Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό lak100 » 11 Μαρ 2013, 20:13

παιδια επειδη για διαφορους πρακτικους λογους δεν μπορω να παω το γουρουνι στο συνεργειο θελω τα φωτα σας λοιπον οταν ζεσταθει η γουρουνα (2 γραμμες) πολες φορες το γκαζι μου βαραει κενα και ακουγεται ενα τσικ τσικ μεταξυ κινητηρα και καρμπυρατερ επισης ανν σβησει απο αυτο ακουγεται ενα πλοπ απο το καρμπυρατερ τι μπορει να ειναι καμια ιδεα κανεις?
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Μαρ 2013, 20:21

Ή σου παίρνει αέρα από κάπου ή έχεις βουλωμένο καρμπυρατέρ ή κάμενη βαλβίδα.... Τα βασικά, καθώς υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις, αλλά διάγνωση εξ αποστάσεως...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό lak100 » 11 Μαρ 2013, 21:11

γιατι δεν το κανει οταν ειναι κρυο ομως? καμμενη βαλβιδα ε? τωρα οντως φοβηθηκα
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 19 Μαρ 2013, 12:32

Σήμερα το πρωί την άφησα για λάδια, σφιξίματα και να δούμε την εξάτμιση, διότι ακούω ένα "φυσηματάκι" από την εξαγωγή, εκεί που κάνει το U ο σωλήνας για να γυρίσει πίσω... Νεότερα το μεσημέρι.
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 19 Μαρ 2013, 14:56

Update... Ο σωλήνας της εξάτμισης είναι σάπιος. Θα αλλαχτεί την επόμενη βδομάδα. Το κακό είναι πως είναι ενιαίος με το τελικό, επομένως θα πρέπει να αλλαχτεί και αυτό. Υπάρχει -μου είπαν- και διαιρούμενο οπότε θα δω ποιο θα βάλω. Κόστος από 180€ - 220€. Νεότερα την επόμενη βδομάδα. Χιλιόμετρα ~39.000

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 27 Μαρ 2013, 17:10

Μπήκε η νέα εξάτμιση, πανομοιότυπη με τη προηγούμενη. Κόστος ανταλλακτικού: 180€. Επιτέλους ανακτήσαμε τον "σωστό" ήχο. :)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό pxatzis » 21 Ιουν 2013, 19:06

Ερωτηση : Το mxu 300 εχει ελευθερο διαφορικο στον πισω αξονα ? Προσπαθω να καταλαβω τους τχνικους περιορισμους για την χρηση σε ασφαλτο , καταλαβαινω την καταναλωση αποο λαστιχα - τριβες - αεροδυναμικη ντουλαπα κτλ και δεν εχω καποιο θεμα με αυτα για την χρηση που θελω να κανω αλλα αν ο πισω αξωνας ειναι "μπλοκαρισμενος" τι συμπεριφορα εχει το οχημα αυτο σε μια ασφαλτινη στροφη εστω και με 30χλμ ?? Σορρυ για το ασχετο αι γενικο της ερωτησης , απλα δεν εχω καμια επαφη μεχριι τωρα με το χοιρινο ...τετοιου τυπου :)
Άβαταρ μέλους
pxatzis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 01 Ιουν 2007, 09:35

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 26 Ιουν 2013, 14:17

Απ'ότι μου έχει πεί ο συνεργειάς μου, το 300-άρι έχει απλά άξονα (όχι κορώνα/πηνιόν), αλλά, εν πάσει περιπτώσει ας μην μπερδευόμαστε με τα τεχνικά.

Το γουρούνι κινείται άφοβα κ χωρίς πρόβλημα στην άσφαλτο κ 'μπαίνει' δυνατά σε στροφές, όπου αφήνει πίσω αμάξια/ μηχανές [που κινούνται νορμάλ]. Οι ορθές γωνίες, η καλύτερή του, αρκεί να τοποθετείς το σώμα σου σωστά!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 02 Ιούλ 2013, 22:21

Σίγουρα είναι "μλποκέ" 100%, επομένως σε κλειστές στροφές ο εσωτερικός τροχός αναγκάζεται να περιστραφεί περισσότερο από όσο θα "ήθελε". Όμως αυτό δεν είναι πρόβλημα ούτε στην άσφαλτο σε τελική ανάλυση, μιας και μπορεί να ολισθαίνει. Μάλιστα με λίγη εξοικείωση μπορείς να σηκώνεις ελαφρά τον πίσω εσωτερικό τροχό και να το μετατρέπεις σε.... τρίκυκλο για λίγο! :)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό Chesham » 19 Αύγ 2013, 11:42

Αχ ρε 300αράκι,
ουδείς άξιος αντικαταστάτης σου...
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό lak100 » 20 Αύγ 2013, 18:09

με το γουρουνι μου κατι παιζει δεν παει πανω απο 75 τελικη
ΕΙΜΑΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ KYMCO MXU 300
Άβαταρ μέλους
lak100
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 09 Ιαν 2007, 18:11
Τοποθεσία: Καστορια

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό Chesham » 10 Σεπ 2013, 12:29

Μάνο, Θάνο,
τι λένε τα εργαλεία;
Τραβάνε ακόμα;Προσέχτε τα σαν τα μάτια σας, δεν ξαναβγαίνουν τέτοια μοντέλα.
Η MXU 300 ή καθόλου γουρούνι.
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 13 Σεπ 2013, 17:40

Όπως ακριβώς το λές, έτσι το νιώθω: σαν το MXU δεν ξανα-βγαίνει!

Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η χρυσή τομή μεταξύ απόδοσης-κόστους-αξιοπιστίας που το κάνει αναντικατάστατο εργαλείο δουλιάς κ διασκέδασης.

Είμαι στα 27.500 χλμ [ακόμα] κ πάει γερά, όπως καινούριο. Ο Μάνος πρέπει να είναι στα + 10-12.000 χλμ από μένα, οπότε ας 'αναφέρει' 8)

Ειλικρινά δεν ξέρω με τι θα ΑΞΙΖΕ να το αλλάξω, αν αρχίσει να με κουράζει από φθορές η απλά...ανία :shock:

Μη ξεχνάμε βέβαια τη λύση κιτάκι της Athena, φυγοκεντρικό Mallossi κ αποστάτες, χεχεχεχε \:D/
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 22 Νοέμ 2013, 10:28

Τα νέα ελαστικά ήρθαν τη κατάλληλη στιγμή με τις βροχές. Τα Duro HF247 (πάλι) νομίζω ότι είναι ο καλύτερος τύπος ελαστικού για μετακινήσεις σε άσφαλτο (κυρίως) και χώμα (λίγο). Ειδικά στην άσφαλτο, βρεγμένη ή όχι, πάει τραίνο!!! :-)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Re: Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Δημοσίευσηαπό kamasteri » 02 Δεκ 2013, 16:31

χαιρετω ολους τους γουρουνο-αναβατες!
επειδη τα ετη κυλουν και τα προβληματα και η συντηρηση ηρθαν..
θελω πληροφοριες για μπαταριες και λαστιχα.. απο που βαλατε και τι τιμες εχουν και τι να προσεξω?
με ενδιαφερει για αθηνα. σας ευχαριστω
και οποιος εχει καποια ερωτηση και μπορω να τον βοηθησω με τα 3,5 χρονια καθημερινης εμπειριας μου με το kymco,θα με χαροποιησει..
kamasteri
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 12 Μάιος 2012, 11:51

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες