Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

ΑΓΩΝΕΣ ΡΑΛΛΥ 4Χ4 ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !!!

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 09 Σεπ 2005, 13:46

Κάνοντας αρκετές συζητήσεις το τελευταίο διάστημα με οργανωτές αλλά και με κάποιους από τους ελάχιστους εναπομείναντες αγωνιζόμενους στα rally 4x4, θα ήθελα να γνωστοποιήσω και δημόσια πλέον την μη διαπραγματεύσιμη θέση μου (που γνωρίζω ότι απεικονίζει και τη θέση των αγωνιζομένων που έχω μιλήσει).
Καταρχήν με τον όρο "αγωνιζόμενοι" περιλαμβάνω εν ενεργεία αλλά και παλιούς οδηγούς, ενώ το θέμα του πως κατάντησαν οι αγώνες αυτοί να μην έχουν συμμετοχές δεν θα το θίξω σε αυτό το post.
Κατά δεύτερον δεν έχω καμία φιλοδοξία για οργάνωση αγώνων ή ότι υποκεινούμε για δικό μου όφελος.
Εχω λοιπόν να πω τα ακόλουθα:
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές να θέλουν να βάλουν αυτοκίνητα αντιμέτωπα με το χρονόμετρο χαρακτηρίζοντας όμως τη διαδρομή "ανοικτή στη κυκλοφορία"
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές να σφετερίζονται αλλά και να παρερμηνεύουν τον Διεθνή Κανονισμό της FIA για τα C.C.R. (Cross Country Rallies) που έχει εφαρμογή σε αγώνες που πραγματοποιούνται σε ακατοίκητες ή με ελάχιστο πληθυσμό περιοχές (ως επί το πλείστον Αφρική) και όχι στη Λαμία !!! .... και είναι απαράδεκτο να ερμηνεύονται οι κανονισμοί όπως βολεύει τον εκάστοτε οργανωτή για προσελκύσει 6-7 συμμετοχές.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές να αποπροσανατολίζουν και να παραπληροφορούν την ΕΘΕΑ και αυτή με τη σειρά της να δίνει έγκριση τέλεσης αγώνα και μάλιστα στη φόρμα συμμετοχής αυτός να χαρακτηρίζεται "παιδειά" !!!
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές (που έχουν "σώας τας φρένας") να θέτουν σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα των πληρωμάτων αλλά και των κατοίκων της περιοχής που τελείται ο αγώνας, αλλά και να ρισκάρουν τη δική τους ποινική δίωξη σε περίπτωση δυστυχήματος.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ σε περίπτωση που συμβεί κάτι, αν το ψάξει η ασφαλιστική εταιρία που καλύπτει τους αγωνιζόμενους (ειδικά προς τρίτους) να μη καλύψει τελικά το συμβάν.
Για να μην μακρυγορώ, και καθώς δεν έχω διάθεση να κάνω ανάλυση κανονισμών ( οργανωτές και αγωνιζόμενοι τους γνωρίζουν καλά) τελειώνω λέγοντας ότι οι οργανωτές αν δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα (λόγω λίγων συμμετοχών) να κάνουν τους αγώνες rally4x4 όπως επιβάλουν οι κανονισμοί, ας μην τους κάνουν καθόλου.
Τα αυτοκίνητα rally μπορούν να συμμετέχουν σε κανονικούς αγώνες rally και γιατί όχι να προκυρηχθεί εκεί το αντίστοιχο έπαθλο.
Τουλάχιστον μέχρι να υπάρχει ικανός αριθμός αυτοκινήτων για πραγματικούς αγώνες rally4x4.
To παρόν post έχει χαρακτήρα ΕΚΚΛΗΣΗΣ να κυριέυσει η λογική και η σύνεση και όχι η λεκτική ή άλλου τύπου αντιπαράθεση.
Γνωστοποιώ επίσης ότι η "παρέα" μας θα απέχει από αγώνες τέτοιας λογικής.
.....και για να μη πει κανείς γιατί τα λέω ενώ δεν τρέχω εδώ και 3 χρόνια, γνωστοποιώ ότι το αυτοκίνητο μου θα είναι και πάλι ετοιμοπόλεμο σε σύντομο διάστημα.

Καλό χειμώνα λοιπόν !
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό doc » 09 Σεπ 2005, 16:15

Απολύτως σεβαστή η γνώμη σας, αλλά ας μην χρησιμοποιείτε βαρύς χαρακτηρισμούς "ανεπίτρεπτο και απαράδεκτο" για πράγματα μελετημένα, παγιωμένα και αποφασισμένα από την FIA-FIM όσον αφορά τα Cross Country Rally. Πιστεύω ότι καμιά φορά όταν δεν γνωρίζουμε καλά κάποια πράγματα, καλό θα είναι να είμαστε πιο επιεικείς ή να αποκτούμε καλύτερη πληροφόρηση περί των πραγμάτων, ώστε να μην τα συγχέουμε (π.χ. άλλο Κλειστή Ειδική Rally 15 km κι άλλο Ανοιχτή Ειδική Cross Country Rally 250 km).
To σχόλιό σας για την Αφρικανική Ήπειρο το αντιπαρέρχομαι... Δεν πιστεύω ότι η ανθρώπινη ζωή κοστίζει λιγότερο εκεί...
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό tedos » 09 Σεπ 2005, 17:13

