Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

Δημοσίευσηαπό bull » 10 Αύγ 2011, 12:13

χαχαχααααχχχ... Τότε η λύση είναι απλή: Πες της που έχεις φυλάξει τις αρβύλες...

Όσο για τα 191PS πιστέυω ότι η τουρμπίνα είναι η ιδια. Με μια καλύτερη πολλαπλή εισαγωγής και (ίσως) πεταλούδα, καλύτερη εξάτμιση και προγραμμα δεν είναι και σπουδαίο πράγμα να ανεβάσεις 15-20 άλογα σε αυτά τα μοτέρ. Το σίγουρο είναι ένα: αν είχε μεγαλύτερη τουρμπίνα θα ήταν χειρότερο το αμάξι πολύ χαμηλά -το τούρμπο θα έμπαινε πιο ψηλά σε λειτουργία και το lag θα ήταν πιο αισθητό. Να έιναι διαφορετική? Μμμμ... δεν ξέρω ... Υποτίθεται ότι έχει μεταβλήτη γεωμετρία η φτερωτή (ή κανω λάθος?) οπότε γιατί να την αλλάξει η Νισσάν?
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 10 Αύγ 2011, 14:49

Παντως ειδες φιλε bull πως τις αρεσει να μπαινει στο ματι των αλλων εταιρειων για ιπποδυναμη και μονο , σου λεει δεν μπορει εβγαλε η TOYOTA ΤΡΙΛΙΤΡΟ με 171 θα βγαλω εγω περισσοτερα απο 2,5αρι , δεν μπορει η MITSUBA να εβγαλε 178 απο 2,5αρι ...θα βγαλω 190 εγω ... ετσι για να κανω το bull να κλαιει που πεταξε τα αρβυλα του στρατου ....ρε συ μηπως σου βρισκονται τιποτα μποτακια CAT με σιδερα μπροστα ???
Αυτα θελω τα γαργαλιστικα ....
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 10 Αύγ 2011, 21:39

:lol: :lol: :lol: :lol: Δεν παιζεσαι ρε φίλε! CAT δεν εχω. Βολεύεσαι με τίποτα σαμπό ξύλινα? Πιστευω θα κανουν δουλειά... :roll:

Πέρα από την πλάκα όμως, όπου υπάρχει τουρμπινα βγάζεις όσα άλογα θές με λίγες αλλάγές άμα ο σχεδιασμός του κινητήρα όσον αφορά την αντοχή του , το επιτρέπει. Δεν υπάρχει καμμιά μαγεία εδώ. Για να λέμε τα σύκα σύκα δεν έχει άλλη επιλογή η Νισσάν παρά να πουλήσει δύναμη στο κοινό. Η ΤΟΥΟΤΑ πουλάει αξιοπιστία, η MITSUBISHI τετρακίνηση super duper, οπότε σου λέει κάπως πρέπει να πάρω μερίδιο κι εγώ από την πίτα.
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 11 Αύγ 2011, 07:31

Ναι αλλα μα 'ρεσει φιλε bul που εσυ και οι ομοιοι σου λεγαται οτι το συγκεκριμενο μοτερ σπαει ή δεν εχει αντοχη και τωρα το ανεβασαν ακομα πιο πολυ , και δεν ειναι μονο αυτο , αλλα του δινον και τσιπαρισμα 230-250 ...θελω να πω μηπως τα δικα μας τα 170 τελικα ηταν λιγα ????
Η TOYOTA πουλαει αξιοπιστια αλλα μεχρι χτες εβγαζε 100 αλογακια ....ε καλα χαιρω πολυ ...και γω δινω αξιοπιστια ετσι !!!
Τα Ξυλινα σαμπω ή ΣΑΜΠΑ ,θα διαλυθουν σαν καρυδοτσουφλο στην Τιτανενια πλατη μου , κατι με πετσι θελω που τραβιεται και αποκαλυπτεται το ευαισθητο-μεταλλο !!
http://www.youtube.com/watch?v=jmvH6t5X ... re=related
Τελευταία επεξεργασία από SHADOW200 και 11 Αύγ 2011, 07:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 11 Αύγ 2011, 07:32

bull έγραψε:χαχαχααααχχχ... Τότε η λύση είναι απλή: Πες της που έχεις φυλάξει τις αρβύλες...

Όσο για τα 191PS πιστέυω ότι η τουρμπίνα είναι η ιδια. Με μια καλύτερη πολλαπλή εισαγωγής και (ίσως) πεταλούδα, καλύτερη εξάτμιση και προγραμμα δεν είναι και σπουδαίο πράγμα να ανεβάσεις 15-20 άλογα σε αυτά τα μοτέρ. Το σίγουρο είναι ένα: αν είχε μεγαλύτερη τουρμπίνα θα ήταν χειρότερο το αμάξι πολύ χαμηλά -το τούρμπο θα έμπαινε πιο ψηλά σε λειτουργία και το lag θα ήταν πιο αισθητό. Να έιναι διαφορετική? Μμμμ... δεν ξέρω ... Υποτίθεται ότι έχει μεταβλήτη γεωμετρία η φτερωτή (ή κανω λάθος?) οπότε γιατί να την αλλάξει η Νισσάν?

Η μεγαλυτερη τουρμπινα που μπορει να εχει επανω λογω του οτι ειναι μεταβλητης γεωμετριας δεν θα ειχε lag στις χαμηλες στροφες, συν του οτι το προγραμμα θα εχει καλυψει αυτο το κομματι,της ροπης χαμηλα.Και η μεγαλυτερη φτερωτη της τουρμπινας θα εδινε τα περισσοτερα αλογα στις υψηλες στροφες.
Εννοειται οτι τα 20 αλογα δεν ειναι κατι τρομερο. Οταν ομως τα βγαζεις εργοστασιακα, δινοντας μεγαλυτερη ροπη και ευστροφια απο το προηγουμενο μοντελο και μικροτερη καταναλωση τοτε ναι ειναι κατι σημαντικο.Και οταν αυτο το μοτερακι μπορει να δωσει πανω απο 200 αλογα με ενα απλο παραλληλο, που δεν κανει τιποτα παραπανω απο το να δωσει περισσοτερη πιεση καυσιμου(αυτο κανει της Νισσαν) τοτε κατι εχει αλλαξει σε περιφεριακα. Τι δεν το ξερω αλλα ειμαι σιγουρος οτι εχει περισσοτερες δυνατοτητες στο να βγαλει αλογα απο τα προηγουμενα μοντελα. Και αυτο δεν οφειλεται σε ενα down pipe.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό bull » 11 Αύγ 2011, 08:46

JOHNVOR έγραψε:Η μεγαλυτερη τουρμπινα που μπορει να εχει επανω λογω του οτι ειναι μεταβλητης γεωμετριας δεν θα ειχε lag στις χαμηλες στροφες, συν του οτι το προγραμμα θα εχει καλυψει αυτο το κομματι,της ροπης χαμηλα.Και η μεγαλυτερη φτερωτη της τουρμπινας θα εδινε τα περισσοτερα αλογα στις υψηλες στροφες..


Λοιπόν ένα ένα για να μην μπερδευτούμε... (και χωρίς καμμιά διαθεση να κάνω τον έξυπνο, μόνο την εμπειρία μου απο βελτίωση αυτικινήτου).
Lag έχουν ΟΛΕΣ οι τουρμπίνες. Απλώς στις τουρμπίνες μεταβλητής γεωμετρίας είναι πολύ μικρότερο. Όποιος έχει Golf TSI που είναι και η καλύτερη τέτοια εφαρμογή που ξέρω, καταλαβαίνει τι λέω...
Απο 'κει και πέρα, ΑΝ αυτή η τουρμπίνα μεγαλώσει θα μεγαλώσει και το lag. Η μεταβλήτη γεωμετρία δεν σώζει την κατασταση. Γιατί? Για να γυρίσει η φτερωτή χρειάζεται μεγαλύτερη πίεση καυσαερίων. Η πίεση αυτή αυξάνει καθώς ανεβαίνουν οι στροφές. Αρα η τουρμπίνα Α που έδινε πίεση υπερπλήρωσης στις πχ. 1300 σαλ., αν μεγαλώσει και γίνει μέγεθος Β θα θέλει 1500 σαλ. για να δημιουργήσει πίεση υπερπλήρωσης. Οσον αφορά το πρόγραμμα που αναφέρεις δεν βλέπω πως μπορεινα βοηθήσει. Γίνεται αυτό που λές μονο στα βενζινοκίνητα όπου δίνεις μεγαλύτερο αβάνς και βελτιώνεις την ροπή στην περιοχή πρίν ¨μπει" η τουρμπίνα κι έτσι μειώνεις την αίσθηση του lag.
Η γνώμη μου είναι ότι ΑΝ άλλαξαν τουρμπίνα για να είναι είναι το αυτοκίνητο πιο εύστροφο και πιο ροπάτο χαμηλά, μάλλον έβαλαν ελαφρά μικρότερη τουρμπίνα, η οποία σπουλάρει (σύμφωνα με τα παραπάνω) με λιγότερο γκάζι. Αν δεν άλλαξαν τουρμπίνα άλλαξαν πολλαπλή εισαγωγής (καλύτερη σχεδίαση) με σκοπό να έχουν καλύτερη ροή αέρα και επομένως να μπορούν να δώσουν περισσότερο καυσιμο αρα καλύτερη απόκριση - ροπή κλπ. Ισως και άλλες μικροαλλαγές. Δεν ξέρω. Ξέρω ότι η δεύτερη περίπτωση χρειάζεται - όπως πολύ σωστά λές - μόνο ένα καινούριο πρόγραμμα (παράλληλο εγκέφαλο κλπ) Το να βγάλεις περισσότερα άλογα απο μια τουρμπίνα είναι απλό. Ρυθμίζεις -από το πρόγραμμα και πάλι την σκάστρα να ανοίγει σε μεγαλύτερη πίεση καί έχεις άμεσα αρκετά έως πολλά άλογα παραπάνω. Αυτό γιατι οι περισσότεροι ξέρετε πως τα εργοστάσια δεν ρυθμίζουν τις πιέσεις του τούρμπο πολύ ψηλα για λόγους αξιοπιστίας. Υπάρχουν ΠΟΛΛΑ περιθώρια. Γι΄όλα αυτά έγραψα ότι δεν έχουν κάτι το τόσο μαγικό. Είναι πράγμαστα που όλοι (σχεδόν) οι βελτιωτές τα ξέρουν. Πόσο μάλλον τα εργοστάσια. Ξαναλέω και καταλάβετε το ότι είναι θέμα μαρκετίστικων επιλογών των εταιρειών. Τεχνογνωσία σ' αυτά τα πράγματα έχουν όλες.
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Re: N

Δημοσίευσηαπό bull » 11 Αύγ 2011, 08:58

SHADOW200 έγραψε:Ναι αλλα μα 'ρεσει φιλε bul που εσυ και οι ομοιοι σου λεγαται οτι το συγκεκριμενο μοτερ σπαει ή δεν εχει αντοχη και τωρα το ανεβασαν ακομα πιο πολυ , και δεν ειναι μονο αυτο , αλλα του δινον και τσιπαρισμα 230-250 ...θελω να πω μηπως τα δικα μας τα 170 τελικα ηταν λιγα ????
Η TOYOTA πουλαει αξιοπιστια αλλα μεχρι χτες εβγαζε 100 αλογακια ....ε καλα χαιρω πολυ ...και γω δινω αξιοπιστια ετσι !!!


Δεν θυμάμαι πραγματικά να έγραψα κάπου ότι σπάει. Μήπως έχω Νισσάν και μου έσπασε για να το πώ? Ίσα ίσα που έγραψα ότι μερικές ζημιές εδώ κι εκεί είναι μέσα στα αποδεκτά όρια για κάθε αυτοκίνητο.
Όσο για το βίντεο με μπέρδεψες. Εγώ νόμιζα ότι γουστάρεις να σε παντοφλιάζουν (αρβυλιάζουν μαλλον) οι γυναίκες. Εσύ μου δίχνεις άντρες! Δεν μας τα λές καλάααααααα... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :haha: :haha:
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 11 Αύγ 2011, 10:14

bull έγραψε:
JOHNVOR έγραψε:Η μεγαλυτερη τουρμπινα που μπορει να εχει επανω λογω του οτι ειναι μεταβλητης γεωμετριας δεν θα ειχε lag στις χαμηλες στροφες, συν του οτι το προγραμμα θα εχει καλυψει αυτο το κομματι,της ροπης χαμηλα.Και η μεγαλυτερη φτερωτη της τουρμπινας θα εδινε τα περισσοτερα αλογα στις υψηλες στροφες..


Λοιπόν ένα ένα για να μην μπερδευτούμε... (και χωρίς καμμιά διαθεση να κάνω τον έξυπνο, μόνο την εμπειρία μου απο βελτίωση αυτικινήτου).
Lag έχουν ΟΛΕΣ οι τουρμπίνες. Απλώς στις τουρμπίνες μεταβλητής γεωμετρίας είναι πολύ μικρότερο. Όποιος έχει Golf TSI που είναι και η καλύτερη τέτοια εφαρμογή που ξέρω, καταλαβαίνει τι λέω...
Απο 'κει και πέρα, ΑΝ αυτή η τουρμπίνα μεγαλώσει θα μεγαλώσει και το lag. Η μεταβλήτη γεωμετρία δεν σώζει την κατασταση. Γιατί? Για να γυρίσει η φτερωτή χρειάζεται μεγαλύτερη πίεση καυσαερίων. Η πίεση αυτή αυξάνει καθώς ανεβαίνουν οι στροφές. Αρα η τουρμπίνα Α που έδινε πίεση υπερπλήρωσης στις πχ. 1300 σαλ., αν μεγαλώσει και γίνει μέγεθος Β θα θέλει 1500 σαλ. για να δημιουργήσει πίεση υπερπλήρωσης. Οσον αφορά το πρόγραμμα που αναφέρεις δεν βλέπω πως μπορεινα βοηθήσει. Γίνεται αυτό που λές μονο στα βενζινοκίνητα όπου δίνεις μεγαλύτερο αβάνς και βελτιώνεις την ροπή στην περιοχή πρίν ¨μπει" η τουρμπίνα κι έτσι μειώνεις την αίσθηση του lag.
Η γνώμη μου είναι ότι ΑΝ άλλαξαν τουρμπίνα για να είναι είναι το αυτοκίνητο πιο εύστροφο και πιο ροπάτο χαμηλά, μάλλον έβαλαν ελαφρά μικρότερη τουρμπίνα, η οποία σπουλάρει (σύμφωνα με τα παραπάνω) με λιγότερο γκάζι. Αν δεν άλλαξαν τουρμπίνα άλλαξαν πολλαπλή εισαγωγής (καλύτερη σχεδίαση) με σκοπό να έχουν καλύτερη ροή αέρα και επομένως να μπορούν να δώσουν περισσότερο καυσιμο αρα καλύτερη απόκριση - ροπή κλπ. Ισως και άλλες μικροαλλαγές. Δεν ξέρω. Ξέρω ότι η δεύτερη περίπτωση χρειάζεται - όπως πολύ σωστά λές - μόνο ένα καινούριο πρόγραμμα (παράλληλο εγκέφαλο κλπ) Το να βγάλεις περισσότερα άλογα απο μια τουρμπίνα είναι απλό. Ρυθμίζεις -από το πρόγραμμα και πάλι την σκάστρα να ανοίγει σε μεγαλύτερη πίεση καί έχεις άμεσα αρκετά έως πολλά άλογα παραπάνω. Αυτό γιατι οι περισσότεροι ξέρετε πως τα εργοστάσια δεν ρυθμίζουν τις πιέσεις του τούρμπο πολύ ψηλα για λόγους αξιοπιστίας. Υπάρχουν ΠΟΛΛΑ περιθώρια. Γι΄όλα αυτά έγραψα ότι δεν έχουν κάτι το τόσο μαγικό. Είναι πράγμαστα που όλοι (σχεδόν) οι βελτιωτές τα ξέρουν. Πόσο μάλλον τα εργοστάσια. Ξαναλέω και καταλάβετε το ότι είναι θέμα μαρκετίστικων επιλογών των εταιρειών. Τεχνογνωσία σ' αυτά τα πράγματα έχουν όλες.

Στην θεωρια εχεις δικιο. Απλα το πετρελαιο διαφερει απο την βενζινη.Σκεψου οτι το πετρελαιο εχει παραπανω καυσαερια και δυναμη να γυρισει την τουρμπινα σε σχεση με την βενζινη και ειδικα τα 1400 τα tsi.
Δηλ Οταν θα βαλεις μεγαλυτερη τουρμπινα και λεμε λιγο μεγαλυτερη οχι κανενα τερας, Ρυθμιζεις διαφορετικα τον τροπο ψεκασματος των μπεκ.Αναλογα με το πως θελει το αυτοκινητο ο καθε προγραματιστης μπορει να ρυθμισει το ποσο ανοικτο θα μεινει εναν μπεκ το ευρος του ψεκασμου κτλ. Τωρα ριχνοντας περισσοτερο καυσιμο(οι οροι περισσοτερο ή λιγοτερο ειπαμε ειναι οτι νομιζει ο προγραματιστης και το εκαστοτε δυναμομετρο) ο εγκεφαλος ανεβαζει ελαφρα την πιεση του τουρμπο και το καιει παραγωντας μεγαλυτερη ιπποδυναμη. Βεβαια επειδη η wastgate ελεγχεται ηλεκτρονικα μπορουν να την ρυθμισουν οπως θελουν να ανοιγει.
Και η διαφορα της μεταβλητης γεωμετριας τουρμπινας του ναβαρα με πχ του Hilux ειναι οτι στις 2000 στροφες ειναι με φουλ πιεση και παραγει πολυ παραπανω ροπη και ιπποδυμανη απο οτι θα βγαλει ο τριλιτρος τουοτα(μιλαμε για μαμα μοτερ)
Βεβαιως αν εχει ενα μικρο lag απο τις 1200 εως τις 1500 οπως ειπες δεν το ξερω γιατι δεν το εχω οδηγησει. Ομως και αυτο λυνεται με βελτιωση της ευαισθησιας του Throttle position control που κανει αυτο που ειπα, μειωνει την αισθηση του lag.
Eιμαι ψημενος να μπω στο δευτερο σταδιο tuning του ναβαρα με μεγαλυτερη τουρμπινα και οπως μου λεει ο βελτιωτης δεν θα εχει καθολου lag και η αισθηση θα ειναι η ιδια με το μαμα.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 11 Αύγ 2011, 13:54

Εγω φιλε bull βλεπω οτι κι εσυ ψηνεσαι σιγα σιγα για NAVARARA !!!
Και επισης ξερω οτι και θα προσπαθησεις να του βαλεις εξατμιση σαν μπουρι σομπας !!!
Οσο για το νεο navara εγω ακουσα οτι η μηχανη εχει σφηρηλατα καπακια ,διαφορετικα σχεδιασης χιτωνια και μπιελες ....επισης εχει καλυτερη εισαγωγη και η πιεση του εχει ανεβει απο τα 1,8 bar σε 2 bar ! Αυτα !!!
Δεν ειναι τιποτα σπουδαιο πια να πας μια μηχανη 230 αλογα !!
Στο κατω κατω ειναι NISSAN !!!!
:wink: :wink: :wink: [/b]
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 11 Αύγ 2011, 21:08

Στην θεωρια εχεις δικιο. Απλα το πετρελαιο διαφερει απο την βενζινη.Σκεψου οτι το πετρελαιο εχει παραπανω καυσαερια και δυναμη να γυρισει την τουρμπινα σε σχεση με την βενζινη και ειδικα τα 1400 τα tsi.


