Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

lockers για L.R Disko MKI V8

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 25 Νοέμ 2015, 23:35

315/85/16????Τι μάρκα..... Τι είδους λάστιχα είναι αυτά!!!!
Εικόνα
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό bios » 25 Νοέμ 2015, 23:56

Discoequipe έγραψε:315/85/16????Τι μάρκα..... Τι είδους λάστιχα είναι αυτά!!!!

.....215 ο δαίμων του πληκτρολογίου (LT215/85R16). Για ελαφρά φορτηγάκια... :lol:
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 26 Νοέμ 2015, 20:30

bios έγραψε:
Discoequipe έγραψε:315/85/16????Τι μάρκα..... Τι είδους λάστιχα είναι αυτά!!!!

.....215 ο δαίμων του πληκτρολογίου (LT215/85R16). Για ελαφρά φορτηγάκια... :lol:


Τώρα το βλέπω για καλύτερο...Με μπλοκε τι έκανες τελικά ???
Εικόνα
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό bios » 26 Νοέμ 2015, 21:34

Discoequipe έγραψε:
bios έγραψε:
Discoequipe έγραψε:315/85/16????Τι μάρκα..... Τι είδους λάστιχα είναι αυτά!!!!

.....215 ο δαίμων του πληκτρολογίου (LT215/85R16). Για ελαφρά φορτηγάκια... :lol:


Τώρα το βλέπω για καλύτερο...Με μπλοκε τι έκανες τελικά ???

Σκέφτομαι να παραγγείλω από puddock τα truetrack αλλά δεν ξέρω αν λειτουργεί το paypal και τι όριο έχει, οπότε θα το ψάξω. Ακόμη πρέπει να δω τι ημιαξόνια φοράω 10spline ή 24spline οπότε με περιμένει λύσιμο πρώτα.
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Νοέμ 2015, 21:50

Βάλε 235/85/16 ,
αν το disco είναι 3.9 πρέπει να είναι 24άρη
Διαφορικά πάρε απο ashcroft έχει και αυτός ATB με πολύ καλή τιμή http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... t-atb.html
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό bios » 26 Νοέμ 2015, 23:35

superspy έγραψε:Βάλε 235/85/16 ,
αν το disco είναι 3.9 πρέπει να είναι 24άρη
Διαφορικά πάρε απο ashcroft έχει και αυτός ATB με πολύ καλή τιμή http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... t-atb.html

Το 3.5i είναι και μάλλον 24 έχει. Αν βάλεις και τους φόρους δεν βλέπω και τεράστια διαφορά από τα truetrack
http://www.paddockspares.com/off-road/d ... ckers.html
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Νοέμ 2015, 23:47

αν είναι 3.5i ψάξτο καθώς είναι πολύ πιθανό να έχει 10άρια

Επίσης: The ATB supplied Ashcroft have 6 planet gears on each side but the Truetrac only has 3 on each side.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 27 Νοέμ 2015, 08:10

Προς το παρόν ξέχνα το paypal, δε παίζει ούτε με χρεωστική ούτε με πιστωτική κάρτα.
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό xolevas » 27 Νοέμ 2015, 13:10

Εγω παιδια πριν μια εβδομαδα ρωτησα και μου ειπαν οτι δεν μπορεις να παρεις συγκεκριμενα πραγματα αν ρωτησης σε ενα καταστημα γνωριζουν \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/
Hilux ifs
xolevas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 22 Οκτ 2015, 21:44
Τοποθεσία: θερμο Αιτωλοακαρνανιας

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό bios » 29 Νοέμ 2015, 19:44

Τελικά έχω 10αρια καρέ στα ημιαξόνια. Θα υπάρχει πρόβλημα; Η Ashcroft αν κατάλαβα έχει μόνο για 24αρια. Οπότε για Detroit το βλέπω που έχεις επιλογή.
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό fatman » 30 Νοέμ 2015, 13:34

Επ'ευκαιριας ψαξε και βρες 2 μεταχειρισμενα 24αρια για να εχεις και περισσοτερες επιλογες..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 04 Δεκ 2015, 14:03

εγώ που έχω το ίδιο disco, 3.5i με 10άρια μπρός πίσω και τα ίδια λάστιχα (215*85*16 αναγόμωση) και έχω βάλει true-track εδώ και δέκα+ χρόνια και νομίζω τα έχω ζορίσει αρκετά σε πολύ βαριά τεραίν, έχω να μαρτυρήσω ότι δεν έχω πάθει καμμιά ζημιά και γενικά νομίζω ότι με αυτήν την διάσταση και αυτόν τον τύπο διαφορικών, δεν αντιμετωπίζεις πρόβλημα αξιοπιστίας αν δεν είσαι σιδεροφάγος.
Για την διαφορά με τα διαφορικά εχω να πώ ότι είναι πολύ μεγάλη, αν έχεις καλά λάστιχα, είναι τεράστια η βοήθειά τους και το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται, εγώ είμαι πλήρως ευχαριστημένος.
Σημείωση: το μπροστινό αλλάζει ελαφρά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το τιμόνι τείνει λίγο παραπάνω να επανέλθει στην ευθεία και επηρεάζεται περισσότερο από πολύ γλυστερές διαγραμμίσεις στον δρόμο. Επίσης αν το σανιδώνεις (λέμε τώρα) σε φουρκέτες γλυστερές θέλει πιό γρήγορες αντιδράσεις...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό iatros » 04 Δεκ 2015, 18:47

