συμφωνω,αλλα... βαλε βγαλε πανω απο 300! που δεν υπαρχουν.το 1700 εχει καμμενη φλατζα και το 1600 χαρτι,γιαυτο ρωταω,ξερεις αν μπενει? εχω παρει ενα νιβα δευτερο 1,7 χωρις χαρτια και σκεφτωμαι αυτο αν ειναι εφικτο .
Απ οσο καταλαβα τις δουλειες δεν θα τις κανεις εσυ αλλα συνεργειο. Το πιο φθηνο σε αυτη την περιπτωση ειναι να βρεις ενα λειτουργικο μοτερ 1700 και να το βαλεις. Εφοσον εχεις μοτερ και εχει καψει μονο φλατζα φτιαξε την φλατζα και βαλτο πανω. Εγω δεν θα εμπλεκα με παντρεματα 1600-1700
ξερει κανεις τα βηματα για να αλλαξεις φλατζα κεφαλης και ποσο μεσα εχει προχωρησει η ζημια? θελει πλαναρισμα το καπακι ας πουμε η μπορει και οχι? το αμαξι δουλευει παντος.ευχαριστω
Διάγνωση εξ αποστάσεως, σίγουρα δεν μπορεί να γίνει. Το σίγουρο είναι ότι εφόσον γνωρίζεις ότι έχει κάψει φλάντζα ΜΗΝ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ πλεον μέχρι να το ανοίξεις.
Απο πλευράς ευκολίας ανεβοκατεβάσματος είναι σχετικά απλά τα πράγματα καθώς ο κινητήρας είναι παλαιάς σχεδίασης με εμφαση στην εύκολη επισκευή και πρόσβαση - δεν χρειάζονται ειδικά εργαλεία.
Αυτός ομως που θα το ανοίξει θα πρέπει να έχει σχέση με τα μηχανικά ....
εννοειτε οτι δεν το δουλευω και οτι θα επισκευαστει απο μηχανικο αφου εγω δεν....σκαμπαζω απλα ρωτησα μηπως ειναι κατι απλο και το παλευα! τιμες καθολου ξερουμε στο περιπου η αναλογα το ποσο εχει προχωρησει και τα ευρωπουλα? το 1700 εχει αεριο ξερετε αν εχει επηρεαστει απο τη φλατζα? και κατι ασχετο,φωτο στο πλαι της αναρτησης πως βαζουμε???ευχαριστω 690cc
μολις ειδα το κομματι για το ανεβασμα φωτο,ποιο απλος τροπος δεν υπαρχει η πρεπει να εισαι αποφοιτος του ΜΙΤ-ΧΑΚΕΡ ? εμενα παιδια μου φαινεται βουνο! ασε που το εκανα και δεν πετυχε!