Η θεωρία είναι μια, ανεξαρτήτως καυσίμου. Το πετρελαιο δεν έχει καμμιά σχέση με την βενζίνη σε καυσαέρια. Η βενζίνη παράγει πολύ περισσότερα. Απόδειξη? Δες στα ίδια κυβικά εναν κινητήρα turbodiesel και έναν βενζίνης και σύγκρινε τουρμπίνες. Θα γελάσεις πολύ. Αρκεί να σου πώ ότι σε 2λιτρα αμάξια (δυνατά) έχω δει τουρμπίνες που θα εμπαιναν σε φορτηγα τριαξονικά. Μην επιμείνεις σ' αυτό, είναι σιγουρο αυτό που σου λέω. Τα diesel έχουν μικρές τουρμπίνες γιατί τις μεγαλύτερες δεν τις γυρίζουν καν.

Δηλ Οταν θα βαλεις μεγαλυτερη τουρμπινα και λεμε λιγο μεγαλυτερη οχι κανενα τερας, Ρυθμιζεις διαφορετικα τον τροπο ψεκασματος των μπεκ.Αναλογα με το πως θελει το αυτοκινητο ο καθε προγραματιστης μπορει να ρυθμισει το ποσο ανοικτο θα μεινει εναν μπεκ το ευρος του ψεκασμου κτλ.

Φυσικά. Είναι γνωστά πράγματα αυτά. (Έχω άγραφο στο αμάξι και ξέρω τι γίνεται.) Καμμία διαφωνία εδώ.

Τωρα ριχνοντας περισσοτερο καυσιμο (οι οροι περισσοτερο ή λιγοτερο ειπαμε ειναι οτι νομιζει ο προγραματιστης και το εκαστοτε δυναμομετρο) ο εγκεφαλος ανεβαζει ελαφρα την πιεση του τουρμπο και το καιει παραγωντας μεγαλυτερη ιπποδυναμη. Βεβαια επειδη η wastgate ελεγχεται ηλεκτρονικα μπορουν να την ρυθμισουν οπως θελουν να ανοιγει.

Δεν ξέρω εδώ. Στις βενζίνες ρίχνεις περισσότερο αέρα ( με οποιοδήποτε τρόπο, μεγαλύτερο τούρμπο, πολλαπλή εισαγωγής κλπ) και κατόπιν προγραμματίζεις τον εγκέφαλο να δίνει περισσότερο καυσιμο με την διαδικασία που αναφέρεις πιο πάνω. Μου φαίνεται περίεργο ο εγκέφαλος απο μόνος του να ρυθμίζει την πίεση του τούρμπο αναλόγως με το καύσιμο (έως και αδύνατο θα έλεγα). Νομίζω ότι η αναβάθμιση που κάνουν ειναι απλή: Ρυθμίζουμε την wastegate να ανοίγει με μεγαλύτερη πίεση. δίνουμε και extra καύσιμο και ιδού τα φρέσκα και ωραία αλογάκια μας. Φτηνά και χωρίς πολλές φασαρίες. (δεν ξέρω γιατί αλλά εχω την αίσθηση ότι περίπου το ίδιο πράγμα λέμε αλλά δεν μπορεί να καταλάβει ο ένας τον άλλο. :lol: :lol: :lol:
Βεβαιως αν εχει ενα μικρο lag απο τις 1200 εως τις 1500 οπως ειπες δεν το ξερω γιατι δεν το εχω οδηγησει. Ομως και αυτο λυνεται με βελτιωση της ευαισθησιας του Throttle position control που κανει αυτο που ειπα, μειωνει την αισθηση του lag.

Ξέρεις πόσο λίγο? Πολύ λίγο. Αν μιλάμε για μικροδιαφορές, εντάξει. Στο δικό μου πχ. έβαλα σε 2600κε βενζίνη τουρμπίνα απο 1800κε για να έχω μικρό lag καθώς δεν με ενδιέφερε να βγάλω 350+ άλογα. Παρ' όλα αυτά το lag έστω και πολύ λίγο είναι εκεί. Καμμία ρύθμιση του Throttle position δεν το βελτίωσε. Άσε που για τη θέση της πεταλούδας του γκαζιού μία είναι η optimum θέση και άμα την πειράζεις έχεις άλλα προβλήματα.

Eιμαι ψημενος να μπω στο δευτερο σταδιο tuning του ναβαρα με μεγαλυτερη τουρμπινα και οπως μου λεει ο βελτιωτης δεν θα εχει καθολου lag και η αισθηση θα ειναι η ιδια με το μαμα.

