Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

lockers για L.R Disko MKI V8

Τεχνικά θέματα Land Rover.

lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό bios » 22 Νοέμ 2015, 21:00

Γεια σε όλους εδώ στο φόρουμ και εύχομαι να είμαστε όλοι καλά.
Ενόψει χειμώνα (όπου και το όχημα χρησιμοποιείται κυρίως) κοίταζα για κάποια lockers μπροστά, πίσω της Detroit τα truetrack. Ποιο πολύ για χρήση λάσπη, χιόνι προορίζεται η χρήση τους και φυσικά η απαραίτητη κάθε φορά άσφαλτος.
Έχει κάποιος εμπειρία με τα συγκεκριμένα lockers και αν χρειάζονται μετατροπές ή ενισχύσεις στα διαφορικά, ημιαξόνια για να φορεθούν;
Στο πίσω διαφορικό αν φορεθεί το 100% autolocker της detroit θα υπάρχει πρόβλημα κατά την οn road χρήση;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Νοέμ 2015, 18:25

Detroit στον πάγο σε πλάγιες κλίσεις θα έχεις θέμα, εκτός αν είσαι πολύ χεράς και δεν έρχεται και άλλος στο δρόμο

Τα Truetrack είναι ΙΔΑΝΙΚΑ για χιόνι - πάγο - βροχή - γλίτσα κλπ πραγματικά αξιόπιστα αλλά ΔΕΝ ειναι μπλοκέ το οποίο σημαίνει ότι όταν θα σηκώνεις τροχό δεν θα συμπεριφέρονται ακριβώς σαν διαφορίκο. Πάντως για καθημέρινη χρήση, γρήγορη οδήγηση σε όλες τις γλιστερες συνθήκες (εκεί που δε δουλέυουν τα απλά διαφορικά αλλά και εκεί που είναι δύσκολα στο κουμαντάρισμα και αρκετά επικίνδυνα τα Detroit) είναι όπως είπα και προηγουμένως ΙΔΑΝΙΚΑ!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό bios » 23 Νοέμ 2015, 22:06

Superspy τα έχεις βάλει σε δικό σου όχημα; Γνωρίζεις αν θέλει κάποια μετατροπή το υπάρχον σύστημα για να μπούν τα truetrack ή επιπλέον ενισχύσεις;
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό superspy » 24 Νοέμ 2015, 14:13

bios έγραψε:Superspy τα έχεις βάλει σε δικό σου όχημα; Γνωρίζεις αν θέλει κάποια μετατροπή το υπάρχον σύστημα για να μπούν τα truetrack ή επιπλέον ενισχύσεις;



Προφανως, αλλίως δε θα στο πρότεινα ;-)

Καμια μετατροπή - αν όμως έχεις 10αρια ημιαξόνια τοτε θα σου προτεινα 24αρια
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό bios » 24 Νοέμ 2015, 14:54

superspy έγραψε:
bios έγραψε:Superspy τα έχεις βάλει σε δικό σου όχημα; Γνωρίζεις αν θέλει κάποια μετατροπή το υπάρχον σύστημα για να μπούν τα truetrack ή επιπλέον ενισχύσεις;



Προφανως, αλλίως δε θα στο πρότεινα ;-)

Καμια μετατροπή - αν όμως έχεις 10αρια ημιαξόνια τοτε θα σου προτεινα 24αρια


Οκ ευχαριστώ :D . Μήπως έχεις να μου προτείνεις κάτι, κάπου, κόστος κλπ; Έχω ρίξει μια ματιά στο Puddock αλλά εδώ δεν ξέρω τι παίζει με αυτές τις βελτιώσεις...
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό fatman » 24 Νοέμ 2015, 16:59

Στο πρωτο Disco που ειχα,ειχα τοποθετησει detroit truetrack (τυπου torsen δλδ) εμπρος και πισω,στο δευτερο disco ARB air locker εμπρος πισω και στο Defender ειχα ARB airlocker εμπρος και KAM locker πισω.
Αναλογα το τερεν και την αναρτηση διαλεγεις και παιρνεις,το βασικο και το πιο απλο ειναι τα τυπου torsen με προυποθεση να πατανε οι τροχοι κατω οποτε κοιτας λιγο τα κρεμασματα σου(του disco εννοω :lol: )
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1154
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 24 Νοέμ 2015, 19:53

Μπροστα φοραω περιορισμενης ολισθησης και πισω 100αρι Detroit. Στο δρομο δεν τα πολυκαταλαβαινεις, εχεις ομως θεμα στο χιονι αλλα και στην γλιτσα σε κλιση. Προσωπικα δεθηκα με εργατη απο δεντρο για να κανω αναστροφη σε δασικο δρομο με χιονι καθως αντι να στριβει πηγαινε παραλληλα. Η εγκατασταση ειναι πολυ απλη, εγω την εκανα μονος. Το μονο εξτρα που θα χρειαστεις ειναι τα 2 ρουλεμαν που φοραει, ωστε να μην τα ξεπρεσαρεις απο το ελευθερο διαφορικο (ωστε να το εχεις και ετοιμο για αλλαγη αν χρειαστει). Τωρα το δικο μου το εχω βγαλει καθως εχει μεσα ενα δισκο με δοντια που κανει την εμπλοκη ο οποιος φαγωθηκε και τελικα δεν εκανε απεμπλοκη οποτε ημουν παντα κλειδωμενος. δεν το εχω επισκευασει (το ανταλακτικο εχει κανα 100αρι ευρω) καθως θα προτιμουσα μπλοκε κατ επιλογη. Απο τιμες νομιζω Paddock χωρις δευτερη σκεψη
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 970
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 24 Νοέμ 2015, 20:56

Εγώ φίλε τα έκανα ρύζι και μπρος και πίσω.... Προσωπικά έβαλα κατά επιλογή μπλοκε!!!!
Εικόνα
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό bios » 24 Νοέμ 2015, 23:49

Mudnolis έγραψε:Μπροστα φοραω περιορισμενης ολισθησης και πισω 100αρι Detroit. Στο δρομο δεν τα πολυκαταλαβαινεις, εχεις ομως θεμα στο χιονι αλλα και στην γλιτσα σε κλιση. Προσωπικα δεθηκα με εργατη απο δεντρο για να κανω αναστροφη σε δασικο δρομο με χιονι καθως αντι να στριβει πηγαινε παραλληλα. Η εγκατασταση ειναι πολυ απλη, εγω την εκανα μονος. Το μονο εξτρα που θα χρειαστεις ειναι τα 2 ρουλεμαν που φοραει, ωστε να μην τα ξεπρεσαρεις απο το ελευθερο διαφορικο (ωστε να το εχεις και ετοιμο για αλλαγη αν χρειαστει). Τωρα το δικο μου το εχω βγαλει καθως εχει μεσα ενα δισκο με δοντια που κανει την εμπλοκη ο οποιος φαγωθηκε και τελικα δεν εκανε απεμπλοκη οποτε ημουν παντα κλειδωμενος. δεν το εχω επισκευασει (το ανταλακτικο εχει κανα 100αρι ευρω) καθως θα προτιμουσα μπλοκε κατ επιλογη. Απο τιμες νομιζω Paddock χωρις δευτερη σκεψη


Για 100% μόνιμα δεν το σκέφτομαι καθόλου. Το περιορισμένης που φοράς μπροστά είναι το truetrack; Αυτό σου παρουσίασε πρόβλημα ή το πίσω μόνο; (αν κατάλαβα καλά). Αν έχεις πρόχειρη καμμιά φώτο από τη δουλειά θα ήταν super :D
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό bios » 24 Νοέμ 2015, 23:59

Discoequipe έγραψε:Εγώ φίλε τα έκανα ρύζι και μπρος και πίσω.... Προσωπικά έβαλα κατά επιλογή μπλοκε!!!!


Τι δεν πήγε καλά; Ζόρισμα σε δύσκολα κομμάτια, λάθος εγκατάσταση ή κάτι άλλο;
Στα κατ' επιλογή μπλοκέ τύπου arb με χαλάει ότι στο χιόνι, γλίτσα κλπ δεν βοηθούν, εκεί δηλαδή που και οι 2 τροχοί ακουμπούν κάτω αλλά κάποιος ολισθαίνει οπότε και το περιορισμένης επεμβαίνει. Τώρα αν είναι να μπλέξω με ζημιές άστο καλύτερα μέρες που είναι...Γι' αυτό και ζητάω τα φώτα σας συνάδελφοι.. :-)
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 25 Νοέμ 2015, 00:23

Κοιτα ο Κωστας τα εκανε ρυζι γιατι το αμαξι ειναι πολυ δυνατο καθως εχει βελτιωσει πολυ το μοτερ και βεβαια εχει να κανει και με το οδηγικο στιλ \:D/ αν τον δεις στο βουνο καταλαβαινεις :crazy: . Τωρα μπροστα ναι truetrack εχω. Αν κινησε πολυ σε παγους βαλε μπρος πισω περιορισμενης ολισθησης, αλλα μπλοκε δεν ειναι. Προσωπικα αν ξαναεπελεγα θα εβαζα μπροστα truetrack και πισω ΑRB (καθως τα ΚΑΜ θελουν κοψε-ραψε στο καβουκι του διαφορικου). Φωτο απο τοποθετηση δεν εχω, αλλα αν φτασεις μεχρι εκει μπορω να σου πω ολες τις λεπτομεριες
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 970
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 25 Νοέμ 2015, 00:25

Προβλημα παρουσιασε το πισω μπλοκε ναι
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 970
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Νοέμ 2015, 01:20

To πίσω που χάλασε στον Mudnoli ήταν Detroit.
Το ρύζι που το έκανε ο Κώστας οφείλετε σε άλλους λόγους και σίγουρα όχι στο ίδιο το διαφορικό.

Τα διαφορικά torsen είναι ότι καλύτερο, χωρίς φθορές κλπ μπαίνουν εύκολα και δεν ζορίζουν την μετάδοση.

Τα 100% μπλοκέ όπως ARB κλπ δεν κάνουν έτσι και αλλιώς για πάγο, κλίσεις κλπ αλλά βοηθούν σε ένα 2-5% των περιπτώσεων εκτός δρόμου - ζορίζοντας παράλληλα όλη τη μετάδοση.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6827
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 25 Νοέμ 2015, 14:53

bios έγραψε:
Discoequipe έγραψε:Εγώ φίλε τα έκανα ρύζι και μπρος και πίσω.... Προσωπικά έβαλα κατά επιλογή μπλοκε!!!!


Τι δεν πήγε καλά; Ζόρισμα σε δύσκολα κομμάτια, λάθος εγκατάσταση ή κάτι άλλο;
Στα κατ' επιλογή μπλοκέ τύπου arb με χαλάει ότι στο χιόνι, γλίτσα κλπ δεν βοηθούν, εκεί δηλαδή που και οι 2 τροχοί ακουμπούν κάτω αλλά κάποιος ολισθαίνει οπότε και το περιορισμένης επεμβαίνει. Τώρα αν είναι να μπλέξω με ζημιές άστο καλύτερα μέρες που είναι...Γι' αυτό και ζητάω τα φώτα σας συνάδελφοι.. :-)


Γενικά τα ζοριζω τα πράγματα, δεν υπήρχε θέμα τοποθέτησης ούτε συντήρησης.... Εσύ τι ψαχνεις από το αμάξι? Εγώ είχα και το πρίν δηλαδή μηχανικά και τώρα έχω kam κομπλε τα πάντα όλα !!!!Και καταληγω στα κατά επιλογή 0-100!!!
Εικόνα
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Re: lockers για L.R Disko MKI V8

Δημοσίευσηαπό bios » 25 Νοέμ 2015, 19:34

Discoequipe έγραψε:
bios έγραψε:
Discoequipe έγραψε:Εγώ φίλε τα έκανα ρύζι και μπρος και πίσω.... Προσωπικά έβαλα κατά επιλογή μπλοκε!!!!


Τι δεν πήγε καλά; Ζόρισμα σε δύσκολα κομμάτια, λάθος εγκατάσταση ή κάτι άλλο;
Στα κατ' επιλογή μπλοκέ τύπου arb με χαλάει ότι στο χιόνι, γλίτσα κλπ δεν βοηθούν, εκεί δηλαδή που και οι 2 τροχοί ακουμπούν κάτω αλλά κάποιος ολισθαίνει οπότε και το περιορισμένης επεμβαίνει. Τώρα αν είναι να μπλέξω με ζημιές άστο καλύτερα μέρες που είναι...Γι' αυτό και ζητάω τα φώτα σας συνάδελφοι.. :-)


Γενικά τα ζοριζω τα πράγματα, δεν υπήρχε θέμα τοποθέτησης ούτε συντήρησης.... Εσύ τι ψαχνεις από το αμάξι? Εγώ είχα και το πρίν δηλαδή μηχανικά και τώρα έχω kam κομπλε τα πάντα όλα !!!!Και καταληγω στα κατά επιλογή 0-100!!!

Κοίτα να δεις...θέλω σε γενικές γραμμές να περιορίσω τις επιπτώσεις από σπιναρίσματα του ενός τροχού στον ίδιο άξονα σε συνθήκες γλιστερές (ανηφόρα με λάσπη χιόνι κλπ) και σκέφτηκα πως κάτι σε torsen είναι για την περίπτωσή μου. Δεν έχω καμμιά βελτίωση στον κινητήρα, απλώς το αμάξι είναι ψηλωμένο 5 εκ. με after ελλατήρια και λάστιχα 315.85.16.
Δεν ξέρω αν το 0-100% με επιλογή θα βοηθήσει σε τέτοιες σχετικά light συνθήκες ή θα κάνει τα πράγματα χειρότερα αν το ενεργοποιήσω ενώ έχω αρχίσει να ολισθαίνω...Αν βοηθάει το συζητάω δεν το απορρίπτω βέβαια 8)
Άβαταρ μέλους
bios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 17:49
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης

cron