σε αυτήν .
Π.Χ. Κάνω έναν αγώνα CCR 300ων χιλιομέτρων στον Ταύγετο.
Φτιάχνω το Road book να διασχίζει το βουνό πέρα - δώθε.
Φωνάζω 4 - 5 συντάγματα πεζικού, αποκλείω όλο το βουνό και στην συνέχεια αφήνω τους αγωνιζόμενους να βγάλουν τα μάτια τους!
:tank:
Θα χαθούν, θα ξαναβρούν τον δρόμο τους και όλα αυτά στο ασφαλές περιβάλλον μιας κλειστής διαδρομής!
Γίνονται τέτοιοι αγώνες στην Ελλάδα και δεν το έχω πάρει χαμπάρι?
Που ήταν τα στρατά και δεν τα είδα?
Μήπως οι κλειστές διαδρομές ήταν 20-30 Km?
Τι σχέση έχει αυτό με CCR? Αγώνας RALLY 4X4 δεν είναι?
Μήπως τελικά συζητάμε για δύο διαφορετικά πράγματα και δεν το έχουμε καταλάβει?
:argue:
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 13 Σεπ 2005, 08:58

Κύριε Κατσιμαλή , πιστεύω ότι η συνέχιση παράθεσης απόψεων, αντιλόγων, και υπαινιγμών αρκεί από αυτά εδώ τα posts. Οι διαβάζοντες πιστεύω κατανόησαν και τις θέσεις των δυό μας. Η συνέχεια από κοντά όποτε και όπου εσείς επιλέξετε.
cuspid > καθώς μάλλον δεν γνωριζόμαστε προσωπικά , έχω την εντύπωση ότι δεν έχεις τρέξει σε ελληνοιταλικούς. Επέτρεψε μου λοιπόν (μιας και έχω τρέξει 8-9 από δαύτους) να έχω ιδία γνώση και άποψη για το τι γινόταν και για το πως θα μπορούσε να έρθει στα σημερινά δεδομένα. Παντως ισχύει το ίδιο και για σένα. Συνεχίζουμε τη συζήτηση όποτε και όπου θελήσεις.
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό jdelis » 13 Σεπ 2005, 17:34

superspy έγραψε:Jdelis:
Ο τεχνικός έλεγχος που «τσεκάρει» αν είσαι σύμφωνος με την κατηγορία που δήλωσες, είναι ο ΤΕΛΙΚΟΣ.

Ο οργανωτής μπορεί αυτεπάγγελτα να ζητήσει την πλήρη αποσυναρμολόγηση του οχήματος, για να βεβαιωθεί ότι είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς.

Είναι μια διαδικασία που είναι γνώστη και εφαρμόζεται από τις αναβάσεις έως τα rally. Η εγκύκλιος http://ethea.elpa.gr/news/closeup.php?id=252&cat=38 της ΕΘΕΑ αναφέρεται σχετικά.
Η τεχνογνωσία υπάρχει και εφαρμόζεται στους αγώνες.


Μιλάμε για τους ίδιους αγώνες ή κάποιους άλλους...; Η εικόνα που έχω είναι πως ούτε η τεχνογνωσία υπάρχει και σαφώς δεν εφαρμόζεται. Και όχι μόνο στα Trail Ride αλλά σε κανένα αγώνα (ή παιδιά) που έχω συμμετάσχει. Οι έλεγχοι είναι από ανύπαρκτοι έως στοιχειώδεις.

Εγώ ρωτάω για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ καταστάσεις Σπύρο και εσύ παραθέτεις κανονισμούς. Πιστεύει κανείς ειλικρινά πως αυτά μπορούν να εφαρμοστούν πραγματικά σε αγώνες των 80 ευρώ;

superspy έγραψε:Η πορεία για τα CCR είναι συγκεκριμένη. Για πρώτη φορά δοκιμάστηκε κανονισμός το 2004, το 2005 έγινε το πρώτο κύπελλο και για πρώτη φορά συμπεριλήφθηκε η κατηγορία Rally. Ένα από τα λάθη που έγιναν ήταν ότι δεν συμπεριλήφθηκε και το τεχνικός κανονισμός της FIA. Αυτό θα διορθωθεί.

Δηλαδή το 2004 που οι κανονισμοί ήταν χαλαρότεροι ήρθαν 10 αγωνιστικά στο Baja και κανένα στους υπόλοιπους. Οπότε με αυστηρότερες προδιαγραφές πόσα ακριβώς περιμένουμε...;

superspy έγραψε:Το βέλτιστο επίσης θα ήταν, ο αγώνας της Ροδόπης, να θεωρηθεί σαν το ελάχιστο των προδιαγραφών και με βάση τα συμπεράσματα αυτού, να γινόταν η περαιτέρω εξέλιξη.

Θα συμφωνήσω απόλυτα. Και πολλοί θεωρούσαν πως φέτος θα συνεχίζαμε από εκεί που είχαμε μείνει... :roll:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό cuspid » 14 Σεπ 2005, 00:52

atlasteam έγραψε:Κύριε Κατσιμαλή , πιστεύω ότι η συνέχιση παράθεσης απόψεων, αντιλόγων, και υπαινιγμών αρκεί από αυτά εδώ τα posts. Οι διαβάζοντες πιστεύω κατανόησαν και τις θέσεις των δυό μας. Η συνέχεια από κοντά όποτε και όπου εσείς επιλέξετε.
cuspid > καθώς μάλλον δεν γνωριζόμαστε προσωπικά , έχω την εντύπωση ότι δεν έχεις τρέξει σε ελληνοιταλικούς. Επέτρεψε μου λοιπόν (μιας και έχω τρέξει 8-9 από δαύτους) να έχω ιδία γνώση και άποψη για το τι γινόταν και για το πως θα μπορούσε να έρθει στα σημερινά δεδομένα. Παντως ισχύει το ίδιο και για σένα. Συνεχίζουμε τη συζήτηση όποτε και όπου θελήσεις.


Ο.Κ. πάω πάσο.
Σόρυ αν ανέβασα τους τόνους, από ενδιαφέρον και "κόλλημα" με αυτού του ειδους αγώνες- περιπέτειες το έκανα.
:thankyou:
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 14 Σεπ 2005, 09:37

cuspid, τι "σόρυ" και χαζομάρες ...... να ανεβαίνουν οι τόνοι πρέπει (εντός ορίων) για να ανάβουν τα αίματα, να μπαίνουν προβληματισμοί και που ξέρεις να βγαίνει στο τέλος και κάτι καλό. Αλλωστε πάνω κάτω όχι το ίδιο κόλημα έχουμε εδω μέσα. Ελπίζω να συναντηθούμε σύντομα !
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό markd » 14 Σεπ 2005, 10:21

atlasteam έγραψε:Ελπίζω να συναντηθούμε σύντομα !
΄

Γιατί όχι σήμερα που είναι η συνάντηση στον ατταρτ :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό aapo » 14 Σεπ 2005, 11:38

Πολλα μα πάρα πολλα λογια ολα με ουσία και ολα μεσα στην πραγματικότητα. Σωστοι οι Κωστας, Σπύρος,superspy, cuspid κ.α Καποια στιγμοι ομως φίλοι μου πρεπει να γνωρίσεται και την ιστορία της τετρακίνησις στην Ελλαδα. Ποιός ήταν ο πρώτος αγώνας πόσες συμμετοχές είχε (170 στην Αττική) ποιές ήταν οι ειδικές διαδρομές ( Γαλατσι ναι Γαλάτσι παραλια Λουτσας, Παπαγου κ.α) ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ .
Πως κρατήθηκε αυτός ο θεσμός ζωντανος , γνωρίζουν αραγε οι νεώτεροι μήπως καλο θα είναι να γίνη και μια αναδρομή στα παλιά .
Σε καποιο σημείο ο Θεολόγης αναφέρει τούς Ελληνοιταλικούς , σήμερα μετα απο 15 χρόνια δεν θα τολμούσατε να διασχισεται την Πινδο χειμώνα με 30 ποντους χιόνι 15-17 ωρες οδήγημα σε τριήμερη βάση. Λίγοι οι εχοντες την τύχη να συμμετάσχουν σε όλους τους Ελληνοιταλικούς και ΤΥΧΕΡΟΙ την εμπειρία αυτη την έζησε και ο Κωστας και εγω οπως και οι Μοσχους, Τεχλικίδης, Ατταρτ, κ.α

Σήμερα μπορουν να γίνουν αγώνες CCR στήν Ελλαδα. ΒΕΒΑΙΩΣ μήπως όμως πρέπει να τους προσαρμόσουμε στήν Ελληνική πραγματικότητα και στήν ιδιοσυγκρασία του Ελληνα οδηγού.
Εχει νόημα η μέση ταχύτητα στα TRR να είναι 30,40,50 ετσι ώστε να μην μπορει να βγει απο τούς αγωνιζόμενους.
Ποιά η διαφορα του CCR και TRR ως πρός την ασφάλεια . Μέ ΜΩΤ ταχύτητα 42 σε TRR σε κλειστή( αργή) διαδρομή ο καλύτερος θα βγαλει 39. Αν τον ιδιο αγώνα τον ονομάσουμε CCR πάλι το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.
Τι σημαίνει αγώνας Regularity . Οπως λέει και η λέξις υπολογιζω την ταχύτητα μου ωστε να είμαι κατά το δυνατόν πιό κοντα στον πραγματικό ΟΧΙ ο πραγματικός να είναι τοσο ψηλός ωστε εν γνώσει του οργανωτη να είναι αδύνατη να τον πιάσουν οι αγωνιζόμενοι.

Τό Master Rally όντως πέρασε μία χρονιά απο τήν Ελλάδα ΓΙΑΤΙ όμως καταργήθηκε . Εγώ ξέρω μήπως πρέπει να ενημερωθή το site γιατί μια και το φερνουμε σαν παράδειγμα.

Θά στηρίξω ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ 4Χ4 ΑΠΟ ΟΠΟΙΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ .
αλεκος αποστολίδης
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 14 Σεπ 2005, 14:53

markd έγραψε:
atlasteam έγραψε:Ελπίζω να συναντηθούμε σύντομα !
΄

Γιατί όχι σήμερα που είναι η συνάντηση στον ατταρτ :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:


Τελικά μετά από εσωτερικό διαλογισμό αποφάσισα ότι αγαπάω περισσότερο το 4Χ4 από τον Παναθηναικό οπότε θα είμαι και εγώ εκει !!!
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 14 Σεπ 2005, 14:57

Αλέκο συμφωνώ σε όσα γράφεις και ελπίζω τελικά να εισαι και εσύ εκεί όπως και οι υπολοιποι "οργανωτές".
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Re: ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Ιαν 2013, 01:30

Κοίτα πράγματα.... ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες