Pajo έγραψε:Η ΜΩΤ, παρα τις αρχικές επιφυλάξεις μας, αποδείχτηκε εφικτή λόγω των καλών επιλογών της διαδρομής που περιειχε και "γρήγορα" κομμάτια.
Ομως ξεκινωντας εναν αγωνα, επειδη δεν ξερεις τι θα συναντησεις, πας στο πρωτο 70% "αέρα" για να καβατζάρεις χρόνο. Αρα μεχρι το 70% η ΜΩΤ σου βγαινει να ειναι πολύ υψηλότερη. Αυτό σημαινει, εκτος από την καταπόνηση των αυτοκινήτων/πληρωμάτων και υψηλότερες πιθανότητες ατυχημάτων.
(Κατι που δεν το αποφυγαμε χθες. Ευτυχως που το Pajero ειχε rollcage. Αν δεν είχε?))
Γι'αυτό εξακολουθώ να πιστεύω οτι αν και οι υψηλες ΜΩΤ μας δίνουν περισσότερη αδρεναλίνη κι αίσθηση αγώνα, για εργοστασιακά αυτοκίνητα κι άπειρους οδηγούς είναι ειναι μαλλον επικίνδυνες.
Γιώργο,
όση και να είναι η ΜΩΤ αυτός που θέλει να τρέξει θα τρέξει. Και για να διασκεδάσει και για να έχει τα περιθώρια να καλύψει μελλοντικό χάσιμο-λάστιχο κλπ. Και στο τέλος θα διαβάζει εφημερίδα κανένα μισάωρο αν έχει περιθώριο.
Παράδειγμα το Pajero που αναφέρεις, το οποίο δεν συμμετείχε στον αγώνα! Άρα ο καθένας θα παει όσο θέλει ασχέτως της ζητούμενης ΜΩΤ.
Pajo έγραψε:Υπαρχει και κατι άλλο. Ο jdelis και άλλοι θελουν τελειως ανεφικτες ΜΩΤ.
Περα απο την ασφαλεια. Θα ειναι δικαιο να ανταγωνιζεται η "νορμάλ" Dodge του με τα 180 άλογα τα "νορμάλ" samurai/vitara?
Δεν είπα πως θέλω ανέφικτη ΜΩΤ. Αλλά θα προτιμούσα να είναι αρκετά δύσκολη ώστε να την "πιάνουν" 2-3 και αυτοί ας παίζουν πια στο χρονόμετρο. Αλλά αν είναι πολύ εύκολη αυτό θα γίνεται με 10+, οπότε ο αγώνας δεν παίζεται πια στην οδήγηση-πλοήγηση.
Καταλαβαίνω πως αν γίνει πραγματικά ανέφικτη (βλ. Ροδόπη) γίνεται καθαρά αγώνας ταχύτητος, πράγμα επικίνδυνο για νορμάλ αυτοκίνητα. Ασχέτως αν μου άρεσε, δε σημαίνει πως δεν καταλαβαίνω και τα μειονεκτήματα αυτής της λύσης. Γι' αυτό μίλησα για χρυσή τομή.
Όσο για το Dodge δεν έχεις δίκιο. Στον συγκεκριμένο αγώνα η διαδρομή ήταν και σκληρή (έβρισκα συνέχεια από κάτω) και στενή (έκανα όπισθεν σε άπειρες φουρκέτες!). Στα γρήγορα κομμάτια όμως ήταν απολαυστικό και γι' αυτό το έφερα για να παίξω. Σε τέτοιο αγώνα όμως δεν θα το ξαναέκανα.
Pajo έγραψε:Και ποσοι απο τους υπολοιπους θα "χωσουν" τα καινουρια τους τετρακινητα (που θα έχουν τη δυναμη για τετοιους αγωνες) συμμετέχοντας σε αυτους?
Εδώ να θυμίσω τα ολοκαίνουργια Land Cruiser, Cherokee και Pajero GDI που οι κάτοχοί τους δεν δίστασαν καθόλου να τα βάλουν σε ένα τέτοιο αγώνα (και μπράβο τους). Και με ιπποδυνάμεις 210-240 άλογα έπαιζαν στα νορμάλ.
Επίσης να πω πως όταν συζητιόταν το θέμα των κανονισμών πέρισυ είχα προτείνει διαχωρισμό σε 3-4 κατηγορίες ανάλογα με τα κυβικά. Το θεωρούσα αντικειμενικό και εύκολα ελέγξιμο. Μπορείς να δεις το σχετικό μου post.
Pajo έγραψε:Δεν μου αρεσε η σειρά εκκίνησης. Οχι επειδη καποιοι ειναι πιο αργοί (που μπορει να ειναι επιλογη στρατηγικης κι οχι θεμα ικανοτήτων), αλλα επειδη καποιοι δεν αντιλαμβάνονται το προφανες. Αν εχεις κολλημενο πισω σου στα 2 μέτρα καποιον για 3 τουλιπες , μάλλον έπρεπε ήδη να τον εχεις αφησει να περάσει. Κι αν ακόμα ο δρόμος είναι στενός και δεν μπορεις να κανεις στην άκρη, αυτό είναι σιγουρα δυνατό στις διασταυρώσεις/τουλίπες.
Εδώ συμφωνώ, είναι γεγονός πως ο Σπύρος έχει μία δική του άποψη για το πώς πρέπει να ξεκινούν τα αυτοκίνητα. Και το θέμα της προσπέρασης είναι μια πονεμένη ιστορία. Πολλοί μιλούσαν για σοβαρά προβλήματα.
Εγώ δεν έχω παράπονο, διαπίστωσα πως με το Dakota όλοι γίνονταν ευγενέστατοι.
Pajo έγραψε:Θα συμφωνησω με τον THANOS_KTM για τη διαφορα ωρας των moto απο τα αυτοκινητα. Θα είναι πιο ασφαλές για όλους. )
Δε νομίζω πως έχει νόημα. Τα γρηγορότερα αυτοκίνητα θα προλάβουν τις πιο αργές μηχανές, ότι και να γίνει. Ξεκίνησα 32ος και έφτασα πάρα πολλές.