1o Αττικό Regularity Trail Ride 4Χ4 2018 – «Η Μάχη του Μαραθώνα»
Λίγο από το δρόμο του Φειδιππίδη! Σε απόσταση αναπνοής από το κέντρο της Αθήνας μπορεί κανείς να βρει πολλές εκπλήξεις της φύσης. Από σκοτεινά δρομάκια μέσα στο πυκνό δάσος, μέχρι ποταμάκια επιπέδου Camel Trophy.
Μια γεύση από όλα αυτά μαζί, σε σωστές δόσεις είχαν την ευκαιρία τα 23 πληρώματα που ξεκίνησαν την σύγχρονη μηχανοκίνητη μάχη του Μαραθώνα την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου από την Βαρυμπόμπη.
Έπειτα από 100 χιλιόμετρα, γύρω από τη λίμνη του Μαραθώνα, τα οχήματα ολοκλήρωσαν το 1ο Αττικό Regularity 4Χ4, που αποδείχθηκε απαιτητικό ακόμα και για τα πιο έμπειρα πληρώματα.
Το ενδιαφέρον διατηρήθηκε αμείωτο μέχρι το τέλος με έντονο συναγωνισμό και πολλές αλλαγές στις πρώτες θέσεις κατά τη διάρκεια των 8 ειδικών ακριβείας.
Το χεράκι του έβαλε και ο καιρός, προετοιμάζοντας κατάλληλα το έδαφος με βροχή όλο το προηγούμενο βράδυ αλλά και λαμπερό ήλιο το πρωινό του αγώνα.
Η λάσπη όπως ήταν φυσικό ανέβασε τον πήχη και ακόμα και απλές αγροτικές ανηφόρες έκρυβαν εκπλήξεις!
Αναπάντεχο φαβορί, ήταν το Renault 4L με τους Μαρκαντωνάτο / Τσαπόγα, που όσο μπόρεσαν να παραμείνουν στον αγώνα κρατήθηκαν μέσα στην 5άδα της γενικής, ενώ «πήραν» και μια πρωτιά. Τελικά αναγκάστηκαν να «υποχωρήσουν» στον κλασσικό δρόμο που είχε ακολουθήσει στην αρχαιότητα ο Φειδιππίδης, όπου η κυλιόμενη πέτρα και οι επαναλαμβανόμενες φουρκέτες (12!) δεν συνεργάστηκαν με την μπροστινή κίνηση του 4L.
Απ΄την άλλη ο κλασσικός «Huffy» Δ. Σταυρόπουλος με τον Γ. Σαρρή στην πρώτη τους εμφάνιση στο χώμα, διατήρησαν μια σταθερή θέση στην κορυφή, εξασφαλίζοντας και περιθώριο ασφαλείας. Κάπου εκεί όμως που απολάμβαναν την πολυτέλεια του Range Rover η αντλία καυσίμου είχε διαφορετική άποψη οπότε game over.
Εντωμεταξύ σιγά-σιγά ζεστάθηκε η πολύπειρη «Souki» Σούλα Καραμηνά -η οποία αποχωρίστηκε για τον αγώνα αυτό, το δεξί κάθισμα του συζύγου Μ. Εγγλεζόπουλου- που και έφερε σιγά – σιγά τον οδηγό της Βασίλη Μαϊδώνη και το Grand Cherokee τους στη δεύτερη θέση του αγώνα.
Kάπου εκεί τρύπωσε και το πλήρωμα των Κυπριανού / Παπανικολάου όντας κορυφαίοι σε τρεις μετρήσεις με το Forester κατάφεραν να εξασφαλίσουν την τρίτη θέση.
Η μεγαλύτερη έκπληξη ήρθε όμως από τους πρωτοεμφανιζόμενους Καππής Χαράλαμπος / Ορφανουδάκης Άγγελος που οδηγώντας χωρίς όργανα το Hilux, αλλά με βασικό εργαλείο τους, το νεανικό κέφι, κατάφεραν να διατηρούνται σταθερά κοντά στις κορυφαίες θέσεις σε κάθε ειδική και μάλιστα να νικήσουν και στην μεγαλύτερη!
Συγκέντρωσαν συνολικά τους λιγότερους βαθμούς ποινής και εξασφάλισαν την πρώτη θέση στον αγώνα.
Γεύση από τον αγώνα πήρε και ο πρόεδρος της ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού Ελλάδος, Δ. Μιχελακάκης που κάθισε για μια πρώτη δίπλα στον Αλέξη Λυχναρά.
Όμως την Κυριακή που πέρασε δεν είχαν σημασία μόνο οι κορυφαίοι στην κατάταξη, αλλά όλοι οι συμμετέχοντες που έλαβαν μέρος σε μια φιλική και κυρίως δίπλα στη φύση οργάνωση που απευθύνεται πραγματικά σε όλη την οικογένεια.
Το παιχνίδι δεν έχει στόχο την απόλυτη ταχύτητα αλλά την ακρίβεια διατήρησης της σύμφωνα με τις οδηγίες σε συνδυασμό με την πλοήγηση. Είναι χαρακτηριστικό ότι το άθροισμα των απαιτούμενων ΜΩΤ για το σύνολο της διαδρομής δεν ξεπέρασε τα περίπου 25 χιλιόμετρα.
Η οργάνωση του αγώνα έγινε από το Α.Σ. Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής με αρωγό την Αξοτεχνική και χορηγό επικοινωνίας το
http://www.Off-Road.gr Λίγα λόγια για τα Regularity Trail RideΟι κατηγορίες εξαρτώνται από την ηλικία του αυτοκίνητου και μόνο, καθώς η ταχύτητες είναι μικρές και όλοι έχουν την ευκαιρία να διακριθούν, όπως αποδείχθηκε.
Η πλοήγηση γίνεται από το κάθε πλήρωμα χρησιμοποιώντας το road book που θα λάβει από την οργάνωση λίγο πριν την εκκίνηση. Το πλήρωμα παραλαμβάνει και οδηγίες σχετικά με τις μέσες ωριαίες ταχύτητες που πρέπει να ακολουθήσει στα διάφορα τμήματα της διαδρομής.
Η κατάταξη προκύπτει από την απόκλιση της ιδανικής μέσης ωριαίας ταχύτητας που μετριέται από την οργάνωση σε αρκετά κρυφά σημεία της χωμάτινης διαδρομής.
Φωτογραφίες:
nikos@kakoliris.comΑναλυτικά αποτελέσματα:
http://sportstiming.gr/live/results/aut ... G18MARATH/