καλησπέρα κι από μένα,
διάβασα λίγο τις αναρτήσεις και ομολογώ ότι ζαλίστηκα λίγο.....
μιάς και πριν από 7 χρόνια άλλαξα το παλιό μου mpi (93') με ένα "μεταμορφωμένο" από ένα φίλο το οποίο είχε πάνω του ότι μπορούσε να κουβαλήσει....
για αρχή θα συμφωνήσω με τους προλαλλήσαντες περί ψηλώματος και θα προτάξω την προστασία και την συντήρηση ως απείρως αναγκαιότερα για χρήση εκτός δρόμου, και θα προτείνω τις εξής "οδούς"....
-ή κρατάς το άξιο mpi με ευλαβική συντήρηση, αναγκαία μαζέματα, λάστιχα και ελατήρια λίγο (!) μεγαλύτερα κλπ... και απολαμβάνεις ένα παλιό μεν αλλά απολαυστικό υπό προυποθέσεις αυτοκίνητο.....
-ή.. μετατρέπεις το mpi σε v8...
(με τον 3.9 αναγκαστικά γιατί ο 4.0 με τα καινούργια ηλεκτρονικά και τον Bosch ψεκασμό θέλει καμιά 200 εργατοώρες για να μπεί!!!, ο 4.6 είναι κοινώς αποδεκτό πως δεν ήταν και ο πιο αξιόπιστος.... και ό
τι άλλο νέο-hitech όπως ο tdV8 απλά ΔΕΝ μπαίνει),
..με ότι μπορεί αυτό να συνεπάγεται δηλαδή πιθανώς κιβώτιο/transfer(συμβατότητα και αντοχή), βελτίωση φρένων, φροντίδα injection(θα χρειαστεί πολλά), υγραέριο(είναι πολλά τα λίτρα Άρη..), αποταμίευση για ημιαξόνια και διαφορικά (τα δικά του σίγουρα δεν είναι πολύ... καινούργια και θα ζοριστούν με το πρώτο), και άλλα αρκετά "μερεμετάκια" που θα κριθούν αναγκαία κατά την.. επέμβαση.
Αν συνυπολογίσεις και κάτι facelift με καινούργια φώτα, τίποτα προφυλακτήρες/ποδιές/προστασίες για να έχει λόγο το upgrade, λάστιχα, ελατήρια, κανά καλύτερο αμορτισέρ (για τους ίδιους λόγους) και ότι άλλο το σατανικό σου μυαλό καψουρευθεί στην εγχώρια και αλλοδαπή Λαντροβεροαγορά....................
ξεκινάς με 10-12.000 ευρώ και κρατάς και κάβα για τα υπόλοιπα μισά...
....
και εδώ αρχίζουν τα φιλοσοφικά ερωτήματα.......
πολύ φιλικά και σόρυ για το "πείραγμα"...( είναι της παρέας )
καλές βόλτες
Σίμος