Εγώ θα σου πρότεινα να βάλεις 235-85-16 αναγόμωση σε πέλμα caiman, εργάτη μπροστά και τίποτε άλλο.
Εχω rrc 3.9i. Όπου έχω πάει είναι ελάχιστες οι φορές που είπα "αν είχα μπλοκέ", είδα όμως άλλους με μπλοκέ που
είτε "έφτιαξαν σούπα" μετά, είτε έκοψαν ημιαξόνιο ή γλίστραγαν υπερβολικά στις γλιστερές πλαγιές κ.ά..
Τα μπλοκέ διαφορικά θέλουν ιδιαίτερη μεταχείριση και πάρα πολύ μεγάλη εμπειρία σε off-road οδήγηση για να μην έχεις
προβλήματα.
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 04 Δεκ 2015, 19:38

Τα ΑΤΒ δεν είναι μπλοκέ αγαπητέ Ιατρέ.

Δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα σε γλίτσα-πάγο-κλίσεις κλπ, αντίθετα αποδίδουν καλύτερα από τα ανοικτά διαφορικά στις παραπάνω δύσκολες καταστάσεις και δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο στην οδήγησή τους. Δουλεύουν σαφώς καλύτερα όσο μπορείς να πατάς γκάζι...

Σαφώς βέβαια πρώτα από όλα καλή άρθρωση και καλό πέλμα στα ελαστικά και μετά ΑΤΒ στις βελτιώσεις μας.

Τα 215*85*16 είναι αρκετά μικρότερα συνολικά σε διάμετρο-πλάτος-βάρος από τα 235*85*16 και αυτό βοηθάει τα low compression 3.5 μοτέρ μας. Μην το συγκρίνεις με το 3.9i, έχει μεγάλη διαφορά, 30-40 άλογα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό bios » 05 Δεκ 2015, 21:38

ekarpod έγραψε:εγώ που έχω το ίδιο disco, 3.5i με 10άρια μπρός πίσω και τα ίδια λάστιχα (215*85*16 αναγόμωση) και έχω βάλει true-track εδώ και δέκα+ χρόνια και νομίζω τα έχω ζορίσει αρκετά σε πολύ βαριά τεραίν, έχω να μαρτυρήσω ότι δεν έχω πάθει καμμιά ζημιά και γενικά νομίζω ότι με αυτήν την διάσταση και αυτόν τον τύπο διαφορικών, δεν αντιμετωπίζεις πρόβλημα αξιοπιστίας αν δεν είσαι σιδεροφάγος.
Για την διαφορά με τα διαφορικά εχω να πώ ότι είναι πολύ μεγάλη, αν έχεις καλά λάστιχα, είναι τεράστια η βοήθειά τους και το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται, εγώ είμαι πλήρως ευχαριστημένος.
Σημείωση: το μπροστινό αλλάζει ελαφρά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το τιμόνι τείνει λίγο παραπάνω να επανέλθει στην ευθεία και επηρεάζεται περισσότερο από πολύ γλυστερές διαγραμμίσεις στον δρόμο. Επίσης αν το σανιδώνεις (λέμε τώρα) σε φουρκέτες γλυστερές θέλει πιό γρήγορες αντιδράσεις...

ekapod μου έδωσες πολύτιμη πληροφόρηση μια και έχεις το ίδιο εργαλείο :D :D
Όντως ο κινητήρας μας είναι πολύ πιο ασθενικός από του 3.9 και πραγματικά ψάχτηκα με τα λάστιχα και δεν είναι τυχαίο ότι καταλήξαμε στην ίδια διάσταση, όπως αναφέρεις πιο κάτω στον iatro. Νομίζω ότι και το υδραυλικό ταλαιπωρείται περισσότερο από το πιο φαρδύ λάστιχο.
Στο θέμα τώρα των true-track μου έλυσες το θέμα της αξιοπιστίας που φοβόμουν μια και έχω 10αρια. Σε χιόνι, σε γλιστερούς δρόμους με κλειστές στροφές υποθέτω ότι μαζεύεις εσύ πιο γρήγορα το τιμόνι πριν διπλώσει, αν κατάλαβα καλά λόγω υστέρησης;;
Όσο αφορά την τοποθέτηση που τα έβαλες;; μια και είσαι σχετικά κοντά όπως βλέπω....
Και επειδή οι ιθαγενείς έμποροι για απλή αγορά ζητάν τα 2πλά σχεδόν από τις τιμές στο puddock θα περιμένω λιγουλάκι μέχρι να βρώ τρόπο να παραγγείλω.
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες