Δεν γνωρίζω που μπορείς να βρείς το συγκεκριμένο, αλλά σε οποιονδήποτε που φέρνει Κύμκο ανταλλακτικά μπορείς να βρείς με 20 ευρώ την τάπα της Κύμκο που κλειδώνει και η κλειδαριά είναι στο κέντρο.Βέβαια η δική μου μετά από ενάμιση χρόνο σταμάτησε να λειτουργεί, ξεχαρβαλώθηκε και γύρισα στην παλιά που δεν κλειδώνει.Αλλά δεν το αφήνω και εκτός φυλασσόμενου χώρου σχεδόν ποτέ.
Είμαι στα 20.350 χλμ και έχω μερικά ψιλο-θεματάκια.
Κάηκε η λάμπα πορείας μπροστά δεξιά.
Η κόρνα τα έχει παίξει, βράχνιασε και όταν πατάω συνεχόμενα το κουμπί δεν λειτουργεί.Εάν το πατήσω τσιμπητά αρκετές φορές κάτι ψιλοακούγεται.
Το φωτιστικό σώμα (το κουβούκλιο που έχει μέσα τη λάμπα), μπροστά αριστερά και το πίσω πορείας δεξιά έχουν πιάσει υγρασία και πρέπει να καθήσω μια ημέρα να τα καθαρίσω, δηλαδή να βγάλω τις λάμπες και να χώσω χαρτιά ώστε να τραβήξουν την υγρασία.
Όταν είναι να αλλάξω ταχύτητα, με πατημένο το ποδόφρενο μου σβήνει ο κινητήρας.Εάν δοκιμάσω με πατημένη τη μανέτα φρένου δεν σβήνει.Ο φίλος Θάνος μου είπε ότι είναι τζόγος στο λεβιέ...άσε δεν θα κάνω τη δική σου καστομιά με το ξήλωμα
Και να πούμε και τα καλά τώρα...
Σχετικά με την κατανάλωση, από τότε που έβαλα τα νέα λάστιχα με γεμάτο τεπόζιτο βγάζω 210 με 220 χλμ. σε συνθήκες πόλης.
Σε πλαγιομετωπική σύγκρουση με γηραιά 'ΚΟΤΑ' η οποία πέρασε με κόκκινο και ήρθε από αριστερά μου και ευτυχώς είχαμε χαμηλή ταχύτητα και οι δύο, με το φρενάρισμά μου πλαγιολίσθησα και ήρθα σε τέτοια γωνία ώστε τη βρήκα με τον αριστερό τροχό.Ουσιαστικά τη βρήκα με το λάστιχο στον προφυλακτήρα της.Καμία απολύτως ζημιά δεν έπαθα, ούτε εγώ ούτε το γουρούνι.Εκείνης ο προφυλακτήρας κατέβηκε από τη θέση του, με ένα σπρωξιματάκι έμπαινε, αλλά δεν το πείραξα γιατί εάν μπλέξεις με τα πίτουρα σε τρώνε οι κότες.
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.