Καθώς αρκετοί δεν γνωρίζουν περι αγώνων αλλα και κανονισμών στην Ελληνική ιστορία του 4Χ4:
http://to4x4.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=204
S.Doukeris έγραψε: Δευτ Ιουν 29, 2009 09:46
Χθες για μια ακόμη φορά ο Θεός έβαλε το χέρι του.
Για να μη λέμε πολλά λόγια, αγώνας χωρίς ρολ κέητζ τουλάχιστον από τη λέσχη μας, δεν ξαναγίνεται. Έτσι απλά.
Το είπα και στη Λάρισα για τα κέητζ, το είπα και στην επιτροπή και δεν συγχωρώ τον εαυτό μου που δεν επέμεινα όσο έπρεπε.
Φοβηθήκαμε μη χάσουμε τους πελάτες;
Φοβηθήκαμε μήπως δεν γίνουν αγώνες;
Ας μη γίνουν ποτέ.
Αυτή τη φορά είμαι διατεθειμένος να φτάσω στα άκρα.
Σε λογικές του «αν χάσουμε και κανα δυο ανθρώπους το χρόνο είναι στο πρόγραμμα» που έχουν ειπωθεί από οργανωτές, εγώ δεν μπαίνω.
Τέλος
και μερικά ακόμα:
mbg έγραψε: Πέμ Ιούλ 09, 2009 15:16Φωκίων έγραψε:Φιλε MBG
Δεν αποφασιζειο οργανωτης ποιος φοραει κλουβι και ποιος οχι
το αποφασιζει ο ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ απο την ΕΘΕΑ κανονισμόςτου καθε ειδους αγωνα
οπου η ΕΘΕΑ εχει συναψει ασφαλιστηριο συμβολαιο καλυψης τριτων
επεισεις εχεις συνηθως υπογραψει με την δηλοση συμετοχης σου οτι εσυ εισαι υπευθυνος για την σωματικη σου ακαιρεωτητα κ.λ.π. κ.λ.π. και η ΕΘΕΑ και οι ανθρωποι της δεν εχουν καμια κ.λ.π. κ.λ.π.
Αν πραγματικα σε ενδιαφερει να σου βρω τα κειμενα, αν εχεις την καλοσυνη κοιτα στο site της ΕΘΕΑ ολα εκει ειναι....
Σωστα ολα αυτα και συμφωνω μαζι σου. Αλλωστε εχω συμμετασχει σε αγωνες και εχω υπογραψει την σχετικη δηλωση.
Αφου λοιπον η ΕΘΕΑ ασφαλιζει τους τριτους ΜΟΝΑΔΙΚΗ μεριμνα του οργανωτη ειναι να ασφαλισει και να εξασφαλισει την σωματικη ακεραιωτητα του οδηγου. Κανει λοιπον υποχρεωτικο το κλουβι,ζηταει απο την ΕΘΕΑ να το ενταξει στον κανονισμο και ολα καλα.
Εδω ομως αρχιζουν τα βασανα. Γιατι καποιοι που δεν θελουν να τρυπησουν το ταμπλο απο το βολταδικο αυτ/το τους δεν θα συμμετασχουν σε αγωνες.
Οταν ομως λιγοστευουν οι συμμετοχες λιγοστευουν και τα ευρωπουλακια για τον οργανωτη (τα μαγαζακια που εγραψα πιο πανω).
Ισως για μερικους με ευπλαστες συνειδησεις να εχει μικρη αξια ενα χερι η ενα ποδι λιγοτερο σε εναν αγωνιζομενο.
ΚΑΙ ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΕΛΕΙΨΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ.
Καλυτερα ενας αγωνας με τρεις ασφαλεις συμμετοχες παρα 50 συμμετοχες και ο θεος βοηθος. Και οποιος δεν το αντεχει ας αλλαξει δουλεια.
Το σπορ που ασχολουμαστε ειναι επικινδυνο.
Οποιος θελει να τρεχει σε αγωνες να εχει αγωνιστικο αυτ/το τουλαχιστον οσον αφορα την ασφαλεια, και οποιος θελει αυτ/το για βολτες ας πηγαινει την Κυριακη στην αμμουδια να παιζει μονος του.
Στο χωριο μου λεμε δεν γινεται και η που..σα στο μου..ι και η ψυχη στον παραδεισο-συγχωραμε Σταθη το χουι δεν κοβεται.
S.Doukeris έγραψε: Πέμ Ιούλ 09, 2009 17:07
Καλησπέρα
Για τα τράιαλ:
Χαλαρά να φύγει η χρονιά και από του χρόνου Κ2, Κ3 με κέητζ κλπ.
Το δικό μας έχουμε αποφασίσει να γίνει στον Αττάρτ με εμπόδια χαλαρά και αρκετή λάσπη.
Για τους άλλους αγώνες καλύτερα να ενημερώσει ο Αθάν. που ήταν ο στενογράφος της παρέας και τα έχει σημειωμένα.
