Κατ'αρχην ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις.
Απ'ότι καταλαβαίνω το Pinin είναι σαφώς καλύτερο στην άσφαλτο και επίσης σε απλούς χωματόδρομους. Αλλά όσον αφορά στις δυνατότητες Wrangler και Pinin στο άγριο off-roading (το οποίο και με ενδιαφέρει), αυτές οι δύο γνώμες με μπερδεύουν:
DISCOVERER έγραψε:Επειδή εδώ η παρέα είναι σκληροπυρηνική όταν εννοεί εκτός δρόμου εννοεί να κόβεις δρόμο απο το γκρεμό στο κατσάβραχο, ή να ανεβαίνεις κόντρα το βουνό με 40 πόντους λάσπη. Εκεί το wrangler δε παίζεται απο τα άλλα δύο. Όχι όμως λόγω μετάδοσης αλλά λόγω σασί και ανάρτησης.
michailbm έγραψε:Το πινιν έχει και κεντρικό και είναι κατά βάση πισωκίνητο και μπλοκάρει το μεσαίο και έχει αργά και πίσω LSD διαφορικό και παει εκεί που το αμερικάνικο μαμά δεν παει ούτε μπορεί κατά διάνυα να σκεφτεί
Αφού το Pinin υπερέχει στη μετάδοση και το Wrangler σε σασί/αναρτήσεις, να υποθέσω ότι σε συνθήκες κατσάβραχου είναι πάνω-κάτω ισοδύναμα ? Αν είναι έτσι να προτιμήσω το Pinin που κατά πως φαίνεται είναι πολύ καλύτερο στην εθνική και στην πόλη. Αλλά αν το Wrangler υπερέχει σαφώς στα κατσάβραχα, τότε το ξανασκεφτόμαστε το πράγμα...