Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποιο 4x4 να αγοράσω ? (+περι diesel)

4x4 βελτιώσεις, tips, συμβουλές κ.α.

Ποιο 4x4 να αγοράσω ? (+περι diesel)

Δημοσίευσηαπό mpiperakis » 07 Απρ 2005, 21:20

:oops: Παιδιά σκοπεύω να αγοράσω 4x4 αλλά δεν ξέρω ποιό. Έίμαι ανάμεσα σε Subaru Forester 2.0X, ΚΙΑ Sorento, Ηonda CR-V και θέλω να δώ και το Nissan X-Trail. Το ότι τα περισσότερα μοντέλα έχουν σύστημα ενεργοποίησης της 4κίνησης είναι κάλο, αξιόπιστο? Καλύτερα να σου δίνει την δυνατότητα επιλογής με κουμπί την ενεργοίηση της 4κινησης ? Σας παρακαλώ βοηθήστε με να βρώ μια άκρη.
Άβαταρ μέλους
mpiperakis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 07 Απρ 2005, 21:11
Τοποθεσία: Βέροια Ημαθία

Ποιο 4x4 να αγοράσω ?

Δημοσίευσηαπό michailbm » 07 Απρ 2005, 21:44

Για τι χρήση το θες ?
Γιατι υπάρχουν κι άλλα!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό mpiperakis » 08 Απρ 2005, 21:14

Βασικά δεν το θέλω για αποκλιστική χρήση off-road. Αυτό που θέλω είναι να έχει χώρους, να μπορώ να βγάλω ενα μεγάλο ταξίδι άνετα (πηγαίνω ΚΡΗΤΗ αρκετά συχνά ΧΑΝΙΑ ΟΛΕ) και βέβαια μιας και μένω σε περιοχή που όλο το χειμώνα έχει χιόνια και πάγο να κινούμαι χωρίς πρόβλημα τόσο μέσα στην πόλη όσο και στα χιονοδρομικά.
Άβαταρ μέλους
mpiperakis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 07 Απρ 2005, 21:11
Τοποθεσία: Βέροια Ημαθία

Δημοσίευσηαπό michailbm » 08 Απρ 2005, 21:28

Από αυτήν την άποψη σου κάνουν όλα που αναφέρεις και τα 4 είναι αξιόλογα αυτοκίνητα μικτής χρήσης με ότι αυτό συνεπάγεται!
Κατά την προσωπική μου γνώμη (περί ορέξεως κολοκυθόπιτα) ρίξε μια μάτια και στο Pajero Sport κάνει αρκετά καλο και άνετο ταξίδι και μπορεί και στα πιο δύσκολα στο βουνό(!) άσε που μπορείς να το πάρεις και diesel μια και δεν μένεις σε μέρος που απαγορεύετε!
Από άποψη τιμής κάπου εκεί είναι κι αυτό!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό IKE » 08 Απρ 2005, 21:30

Το pajero Sport είναι ενα φορτηγό, όλα τα τεστ το θάβουν, η γνώμη μου είναι να πάρεις ενα καλό ιαπωνικό SUV, όπως τα Xtrail, CRV και Forester που λες.

Πήγαινε δεστα απο κοντά και διάλεξε όποιο σου αρέσει περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό michailbm » 08 Απρ 2005, 21:43

Έχω προσωπική εμπειρία με το πατζερο σπορ και έχω να πω ότι είναι άψογο και δεν έχει να κάνει με φορτηγά!
Η άνεση που προσφέρει είναι ΑΨΟΓΗ το κράτημα του αίνε ΑΨΟΓΟ και η αποτελεσματικότητα του εκτός ΑΨΟΓΗ!
Δεν το διάβασα το έζησα για 15 μέρες και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις !
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό mpiperakis » 08 Απρ 2005, 21:44

Εσεις πόιό απο τα 4 θα διαλέγατε ? Όλοι μου έχουν πεί για το Forester. Το θέμα είναι οτι είναι χαμηλότερο απο τα άλλα της κατηγορίας του και λίγο οι χώροι του είναι περιορισμένοι. Προβλήματα έχετε ακούσει για τα μοντελα αυτά ? Δεν ξέρω ίσως έχω μπερδευτεί.
Άβαταρ μέλους
mpiperakis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 07 Απρ 2005, 21:11
Τοποθεσία: Βέροια Ημαθία

Δημοσίευσηαπό mpiperakis » 08 Απρ 2005, 21:51

Οι διαφορές μεταξύ πετρελαίου και βενζίνης τείνουν να μην υπάρχουν. Με πετρέλαιο δεν πέφτει η απόδοση ? Κάνω λάθος ?
Άβαταρ μέλους
mpiperakis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 07 Απρ 2005, 21:11
Τοποθεσία: Βέροια Ημαθία

