Τοσο καιρο δεν εχω εκφέρει γνώμη, δεν μου ζητηθηκε, ουτε τώρα μου ζητήτε αλλά τωρα τουλάχιστον μπορώ, καθώς εφυγα απο την "σφηκοφωλιά", οπότε δεν μπορεί να μου προσάψει κανεις συμφέρον στα τεκτενόμενα ή εμπάθεια με ανθρώπους και καταστάσεις.
Δεν προσπαθώ εδω πέρα ούτε να "την πω" ούτε να "φωτογραφίσω" κάποιον, αν σας ερχεται κάποιος στο μυαλό είναι δικό σας πρόβλημα, εγω ΔΕΝ αναφέρομαι σε συγκεκριμένο άτομο σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση.
Κύριο χαρακτηριστικό των αγώνων στην Ελλάδα είναι η κοινή ρίζα. Υπάρχει μια λογική η οποία ορίζεται από αυτούς που ξεκίνησαν τα ράλλυ γενικά στην χώρα. Χαρακτηριστικό των ατόμων αυτών είναι το χρήμα. Το αυτοκίνητο είναι γενικά ακριβό σπορ. Αυτοί που είχαν κάποια χρήματα, παλιά, είχαν αμαξι, αυτοί που είχαν πολλά χρήματα, το έτρεχαν κιόλας. Δημιουργήιηκαν έτσι λέσχες με αντικείμενο το αυτοκινητο.
Η πιο παλιά στην Ελλαδα είναι και η πιο μεγάλη, και λόγω του ότι τα μέλη της είχαν το χρήμα, είχαν και τα κονέ για να "καβατζώσουν" την λέσχη με διάφορες λειτουργείες σχετικές με το θέμα αντικείμενο, επικερδείς αλλά και με κύρος κυρίως, πράγμα το οποίο τους έδινε εξουσία απο το χρήμα το οποίο είχαν.
Σαν αποτέλεσμα έχουμε μια λέσχη που είχε τα σκήπτρα σε όλα τα είδη μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι πρότινως. Η λέσχη αυτή όμως δεν μπορούσε να τρέξει μόνο με τα μέλη της. Έπρεπε να βάλουν στο κόλπο και άλλους για να παίξουν αυτοί.
Για να τρέξουν τους αγώνες τους τα μέλη πληρώναν κριτές για να κρατάνε χρόνους. Για να μαζευουν τα αμαξια οταν πηγαιναν βόλτες και χαλάγαν, δημιουργήθηκε η οδική βοήθεια. Μέχρι εδώ ολα εντάξει, μια λέσχη πληρώνει καποιους ανθρώπους για να κρατάνε χρόνους στα ράλλυ και φορτηγατζήδες για να τους μαζέυουν όταν μένουν. Οι μεν κάνουν το παιχνίδι τους και απο αυτό επωφελούνται μερικά άτομα βγάζοντας ένα μεροκάματο που αλλίως δεν θα έβγαζαν.
Βασικό στοιχείο εδώ είνια να μην ξεχνάμε οτι τα μέλη της λέσχης έχουν πολύ χρήμα και έχουν δημιουργήσει μια «αριστοκρατία» στο χώρο του αυτοκινήτου. Μέχρι και σήμερα, μαζευονται, πανε τις εκδρομές τους , παίζουν το χαρτάκι τους και κάνουν και καναν αγώνα να γουστέρουνε, έχοντας όλο το σύστημα να τους σιγοντάρει.
Που στρβώνει το πράγμα; Οτι αυτά που κάνει η λέσχη είναι μια καλή ιδεα και φέρνουν αρκέτο χρήμα σε αυτούς που ασχολούνατι με αυτό. Τα μέλη είναι ευχαριστημένα αλλα κάποιοι σταματάνε να παίζουν για την φανέλα και το γυρνάνε μόνο στο ταμείο. Απαξ και βγαζουμε σιγοντάρουμε, αλλιως γεια σας!