Για οποιον φιλο συνφορουμιστα θελει να διαβασει και να διαμορφωσει αποψη. http://www.fia.com/sport/Regulations/ccrallyregs.html
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 09 Σεπ 2005, 18:12

doc , τους χαρακτηρισμούς τους είπα πρώτα από όλα και κατ'ιδίαν εκεί που έπρεπε. Και φυσικά δεν είναι προσωπικό το θέμα.
Για το αν γνωρίζω ή όχι από κανονισμούς λέω να ανοιξουμε άλλο post με quiz - ερωτήσεις να εμπλουτίζουμε και τις γνώσεις μας...... όλοι μας.
Για το πως ανέφερα την Αφρική σε παρακαλώ ξαναδιάβασε τη έχω γράψει.
Επειδή δεν γνωριζόμαστε υποθέτω ότι δεν με έχεις για τίποτα ρατσιστή !
Τέλος ..... παραπληροφόρηση μπορεί να είναι κάτι που γράφεται με άγνοια αλλά και κάτι που ερμηνεύεται διαφορετικά. Ανάλογα πως το βλέπει κανείς.
Αλλωστε το πρώτο post δεν το έγραψα για να ανοιξω συζήτηση αλλά για να εφιστήσω τη προσοχή.
Καλό απόγευμα
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Σεπ 2005, 18:14

atlasteam έγραψε:Κάνοντας αρκετές συζητήσεις το τελευταίο διάστημα με οργανωτές αλλά και με κάποιους από τους ελάχιστους εναπομείναντες αγωνιζόμενους στα rally 4x4, θα ήθελα να γνωστοποιήσω και δημόσια πλέον την μη διαπραγματεύσιμη θέση μου (που γνωρίζω ότι απεικονίζει και τη θέση των αγωνιζομένων που έχω μιλήσει).

Καταρχήν με τον όρο "αγωνιζόμενοι" περιλαμβάνω εν ενεργεία αλλά και παλιούς οδηγούς, ενώ το θέμα του πως κατάντησαν οι αγώνες αυτοί να μην έχουν συμμετοχές δεν θα το θίξω σε αυτό το post.

Κατά δεύτερον δεν έχω καμία φιλοδοξία για οργάνωση αγώνων ή ότι υποκεινούμε για δικό μου όφελος.

Εχω λοιπόν να πω τα ακόλουθα:
ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές να θέλουν να βάλουν αυτοκίνητα αντιμέτωπα με το χρονόμετρο χαρακτηρίζοντας όμως τη διαδρομή "ανοικτή στη κυκλοφορία"

ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές να σφετερίζονται αλλά και να παρερμηνεύουν τον Διεθνή Κανονισμό της FIA για τα C.C.R. (Cross Country Rallies) που έχει εφαρμογή σε αγώνες που πραγματοποιούνται σε ακατοίκητες ή με ελάχιστο πληθυσμό περιοχές (ως επί το πλείστον Αφρική) και όχι στη Λαμία !!! .... και είναι απαράδεκτο να ερμηνεύονται οι κανονισμοί όπως βολεύει τον εκάστοτε οργανωτή για προσελκύσει 6-7 συμμετοχές.

ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές να αποπροσανατολίζουν και να παραπληροφορούν την ΕΘΕΑ και αυτή με τη σειρά της να δίνει έγκριση τέλεσης αγώνα και μάλιστα στη φόρμα συμμετοχής αυτός να χαρακτηρίζεται "παιδειά" !!!

ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ οργανωτές (που έχουν "σώας τας φρένας") να θέτουν σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα των πληρωμάτων αλλά και των κατοίκων της περιοχής που τελείται ο αγώνας, αλλά και να ρισκάρουν τη δική τους ποινική δίωξη σε περίπτωση δυστυχήματος.

ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ σε περίπτωση που συμβεί κάτι, αν το ψάξει η ασφαλιστική εταιρία που καλύπτει τους αγωνιζόμενους (ειδικά προς τρίτους) να μη καλύψει τελικά το συμβάν.

Για να μην μακρυγορώ, και καθώς δεν έχω διάθεση να κάνω ανάλυση κανονισμών ( οργανωτές και αγωνιζόμενοι τους γνωρίζουν καλά) τελειώνω λέγοντας ότι οι οργανωτές αν δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα (λόγω λίγων συμμετοχών) να κάνουν τους αγώνες rally4x4 όπως επιβάλουν οι κανονισμοί, ας μην τους κάνουν καθόλου.
Τα αυτοκίνητα rally μπορούν να συμμετέχουν σε κανονικούς αγώνες rally και γιατί όχι να προκυρηχθεί εκεί το αντίστοιχο έπαθλο.
Τουλάχιστον μέχρι να υπάρχει ικανός αριθμός αυτοκινήτων για πραγματικούς αγώνες rally4x4.
To παρόν post έχει χαρακτήρα ΕΚΚΛΗΣΗΣ να κυριέυσει η λογική και η σύνεση και όχι η λεκτική ή άλλου τύπου αντιπαράθεση.
Γνωστοποιώ επίσης ότι η "παρέα" μας θα απέχει από αγώνες τέτοιας λογικής.
.....και για να μη πει κανείς γιατί τα λέω ενώ δεν τρέχω εδώ και 3 χρόνια, γνωστοποιώ ότι το αυτοκίνητο μου θα είναι και πάλι ετοιμοπόλεμο σε σύντομο διάστημα.

