Εδώ και τώρα είναι το κοντά!
Όλα στη φόρα, μην καταντήσουμε σαν τον "προεδρίσκο" που κρατούσε τις πληροφορίες για τους "πελάτες"
Ο κινητήρας της Rover Τ16 («Ο» μπλοκ, γι’ αυτούς που ξέρουν), ξεκίνησε την ζωή του τοποθετημένος εγκάρσια στα οχήματα της εταιρίας και χρειάστηκε να περιστραφεί 90 μοίρες για να τοποθετηθεί στα Discovery.
Ο Τ16 είχε ήδη χρησιμοποιηθεί στα 820i και τα 220GΤi. Η ιπποδύναμη περιορίσθηκε από τους 180-200 αρχικούς ίππους στους 134 και σαν κινητήρας βρίσκετε στην μέση, από πλευράς επιδόσεων, μεταξύ Tdi (111Bhp) και V8 (163Bhp).
Αξίζει να σημειωθεί ότι το MPI γεννήθηκε από την ιδέα των μηχανικών του Solihull για ένα μοντέλο με καταπληκτικές επιδόσεις.
Ο Τ16 αρχικά (1991) είχε τοποθετηθεί αυτούσιος από το 220 Turbo Coupe, με 197Bhp και 236Nm στις 2100 στροφές.
Με τον κινητήρα αυτόν το Disco 2.0 Turbo MPI, ήταν καλύτερο και οικονομικότερο από ότι με τον V8i.
Κάπου εκεί μπήκε και η ψαλίδα του μάρκετινγκ και το Turbo πήγε περίπατο.
Κινητήρες για "σχεδόν" bolton εγκατάσταση είναι αυτοί από τα "πολιτικά" turbo με τον κινητήρα χωρίς τα ντιρσυμπιτέρ. (γιατί αλλιώς θα βρίσκει στον καθρέπτη)
Επίσης είναι εφικτή και η τοποθέτηση στο υπάρχον μπλοκ, αλλά θα πρέπει να γίνουν αρκετές παρεμβάσεις....
Το μπλοκ, όντας μαντέμενιο και με πολλά χρόνια εξέλιξης στην πλατη του αντέχει για χοντρές βελτιώσεις, αλλά εμβόλα και λοιπά μηχανικά δεν είναι και για πολλά - πολλά ίδιως όταν ξεπερνάμε τα 230+ άλογα.
Αντε μιλήστε βρεεεεεε που θέλετε και κοντά !
*** Over 550 bhp (410 kW) has now been produced from a modified T series ***