Έλειπα σε ταξίδι στην επαρχεία για δουλειά και έτσι θα μου επιτρέψετε να απαντήσω και να ξεκαθαρίσω συγκεντρωτικά κάποια πράγματα, γιατί πολλά ακούστηκαν.
ANTON1$ έγραψε:........
Θα έπρεπε το πλήρωμα να επιμείνει για προφορικές διευκρινήσεις κατά τον τεχνικό έλεγχο ?
Μήπως θα έπρεπε το πλήρωμα να γνωρίζει και τις τελευταίες λεπτομέρειες του κανονισμού ?
Μήπως θα έπρεπε να ενημερωθεί από τον αναρτημένο πίνακα εκκινούντων
γι’ αυτή τη λεπτομέρεια ?
........
Φίλε Αντώνη για το πρώτο θα διαβάσεις παρακάτω, για το δεύτερο επειδή κάνω και τον πλοηγό (είναι και αυτό ένα από τα καθήκοντά του) πολλοί ξέρουν ότι για κάθε αγώνα “ξεψαχνίζω” τους κανονισμούς (παρεμπιπτόντως φίλοι Σπύρο και Doc για τη κουβέντα που είχαμε στον τεχνικό έλεγχο για τα ΣΕΔ ο Γενικός αναφέρει ρητά «19.3 Ποινές : Ο ειδικός κανονισμός πρέπει να προβλέπει την κλίμακα ποινών για κάθε ΣΕ∆ από τον οποίο δεν πέρασαν οι αγωνιζόμενοι.» ), για το τρίτο ο πίνακας ελέγχθηκε για να δούμε και την ώρα εκκίνησης και μας ανέφερε σαν 4Χ4.
HUSQY έγραψε:........
Η εκπρόθεσμη προσέλευση συνεπάγεται την απαγόρευση εκκίνησης στον αγώνα εκτός από την περίπτωση ανωτέρας βίας που θα κριθεί από την οργάνωση.
...............
25.3 Μόνον τα πληρώματα τα οποία έχουν περάσει από τον διοικητικό έλεγχο μπορούν να παρουσιαστούν με το όχημα τους, που θα φέρει τις πινακίδες και τα νούμερα συμμετοχής, στον τεχνικό έλεγχο, ο οποίος θα είναι γενικής μορφής, (τύπος και κατασκευαστής οχήματος, ορατή συμφωνία του οχήματος με την ομάδα που έχει δηλωθεί, κύρια όργανα ασφαλείας, συμμόρφωσή του προς τον ΚΟΚ κλπ.) Εάν μετά τον έλεγχο κάποιο όχημα βρεθεί να μην είναι σύμφωνο με τους τεχνικούς ή τους κανονισμούς ασφαλείας, ο αλυτάρχης μπορεί να ορίσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο να ετοιμαστεί το όχημα.
................
Εγώ μαζί με μερικούς ακόμα φτάσαμε εκεί με σκοπό να περάσουμε τεχνικό έλεγχο το επόμενο πρωί και σε ερώτηση μας αν χρειάζεται να προετοιμαστούμε σε κάτι για τον πρωινό έλεγχο η οργάνωση μας κάλεσε να περάσουμε εκείνη τη στιγμή για να τελειώνουμε.
Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις θα διαβάσεις και συ παρακάτω.
tazmania έγραψε:.................
Ο κανονισμός δεν λεει πουθενά ότι οι ζώνες τεσσάρων σημείων επιτρέπονται.
Γιώργο κάνεις λάθος
Θα διαβάσεις και συ παρακάτω.
superspy έγραψε:.................
Και όχι το θέμα με τις ζώνες δεν χωρά "ερμηνείες" κ.α. και ο κανονισμός είναι σαφής - εκτός αν το Vitara βγαίνει με ζώνες 4 σημείων και ο dista είχε φέρει μαζί γνήσιο (όχι φωτοτυπίες) φυλλάδιο με αξεσουάρ της εταιρίας που να το αποδεικνύει και φυσικά να μιλάμε για τις ίδιες ζώνες...
………………….
Μην ξεχνάς οτι αν ο Dista "έτρεχε" στην 4Χ4, στον τερματισμό -σε κάθε περίπτωση- θα έπρεπε να του επιβληθεί ποινή που μπορεί να φτάσει μέχρι τον αποκλεισμό.
…………………
5.5 Ειδικά για την Ομάδα 4Χ4: Για να καταταχτεί ένα τετρακίνητο σε αυτή την ομάδα, θα πρέπει το όχημα αυτό να είναι στην κατάσταση, όπως αυτό παραδίδεται από τον κατασκευαστή και πωλείται στην αγορά και να μην έχει υποστεί καμιά άλλη αλλαγή, προσθήκη, βελτίωση σε οποιοδήποτε σημείο του (μηχανικό, αμαξώματος κ.α.), πέραν από αυτές που επιτρέπονται από τον παρόντα κανονισμό
…………………
Εγώ δεν βλέπω που είμαι παράνομος και μάλιστα ότι θα έπρεπε και να τιμωρηθώ από πάνω. Ο κανονισμός όπως παρέθεσες παραπάνω λέει ότι μπορούν να γίνουν αλλαγές που επιτρέπονται από τον κανονισμό. Επίσης λέει ξεκάθαρα:
«5.2 Τα αυτοκίνητα (εκτός κατηγορίας 4Χ4 Rally) θα πρέπει να διαθέτουν
ζώνες ασφαλείας 3 ή περισσοτέρων σημείων για όλους τους επιβαίνοντες.»
Επίσης γνώριζα, στο ίδιο συνεργείο τα φτιάχνουμε, αυτοκίνητο που με τις ίδιες ζώνες είχε τρέξει σαν 4Χ4 στη Θήβα.
Τις ζώνες τις είχα βαλμένες στον τεχνικό έλεγχο και δεν τις είχα κρυμμένες.
Στο τέλος του τεχνικού ελέγχου σε ρώτησα (τον τεχνικό έφορο) αν είμαι εντάξει και μου απάντησες είσαι εντάξει.
Τις ζώνες τις παρήγγειλα ειδικά να είναι παντού με κούμπωμα, στο πίσω και στα δύο πλαϊνά δεσίματα και έφτιαξα λαμάκια για να αφαιρούνται άμεσα αν αλλάξει ο κανονισμός ή να ανταποκριθώ άμεσα σε αυτά που αναφέρει ο κανονισμός (και για όσους με κορόιδευαν που έβαλα μπλε ζώνες σε μπορντό αυτοκίνητο πήραν την απάντηση τους, ήταν οι μόνες που βρήκα με αυτές τις προδιαγραφές
):
«25.3 Μόνον τα πληρώματα τα οποία έχουν περάσει από τον διοικητικό έλεγχο μπορούν να παρουσιαστούν με το όχημα τους, που θα φέρει τις πινακίδες και τα νούμερα συμμετοχής, στον τεχνικό έλεγχο, ο οποίος θα είναι γενικής μορφής, (τύπος και κατασκευαστής οχήματος,
ορατή συμφωνία του οχήματος με την ομάδα που έχει δηλωθεί, κύρια όργανα ασφαλείας, συμμόρφωσή του προς τον ΚΟΚ κλπ.)
Εάν μετά τον έλεγχο κάποιο όχημα βρεθεί να μην είναι σύμφωνο με τους τεχνικούς ή τους κανονισμούς ασφαλείας, ο αλυτάρχης μπορεί να ορίσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο να ετοιμαστεί το όχημα.»
Θα έπρεπε λοιπόν, μιας και ήταν ορατές οι ζώνες να ενημερωθώ για να ετοιμάσω το όχημα ώστε να συμφωνεί με την κατηγορία μου από τη στιγμή που υπήρχε διαφορετική ερμηνεία του κανονισμού από σένα (αν και δεν συμφωνώ με την ερμηνεία που δίνεις αφού τις επιτρέπει, επιβάλει κατά τη δική μου ερμηνεία, ξεκάθαρα το άρθρο 5.2). Αυτό θα έπρεπε όμως να τεθεί και να ξεκαθαριστεί τότε και όχι μετά τον αγώνα.