xalk έγραψε:tazmania έγραψε:...Προχθές μιλούσα με πολύ γνωστό μηχανικό αυτοκινήτων 4Χ4
Δέν τον ρωτάς αν στέκει αυτό που κάνουν κατι τρελοκαναδοί με την εξάτμηση? Μειώνουν αρκετά τις διατομές των σωλήνων, Χάνουν σε ίππους!! αλλα κερδίζουν πολύ ροπή, και μάλιστα ακόμα πιο χαμηλα!
Αυτο που λες ισχυει για ολους τους κινητηρες, οπως και το αντιθετο. Αλλα τα πολλα αλογα που εχουμε , για να τα μειωσουμε και αλλο!
Ρε παιδια ο κατασκευαστης κατι ξερει και πιστεψτε με δεν ειναι μονος του!!
Και οπως εχω ξαναπει απο αργοστροφο κινητηρα δεν μπορεις να περιμενεις και πολλα ,βεβαια ειναι καποια κυβικα, αλλα και να τον ζορισεις και βγαλει,ποσο θα αντεξει? Δε μιλαμε για την καταναλωση!!
Για μενα το μονο που αξιζει εφοσον μιλαμε για τον δικο του κινητηρα νορμαλ, ειναι τα κλασσικα: εξατμιση , φιλτρο και ρυθμιστης πιεσης βενζινης. Οταν λεω εξατμιση θεωρω οτι μπορει να περνει λιγο βελτιωση λογο των οριων θορυβου ,οι οποιοι δεν αφηνουν τον κινητηρα να αναπνεει και να εκπνεει σωστα.
Βεβαια καλη ιδεα ενας μηχανικος υπερσιμπιεστης αλλα το φοβαμαι και φυσικα αμα ειναι να κανεις κατι τετοιο δε θα το ζορισεις και πολυ.
Καλα ολα αυτα μετα παμε σε ενα αλλο θεμα ομως, τα ιμιαξονια ποσο θα αντεξουν.Αμα γινεται καμια πατεντα και μπαινουν πιο γερα ειναι καλη φαση,αλλα υπαρχουν?Ετσι θα αντεχουν και τα μεγαλυτερα λαστιχα.