Άααααα...! Τώρα μας τα λές τα ωραία! Να μπείς λεβέντη μου, να μπείς! Τα γκάζια είναι πάντα ευχάριστα. Καλή επιτυχία! Πόσα άλογα σου είπε? Δίνε πληροφορίες να το συζητάμε γιατί λυπάμαι που θα το πω αλλά πολλοί βελτιωτές είνα λαμόγια και σου τα παίρνουν άσχημα. Ελπίζω να έπεσες σε καλή περίπτωση. Εμένα φαντάσου κάποτε ένας (γνωστή φίρμα) μου έλεγε ότι έναν εργοστασιακό εγκέφαλο που ηταν φταγμένος να δουλεύει με ΜAF sensor θα τον έκανε να δουλεύει με MAP sensor. Κουφάθηκα επι τόπου κι ακόμα τρέχω... Σου λέει δεν ξέρει αυτός οπότε πουλάω επιστήμη. Αστα...
Καλή επιτυχία και πάλι... και συγνώμη για το εκτενές post.
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Re: N

Δημοσίευσηαπό bull » 11 Αύγ 2011, 21:15

SHADOW200 έγραψε:Εγω φιλε bull βλεπω οτι κι εσυ ψηνεσαι σιγα σιγα για NAVARARA !!!

Μπάαααα... Ωραία είνα τα μεγάλα αγροτικά, αλλά για το βουνό προτιμώ πιο ευέλικτα οχήματα. Επίσης με τους diesel έχω ένα θεμα. Προτιμώ στο βουνό την εκρηκτικότητα που έχουν οι μεγάλοι κινητήρες βενζίνης. Αλλά με την βενζίνη εκεί που έχει πάει μας βλέπω να βλέπουμε τα βουνά απο τις καρτ ποστάλ :(
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 12 Αύγ 2011, 07:16

Ε παρε εναν μεγαλο 6500 TURBO κινητηρα πετρελαιου , εκει να δεις αν υπαρχει turbo lag , Που μου εχεις συνηθισει κινητηρες παραφινης και οινοπνευματος !!!!
http://www.youtube.com/watch?v=kcHNa-M5 ... re=related
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 12 Αύγ 2011, 07:29

bull έγραψε:
Στην θεωρια εχεις δικιο. Απλα το πετρελαιο διαφερει απο την βενζινη.Σκεψου οτι το πετρελαιο εχει παραπανω καυσαερια και δυναμη να γυρισει την τουρμπινα σε σχεση με την βενζινη και ειδικα τα 1400 τα tsi.


Η θεωρία είναι μια, ανεξαρτήτως καυσίμου. Το πετρελαιο δεν έχει καμμιά σχέση με την βενζίνη σε καυσαέρια. Η βενζίνη παράγει πολύ περισσότερα. Απόδειξη? Δες στα ίδια κυβικά εναν κινητήρα turbodiesel και έναν βενζίνης και σύγκρινε τουρμπίνες. Θα γελάσεις πολύ. Αρκεί να σου πώ ότι σε 2λιτρα αμάξια (δυνατά) έχω δει τουρμπίνες που θα εμπαιναν σε φορτηγα τριαξονικά. Μην επιμείνεις σ' αυτό, είναι σιγουρο αυτό που σου λέω. Τα diesel έχουν μικρές τουρμπίνες γιατί τις μεγαλύτερες δεν τις γυρίζουν καν.

Δηλ Οταν θα βαλεις μεγαλυτερη τουρμπινα και λεμε λιγο μεγαλυτερη οχι κανενα τερας, Ρυθμιζεις διαφορετικα τον τροπο ψεκασματος των μπεκ.Αναλογα με το πως θελει το αυτοκινητο ο καθε προγραματιστης μπορει να ρυθμισει το ποσο ανοικτο θα μεινει εναν μπεκ το ευρος του ψεκασμου κτλ.

Φυσικά. Είναι γνωστά πράγματα αυτά. (Έχω άγραφο στο αμάξι και ξέρω τι γίνεται.) Καμμία διαφωνία εδώ.

Τωρα ριχνοντας περισσοτερο καυσιμο (οι οροι περισσοτερο ή λιγοτερο ειπαμε ειναι οτι νομιζει ο προγραματιστης και το εκαστοτε δυναμομετρο) ο εγκεφαλος ανεβαζει ελαφρα την πιεση του τουρμπο και το καιει παραγωντας μεγαλυτερη ιπποδυναμη. Βεβαια επειδη η wastgate ελεγχεται ηλεκτρονικα μπορουν να την ρυθμισουν οπως θελουν να ανοιγει.

Δεν ξέρω εδώ. Στις βενζίνες ρίχνεις περισσότερο αέρα ( με οποιοδήποτε τρόπο, μεγαλύτερο τούρμπο, πολλαπλή εισαγωγής κλπ) και κατόπιν προγραμματίζεις τον εγκέφαλο να δίνει περισσότερο καυσιμο με την διαδικασία που αναφέρεις πιο πάνω. Μου φαίνεται περίεργο ο εγκέφαλος απο μόνος του να ρυθμίζει την πίεση του τούρμπο αναλόγως με το καύσιμο (έως και αδύνατο θα έλεγα). Νομίζω ότι η αναβάθμιση που κάνουν ειναι απλή: Ρυθμίζουμε την wastegate να ανοίγει με μεγαλύτερη πίεση. δίνουμε και extra καύσιμο και ιδού τα φρέσκα και ωραία αλογάκια μας. Φτηνά και χωρίς πολλές φασαρίες. (δεν ξέρω γιατί αλλά εχω την αίσθηση ότι περίπου το ίδιο πράγμα λέμε αλλά δεν μπορεί να καταλάβει ο ένας τον άλλο. :lol: :lol: :lol:
Βεβαιως αν εχει ενα μικρο lag απο τις 1200 εως τις 1500 οπως ειπες δεν το ξερω γιατι δεν το εχω οδηγησει. Ομως και αυτο λυνεται με βελτιωση της ευαισθησιας του Throttle position control που κανει αυτο που ειπα, μειωνει την αισθηση του lag.

Ξέρεις πόσο λίγο? Πολύ λίγο. Αν μιλάμε για μικροδιαφορές, εντάξει. Στο δικό μου πχ. έβαλα σε 2600κε βενζίνη τουρμπίνα απο 1800κε για να έχω μικρό lag καθώς δεν με ενδιέφερε να βγάλω 350+ άλογα. Παρ' όλα αυτά το lag έστω και πολύ λίγο είναι εκεί. Καμμία ρύθμιση του Throttle position δεν το βελτίωσε. Άσε που για τη θέση της πεταλούδας του γκαζιού μία είναι η optimum θέση και άμα την πειράζεις έχεις άλλα προβλήματα.

Eιμαι ψημενος να μπω στο δευτερο σταδιο tuning του ναβαρα με μεγαλυτερη τουρμπινα και οπως μου λεει ο βελτιωτης δεν θα εχει καθολου lag και η αισθηση θα ειναι η ιδια με το μαμα.

Άααααα...! Τώρα μας τα λές τα ωραία! Να μπείς λεβέντη μου, να μπείς! Τα γκάζια είναι πάντα ευχάριστα. Καλή επιτυχία! Πόσα άλογα σου είπε? Δίνε πληροφορίες να το συζητάμε γιατί λυπάμαι που θα το πω αλλά πολλοί βελτιωτές είνα λαμόγια και σου τα παίρνουν άσχημα. Ελπίζω να έπεσες σε καλή περίπτωση. Εμένα φαντάσου κάποτε ένας (γνωστή φίρμα) μου έλεγε ότι έναν εργοστασιακό εγκέφαλο που ηταν φταγμένος να δουλεύει με ΜAF sensor θα τον έκανε να δουλεύει με MAP sensor. Κουφάθηκα επι τόπου κι ακόμα τρέχω... Σου λέει δεν ξέρει αυτός οπότε πουλάω επιστήμη. Αστα...
Καλή επιτυχία και πάλι... και συγνώμη για το εκτενές post.

Φιλε Bull, επειδη και εγω αγραφο εχω στο ναβαρα και βλεπω τις διαφορες με το throtle position σου λεω πως κανει διαφορα τουλαχιστον στο σεταπ που εχω και στο ναβαρα. Το θεμα ειναι οτι τα πετρελαια δεν εχουν μικροτερες τουρμπινες. Για το λογο οτι εχουν μικροτερη αποδοση απο τις βενζινες. Δηλ μια τουρμπινα POLISHED CUSTOM TD05H-20G TURBOCHARGER 11blade turbine quick spool που θα ειναι αυτη που θα βαλω εγω ειναι για αποδοση 270-300 αλογα στο πετρελαιο ενω στην βενζινη βγαζει 400 αλογα.
Οπως καταλαβαινεις αμα μπεις στο τριπακι αυτο ψαχνεσαι τρελα. Ο βελτιωτης δεν ειναι απο Ελλαδα και ειναι βελτιωτης αγωνιστικων ραλλυ και drag πετρελαιωκινητων. Βεβαια δεν ειμαι κανενας ειδικος. Ψαχνομαι και εγω και λεω κατι που εχω δει.
Η πλακα ηταν εχθες οταν δοκιμαζα ενα νεο προγραμμα στον εγκεφαλο και καθως φευγω απο σταση σε ενα φαναρι, απο πισω μου ηταν ενα 200αρι ναβαρα που δεν το ειχα δει. Κανω μια αποσταση γυρω στα 500μετρα και κοβω οποτε με φτανει στο αλλο φαναρι ερχεται σιγα σιγα διπλα μου και μου λεει με ενα υφος- Ποσα αλογα το εχεις;-Το γελιο βεβαια ηταν οτι το ειπε πολυ επιτακτικα λες και σε διαταζε ο λοχιας στο στρατο. Με κοψανε τα γελια....(Για σενα ρε shadow)
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 12 Αύγ 2011, 14:25