Καλό χειμώνα λοιπόν !



Έχετε κάθε δικαίωμα να λέτε και να διαπραγματεύεστε η μη τη θέση σας.
Όμως καλό θα ήταν να μας πείτε αρχικά γιατί κατάντησαν έτσι οι αγώνες των 4Χ4. Να κάνουν γύρους πίσω από τα αυτοκίνητα Rally.


Συνοψίζοντας στα υπόλοιπα:

ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
χωρίς να έχετε άμεση γνώση να αναφέρετε τέτοιες ανακρίβειες.
Δε γνωρίζω το λόγο. Προφανώς δεν έχετε κάποια ενημέρωση.

Ας δούμε λίγο τα σχετικά σημεία των κανονισμών της FIA

FIA 2005 - CROSS COUNTRY RALLY GENERAL PRESCRIPTIONS

1.5 The route is divided into Legs consisting of one or more Selective Sections in real time linked by Road Sections with an imposed average speed.

2.20 Selective Section
Speed test in real time. Selective Sections may be run over a course exclusively reserved for the competitors of the Event. This provision must be indicated in the supplementary regulations of the Event.


Από όσο γνωρίζω, έχουν γίνει οι σχετικές διευκρινήσεις για τα παραπάνω άρθρα από τη FIA, με κατάληξη ότι οι κανονισμοί είναι ξεκάθαροι και ότι η συνήθης πολιτική, ακόμα και για εθνικούς αγώνες CCR είναι να είναι ανοικτοί στην κυκλοφορία.

Επιπρόσθετα δε, αν ο οργανωτής θέλει για οποιοδήποτε λόγο να κάνει κλειστή Selective Section (δηλαδή όπως στα κανονικά Rally, Special Stage), αυτό επιτρέπεται αλλά ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ, ώστε οι αγωνιζόμενοι να γνωρίζουν ότι συναγωνίζονται σε κλειστή επιλεγμένη διαδρομή και όχι σε ανοικτή όπως έχουν συνηθίσει...

Συγκρίνετε λοιπόν τις παραπάνω παραγράφους με την λακωνική του γενικού κανονισμού Rally της FIA:

FIA 2005 - Rally GENERAL PRESCRIPTIONS

1.3 Special Stage
Timed speed tests on roads closed for the rally.


Προσωπικά δε θα πω ότι παρερμηνεύετε κανονισμούς που πιθανών να μην γνωρίζετε, όμως προσπαθήστε να μην μπλέκετε τα θέματα. Άλλο τα Cross Country Rally και άλλο τα Rally.


Σημειώστε ότι τα έντυπα συμμετοχής στα Trail Ride αναφέρουν αγώνα και όχι παιδειά!

Καταλαβαίνω την αναστάτωσή σας μια και προφανώς δεν έχετε καν δει αυτά τα έντυπα και μπλέκετε τα Trail Ride - Rally Raid με τις παιδειές άλλων οργανωτών.

Ρίξτε μια ματιά στα έντυπα στις αναγγελίες αγώνων όπως της Ευβοίας, και παλαιότερα του Πηλίου, Θήβας κλπ.

Αν νομίζετε ότι μπορείτε κάποιος να «παραπληροφορήσει» την ΕΘΕΑ γιατί δε το δοκιμάζετε, όπως με το ανωτέρο μήνυμα σας;

Ήδη κάποιος από τους αγωνιζόμενους, που είχε παρόμοιες αντιρρήσεις, το εκάνε μια μέρα πριν την πραγματοποίηση του αγώνα της Ευβοίας, τον Απρίλιο και από όσο έμαθα η ΕΘΕΑ απάντησε σχετικά, κρίνοντας ότι ο αγώνας ήταν σύμφωνος με τους κανονισμούς.

Πιστεύετε ότι δεν έχει ψαχθεί το θέμα ΚΑΙ σε επικοινωνία με τη FIA ΚΑΙ με άλλους οργανωτές στην ΕΥΡΩΠΗ;

Να είστε βέβαιος ότι ο οργανωτής γνωρίζει τις ευθύνες του καθώς και η ΕΛΠΑ (που έχει εγκρίνει το γενικό κανονισμό) και η ασφαλιστική.

Οι οργανωτές που γνωρίζουν τους κανονισμούς, φροντίζουν να τους ακολουθούν και προσπαθούν να κάνουν τους αγώνες όπως αυτοί ορίζουν.

