Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τοποθετηση Warn 16.5ti σε Defender Puma

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Τοποθετηση Warn 16.5ti σε Defender Puma

Δημοσίευσηαπό fatman » 24 Απρ 2014, 21:17

Δεν προκειται ακριβως για τοποθετηση αλλα για ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ..
Για ενα αγνωστο λογο ο εργατης ειχε τοποθετηθει αναποδα-για την ακριβεια "δεξια-αριστερα"..
Ποια τα προβληματα?
Το συρματοσκοινο μαζευε αναποδα στο τυμπανο!
Το φρενο δεν δουλευε οταν σταματαγε το βιντσαρισμα!
Το φρενο μαλλον ενεργοποιουταν κατα την διαρκεια του βιντσαρισματος!
Λογω της λαθος θεσης του εργατη,η μια απο τις δυο οπες αποστραγγισης του μοτερ "εβλεπε" προς τα πανω δηλαδη ηταν οπη πληρωσης με νερο!
Το κομματι του κιβωτιου κινησης του εργατη,ειχε λυθει και τοποθετηθει αναποδα για να διαβαζεται σωστα το αυτοκολητο με τις οδηγιες,οι οποιες ομως τωρα ηταν λαθος,εδειχναν αναποδα!!
Επισης ειχε "ξεστριφτει" το συρματοσκοινο στην αρχη του προκειμενου η θηλια να βιδωσει σωστα στο(αναποδο) τυμπανο!!
Επειδη το κουτι με τα ρελε δεν εμπαινε στην προβλεπομενη θεση,ειχαν κοπει τα καλωδια και ειχε μεταφερθει το βυσμα του χειριστηριου,ψηλα στην μασκα,καλο αυτο - οταν τα ρελε τοποθετουνται στον χωρο του κινητηρα τουλαχιστον..
Και να πεις οτι ηταν και bolt-on η τοποθετηση...αφου ειχε κοληθει μια εξτρα λαμαρινα στον προφυλακτηρα,πανω απο την γλυστρα και ανοιχτηκαν τρυπες...δεν το εκαναν σωστα απο την αρχη..4,5 εκατοστα πιο αριστερα και θα εμπαιναν ολα οπως προβλεπεται.
Η Warn διαφοροποιει τελειως τον τροπο τοποθετησης στην σειρα heavy weight,ο εργατης πρεπει να τοποθετηθει με τα "ποδια" στηριξης προς τα εμπρος (στην μετωπη του προφυλακτηρα) και βιδωμα στην κατω μερια με αλλες δυο βιδες και επισης οι εργατες αυτης της σειρας (M12000,M15000,16.5ti),εχουν το μοτερ απο την αλλη μερια απο οτι οι υπολοιποι Warn - κατι που ισως μπερδεψε τον εγκαταστατη..ο οποιος προφανως δεν ανοιξε καν το βιβλιαρακι που συνοδευε τον εργατη..
Οποτε αποφασησα να επανατοποθετησω τον εργατη σωστα,ετσι και αλλιως ετοιμος προφυλακτηρας για τετοιο εργατη δεν υπαρχει ΠΟΥΘΕΝΑ,αυτοι οι εργατες τοποθετουνται συνηθως σε βαρυτερα φορτηγα!
Παντως ειναι κριμα και για τον πελατη(αλλα και για το μαγαζι) που πηρε ενα εργατη ανω των 2200 ευρω και δεν ειδαν καν τις οδηγιες..
Μερικες φωτο..

Πριν..
Εικόνα

Λυσιμο-ελεγχος και ευκαιρια για ρυθμιση του φρενου..
Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα

Κοψιμο της εξτρα λαμαρινας και τοποθετηση εργατη και ρελε "by the book"..
Εικόνα

Κατευθειαν απο την στραντζα το νεο κομματι..
Εικόνα

Και λιγο διαβασμα..
Εικόνα

Εταιρος Ανδρεας επι τω εργω..
Εικόνα

Και σχεδον ετοιμο..
Εικόνα

Τριφτηκε,βαφτηκε και αργα το απογευμα ειμασταν κομπλε,τελικη φωτο δεν εβγαλα ακομα.
Συνολικο κοστος 12 ευρω.
Αντε για δοκιμη!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Τοποθετηση Warn 16.5ti σε Defender Puma

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Απρ 2014, 08:12

Όταν ο Ανδρέας (fatman) πήρε το «νέο» του παιχνίδι, με όλα αυτά τα καλούδια ενθουσιαστήκαμε.
Η αλήθεια είναι ότι οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες δεν λυπήθηκαν τα έξοδα στο «στήσιμο» του οχήματος.
Θεωρητικά μάλιστα με τόσα χρήματα που είχαν πληρώσει θα είχαν στα χέρια τους ένα εξαιρετικά μάχιμο εργαλείο.

Σιγά – σιγά βγαίνουν στην επιφάνεια βέβαια πολλές «πατάτες» από ηλεκτρικά / καλωδιώσεις / μπλοκέ μέχρι και τον εργάτη όπως έγραψε παραπάνω.

Δε θα πω για τα ηλεκτρικά, καθώς είναι γνωστό ότι γενικά οι περισσότεροι "μηχανικοί" δεν τα πάνε και τόσο καλά με ένα τόσο απλό σύστημα. Αφου δεν τοχεις γιατί βάζεις χέρι;

Αλλά βρε παιδί μου, να έχεις βάλει ένα «βασιλιά» στο όχημα, τέτοιο μάλιστα που να μπορείς να μετακινήσεις και βουνά και τελικά να κινδυνεύεις απο τα πιο βασικά και ουσιαστικά δηλαδή το φρένο του εργάτη;

Να το πω τεμπελιά; Μα δω έλυσαν ολόκληρο το σασμαν και φέραν τα μπρος πίσω και τα πάνω κάτω.
Να πω ότι κάποιος πιέστηκε να στήσει τον εργάτη πάνω σε έναν «ομολογκαρισμένο» προφυλακτήρα και για να μην τον πειράξει , πείραξε τον εργάτη;
Μου κολλάει περισσότερο, αλλά έτσι και αλλιως εισαι εκτος προδιαγραφων, εκεί που θα έκανες τη δουλειά σου με εναν 9.5 ή έστω έναν 10.000.
Εντωμεταξύ όλη αυτή η καραμέλα με τον ομολογκαρισμένο προφυλακτήρα πήγε περίπατο από την πρώτη στιγμή και το όχημα κατάληξε με μια μουτσούνα καθώς ο συγκεκριμένος είναι ότι το χειρότερο για χρήση εκτός δρόμου.

Τέλος πάντων, μπήκε λοιπόν ο εργάτης ανάποδα και τώρα να πρέπει να ανεβαίνεις μια πλαγία μονοκοπανιά και να μην μπορείς να σταματήσεις γιατι το φρένο ... απλά δεν υπάρχει. Και αμα θες να την κατέβεις δηλαδή;

Πιθανόν πολλές συγκυρίες συνηγόρησαν για να περάσει μέχρι τώρα απαρατήρητο το θέμα.
Ο εγκαταστάτης μπορεί να μην δεν έχει ιδέα / πραγματική εμπειρία από winching και νόμιζε ότι θα δουλέψει, ο πελάτης πίστεψε ότι δουλεύει, το όχημα μάλλον δε χρειάστηκε να κάνει μέχρι στιγμής πραγματικά κάποια δύσκολη πλαγιά και πολύ περισσότερο να την κατέβει με τον εργάτη, σίγουρα εβαλε και κανας Άγιος το χέρι του κάπου...
Εντωμεταξύ όλοι οι παραπάνω εμπλεκόμενοι (πλήν του Άγιου καθώς αυτός έχει το χέρι είπαμε) δεν άνοιξαν αυτό το Fucking Manual!

Τέλος καλό – όλα καλά πάντως και πάλι καλά που μέχρι τώρα στις βόλτες που πήγαμε, στους λίγους μηνες που τοχει ο Ανδρέας, δεν είχαμε κάποια κατάσταση ανάγκης. Ευτυχώς που από το πρώτο απλό winching στο ξεκόλλημα του «Γερμανού» (Mudnoli) βγήκε στην επιφάνεια το πρόβλημα και ήμασταν υποψιασμένοι.

Μεγεια το εργαλείο!

Υ.Γ. Αυτός ο @$%! ο ξάδελφος Ανδρέας, έχει εξελιχθεί σε μεγάλο «ράφτη» με την ηλεκτρόκολληση. Κέντησε!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Τοποθετηση Warn 16.5ti σε Defender Puma

Δημοσίευσηαπό fatman » 26 Απρ 2014, 08:05

Superspy θα μεινω στον τιτλο του αρθρου,τωρα για να μην χαλαμε τις καρδιες μας εχω να πω τα εξης.
Το defender το πηρα μεταχειρισμενο,αλλος το προετοιμασε,αλλος το πληρωσε.
Το defender αυτο εχει παει σε τουλαχιστον 3 συνεργεια,οπου ο επομενος εχει επεμβει στην δουλεια του προηγουμενου το οποιο δεν γινεται για κακο,απλα καπου μπερδευεται η δουλεια.
Το αρθρο δεν γραφεται για να κακολογισω-φωτογραφισω συνεργεια κλπ,αν βεβαια ειχα πληρωσει προσωπικα για καποιες εργασιες,θα ηταν ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικα τα πραγματα.
Αλλωστε ενα σχολιο σε φορουμ δεν ειναι δυσφημηση,στις βολτες-συναντησεις-εκδρομες "ανταλλασονται" πιο πολλες αποψεις ;)
Δεν χρειαζεται να ειμαι κυπελουχος σε αγωνες για να καταλαβω οτι στην ΠΡΑΞΗ το φρενο του εργατη δεν δουλευε - και για αυτο ξεκινησα την διαδικασια αυτη.
Δεν ισχυριζομαι (εγω) οτι φταει η τοποθετηση για αυτο,αλλα οταν εστειλα το ερωτημα μου στην warn μου ειπαν (πανω-κατω),"δειτε την σελιδα 7 του manual" και ψαχνωντας λιγο παραπανω (και λυνοντας το συγκεκριμενο εξαρτημα-direct drive cone brake) βρηκα οτι μπορει να δουλεψει σωστα,προς μια κατευθυνση.
Δεν χρειαστηκαν οι γνωσεις μου απο τα ΤΕΙ Μηχανολογιας(Πειραια) ουτε το μαθημα αντοχης υλικων με τον καθηγητη Φωτοπουλο (εκανα αμαν να περασω το μαθημα),για να δω οτι στο manual προτεινει παχος προφυλακτηρα 8χιλ. και γενικα οτι ο 16.5 ειναι υπερβολη.
Το οτι ειμαι
Τελος παντων προτιμησα να μπω σε αυτη την διαδικασια για να εχω peace of mind..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: Τοποθετηση Warn 16.5ti σε Defender Puma

Δημοσίευσηαπό fatman » 28 Απρ 2014, 06:41

....ΚΑΙ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...ο εργατης δοκιμαστηκε το Σαββατο και το φρενο δουλευει ΤΕΛΕΙΑ!!!
Αλλα μαλλον ηρθε η ωρα για νεες μπαταριες :cry: :alright:
Αυτα.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες