Bandit έγραψε:Ακριβώς φίλε ALP,
Αυτό ακριβώς εννοώ και στην α΄λλη ενότητα. Υπάρχουν ένα σωρό λάθη και σωστά στους νόμους. Όμως κανείς δεν τους παρακολουθεί και τηρεί.
Δε χρειάζεται να τρέχεις με 140. Αρκεί να έχεις CB των 25W και να μην έισαι ραδιοερασιτέχνης.
Φαντάζομαι πως το όριο των 25W υπάρχει διότι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ θα κάψεις τα μηχανάκια των διπλανών σου αν εκπέμψεις με τόση ένταση.
Το όριο των 140 πως προέκυψε ?
Εννοώ ποια μελέτη έγινε που καταδυκνύει τα 140 χλμ / ώρα (150,160 κλπ) ως πρώτιστο λόγο ατυχημάτων ?
Είναι ασφαλέστερο να πηγαίνω με 90, αλλά να βγαίνω στο αντίθετο ?
Είναι ασφαλέστερο να προσπερνώ χωρίς να με νοιάζει αν έρχεται άλλος από πίσω μου (συνήθως μοτό)?
Είναι ασφαλέστερο να κάνω αναστροφή στην Εθνική Οδό ?
Να παραβιάζω προτεραιότητα ?
Να περνάω με κόκκινο ?
......
Οχι δε νομίζω πως το όριο των 140 χ.α.ω. σημαίνει τίποτε.
Και με 40 αν κάνω μ@λ@κίες, κάποιον φουκαρά θα μαζέψω....
(το CB το πήρα για χρήση σε κομβόι >1 αυτοκινήτου)
Πολύ σωστά δεν έχει αναφερθεί πουθενά κανείς στους πιωμένους οδηγούς.
Εκεί όχι κατάσχεση, θάψιμο ζωνατνός.... και λίγο είναι....