Φυσικά τα οχήματα rally μπορούν να συμμετέχουν στα Rally και φυσικά τα οχήματα CCR μπορούν να συμμετέχουν στα Cross Country Rally.

Δε νομίζω να θέλει κανείς να τρέξει σε ένα αγώνα Trail Ride - Rally Raid με πχ Yaris!

Δε γνωρίζω πώς εσείς και η παρέα σας, οραματίζεστε ένα πραγματοποιήσιμο αγώνα CCR, αλλά γνωρίζω ότι σίγουρα CCR ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κάτι που γίνεται σε κλειστές, μικρές διαδρομές ταχύτητας χωρίς πλοήγηση.
Το αντίθετο μάλιστα.

Επίσης γνωρίζω ότι στην καλύτερη περίπτωση, ένας οργανωτής CCR, μπορεί να περιμένει από 20-35 αυτοκίνητα CCR.

Τέλος εκτιμώ, ότι γνωρίζω αρκετά καλά τη φιλοσοφία των πραγματικών οδηγών CCR και οφείλω να αναφέρω, ότι αν ήθελαν κλειστές, μικρές ειδικές, ταχύτητας, σε κάθε περίπτωση θα είχαν επιλέξει διαφορετικά αυτοκίνητα και αγώνες Rally για να το κάνουν αυτό.

Είστε ελεύθερος να κάνετε τις επιλογές σας.

Καλό φθινόπωρο και καλή επιτυχία στα Rally του Π.Π.Ρ. με το 4Χ4 σας.

Οι αγώνες CCR είναι διαφορετικός αγώνας! Μην προσπαθείτε να τους φέρετε στα μέτρα των Rally.

Θα χαρώ να τα πούμε απο κοντά.


Με εκτίμηση

Σπύρος Κατσιμαλής

=
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 09 Σεπ 2005, 20:04

Να δούμε λίγα από τα ελληνικά δεδομένα;

1. Στην Ελλάδα, έχει πραγματοποιηθεί μόνο ένας αγώνας CCR με 4Χ4 να τρέχουν κόντρα στο χρονόμετρο σε ανοιχτούς δρόμους. Στο αγώνα αυτό ένας οδηγός αντέδρασε αλλά έτρεξε τελικά αλλά σχεδόν όλοι είχαν τις αντιρρήσεις και τις φοβίες του.

2. Είναι δεδομένο ότι τα 4Χ4 δεν είναι στημένα για αγώνες rally αλλά CCR και αυτοί οι αγώνες αρέσουν και στους ιδιοκτήτες τους εάν κρίνει κανείς ότι σε γενικές γραμμές οι αγώνες Baja μαζεύουν περισσότερες συμμετοχές από τους αγώνες rally (αναφέρομαι μόνο στα 4Χ4)

3. Είναι ζήτημα εάν αυτή την στιγμή υπάρχουν 20 "ετοιμοπόλεμα" 4Χ4 που να πληρούν τις προδιαγραφές J, άρα ότι λέμε εδώ αφορά αυτούς τους 20 και άντε και τους συνοδηγούς τους :D . Τα 20 αυτά αυτοκίνητα δεν φαίνονται ικανά να στηρίξουν ένα θεσμό που τρέχει τα τελευταία χρόνια.

Η προσωπική μου άποψη, με βάση τα ως άνω δεδομένα, είναι ότι αργά η γρήγορα πρέπει να πάμε σε αγώνες τύπου CCR “κομμένους και ραμμένους” στα ελληνικά δεδομένα, αφού πρώτα οδηγοί και οργανωτές συμφωνήσουν ήρεμα κι ωραία το πως πρέπει να γίνει αυτό. Εάν κάποιος θεωρεί ότι έχει έρθει η ώρα για κάτι τέτοιο, δεν έχει παρά να προκαλέσει μια συνάντηση με όλους τους ενδιαφερόμενους, δεν είμαστε και τόσο πολλοί άλλωστε, και να εκθέσει τις απόψεις του προς συζήτηση.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό doc » 09 Σεπ 2005, 21:03

tazmania έγραψε:Να δούμε λίγα από τα ελληνικά δεδομένα;

1. Στην Ελλάδα, έχει πραγματοποιηθεί μόνο ένας αγώνας CCR με 4Χ4 να τρέχουν κόντρα στο χρονόμετρο σε ανοιχτούς δρόμους. Στο αγώνα αυτό ένας οδηγός αντέδρασε αλλά έτρεξε τελικά αλλά σχεδόν όλοι είχαν τις αντιρρήσεις και τις φοβίες του.

2. Είναι δεδομένο ότι τα 4Χ4 δεν είναι στημένα για αγώνες rally αλλά CCR και αυτοί οι αγώνες αρέσουν και στους ιδιοκτήτες τους εάν κρίνει κανείς ότι σε γενικές γραμμές οι αγώνες Baja μαζεύουν περισσότερες συμμετοχές από τους αγώνες rally (αναφέρομαι μόνο στα 4Χ4)

3. Είναι ζήτημα εάν αυτή την στιγμή υπάρχουν 20 "ετοιμοπόλεμα" 4Χ4 που να πληρούν τις προδιαγραφές J, άρα ότι λέμε εδώ αφορά αυτούς τους 20 και άντε και τους συνοδηγούς τους :D . Τα 20 αυτά αυτοκίνητα δεν φαίνονται ικανά να στηρίξουν ένα θεσμό που τρέχει τα τελευταία χρόνια.

Η προσωπική μου άποψη, με βάση τα ως άνω δεδομένα, είναι ότι αργά η γρήγορα πρέπει να πάμε σε αγώνες τύπου CCR “κομμένους και ραμμένους” στα ελληνικά δεδομένα, αφού πρώτα οδηγοί και οργανωτές συμφωνήσουν ήρεμα κι ωραία το πως πρέπει να γίνει αυτό. Εάν κάποιος θεωρεί ότι έχει έρθει η ώρα για κάτι τέτοιο, δεν έχει παρά να προκαλέσει μια συνάντηση με όλους τους ενδιαφερόμενους, δεν είμαστε και τόσο πολλοί άλλωστε, και να εκθέσει τις απόψεις του προς συζήτηση.


Σωστός!!!
Άβαταρ μέλους
doc
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: 16 Μαρ 2004, 12:41
Τοποθεσία: Εντός / Εκτός / επί τα αυτά

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Σεπ 2005, 21:18

tazmania έγραψε:Να δούμε λίγα από τα ελληνικά δεδομένα;

...


Να συμπληρώσω / διορθώσω ότι ΟΥΤΕ 20 «ετοιμοπόλεμα» 4X4, υπάρχουν.

Ελάχιστα είναι αυτά που σε ένα «κανονικό» τεχνικό έλεγχο, πληρούν τις τυπικές προδιαγραφές ασφαλείας (κυρίως θέματα, Roll Cage, Βάσεων, Ζώνες – Καθίσματα)

Πάντως, υπάρχουν μερικοί που ενδιαφέρονται (πραγματικά ακόμα λίγοι) εφόσον τα πράγματα μπουν στη σωστή βάση για τα CCR.

Η ΕΘΕΑ έχει ήδη δώσει κατεύθυνση για πλήρη συμμόρφωση με τους κανονισμούς FIA για τα Rally Raid. (Και είναι λογικό... είναι έτοιμοι - δοκιμασμένοι)

Μόνο το αγκάθι, του ρεζερβουάρ ασφαλείας για τα αυτοκίνητα παραγωγής T2 (για την Τ1-πρωτότυπα δεν υπάρχει θέμα – είναι υποχρεωτικό), το οποίο για το 2006, μάλλον θα ξεπεραστεί.

Κατά συνέπεια η οποιαδήποτε συζήτηση μπορεί να γίνει –όσο αυτό είναι δυνατό – πάνω στους κανονισμούς της FIA. ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό tazmania » 09 Σεπ 2005, 23:10

superspy έγραψε:
tazmania έγραψε:Να δούμε λίγα από τα ελληνικά δεδομένα;

...


Να συμπληρώσω / διορθώσω ότι ΟΥΤΕ 20 «ετοιμοπόλεμα» 4X4, υπάρχουν.

Ελάχιστα είναι αυτά που σε ένα «κανονικό» τεχνικό έλεγχο, πληρούν τις τυπικές προδιαγραφές ασφαλείας (κυρίως θέματα, Roll Cage, Βάσεων, Ζώνες – Καθίσματα)


Μάλλον δεν έχεις άδικο. Εγώ το δικό μου το έφτιαξα, πάντως :D :D

superspy έγραψε:Πάντως, υπάρχουν μερικοί που ενδιαφέρονται (πραγματικά ακόμα λίγοι) εφόσον τα πράγματα μπουν στη σωστή βάση για τα CCR.


Ωραία, να έρθουν και αυτοί να συζητήσουμε.

superspy έγραψε:Η ΕΘΕΑ έχει ήδη δώσει κατεύθυνση για πλήρη συμμόρφωση με τους κανονισμούς FIA για τα Rally Raid. (Και είναι λογικό... είναι έτοιμοι - δοκιμασμένοι)

Μόνο το αγκάθι, του ρεζερβουάρ ασφαλείας για τα αυτοκίνητα παραγωγής T2 (για την Τ1-πρωτότυπα δεν υπάρχει θέμα – είναι υποχρεωτικό), το οποίο για το 2006, μάλλον θα ξεπεραστεί.

Κατά συνέπεια η οποιαδήποτε συζήτηση μπορεί να γίνει –όσο αυτό είναι δυνατό – πάνω στους κανονισμούς της FIA. ;-)


Η ΕΘΕΑ, καλά κάνει και παίρνει την περπατημένη, από την άλλη και οι αγωνιζόμενοι καλά θα κάνουν να κοιτούν το δικό τους "συμφέρον" και την δική τους ασφάλεια καθώς και την ασφάλεια των αγώνων που συμμετέχουν. Πιστεύω ότι κανείς δεν διαφωνεί οι όποιες συζητήσεις να γίνουν πάνω στους κανονισμούς της FIA, άλλωστε κανείς δεν είπε ότι θέλει να κάνει δικούς του κανονισμούς. Το θέμα είναι εάν κάποιος είναι σε θέση να προκαλέσει τις συζητήσεις. Και βέβαια, όλα αυτά πρέπει να γίνουν πριν οι όποιοι κανονισμοί παραδοθούν στην ΕΘΕΑ.

