http://www.landroverresource.com/docs/D ... Manual.pdfΜανώλη, στην παραπάνω διεύθυνση είναι το Workshop Manual αλλα χωρίς τα ηλεκτρολογικά διαγράμματα.
Ο εγκέφαλός σου παίρνει ρεύμα γιατί αυτός είναι που δίνει εντολή και στην αντλία της βενζίνης.
Οι πολλαπλασιαστές απο τον εγκέφαλο παίρνουν εντολή, επίσης.
Τον ΙΜΟ τον αποκλείω γιατί αν έχει το αυτοκίνητο απο το εργοστάσιο, τότε θα έκοβε και την παροχή καυσίμου.Αν, πάντως έχεις και δεύτερο κλειδί, δοκίμασε και με εκείνο, πιέζοντάς το, όσο γίνεται, πάνω κάτω όταν δίνεις μιζιά.
Πάντως αν κάποιος απο τους αισθτήρες θέσης, στροφάλου ή εκκεντροφόρου τάχει παίξει τελείως πάλι δεν θάχεις σπινθήρα.Συνήθως, όμως, αυτοί οι αισθητήρες αρχίζουν να τα παίζουν σταδιακά με συμπτώματα διακοπών ή κα σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει κλπ, και μόλις κρυώσουν λίγο, το αυτοκίνητο ξαναπαίρνει μπροστά πάλι για λίγα ακόμη χιλιόμετρα.
Ρελές ανάφλεξης και διαδρομή ρεύματος μεταξύ εγκέφαλου-πολλαπλασιαστή-μπουζί βρίσκεται μάλλον το πρόβλημα κατόπιν της ιντερνετικής "διάγνωσης".
Περαστικά και γρήγορα.
ΥΓ.Το 1991 στη Νέα Υόρκη δύο μέρες μου πήρε να βάλω μπροστά μία δίλιτρη κορόλα ενός φίλου, γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε βάλει κάποιο αντικλεπτικό και σπiνθήρας KAPUT.Ηταν και στο δρόμο το αυτοκίνητο με -10 Κελσίου...