'Δημοσίευσηαπό xeilas » Δευτ Ιαν 04, 2016 18:49
Μέχρι την τελική απόφαση και έγκριση από την ΟΜΕΑ ,
Σας ενημερώνουμε ότι έχουμε αιτηθεί :
3 κατηγορίες και
ότι θα είναι με μονά αυτοκίνητα .
Ανάλογα με την κατηγορία που θα αγωνισθούν τα οχήματα θα αντιμετωπίσουν
διαδρομές διαφορετικής δυσκολίας, σύμφωνα με τα μέτρα ασφαλείας που η κάθε κατηγορία διαθέτει,
οι οποίες θα καθορίζονται στο Road Book.
Τα σημαντικότερα και ο διαχωρισμός στα απαιτούμενα είναι ο εξής :
1. Hoby Trophy :
. Δεν επιτρέπετε η συμμετοχή αυτοκινήτων με αγωνιστικές πινακίδες,
εκτός αν το Δελτίο Τεχνικής Ταυτότητας του οχήματος το εντάσσει σε αυτή την κατηγορία
. Ο κινητήρας πρέπει να είναι αυτός που αναφέρει η άδεια κυκλοφορίας .
Τα αυτοκίνητα θα πρέπει να είναι εξοπλισμένο με τα αρχικά εργοστασιακά καπό και πόρτες με τζαμί .
Κύριο τοξύλιο για όσα αυτοκίνητα δεν διαθέτουν εκ κατασκευής.
1 εργάτη μπροστά.
2 Adventure Trophy:
Κλωβό ασφαλείας που θα αποτελείται τουλάχιστον από κύριο τοξύλιο,
μπροστινό και πλαϊνά ημιτοξύλια. Ο κλωβός πρέπει να είναι κατασκευασμένος
σύμφωνα με το παράρτημα J των τεχνικών κανονισμών,
με τις τυπικές μηχανολογικές πρακτικές και με σωλήνα προδιαγραφών για τέτοια χρήση.
Ζώνες τριών η περισσοτέρων σημείων
1 τουλάχιστον μπλόκε διαφορικό
1 εργάτη μπροστά.
3 Extreme Trophy:
Τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με ολικό εσωτερικό ή εξωτερικό κλωβό.
Ο κλωβός πρέπει να είναι κατασκευασμένος σύμφωνα με με το παράρτημα J των τεχνικών κανονισμών,
τις τυπικές μηχανολογικές πρακτικές και σωλήνα με προδιαγραφές για τέτοια χρήση.
Μπλοκε διαφορικά μπρος πίσω.
Ζώνες τριών η περισσοτέρων σημείων στήριξης που ανταποκρίνεται στα γνωστά Ευρωπαϊκά , Αμερικάνικα , Αυστραλιανά ή FIAπρότυπα .
Αγωνιστικά καθίσματα που ανταποκρίνεται στα γνωστά Ευρωπαϊκά , Αμερικάνικα , Αυστραλιανά ή FIAπρότυπα .
1 τουλάχιστον εργάτη μπροστά (ηλεκτρικό ¬μηχανικό –υδραυλικό)'
'Ανάλογα με την κατηγορία που θα αγωνισθούν τα οχήματα θα αντιμετωπίσουν
διαδρομές διαφορετικής δυσκολίας, σύμφωνα με τα μέτρα ασφαλείας που η κάθε κατηγορία διαθέτει,
οι οποίες θα καθορίζονται στο Road Book.'
!!!!!!!!!
Δηλαδή ότι ακριβώς λέει ο τεχνικός κανονισμός trophy για τις κατηγορίες , που ψηφίστηκε από την επιτροπή !
'Ο κλωβός πρέπει να είναι κατασκευασμένος σύμφωνα με με το παράρτημα J'
Να χαμε να λέμε δηλαδή … αυτά που ζητάγανε από μόνοι τους τώρα λένε ότι τους τα φορτώσαμε !!!
Να διευκρινίσω εδώ ότι η επιτροπή αιτήθηκε από την ΟΜΑΕ παράταση για την σύνδεση του cage από την καρότσα στο σασί , όσων αγωνιστικών της Τ1 είχαν πρόβλημα ,για δυο χρόνια και τελικά μας δόθηκε ένας χρόνος παράτασης ...πράγμα που θα ισχύσει και για τους αγώνες trophy ...
Τι παραπάνω άλλαξε ?
Τα αγωνιστικά θα πρέπει να είναι αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στον δρόμο , με φλας , φώτα, κόρνα …αυτοκίνητα ! όχι κατασκευές και σωληνωτά που δεν προστατεύουν απόλυτα το πλήρωμα , άρα με παρμπρίζ και πόρτες , μπήκε και όριο ελαστικού με max τις 40inc στην κατηγορία pro .
Στην μεγάλη κατηγορία μπήκε και η απαίτηση για πυρόσβεση , ότι δηλαδή και στην Τ1 .
Θέλετε να ξέρετε ποιος πρωτοστάτησε να φύγουν τα σωληνωτά από τα trophy και να έχουμε αυτοκίνητα ?
Τα λέει ο ΡΟΥΛΗΣ απο την Κομοτηνή εδώ :
'με ειχε ενοχλησει παρα πολυ οταν εγινε η συναντηση στην πολη μου με την ομαε και καποια ατομα απο διαφορες πολεις ,ενεργοι και μη στους αγωνες,ζητουσαν επιμονα τον αποκλησμο των σωληνωτων απο τους αγωνες.μπραβο ρε παιδια πολυ ωραια.τωρα ολοι λιγο πολυ εχουμε μια απο τα ιδια.'
Όλα καλά λοιπόν μέχρι εδώ .
Τον Φεβρουάριο , έγινε τηλεφωνική πρόσκληση σε όλους τους διοργανωτές των αγώνων του ημερολογίου , ώστε να συζητήσουμε τους κανονισμούς , να αιτιολογήσουμε , να τους ακούσουμε και γενικότερα να προλάβουμε τυχόν προβλήματα .
Σε αυτήν την συνάντηση ο πρόεδρος του action club δεν προσήλθε …
Στην ερώτηση μου επί του θέματος στον κύριο Κανιμά προχτές η απάντηση είχε ως εξής :
Ο Γώγος είναι ο πατέρας και η μάνα του Trophy στην Ελλάδα , θα έρθει στην ΟΜΑΕ να του διαβάσει τους κανονισμούς ο Σιδέρης ? ποιος είναι ο Σιδέρης ?
* είναι αυτός ο ευτραφής κυριούλης που είχε έρθει στην πόλη σας και τα συμφωνούσατε τότες για τα περί των αγώνων ... αυτά ντε που λέει ο Ρουλης ...
Το ότι ένα trophy έχει άλλο ειδικό βάρος από ένα wt ας πούμε , και σίγουρα μεγαλύτερη επικινδηνώτητα είναι ένα γεγονός που επιβάλει τα αγωνιστικά να έχουν βγάλει ΔΤΤ αρκετά πριν τον αγώνα ώστε να διορθώσουν τυχόν ελλείψεις .Ότι ακριβός γίνετε και με την Τ1 .Η έκδοση δε του δελτίου είναι υποχρέωση του αγωνιζόμενου και όχι της οργάνωσης . Με πρωτοβουλία της ομοσπονδίας , έγινε πρόσκληση για έκδοση ΔΤΤ στην Θεσσαλονίκη και θα ακολουθούσε και δεύτερη η οποία θα κάλυπτε τους ποιο Βόρειους , ο τεχνικός που θα ανέβαινε να κάνει έλεγχο στην Αλεξανδρούπολη , μπορούσε να κάνει αυτήν την δουλειά μόνο την μεγάλη παρασκευή και αυτό λόγο φόρτου εργασίας όπως έμαθα μεταγενέστερα …
Ορίστε τι είχε γραφτεί από την οργάνωση του αγώνα :
'Τρί Απρ 05, 2016 00:54
Μετά από απαίτηση της ΟΜΑΕ θα γίνει και άλλη εκδήλωση στην Κομοτηνή Η Ξάνθη για Δ.Τ.Τ. για τα αυτοκίνητα 4χ4. Εκτός και αν το καταφέρουμε να γίνει στην Ορεστιάδα την παραμονή του Αγώνα.'