Είμαι σίγουρος ότι όλοι θα είναι εκεί και όλοι έχουν κάτι να πουν.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό cuspid » 10 Σεπ 2005, 00:36

Παρακολουθώντας τα γραφόμενα σε αυτό και άλλα forum και βλέποντας ότι πρίν ακόμα τελειώσουν οι αγώνες του 2005, έχει ανάψει η κουβέντα για τους αγώνες τύπου trail ride-raids του 2006 και για το μέλλον τους (κάτι που είναι καλό γιατί δείχνει το ενδιαφέρον που υπάρχει για αυτή την διοργάνωση), θα ήθελα να εκφράσω μερικές προσωπικές απόψεις.
Είναι βέβαιο ότι αργά ή γρήγορα (για γρήγορα το βλέπω) θα εκφραστεί
επιθυμία για συνάντηση αγωνιζομένων - διοργανωτών τέτοιου τύπου αγώνων με θέμα τους κανονισμούς που θα τους διέπουν στο άμεσο αλλά και στο απότερο μέλλον.
Έχοντας λοιπόν άσχημες παραστάσεις από τις προηγούμενες συναντήσεις αυτού του είδους θα ήθελα να σκεφτούμε όλοι τι πραγματικά θέλουμε.
ΠΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΓΩΝΕΣ CCR ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΕΘΝΗ ΠΡΟΤΥΠΑ (ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ) ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ?
Προσωπικά το έχω αυτό το όραμα (όσο δύσκολη και αν είναι η πραγματοποιησή του) και γνωρίζω και αρκετούς ακόμα που το θέλουν!
Οι αγώνες τύπου RALLY D'ORIENT που τα τελευταία χρόνια γίνεται στην Τουρκία πιστεύω ότι θα μπορούσαν να γίνουν στην χώρα μας!
Είναι αυτός ο στόχος μας?
Αν είναι τότε η οδός προς το μέλλον των Trail ride-raids είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!!
θα πρέπει να ακολουθήσουμε τους διεθνείς κανονισμούς των FIA - FIM!
Η μόνη συζήτηση που μπορεί να γίνει αφορά το πόσο γρήγορα θα υοθετήσουμε τους διεθνείς κανονισμούς, λαμβάνοντας υπ΄όψιν την - μίζερη- ελληνική πραγματικότητα.
Συζήτηση δηλαδή για τον ρυθμό εναρμονισμού με τους κανονισμούς των FIA - FIM.
Άν το "τρέξουμε" πολύ το θέμα, υπάρχει ο κίνδυνος να το "κάψουμε" λόγω ανυπαρξίας υποδομής.
Άν το καθυστερίσουμε θα "βαλτώσει" και θα σιγοσβύσει, ενώ οι γειτονικές χώρες θα συνεχίζουν να το προχωρούν.
Αυτά κατά την γνώμη μου πρέπει να συζητηθούν σε κάποια μελλοντική συνάντηση των εμπλεκομένων και όχι το αν θα είναι ανοιχτές οι ειδικές και τι μήκος θα έχουν όπως στην τελευταία συνάντηση στον "Ανθό".
Ακούω απόψεις.
ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΡΕ ΣΕΙΣ ΤΟ ΟΡΑΜΑ? :?: :?:
cuspid
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 16 Φεβ 2005, 14:34

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 10 Σεπ 2005, 11:16

Κύριε Κατσιμαλή,

Κατ’αρχήν θα χαρώ και εγώ κάποια στιγμή να τα πούμε από κοντά.
Κατά δεύτερον έχω μία άποψη γιατί οι αγώνες ραλλυ 4Χ4 κατάντησαν έτσι. Περιμένω να ακούσω και τη δική σας άποψη.
- Αμεση γνώση και ενημέρωση ??? είναι αναγκαία όταν το μόνο που χρειάζεται είναι να διαβάζω καλά αγγλικά και ελληνικά για να καταλαβαίνω τι γράφουν οι κανονισμοί ??
ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ είναι να παίρνουμε αποσπασματικά κομμάτια κανονισμών και να τα επικαλούμαστε.
Πολύ σωστά γράφετε:
FIA 2005 - CROSS COUNTRY RALLY GENERAL PRESCRIPTIONS

1.5 The route is divided into Legs consisting of one or more Selective Sections in real time linked by Road Sections with an imposed average speed.

2.20 Selective Section
Speed test in real time. Selective Sections may be run over a course exclusively reserved for the competitors of the Event. This provision must be indicated in the supplementary regulations of the Event.
May be run : δύναται να τρέχουν.
Γιατί δεν δέχεστε αυτή την επιλογή (δηλαδή να τρέχουν σε exclusively reserved) και δέχεστε το ανάποδο που πράγματι έτσι όπως διατυπώνεται το επιτρέπει? (δηλαδή να τρέχουν σε όχι exclusively reserved). Μήπως θυσιάζουμε έτσι την ασφάλεια έναντι του αυξημένου οργανωτικού κοστολογίου, άρα λιγότερα έσοδα για τον οργανωτή?
Και να μη ξεχνάμε ότι αυτοί στη FIA που γράφουν τους κανονισμούς (όπως και οι εδώ της ΕΘΕΑ) θέλουν πάντα να έχουν τον ποπό τους καλυμένο , οπότε:

13. TRAFFIC - SPEED
13.1 Throughout the entire Event, the crews must strictly observe the traffic laws of the
countries crossed and/or those specified in the Supplementary Regulations.

Θέλετε να τη συνεχίσουμε τη συζήτηση? Ok. Τι ορίζει ο ελληνικός ΚΟΚ για το «λοιπό δίκτυο» (πέραν του αστικού και ημιαστικού) ?? 70χλμ. Όριο
Οπότε ή οι ελληνικοί αγώνες συνεχίζουν με regularite ή αν ο αγωνιζόμενος μπει ενάντια στο χρονόμετρο τα selective sections πρέπει να είναι κλειστά στη κυκλοφορία και να χειριστούν από τους οργανωτές ως Ειδικές Διαδρομές με όλα τα μέτρα ασφαλείας και τα έγγραφα έγκρισης από το Υπουργείο Δημ.Τάξης.
Το θέμα είναι η ασφάλεια όλων. Αγωνιζομένων, οργανωτών, και πολιτών.
Και ρωτάω ….. αν συμβεί ένα ατύχημα με τον αγωνιζόμενο να τρέχει σαν παλαβός σε ανοικτό selective section κυνηγώντας το χρονόμετρο, και φάει λάχανο τη γιαγιά που πήγε να κόψει ραδίκια και λάχανα ποιος τον σώζει??? Θα είναι παράνομος 100%.
Ούτε έγγραφο της αστυνομίας θα υπάρχει που να λέει ότι η διαδρομή από εκεί ως εκεί θεωρείται κλειστή στη κυκλοφορία από ώρα τάδε έως τάδε για τη διεξαγωγή αγώνα, ούτε τίποτα.
Και δεν απαντήθηκε το ερώτημα της ασφαλιστικής Εταιρίας. Στη παραπάνω περίπτωση με καλύπτει?
Είναι ωραίο και θεμιτό να θέλουμε ωραίους αγώνες και μεγάλους και να διασχίζουμε την ύπαιθρο αλλά είναι σκόπιμο να μη ξεχνάμε ότι πρέπει να έχουμε και καλυμένο τον ποπό μας.

Παρεπιπτόντως η δήλωση συμμετοχής της Λέσχης Εκάλης για το Rally Raid-Baja που έκανε την άνοιξη γράφει ΠΑΙΔΕΙΑ !!! την έχω μπροστά μου.
Φυσικά και θα «παραπληροφορήσω» γραπτώς την ΕΘΕΑ . Και λάθος γνωρίζετε. Η ΕΘΕΑ ΔΕΝ απάντησε γραπτώς όπως όφειλε να κάνει σε ΓΡΑΠΤΗ διαμαρτυρία. Αρκέστηκε σε προφορικές αοριστίες και ευχολόγια. Γιατί «τα γραπτά μένουν , τα λόγια ….»
Το θέμα μπορεί να έχει ψαχθεί με τη FIA και με άλλους οργανωτές στη Ευρώπη. Με το υπουργείο Δημοσίας Τάξεως έχει ψαχθεί? Και μη λάβω καμιά απάντηση ότι αρμόδια για έγκριση τέλεσης αγώνων είναι η ΕΘΕΑ γιατί αν το επικαλεστώ στο δικαστή μετά από ατύχημα όπως το περιέγραψα, θα μου πει ….. «το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις ??»
Προφανώς κ. Κατσιμαλή το θέμα μας δεν είναι το μήκος το διαδρομών όπου άλλωστε και εγώ είμαι θιασώτης των μεγάλων Ειδικών. Αλλωστε με δικιά μου προτροπή έγινε το 1ο Baja στην Ελλάδα όπως ίσως γνωρίζετε. Αυτό όμως και πάλι τονίζω δεν αναιρεί το hobby μας να γίνετε με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.
Πιστεύω ότι λάθος το θέτετε ως θέμα επιλογής : αγώνες ράλλυ ή Raid. Η όποια επιλογή έχει να κάνει με την ασφάλεια. Αγώνες με νομική και ουσιαστική ασφάλεια. Οποτε και για τους οργανωτές τίθεται θέμα επιλογής: αγώνες (ενάντια στο χρονόμετρο) με βάση την ασφάλεια, τη λογική και την ελληνική πραγματικότητα ή καθόλου αγώνες.
Και πιστεύω ότι όλοι οι αγωνιζόμενοι και λίγο περισσότερο εγώ, έχουμε το δικαίωμα και λόγου και παρεμβάσεων και ριζικών τομών γιατί στο κάτω κάτω της γραφής με το δικό μας κεφάλι παίζουν οι οργανωτές

Κώστας Θεολόγης
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 10 Σεπ 2005, 11:35

cuspid φυσικά και όνειρο καθενός από εμάς είναι να γίνουν πάλι πραγματικοί Διεθνής Αγώνες 4Χ4 στην Ελλάδα. Και σίγουρα πυξίδα πρέπει να είναι οι Διεθνής Κανονισμοί. Δεν είμαστε όμως ούτε στην έρημο ούτε στις αχανείς εκτάσεις της Τουρκίας. Ενας Διεθνής αγώνας C.C.R. στην Ελλάδα που θα τη διασχίζει σε πολύ μεγάλο κομμάτι της καθώς οι κανονισμοί επιβάλουν ελάχιστο 2000χλμ. (για να είναι στο καλεντάρι του FIA C.C.R.) θα πρέπει να έχουν "κλειστά" selective sections (με αποτέλεσμα και αυξημένο κόστος οργάνωσης άρα και ανάγκη για πολλές συμμετοχές ή δυνατούς χορηγούς) , γιατί αλλιώς θα γίνει το μπάχαλο.
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 10 Σεπ 2005, 11:55

Α! κ. Κατσιμαλή ξέχασα να το γράψω :
15. INSURANCE
The insurance covers and their limits must be
stated in the supplementary regulations of the Event.

The name, address and contact details of the insurance company (or companies),including the obligatory insurance covering repatriation on medical grounds, as well as the contract numbers, must be included in the Supplementary Regulations of the event.

αναμένω
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό atlasteam » 10 Σεπ 2005, 12:17

doc έγραψε:
tazmania έγραψε:Να δούμε λίγα από τα ελληνικά δεδομένα;

1. Στην Ελλάδα, έχει πραγματοποιηθεί μόνο ένας αγώνας CCR με 4Χ4 να τρέχουν κόντρα στο χρονόμετρο σε ανοιχτούς δρόμους. Στο αγώνα αυτό ένας οδηγός αντέδρασε αλλά έτρεξε τελικά αλλά σχεδόν όλοι είχαν τις αντιρρήσεις και τις φοβίες του.


taz , o Στέφανος δήλωσε συμμετοχή σε Baja και ξαφνικά βρέθηκε σε αγώνα CCR ή τελοσπάντων ότι ήταν αυτό. Φυσικά και έτρεξε αφού τον ενδιέφεραν οι βαθμοί . Αυτό όμως δεν του αναιρεί το δικαίωμα να διαμαρτύρεται. Αλλωστε είναι μαθουσάλας πλέον στο χώρο και δικαιωματικά μιλά και εκφράζει απόψεις.
2. Είναι δεδομένο ότι τα 4Χ4 δεν είναι στημένα για αγώνες rally αλλά CCR και αυτοί οι αγώνες αρέσουν και στους ιδιοκτήτες τους εάν κρίνει κανείς ότι σε γενικές γραμμές οι αγώνες Baja μαζεύουν περισσότερες συμμετοχές από τους αγώνες rally (αναφέρομαι μόνο στα 4Χ4)


Σωστά !
AtlasTeam
atlasteam
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:38

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Σεπ 2005, 15:02

atlasteam έγραψε:
tazmania έγραψε:Να δούμε λίγα από τα ελληνικά δεδομένα;

1. Στην Ελλάδα, έχει πραγματοποιηθεί μόνο ένας αγώνας CCR με 4Χ4 να τρέχουν κόντρα στο χρονόμετρο σε ανοιχτούς δρόμους. Στο αγώνα αυτό ένας οδηγός αντέδρασε αλλά έτρεξε τελικά αλλά σχεδόν όλοι είχαν τις αντιρρήσεις και τις φοβίες του.


taz , o Στέφανος δήλωσε συμμετοχή σε Baja και ξαφνικά βρέθηκε σε αγώνα CCR ή τελοσπάντων ότι ήταν αυτό. Φυσικά και έτρεξε αφού τον ενδιέφεραν οι βαθμοί . Αυτό όμως δεν του αναιρεί το δικαίωμα να διαμαρτύρεται. Αλλωστε είναι μαθουσάλας πλέον στο χώρο και δικαιωματικά μιλά και εκφράζει απόψεις.


Κώστα, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, το έθεσα απλά ως δεδομένο. Δεν κρίνω ούτε την στάση του Στέφανου ούτε των υπολοίπων, μεταξύ τους κι εγώ, που είχαν απλά τον φόβο χωρίς να το εξωτερικεύσουν με τον τρόπο του που το έκανε ο Στέφανος.

Πρόθεσή μου δεν είναι να κρίνω, ειδικά ανθρώπους σαν εσένα και τον Στέφανο. Πρόθεση μου είναι ν' ακουστεί η φωνή των αγωνιζόμενων, αλλά για να γίνει αυτό, άνθρωποι σαν κι εσάς πρέπει να κινήσουν τις "διαδικασίες" :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες