tedos έγραψε:2. Οι οργανωτες πρεπει να παψουν να κανουν σαν 15χρονα και να τα βρουν μεταξυ τους
3. Οι φιλοι με τις μοτο πρεπει να κατανοησουν οτι το παιχνιδι αλλαζει και να αφησουν την οποια γκρινια περι ρομαντικων εποχων.....οποιος θελει βολτα παει βολτα οποιος θελει ρυθμο αγωνα παει ρυθμο αγωνα. Ας καταλαβουν οτι οι πολυαριθμοι διασωστες στο βουνο βγαινουν-οικονομικα-απο την συμμετοχη των 4χ4 που ειναι κατ ελαχιστον διπλασια-σε ευρω-απο τις μοτο. Βεβαια φαινεται οτι η γκρινια ειναι χαρακτηριστικο των Αθηναιων και γενικοτερα των νοτιων (και εγω τετοιος ειμαι μην παρεξηγηθω) Στη Ροδοπη φιλε Αντωνη τρεχαμε οπως θυμασαι μεσα στο ξημερωμα ολοι μαζι με τις μοτο γυρω μας για να βλεπουν απο τα φωτα μας....δεν ακουσα καμια διαμαρτυρια ουτε κανενα 4χ4 να πει με καθυστερουσαν οι μοτο
Ελεος πια!!! Ποτε δεν αφεθηκε μοτο στο βουνο αβοηθητη απο 4χ4 (στο 24ωρο φιλε αντωνη θυμασαι ειχαν δεσει τα 4χ4 και τραβουσαν το Quad...)
και μονο παραπονα ακουω για το αν χωραμε στα μονοπατια η αν σηκωνουμε σκονη!!!!
3. Να αφησουν τα παιχνιδια με τη μωτ- ειτε 39 βαλουν ειτε 45 καποιοι θα την πιασουν οδηγωντας χωρις αυριο ειτε εχοντας ατυχημα. Ουτε μαθηματικοι ειμαστε να υπολογιζουμε με ακριβεια εκατοστου δευτερολεπτου καθε τουλιπα!! Να περιορισθει λοιπον η μεση γυρω στα 35 και το παιχνιδι να γινει εξυπνο δηλ.....απαιτητικη πλοηγηση, δυσκολο εδαφος που απο μονο του περιοριζει την ταχυτητα, πολλα σπασμενα regularity με στασεις αναμεσα (κατουρημα τσιγαρο) και δυνατοτητα ανακαμψης αν δεν πας καλα, πολλα χιλιομετρα. Και επιτελους τι ειναι αυτη η ιστορια σε μετραω στις 20 τελευταιες τουλιπες???? Δηλαδη στις πρωτες 150 τουλιπες παω σαν τον Χαρο και επειτα καθομαι Παναγια!!! Το 24ωρο για μενα στον τομεα αυτο ηταν αψογο...ηξερα που με μετρουσαν...αυτο δεν αφαιρεσε τιποτα απο την ποιοτητα του παιχνιδιου!!!
Απλα ειναι τα πραγματα αμα θεμε να τα δουμε
Αυτα τα ολιγα προς το παρον
Οι οργανωτές δεν κάνουν σαν 15χρονα, απλώς έχουν διαφορετικές απόψεις, προέρχονται από διαφορετικούς κόσμους. Προσωπικά -επαναλαμβάνω- δεν ξέρω οργανωτές από το χώρο του αυτοκινήτου, τώρα αρχίζω να τους γνωρίζω, και δεν έχω κανένα πρόβλημα με κανέναν. Κάθε πρόταση για συνεργασία είναι δεκτή!
Όσο για το χώρο της μοτοσυκλέτας, ξέρει ο -δίτροχος- κόσμος περί των διοργανώσεών μας, του off road team του 0300. Και οι συνεργασίες με άλλους οργανωτές, επίσης δυνατές και εποικοδομητικές. Άλλωστε, πάντα θα υποστηρίζω ότι οι καλές και μεγάλες διοργανώσεις πρέπει για να πετύχουν να υπάρξει συνεργασία λεσχών - οργανωτών, αφού η εμπειρία και οι δυνατότητες δρουν προσθετικά.
Για την συνύπαρξη 2μ και 4 τροχών συμφωνώ απολύτως με αυτά που λες!!! Μπράβο, για να υπάρχει και η σωστή άποψη.
Όσο για τις ιδές του Αλέκου, με τις οποίες συμφωνείς, σίγουρα είναι πολύ καλές, αλλά καθόλου απλές όπως λες στο τέλος! Μάλλον πολυπολυπλοκότατα είναι! Γιατί θες τρελό πρόγραμμα αποτελεσμάτων, τριπλάσιο κόσμο στη μέση του πουθενά και το κυριότερο: Είναι ανεφάρμοστο στις μοτοσυκλέτες!!! Θα το κάψει το μυαλό του ο οδηγός προσπαθώντας να τα υπολογίσει όλα αυτά εν κινήσει, μόνος του, διαβάζοντας και road book...
Εκτός κι αν παίζουνε με διαφορετικούς κανόνες! Θα το δούμε κι αυτό. Στο Autofestival θα πάρετε ένα χαρτί που θα υπάρχει ψηφοφορία και γνώμες για τα κυριότερα θέματα των TRR. Οι απόψεις σας θα κατατεθούν, θα ταξινομηθούν, και θα βρούμε την καλύτερη άκρη.
DOC