GLC αυτό που λέω πιο πάνω είναι πως είναι λάθος να επιλέξει κάποιος ενα αυτοκίνητο μόνο και μόνο επειδή είναι ντίζελ ή κοιτάζοντας μόνο την μέγιστη τιμή της ροπής γιατι απο μόνη της η τιμή αυτή δεν λέει ΤΙΠΟΤΑ και σίγουρα δεν λέει αν ενα αυτοκίνητο "τραβάει" πιο δυνατά απο ένα άλλο.
Αν θέλει να δεί πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο το πιο αντιπροσωπευτικό είναι οι καμπύλες ώσης αλλα δεν είναι πολύ συνηθισμένο στα τεστ αυτοκινήτου, οι τιμή της μέγιστης ροπής το πιθανότερο είναι απο μόνη της να παραπλανήσει τον αγοραστή.
Εγω θα πρότεινα στον φίλο mpimperakis να αποφασίσει ποιες είναι οι προτεραιότητές του και τα χρήματα που θα διαθέσει. Υστερα να κοιτάξει ποια απο τα διαθέσιμα μοντέλα της αγοράς τις καλύπτουν καλύτερα αφήνοντας απ'έξω ισοπεδωτικές απόψεις όπως "ΟΛΑ τα ντίζελ είναι καλύτερα για εκτός δρόμου".Να πάει να τα δεί απο κοντά και αν είναι εύκολο να τα οδηγήσει κιόλας ωστε να δεί ποιο του ταιριάζει καλύτερα.
Υπάρχουν μοντέλα που ο ντίζελ είναι σχεδόν παντού καλύτερος ( πχ CRV) και άλλα που είναι παντού χειρότερος (Jimny) ενω στα περισσότερα υπερέχει σε κάποιους τομείς ενω υστερεί σε άλλους (πχ Pajero).
blackchris θα σου πρότεινα να καθιερώσεις το να μη διαβάζεις τα ποστ μου μιας και επειδή θα παραμείνω αγχώδης (μη χάσω το αλάθητο) κλπ θα εξακολουθούν να είναι κατεβατά με "θεωρίες" και αντεγκλήσεις όπως λες.
Σκέφτηκα όμως να φτιάξω 2-3 νέα accounts ωστε να ποστάρω πιο ανάλαφρα και χαλαρά θέματα, πως σου φαίνεται η ιδέα?