Μετα από κάποιο καιρο το πραγμα στραβώνει τελείως. Υπάρχουν άτομα που ασχολούνται με τους αγώνες ΜΟΝΟ για το κέρδος. Τους βλέπουν και οι άλλοι και αρχίζουν όλο και πιο πολλοί το ίδιο τροπάριο μέχρι να φτάσουμε στο σήμερα οπου το Ακρόπολις είναι με την χορηγία και εποπτεία ιδιωτών.
Στα χαμηλά όμως πέφτει ρεμούλα! 200-300 ευρώ παραπάνω για καποιον κανουν την διαφορά εκει που τα μέλη δεν νοιάζονται (αυτοι ειπαμε εχουν αρκετα χρήματα για να μην τους νοιάζει). Μετά απο 60 χρόνια ζύμωσης λοιπόν φτάνουμε στο σήμερα.
Γενικά ο κανόνας λέει οτι αν δεν μπλεκεσαι πολύ στα πόδια της αριστοκρατίας μπορείς να κάνεις ότι θες και να βγάζεις και καμια δεκάρα στην πορεία. Πρωταθλήματα, κύπελλα κτλ με συναφή αγωνίσματα οπως raid/dragster/trial/drift ξεφυτρώνουν ανενόχλητα και ευδοκιμούν αφού στην ουσία δεν υπάχει κάνένας λόγος από την κεντρική εξουσία να τα ελέγξει στο βαθμό που χρειάζεται. Οι πληβείοι κάνουν το παχνίδι τους και οι πατρίκιοι συνεχίζουν ακάθεκτοι το δικό τους. Όταν το κανονικο Ακρόπολις έγινε εμπορικό αγαθό και δεν μπορούσαν να τρέξουν , το πούλησαν και απλά φτιάξαν το Ιστορικό για να συνεχίσουν το παιχνίδι (αν νομιζετε οτι λεω μπουρδες απλα κοιτάξτε πόσες συμμετοχες είχε το ένα , πόσες το άλλο!)
Ολοι εμεις λοιπον με τους ενναλλακτικούς αγωνες ειμαστε τα «παιδάκια» που παίζουν για την αρχή του σπόρ. Δεν τους νοιάζει ουτε πρόκειται ευκολα να τους νοιάξει. Μόνο το Ακρόπολις ειναι γύρω στο μισό εκατομμύριο ευρω σε εξοδα, 50 συμμετοχές με 80 ευρω παράβολο είναι 4000, σοβαρα μιλαμε;
Όπερ, στην Ελλαδα αυτοι οι αγώνες οποιουδήποτε είδους θα διοικούνται κυρίως απο αυτούς που οι περισσότεροι θα ονομάζουν με διάφορα κοσμητικά του τύπου «λαμόγια, ρουφίανοι,τσιράκια κτλ» γιατί πολύ απλά αυτά τα άτομα εχουν βρεί τρόπο να βγάζουν χρήμα εκεί που οι άλλοι δεν μπορουν.
Πολύ απλα γιατί ΑΥΤΟΥΣ τους νοιαζει να βγαλουν χρήμα ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ και μετα να γίνει ενας σωστος αγώνας . Θα παρακάμψουν/στρεβλώσουν/αγνοήσουν οτι κανονισμό δεν τους συμφέρει προκειμένουν να μείνουν ζωντανοί και είναι αυτοί που θα συνεχίσουν το σπόρ. Αυτοί θα επιβιώσουν γιατί πολύ απλα θα έχουν χρήμα να κάνουν και δευτερο και τρίτο αγώνα.
Αυτοί που πάνε για την φανέλα θα εχουν χρεωκοπήσει στα μισά του πρώτου γυρου. Και αν κάποιος πιστευει οτι το σύστημα θα τους κόψει να του θυμίσω οτι το σύστημα ΕΙΝΑΙ αυτο που εξηγησα παραπάνω, ειτε μας αρέσει, είτε όχι. Και ολοι εμεις εδω απλα ειμαστε τα παιδάκια στην αλανα που κλωτσανε το κουβαρι ενω οι μεγάλοι παίζουν στην Ά Εθνικη μεσα στο γήπεδο.
Ολο αυτο με τις συζητησεις κτλ ειναι απλα τα παιδια που τσακώνονται στην αλανα.