IKE έγραψε:Εγω δεν νομίζω πως οι κανονισμοί επιβάλονται απο τα εργοστάσια, κάθε άλλο.
Μην είσαι και πολύ σίγουρος
IKE έγραψε:Ο παραλληλισμός με το Group Β νομίζω είναι σωστός, το Group Α χρειάστηκε πολλά χρόνια για να φτάσει την ταχύτητα του Group Β και η εξέλιξη μέχρι τότε είχε κάνει τα αυτοκίνητα πολύ πιο ευκολοοδήγητα και ασφαλή.
Ακόμα και σήμερα ενα Xsara WRC μπορεί να είναι πιο γρήγορο απο ενα Audi S1 με 500 άλογα αλλα ο οδηγός του είναι πολύ λιγότερο επιρρεπής σε ατύχημα λόγω απώλειας ελέγχου ενώ με τα Group Β απλώς χαροπάλευε συνέχεια.
Σωστά....
IKE έγραψε:Τα 450άρια μπορεί κάποια στιγμή να είναι το ίδιο γρήγορα με τα 950 αλλα θα είναι πολύ πιο εύκολα ελέγξιμα και επειδή θα είναι ελαφρύτερα.
Ακόμα όχι αλλά "κάποια στιγμή" ίσως....
IKE έγραψε:Πιο εύκολα κουμαντάρεις μια μηχανή 200 κιλών (με όλα επάνω) με 140χαω παρά 300 κιλών.
Το θέμα είναι ότι:
Τα 140 είναι "λιγα" στο Dakar - συνήθως παίζουν 160+.
Οι περισσότεροι παίζουν στα 200-220 κιλά -max- γεμάτα (εκτός 950)
Τα "μικρά" δεν είναι (ακόμα) το ίδιο "σταθερά" στα "πολλά" όσο τα μεγάλα. Το (λογικό) βάρος βοηθά στα πολλά σε σχέση με το "φτερό στον άνεμο"
Τέλος οι μικρές ειδικές ανεβάσουν την πίεση στους οδηγούς - που αναγκάζονται να πηγαίνουν "τάπα γκάζι Χ2" για να κάνουν διαφορά στα λίγα χιλιόμετρα - αυτό ανεβάζει τον κίνδυνο ακόμα παραπάνω:
avatar έγραψε:... θα τα συγκρίνουμε με τα μελλοντικά όπου θα παρακολουθούμε αγώνες enduro και moto-cross στην άμμο (... όπως είπε και ο Meoni σε μία από τις τελευταίες δηλώσεις του)
έτσι είναι avatar! Δυστυχώς εδώ "βοηθάει" η TV που τη συμφέρει (από πλευράς κόστους) να μικραίνουν αυτοί οι αγώνες και να έχουν περισσότερες στιγμιαίες δυσκολίες ώστε το θέαμα να είναι μεγαλύτερο