Προσωπικά όσα αποφασίσαμε να προτείνουμε για τα τράιαλ με βρίσκουν 100% σύμφωνο. Ίσως - αλλά αυτό το σκεφτόμουν το βράδυ και δεν το συζήτησα ακόμη με τους άλλους της επιτροπής- να πρέπει να ξεχειλώσουμε λίγο την Κ1 μιας και αφού η Κ2 θα γίνει πιο πολεμική να μπορούν τα Κ1+ να τρέχουν με τα Κ1 και όχι με τα Κ2. Αναφέρομαι σε ψιλοπράγματα όμως του στυλ bodylift κλπ και όχι εξτρήμ αναρτήσεις μπλοκέ και τέτοια.
Για τους άλλους αγώνες σε κάποια πράγματα δεν συμφωνώ και πολύ με τους υπόλοιπους της επιτροπής και θεωρώ πως δυστυχώς θα θάψουμε τα εντούρο αλλά σηκώνει πολύ συζήτηση το θέμα. Εκκρεμεί και μια συζήτηση με όλους τους οργανωτές που θα γίνει κάποια στιγμή. Γενικά και όσο και αν θα κακοφανεί σε μερικούς έχω την άποψη πως οι εκδρομείς πρέπει να είναι άλλη κατηγορία και άλλη οι αγωνιζόμενοι. Όταν τα βάλει ο Γιάννης μπορούμε να τα συζητήσουμε αναλυτικά αρκεί να μην το κάνουμε με τον τρόπο που συνηθίζουμε.
S.Doukeris έγραψε: Σάβ Ιούλ 11, 2009 14:24
Ναι, περιττό να πούμε όλοι οτιδήποτε. Όταν τελείωσαν τα επιχειρήματα της οκάς ξεκίνησαν τα άλλα αυτά που κάνουν τους έχοντες κέητζ εγκληματίες. Το Βέγγο θυμάμαι που έλεγε "πελααάτεεες μου".
Η Ιστορία γράφεται. Ελπίζω να μη γίνει ποτέ το κακό γιατί τότε οι Θεοί οργανωτές θα είναι άφαντοι. Θα διασκεδάζουν τις τύψεις τους λέγοντας ο ένας στον άλλον ότι έκαναν ότι μπορούσαν, έβαλαν ραντάρ και GPS αλλά τα ζώα οι αγωνιζόμενοι...
Γεια και από μένα
S.Doukeris έγραψε: » Κυρ Ιούλ 12, 2009 12:30nikman έγραψε:nikman έγραψε:Φίλε "ΦΩΚΙΩΝ" πολυ σωστός ο προβληματισμός σου στο "τραβηγμένο σκεπτικό'.
Ομως η απάντηση ειναι πολύ απλή ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ROLL CAGE.
Τα μη εχοντα ΔΕΝ ΝΟΟΥΝΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ άρα τα έχουμε για εκδρομές και λοιπά.
Καλησπέρα σε όλους.
20 !!!!!!σελίδες και 10 ημέρες μετα συζητάτε ακόμη τι αλήθεια????
Σε ΟΟΟΛΑ τα είδη αγώνων σε ΟΟΟΛΟ τον πλανήτη ΟΟΟΟΛΑ τα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ εχουν κέητζ.
Φίλε Γιάννη ολα τα αυτοκίνητα σχεδόν του χώρου μας είναι παράνομα και δεν περνάνε ΚΤΕΟ απο την "κυρία είσοδο"γιατί π.χ. έχουν απλά εργάτη.Η μήπως δεν είναι έτσι?
Επίσης πολλά "βολτάδικα" 4χ4 με τις αναρτήσεις "5ου-6ου ή 7ου ορόφου" είναι ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΑ για τον δρόμο.Η μήπως δεν είναι έτσι?
Οταν λοιπόν αποφασίσεις οτι θές να πάς σε ΑΓΩΝΕΣ κάθεσαι μετράς,ζυγίζεις τι χάνεις και τι κερδίζεις και αναλόγως αποφασίζεις.(ο υπογράφων το έκανε το 1991 με το LR 90 ως ΜΟΝΑΔΙΚΟ αυτοκίνητο),και μετά όσον αφορά ΚΤΕΟ-παρανομία κλπ,"ο έχων τα γένια έχει και τα χτένια"δυστυχώς στην Ελλαδάρα.
Που άκουσες ΕΣΥ,με την τόση εμπειρία,ποτέ να συζητάνε ομάδες-κατηγορίες-κλάσεις,ή οτιδήποτε άλλο με γνώμονα τα γκέητζ και γενικά τα μετρα ασφαλείας ??? Εγώ με τα λίγα που ξέρω,αγαπητοί μου φίλοι,το ακούω και το βλέπω ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ,ΕΔΩ,ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ και η αλήθεια είναι αναρωτιέμαι γιατί?? Γιατί συζητάμε τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ??
Πρώτα στήνεται η καρότσα του αγωνιστικού ΚΟΜΠΛΕ ΜΕ ΚΛΟΥΒΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ και μετά,με τα διάφορα "καλούδια" αποφασίζεται άν θα πάει στήν entry-open-close-K1-Κ101-ΝΙ-ΕΕ12 κλπ,κλπ.
Τώρα επειδή πιθανόν να μου "ορμήξετε" για νέους-φυτώριο κλπ,θα σας απαντήσω οτι οι νέοι έρχοντε να δοκιμάσουν ένα σπόρ κατ'αρχήν ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ,που λέγεται ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ και διέπεται από ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ.
Εάν θέλουν να δοκιμάσουν σε ΠΑΙΔΕΙΕΣ τότε ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ειστε υποχρεωμένοι να οργανώσετε ΠΑΙΔΕΙΕΣ με ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ δηλαδή δεξιοτεχνίες-κυνήγια θησαυρού-κλπ,κλπ.
Τέλος οι αγώνες γίνοντε ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ με ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ που δυστυχώς στην Ελλάδα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.(Αλλωστε το ίδιο ισχύει με όλα τα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ, το 90% των οποίων σήμερα είναι πινακιδάτα)
ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ.
Καλό απόγευμα σε όλους
Νίκο δεν έχει νόημα να το συζητάμε περισσότερο. Πόσοι είναι οι αγωνιζόμενοι που διεκδικούν πρωτάθλημα; Αυτοί που έχουν πάει σε όλους τους αγώνες, καμιά τριανταριά; Πόσοι από αυτούς τρέχουν στη νορμάλ; Γι αυτούς συζητάμε και όχι για 100 και 150 κέητζ για αυτούς που έρχονται να δουν αν τους αρέσει. Αντί λοιπόν όλοι εμείς να πιάσουμε τον ΝΙΝΟ και να κάνουμε καμιά μαζική παραγγελία πιέζοντας τον για μια καλή τιμή αντί μέσω του περιοδικού του να βρει καμιά φτηνή ζωνούλα και κανα κράνος της προκοπής (και ας διαφημίσουμε κανα μαγαζί στην ανάγκη) αντί ακόμα και αυτό που έγραψε ο Φωκίων να δώσουμε ένα πριμ σε αυτούς που θα έρθουν με σωστά μέτρα ασφαλείας, καθόμαστε και λέμε Ιστορίες σαν να μιλάμε σε παιδιά δημοτικού και με μαγκιά του στυλ "Θέλεις να τα ακούσεις τώρα τσουτσέκι".
Πήγαμε στην Έλπα και προσπαθούσε να πείσει τον Παυλόπουλο πως σε όλο τον κόσμο έτσι γίνονται οι αγώνες. Στο Dakar έχει και αυτοκίνητα που τρέχουν χωρίς συστήματα ασφαλείας πίσω από τα αγωνιστικά έλεγε. Στο Dakar δεν έχουν τα συστήματα ασφαλείας της ΦΙΑ αλλά του οργανωτή έλεγε. Στο transiberico τρέχουν σε ανοιχτό δρόμο απλά αυτοκίνητα έλεγε. Τι ψάχνεις να βρεις τώρα; Ας το λήξουμε εδώ.
Επίσης ρίξτε μια ματία εδώ http://www.off-road.gr/article1325.html για να δείτε τη σύνθεση της επιτροπής η οποία έφτιαξε τους κανονισμούς που σε γενικές γραμμές ισχύουν έως σήμερα (και κυρίως στα Trial και "παλιά" περιπέτειας - WT / Trophy)
10 μέλη προτάθηκε να αποτελούν την επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ
Πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα (8/9/2009) η πρώτη συνάντηση για την επιτροπή 4Χ4 της ΕΘΕΑ.
Πέρα από τα μέλη της ΕΛΠΑ, η επιτροπή συμπληρώθηκε και από τα νεοεκλεγείσα μέλη της συνάντησης 4Χ4 στη Λάρισα.
Έτσι το νέο σχήμα έχει την παρακάτω σύνθεση
Γιώργος Παυλόπουλος (Πρόεδρος της επιτροπής ΕΘΕΑ)
Κώστας Τσέτσος - ΕΘΕΑ
Σπύρος Δουκέρης - ΕΘΕΑ
Αλέκος Αποστολίδης - ΕΘΕΑ
Δημήτρης Σταθάκος - ΕΘΕΑ
Γώγου Θωμά
Σιδέρη Χρήστο
Γιάννη Αθανασίου
Μήλα Παναγιώτη
Βλασακίδη Φίλιππα
Παλαιός κανονισμός περιπέτειας: http://www.old.omae-epa.gr/sites/www.om ... 2010_0.pdf
Τα -άσχημα- γεγονότα οδήγησαν στους κανονισμούς του 2009/10 - και ορθά έγινε. ΄
Μην τρώτε το κουτόχορτο που πασάρουν μερικοί κακόβουλοι με υποπτούς σκοπούς.
Καθώς δεν έχουν ιδέα περι του θέματος προσπαθούν να καλύψουν τα σαθρά επιχειρήματα τους με συκοφαντίες. Ψάχνουν πελάτες σε χώρο που δεν έχει τέτοια έννοια εξ ορισμού.