Το βράδυ της ακύρωσης του αγώνα , κάλεσα τον κύριο Κανιμα ο οποίος και μου ανέφερε ότι η ημερομηνία είναι απαγορευτική για την έκδοση , καθώς δεν τους βόλευε να κάνουν ταξίδι αυτήν την ημέρα μέχρι την Αλεξανδρούπολη . Κάλεσα άμεσα τον Σιδερη και του ζήτησα να μιλήσει με το ACTION αμέσως ώστε να λυθεί το πρόβλημα .Ο Σιδερης με κάλεσε πίσω μετά από 10 λεπτά και μου είπε ότι όλα τακτοποιήθηκαν και ότι θα πάει ο τεχνικός στην Ορεστιάδα πρώτα και έπειτα την ίδια ημέρα θα πήγαινε να εκδόσει ΔΤΤ και στην Κομοτηνή . Πόρτα πόρτα δηλαδή ...
Ενημέρωσα για την κίνηση μου με γραπτό μήνυμα , την ίδια βραδιά και τον κύριο Κανιμα .
Ας μιλήσουμε λίγο και για την ημερομηνία του αγώνα .
Ξαφνικά το action ενημερώνει για μεταφορά του αγώνα από τον Απρίλιο για το Μάιο .
'Δημοσίευσηαπό ACTION 4X4 CLUB » Πέμ Μαρ 17, 2016 19:58
Mας είχανε προειδοποιήσει εδώ και μέρες από τον Στρατό για την περίπτωση Δραστηριοτήτων στην περιοχή του αγώνα στις 15-16-17 Απριλίου.
Εμείς φροντίσαμε να κάνουμε τις ανάλογες κινήσεις και ζητήσαμε από την ΟΜΑΕ έγκριση και για δεύτερη ημερομηνία διεξαγωγής του Αγώνα μας.
Με την επιβεβαίωση λοιπόν των δραστηριοτήτων του Στρατού τις ημέρες του ACTION EVROS TROPHY μας ήρθε και η έγκριση από την ΟΜΑΕ για 6-7-8 ΜΑΙΟΥ 2016.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ότι το ACTION EVROS TROPHY θα διεξαχθεί στις 6-7-8 ΜΑΙΟΥ 2016 στην ίδια περιοχή του Βορείου Έβρου με έδρα την Ορεστιάδα.
Τα υπόλοιπα παραμένουν όπως έχουν.'
Η ημερομηνία αυτή συμπίπτει με το RALLY ACROPOLIS και ποτέ δεν γίνεται άλλος αγώνας κατά την διεξαγωγή του , πράγμα που είχε κάνει γνωστό στο ACTION και ο κυριος Αποστολίδης πριν το email της αίτησης αλλαγής ημερομηνίας …
Παρ όλα αυτά το αίτημα ήρθε στην ΟΜΑΕ και μαντέψτε ! κατά λάθος έγινε δεκτό και απαντήθηκε ΟΚ ! προσέξτε !!! λέω κατά λάθος , γιατί ακριβός την επόμενη ημέρα που το πήραν χαμπέρι έκαναν ανάκληση της ημερομηνίας και ταυτόχρονα πρόταση για τις 14-15-16 Μαΐου η οποία και έγινε δεκτή ! Παρ όλα αυτά η ενημέρωση ότι η ημερομηνία άλλαξε καθυστέρησε λιγάκι να δημοσιευτεί…ύποπτα αλλά τεσπα ...
'Τρί Απρ 05, 2016 00:54
Εκτός από αυτά έχουμε και άλλο Νέο αν και το γνωρίζεται οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι. Λόγου του RALLY ACROPOLIS υπάρχει πρόβλημα στελέχωσης του αγώνα μας με έγκυρα στελέχη της ΟΜΑΕ και γι αυτόν τον λόγω έχουμε ζητήσει να πάμε μια εβδομάδα μετά.Δηλαδή 13-14-15 ΜΑΙΟΥ. Φυσικά και δεν θέλουμε να κάνουμε αλλαγές και αλλαγές
αλλά αναγκαζόμαστε να στηρίξουμε τον ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑ το ACROPOLIS. Περιμένουμε επίσημη απάντηση από ΟΜΑΕ για να το ανακοινώσουμε και εμείς επίσημα .'
Evros Adventure Trophy
Εδώ θα μιλήσουμε για το κανονικό Evros Trophy , αυτό που έχει διοργανώσει επί 9 συνεχή έτη η λέσχη Ορεστιάδας 4Χ4
Σε αυτόν τον αγώνα , κλήθηκα μέσω γνωστού φίλου αγωνιζόμενου εκ θεσσαλονίκης , να βοηθήσω στο marketing του αγώνα εν έτη 2010 .Από το 2011 και έπειτα , βοηθώ σε ότι αφορά όλα τα γραπτά που βλέπετε στο διαδίκτυο . Όπου λοιπόν , βλέπετε nickname Evros Trophy , αυτός είμαι εγώ .
Έχω άψογη συνεργασία όσο με τον Δημήτρη τον Ράπτη τόσο και με τον Δημήτρη τον Δημητριάδη αλλά και με τον Φίλιππο τον Βλασακίδη όλα αυτά τα χρόνια και ποτέ δεν έχουμε αλλάξει κουβέντα . Η δουλειά μου είναι συγκεκριμένη βέβαια και δεν έχω να κάνω με τα της οργάνωσης σχεδιασμού και διεξαγωγής του αγώνα . Παρ όλα αυτά και τις δυο χρονιές που έγινε ο αγώνας , εγώ πλήρωσα κανονικά την συμμετοχή μου αλλά και το κόστος κατασκευής ενός site του http://www.evrostrophy.com το οποίο και δεν είναι ποια στον αέρα λόγο της κατάστασης των αγώνων και λόγο κόστους συντήρησης . Αυτό το site πληρώθηκε αποκλειστικά από εμένα και για να έχετε εικόνα , το 2011 πλήρωσα περίπου 1200 ευρώ τα οποία και ποτέ δεν ζήτησα από την Ορεστιάδα να πάρω πίσω . Τα ποιο πάνω γράφονται για να είμαστε ξεκάθαροι ως προς το πώς βλέπω τους αγώνες και αν έχω βοηθήσει την κατάσταση . Φυσικά τα γραφόμενα μου μπορεί να σας τα επιβεβαιώσει η λέσχη της Ορεστιάδας .
Όλα αυτά γίνανε βεβαία από μέρους μου δίχως να γνωρίζω ότι έχω να κάνω με τους Βροντάκηδες και τους Φουρτουνάκηδες …
Στην Ορεστιάδα υπάρχουν δυο φαμίλιες οι Ραπτάκηδες και οι Γωγουδάκηδες , με χρόνια έχθρα μεταξύ τους και με συμμάχους έκτοτε που υποστηρίζουν ένθερμα και μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματος τους τον αρχηγό τους …
Στον WT της Εύβοιας πέρσι , βρήκα τον θωμα τον Γωγο μαζί με τον Γιάννη τον Βραχνίδη . Εκείνη την ημερομηνία , η Ορεστιάδα είχε ήδη ξεκινήσει το promotιοn του EVROS 2016 . Έχοντας την άδεια από τον Ράπτη , μίλησα με τον Γώγο και τον Βραχνίδη και από τον πρώτο ζήτησα να έρθει και να βοηθήσει σε σημαντικό κομμάτι της οργάνωσης του ΕΑΤ 2016 . Η αλήθεια είναι ότι δεν μου απάντησε ούτε θετικά αλλά ούτε αρνητικά μα το μόνο που μου είπε ήταν ότι , ξέρεις , εγώ ήμουν έτοιμος να κάνω αγώνα φέτος, αλλά αφού ξεκινήσατε εσείς έκανα πίσω !
Μετά από καμιά εικοσαριά ημέρες το Action ανακοίνωσε αγώνα 20 ημέρες πριν την ημερομηνία που είχε ζητήσει η Ορεστιάδα !?!?!?!?
Η ΟΜΑΕ από την πλευρά της , αρνήθηκε να αστυνομεύσει την κατάσταση και να μοιράσει σωστά ημερολογιακά τους αγώνες , ώστε να μην έχουμε τρικλοποδιές , λόγο του ότι και οι δυο αγώνες ήταν φιλικοί !!!
Τελικά και αφού έγινε ανοιχτή πρόταση από την Ορεστιάδα στο ACTION για πραγματοποίηση ενός κοινού αγώνα των δυο λεσχων σε μια ημερομηνία και το ACTION την απέρριψε , έγινε ΔΣ στην Ορεστιάδα και ψηφίστηκε η μεταφορά του αγώνα για τον Σεπτέμβριο και το πάγωμα του promotion αλλά και της κάθε αναφοράς του αγώνα που εκπροσωπώ στα media μέχρι να τελειώσει ο αγώνας του ACTION.Αυτή , ήταν μια στρατηγική κίνηση και θεωρήθηκε ότι όσο καλύτερα πάει ο αγώνας του ACTION τόσο θα ευνοηθεί το EVROS TROPHY αφού τα αυτοκίνητα θα ήταν πλέων σύννομα και έτοιμα από ΔΤΤ αλλά και οι αγωνιζόμενοι που τρέχουν μόνο TROPHY θα είχαν στην κατοχή τους ετήσιες λισνανς . Ένα ακόμα αβαντάζ θα ήταν αν οι ξένοι , που είχε υποσχεθεί το action ότι θα φέρει , γούσταραν το παιχνίδι , τότε σίγουρα θα τους ξαναβλέπαμε ! Ιδανικό σενάριο επιτυχίας !!!!
Σταμάτης Μελέτης
Τον εν λόγο κύριο , δεν τον ξέρω … νέος οργανωτής στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου , νομίζω έχει κάνει κάνα δυο αγώνες …
Ο εν λόγο κύριος, αφού αιτήθηκε ακρόαση από την επιτροπή κάπου τον Σεπτέμβριο , μας ζήτησε να του φτιάξουμε έναν κανονισμό , για τον πως θα μπορούσε να γίνει στην Ελλάδα ένας αγώνας CROSS COUNTRY και ποιες θα ήταν οι απαιτήσεις της ομοσπονδίας … Οι αγώνες cross country και rally raid δεν επιτρέπονται μετά από απόφαση του ΔΣ της ομοσπονδίας ούτε ως χρήση του όρου από το 2015 … Παρ όλα αυτά , η επιτροπή έχει ξεκινήσει να δουλεύει επί αυτού , μιας και μας έχει βάλει dead line !
Αν λοιπόν παραξενεύεστε να καταλάβετε γιατί ο κύριος Μελέτης βρίζει την επιτροπή στα media , καταλαβαίνετε τον λόγο … μάλλον δεν είμαστε του χεριού του και μας φοβάτε … η μάλλον προσπαθεί να μας μαλακώσει ...δεν ξέρω ...
Κάνε δουλειά σου κύριε …από εμάς θα έχεις αυτό που ζήτησες εμπρόθεσμα , μην φοβάσαι …
θα βρεθούμε πάλι στην ίδια αίθουσα σύντομα , στα ίδια καθίσματα να συζητήσουμε σαν κύριοι .
Επίλογος
Αυτό που ξέχασε να αναφέρει ο φίλος Κανιμάς στο γραπτό του :
'Φροντισε ο κ.Κοσμας να με παρει τηλεφωνο και να μου πει οτι ο αγωνας ακυρωθηκε λογω ελειψης συμμετοχων.'
είναι η προσθήκη στην παραπάνω πρόταση που του είπα στο τηλέφωνο αλλά έντεχνα αποφεύγει να αναφέρει … στην ποιο πάνω πρόταση προσθέστε το : και ψάχνετε εξιλαστήριο θύμα !
Φίλοι συναγωνιστές ,θέλω να γνωρίζετε ότι όσο ακόμη η ΟΜΑΕ με εμπιστεύεται σε αυτήν την θέση της επιτροπής , όταν θα κάνουμε αγώνα θα είναι αγώνας !!! αβαβα και εντάξη μωρέ δεν έχει πλέων . Αυτό θα ισχύει για όλους τους αγώνες που είναι υπό την ομπρέλα της ΟΜΑΕ . Όποιος θέλει άλλα πράγματα , ας βγάλει ετήσια πράσινη κάρτα ή ας κάνει αγωνοβόλτες .
ΤΕΛΟΣ !