Παντως εσυ το NAVARA το εχεις φτιαγμενο του κερατα ρε παιδι μου, μηπως το παρακανεις λιγο και ζοριστει το μοτερ ?
Δοκιμασε τουλαχιστον να επαναφερεις την εργοστασιακη διασταση ελαστικων με ενα καλο σετ ελαστικων δρομου ,...ειμαι περιεργος πως θα πηγαινεις !!!
Εγω προσωπικα σκεφτομαι για το μελλον να του αλλαξω ενα εγκεφαλο και να το παω στα 230 ονομαστικα παντα αλογα , καθως και μια ελευθερη εξατμιση ...τις εξατμισεις ομως τις φοβαμαι με την εννοια οτι δεν θελω να χασω σε ροπη χαμηλα ,και δεν ξερω καθολου που πρεπει να αποτανθω μιας και οι καλοι μαστορες ειναι μετρημενοι στα δαχτυλα !
Εσυ bull τι λες για εξατμισεις ???
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 12 Αύγ 2011, 15:23

Μπράβο ρε φίλε JHONVOR! Έτσι μάλιστα! Να δώσεις τα λεφτά αλλα τουλάχιστον να γίνει σωστή δουλειά. Οι ξένοι είναι πιο σοβαροί απο τους δικούς μας που κοιτάνε να πάρουν τα λεφτά κυρίως. Αν ο ξένος βελτιωτής σου πει "θα το κάνω τόσα άλογα και δεν θα σπάσει" θα γίνει τόσα άλογα και δεν θα σπάσει. Πως να το κάνουμε. Οι άνθρωποι προστατεύουν τη φήμη τους. Εστιάσου σε κάποιο setup που θα έχει και αξιοπιστία. Μην παρασυρθεις! :twisted:
Την τουρμπίνα που λές την είδα. Νομίζω είνα εξαίρετη επιλογή. Σου είπε ότι θα έχεις full boost (οχι σκετο boost) απο τις πόσες στροφές? Πόση πίεση θα σηκώνει? Πειράζεις φλάντζες κλπ ή οχι? (που δε νομίζω).

Φίλε SHADOW τι να σου πω... Δεν τα ξέρω τα πετρέλαια. Εχε πάντως υπ΄όψιν σου ότι άμα βγάλεις περισσότερα άλογα αυτό σημαίνει περισσότερα καυσαέρια άρα το αμάξι χρειάζεται καλύτερη αναπνοή. Θα πρέπει να την μεγαλώσεις. Λίγο όμως. Πόσο δεν ξέρω. Προσπάθησε να μάθεις τα 230αρια τι εξάτμιση φοράνε. Όσο γι' αυτό που λές για τους μαστόρους έχεις δυστυχώς δίκιο. Εγώ για το δικό μου τυχαίνει να έχω κολλητό φίλο έναν απ' τους 2-3 καλύτερους βελτιωτές στην Ελλάδα, με τίτλους στα dragster και απιστευτα δυνατά αμάξια ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΣΠΑΣΑΝ ΠΟΤΕ(!!!) Κι αυτή είναι η λεπτομέρεια που δείχνει την γνώση. Με Πολυτεχνεία κλπ. όχι αούα . Σοβαρός άνθρωπος. Το τρομερό είναι ότι είναι άγνωστος στο πλατύ κοινό. Ότι κάνει το κάνει για πάρτη του. Τελος πάντων, μου λέει θα κάνεις την εξάτμιση 70mm. Πάω στο μάστορα (γνωστή φίρμα στα γκαζιαρικα στέκια) και του λέω, θέλω αυτό.
-70mm?
-Ναι
-Και πόσα άλογα ρε φίλε θα βγάζει το αυτοκίνητο?
-Καμμιά 200αριά...
-ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΦΙΛΕ που θα την κάνεις 70άρα. Θα το ψοφήσεις το αμάξι, ποιός σου τόπε κλπ.
Κλονίστηκα. Λέω μάστορας φίρμα είναι, κάτι θα ξέρει. Τηλ. στο φίλο Γιώργο:
-Ξέρεις μου είπε έτσι κι έτσι... Μήπως...
-Να του πεις δουλειά σου εσύ. Αυτή θέλω να μου φτιάξεις.
Την έφτιαξα (αλλού :twisted: ) και το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικο. Περοσσότερη ροπή χαμηλά και σπουλάρισμα από τις 1300σαλ.
Τι τα θέλεις στην Ελλάδα όλοι νομίζουν ότι ξέρου κι έχουν όλοι και μιά άποψη. Εμείς την πληρώνουμε όμως...

Τέλος πάντων επειδή το παράκανα πάλι ζητάω συγγνώμη. Αυριο φέυγω για διακοπές. Σε όσους δεν πήγαν ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.
Σε όσους πήγαν ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ :D :D :D
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες