tedos εγραψε
Αλεξανδρε φιλε μου εχεις κανει πολυ δρομο απο τη Ροδοπη!! Very Happy Very Happy
Μπραβο για το πολυ καλο αρθρο...να ρωτησω και κατι....
Συστηνεις αποστατες μπρος-πισω κατι που σημαινει αυξημενα μετατροχια.
Πρακτικα αυτο σου δινει καλυτερο κρατημα στις στροφες (πιθανοτατα στις γουρουνες αυτο σημαινει καλυτερα ελεγχομενο διωξιμο και μαζεμα του πισω μερους) Στις ευθειες ομως με μεγαλες ταχυτητες η συγκεκριμενη ρυθμιση μεταβαλλει την ευσταθεια κανοντας το γουρουνι πολυ πιο ασταθες (εφοσον εχουμε ενα πιο τετραγωνο σχημα) καθως και πιο "νευρικο" στο φρεναρισμα! Εχει δοκιμασει κανεις κατι τετοιο σε ρυθμους αγωνα? Η συγκεκριμενη ρυθμιση ειναι κατι που ψαχνω και για το 4Χ4!
ΥΓ. Παρακαλω οχι απαντησεις και τεχνικες αναλυσεις απο τους γνωστους "θεωρητικους-παντογνωστες της πλακας" που θεωρουν οτι εχουν απαντησεις επι παντος επιστητου. Ευχαριστω.
ευχαριστω για τα καλα σου λογια !
η απαντηση που θα σου δωσω ειναι ακομα στο σταδιο της εξελιξης.
γνωριζε οτι περα απο τις δοκιμες που κανουμε προσπαθουμε να παρουμε την τεχνογνωσία απο τους Αμερικανους που τα εχουν λιωσει αυτα τα θεματα με ατελειωτα σεταρισματα και εχουν καταληξει σε αυτες τις μετατροπες!
ο tat2 που απανταει ειναι απο τους ανθρωπους που εχω γνωρισει εγω μεχρι σημερα ο πιο γνωστης των πραγματων. εχει την γνωση αλλα και την εμπειρια στο στησιμο σε πολυ μεγαλυτερο επιπεδο απο εμενα.
τωρα,
εμεις σε πρωτη φαση φαρδαινουμε γιατι τα γουρουνακια εχουν την ταση να σηκωνονται στους 2 πλαινους τροχους αν πηγαινεις με πολλα και στριβεις αποτομα. οποτε ξεκιναμε απο εκει!
το αποτελεσμα που θελουμε να πετυχουμε ειναι να ''ανοιξουμε'' το γουρουνι λιγο ακομα ετσι ωστε μπορει να κραταει και να ειναι σταθεροτερο στα πολλα αρα αυτο που μου λες οτι μπορει να γινεται πιο ασταθες δεν το νομιζω. σχεση κιλων - αλογων - κεντρου βαρους - υψους
η λυση με αποστατες για το μπροστινο οπως γραφω και στο αρθρο δεν ειναι η καλυτερη. ο λογος ειναι ενας και συγκεκριμενος διοτι αν δεις τα Aftermarket ψαλιδια του εμποριου περα απο το φαρδεμα δημιουργουν και μια νεα γωνια απο το σασι ετσι ωστε καθως φαρδενουν το γουρουνι του τοποθετουν τους μπροστινους τροχους και πιο μπροστα κατα περιπου 2 με 3 ποντους. δηλαδη οχι μονο απο το 111 πας στο 116 αλλα πας και πιο μπροστα (απλωνουν οι τροχοι - μακραινουν)
παντως μεχρι τωρα στους αγωνες Motard αλλα και trail rides καποιοι δουλευουν με φαρδυ εμπρος και πισω νορμαλ, καποιοι δουλευουν αναποδα (πισω φαρδυ μπροστα νορμαλ) και καποιοι αλλοι εχουν κανει δουλεια και στα 2. θεωρητικα το καλυτερο ειναι και μπρος και πισω.
εγω τρεχω με φαρδυ πισω και νορμαλ μπροστα.
ελπιζω να σε καλυψα