Δημοσίευσηαπό michailbm » 08 Απρ 2005, 22:12

Δεν είναι θέμα τιμής λίτρου αλλά κατανάλωσης δηλ ποσά λίτρα καίει ανά 100 χλμ π.χ. και εκεί κερδίζουν τα diesel!
Όσο αφορά την απόδοση είναι σχετικό γιατι ότι χάνεις σε ίππους το κερδίζεις με το παραπάνω σε ροπή (πολύ απλοϊκή είναι αυτή η εξήγηση αλλά αυτή είναι η ουσία) !
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό xtrail » 08 Απρ 2005, 22:14

Εχουν γίνει απειρες συζητήσεις σε πολλά σημεία εδώ μέσα αλλά και σε άλλα φορα, σχετικά με το ερώτημα "ποιο να αγοράσω". Πιστευω πως μετά τις απαντήσεις που πήρες η επιλογή ειναι δική σου. Αν βάλεις στην αναζήτηση θα βρεις πολλά ποστ.
Επίσης για βενζίνη και πετρέλαιο θα βρεις. Σε σχέση με τιμή των δύο, τα αυτοκίνητα έχουν διαφορά τιμής (πχ xtrail ειναι 32000 βενζίνη κοντά 40000diesel) που ειναι σημαντική, αλλά και η ζωή του ντιζελοκινητήρα είναι μεγαλύτερη, αν θέλεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο για πολλά χλμ. Σαν προιόν δεν έχει σημαντική διαφορά αλλά περισσότερο ως κατανάλωση (λιγότερη στο ντίζελ), για την δύναμη στο πετρέλαιο θα βρεις μεγάλες ροπές από χαμηλά.
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Bandit » 08 Απρ 2005, 23:24

Και τι κακό έχει να είναι φορτηγό ρε παιδιά??? Δηλαδή ότι έχει σασί σκάλα είανι φορτηγό και οι άλλες οι παπαριές είναι καλές???

Και συζητάμε και για το DIESEL???? Ιεροσυλία .... Φυσικά και αν έχεις τα φράγκα με κλειστά μάτιa DIESEL και τίποτα άλλο. Όσο για δύναμη βγάζουν περισσότερα άλογα από βενζίνες ΠΛΕΟΝ και η ΡΟΠΗ είναι θηριώδεις. Δηλαδή τα 150άλογα με 28Κιλά Ροπή είναι άσχημα???

Τώρα να θα έπρεπε να διαλέξω μεταξύ των κάρων που ανέφερες θα διάλεγα το XTRAIL πρώτα και μετά το SUBARU...
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό forester » 08 Απρ 2005, 23:40

mpiperakis έγραψε:Εσεις πόιό απο τα 4 θα διαλέγατε ? Όλοι μου έχουν πεί για το Forester. Το θέμα είναι οτι είναι χαμηλότερο απο τα άλλα της κατηγορίας του και λίγο οι χώροι του είναι περιορισμένοι. Προβλήματα έχετε ακούσει για τα μοντελα αυτά ? Δεν ξέρω ίσως έχω μπερδευτεί.


Φίλε είναι το ΨΗΛΟΤΕΡΟ της κατηγορίας του, απ' άκρη σε άκρη!!!!!
20 εκατοστά από το έδαφος και τίποτα κάτω από αυτό το σημείο (εξατμίσεις, ψαλίδια κλπ...), ποιό έχει?????
Βέβαια, είναι το χαμηλότερο σε συνολικό ύψος και με το χαμηλότερο κέντρο βάρους.... :wink: , αλλά αυτά είναι πλεονεκτήματα :D :D :D
Μη μιλήσω για 4κίνηση , πλαίσιο, αναρτήσεις, γιατί τα υπόλοιπα θα χάσουν το χρώμα τους 8) 8) 8)
Όσο για τους χώρους, μόνο εσύ ξέρεις αν σε χωράει....
Κάνε ένα τεστ ντράιβ, και θα με θυμηθείς....
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 09 Απρ 2005, 10:48

Το μόνο μειονέκτημα του forester σε σχέση με τα άλλα SUV της κατηγορίας για εκτός δρόμου είναι οι μεγάλοι πρόβολοι.

Το Pajero Sport δεν το έχω οδηγήσει αλλα όπως είπα και πιο πάνω όλα τα τεστ το θάβουν.

Για τα ντίζελ δεν ξέρω αν φταίει η στέρηση λόγω της νομοθεσίας αλλα τα έχουμε θεοποιήσει, κάποια είναι πολύ καλά, κάποια είναι άθλια, με ποια λογική φίλε Bandit λες "Diesel με κλειστά μάτια"?

Τέλος η ροπή δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ, σημασία έχει η ισχύς ;)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό GLC » 09 Απρ 2005, 18:36

IKE έγραψε:.........
Για τα ντίζελ δεν ξέρω αν φταίει η στέρηση λόγω της νομοθεσίας αλλα τα έχουμε θεοποιήσει, κάποια είναι πολύ καλά, κάποια είναι άθλια, με ποια λογική φίλε Bandit λες "Diesel με κλειστά μάτια"?

Τέλος η ροπή δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ, σημασία έχει η ισχύς ;)


Η ροπή ή στρεπτική ικανότητα του στροφαλοφόρου άξονα του κινητήρα είναι από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου και ιδιαίτερα ενός 4x4. Υπάρχουν διάφορα θέματα που μπορούν να συζητηθούν. Για παράδειγμα μπορεί ένα όχημα να έχει ισχύ 150PS και ροπή 20kgm στις 4000 σ.α.λ. και ένα άλλο να έχει επίσης ισχύ 150PS και ροπή 20kgm στις 2000 σ.α.λ. Ενώ και τα δύο έχουν την ίδια ισχύ (έστω στις ίδιες στροφές) το δεύτερο μπορεί να φτάσει στη μέγιστη στρεπτική του ικανότητα πολύ νωρίτερα. Μπορεί λοιπόν κάποιος να σκεφτεί πόσο σημαντικό είναι αυτό για ένα όχημα μέσα στην πόλη, όπου κινούμαστε με μικρές ταχύτητες (λίγες στροφές) όπως επίσης και για ένα τετρακίνητο σε λάσπη, άμμο κ.λ.π.

Τώρα όσον αφορά το diesel, δεν είναι τυχαίο που τα 4χ4 των ενόπλων δυνάμεων όλων των χωρών, τα ερπυστριοφόρα και γενικά τα μεγάλα οχήματα-μηχανήματα είναι πετρελαιοκίνητα. Μπορεί πλέον η τιμή του diesel να είναι σχεδόν η ίδια με αυτή της βενζίνης, αλλά σε έναν κινητήρα diesel η κατανάλωση είναι ιδιαίτερα μικρή ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις που το όχημα χρησιμοποιείται κοντά στη μέγιστη απόδοση του για μεγάλη διάρκεια (οφείλεται στις γενικές αρχές λειτουργίας αυτών των κινητήρων).

Όμως το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ όλων είναι η καμπύλη της ροπής, η οποία στα περισσότερα diesel είναι επίπεδη για μεγάλο εύρος στροφών. Αυτό σημαίνει ότι η μέγιστη ελκτική ικανότητα επιτυγχάνεται π.χ. από 1600 - 3500 σ.α.λ. Η καμπύλη ροπής του αντίστοιχου βενζινοκίνητου δεν έχει καμία σχέση παρουσιάζοντας κατά πλειοψηφιά μοναδικό μέγιστο (σε κάποιες στροφές) και στην καλύτερη περίπτωση που υπάρχει επιπεδότητα στο διάγραμμα ροπής-στροφών είναι για πολύ μικρό εύρος.

Οπότε (υπάρχουν και άλλα σημαντικά πλεονεκτήματα που δεν αναφέρω λόγω χώρου και χρόνου) πιστεύω ότι δικαίως αν κάποιος μπορεί (αν δε μένει Αθήνα-Θεσσαλονίκη) να πάρει diesel, τώρα που και οι τιμές έχουν αρχίσει και εξισώνονται αλλά και οι turbodiesel κινητήρες επιτυγχάνουν τάξεις ισχύος παρόμοιες με αυτές των βενζινοκίνητων, ας το κάνει και δεν θα το μετανιώσει. Βέβαια οι επιταχύνσεις των diesel παραμένουν ακόμα χειρότερες αλλά έχω την αίσθηση ότι σε αυτό το forum αυτό ίσως είναι το τελευταίο που ενδιαφέρει.
GiannisLandCruiser

Η καλύτερη πρόβλεψη του μέλλοντος είναι η εξερεύνηση του...!
Άβαταρ μέλους
GLC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 19 Μαρ 2005, 11:31
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ - ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 09 Απρ 2005, 20:42

Επειδη είχα Diesel αυτοκίνητο, ένα BMW 320 D το οποίο απέδιδε 28,9 kgm kai 140 Hp του 1999 ( το αποχωρίσθηκα το Ιούλιο του 2004) Μπορώ να σας πω ότι ήταν παντού γρηγορότερο και μάλιστα παρά πολύ από το 6κυλινδρο 320 που έβγαινε τότε με 150Hp kai 16.5 kgm ! Και το εργοστάσιο το ανακοίνωνε αλλά και εγώ το είχα διαπιστώσει στην πράξη "παίζοντας" πολλές φορές με φίλους και όχι μόνο που το αμφισβητούσαν!
0-100 πολύ καλο 8,9 sec και 210 km/h έδινε η bmw , αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία, αυτό που σας λέω είναι ότι στην πράξη το αυτοκίνητο είχε ρεπριζ άπιαστες, έβαζες την πέμπτη από τα 60 και την ξέχναγες είτε ήταν ανηφόρα είτε κατηφόρα , και επιτάχυνε τρελά από τα 80 έως την τελική του και εκεί ήταν η διαφορά του με το 6κύλινδρο και του έδινε μεγάλο προβάδισμα που ήταν αδύνατο να καλύψει το 320 βενζ. μετά !
Μια φορά στην εθνική οδό Κατερίνης - Θεσσαλονίκης κοντράραμε με ένα C200 κομπρέσορ και μόνο μετά τον κόφτη που είχε το άτιμο στα 225 με πέρασε πόντο - πόντο το Μερσεντές!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Επόμενο

Επιστροφή στο 4x4 Forum

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες