Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NISSAN NAVARA 2.5D200 ps vs TOYOTA HILUX 3.0

Re: n

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 03 Αύγ 2011, 13:55

Κατσε ρε φιλε , εσυ τελικα ποσα αλογα εχεις ??
Μηπως πρεπει να αλλαξεις το nickname σου σε NAVARA ΠΕΝΙΧΡΑ 171 EURO 4 ???? OYXAXXAXAXAXAXAXA
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: n

Δημοσίευσηαπό NAVARA190ps » 03 Αύγ 2011, 15:15

200 αλογα ε? Τι λεει ο τριτος κυλινδρος καλα? Κανα κεφαλαρι ακομα δεν σου χτυπησε? Οχι? Κανε υπομονη δεν αργει! Παντως πηγαινε ρωτα και μαθε τι φοραει και μετα μιλα.....
Άβαταρ μέλους
NAVARA190ps
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2011, 21:46
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

n

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 03 Αύγ 2011, 19:49

Ναι ναι ενταξει , θα χτυπησει εμενα με 200 και εσενα με 190 θα μεινει σενιο !
Που το πας στα κοκκινα συνεχεια !
230 ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ , δεν χτυπαει οταν ξερεις πως να το πας ....αλλιως και τα 133 παλι μπορει να σπασει !
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

n

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 03 Αύγ 2011, 19:51

αααα δηλαδη θελεις να πιστεψω τωρα οτι πηρες αλογα χωρις παραλληλο εγκεφαλο απλα με εναν επαναπρογραμματισμο , ωραια το δεχομαι οτι εχει μεγαλη διαφορα σε τραβηγμα χαμηλά και καταναλωση , αλλα οχι οτι πηρες ρε φιλε και αλογα χωρις εγκεφαλο που κανει ακοντα 1000 ευρω , και σε σενα σου τον εβαλαν τζαμπα , επειδη σε αγαπανε !!! Οχι αλλα πλυντηρια !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

n

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 03 Αύγ 2011, 19:53

Ξεχασε το μικροτσουτσουνε 171 οτι εχεις παρει αλογα ...αλλαξε αμεσως το nickname σου !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 04 Αύγ 2011, 07:57

Φιλε σκια μην παιρνεις τον ετερο φιλο απο τα μουτρα. Δεν ξερουν ολοι το ιδιαιτερο χιουμορ σου.
Λιγο να βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους,οτι θα αναφερω παρακατω δεν ειναι επειδη ειμαι μηχανικος αλλα απο το τρελο ψαξιμο που εκανα αναγκαστικα οταν αποφασισα να βελτιωσω το ναβαρα μου περισσοτερο απο καποιο αλλο εδω στην Ελλαδα.
Και λεω , σκια ναι ο καλυτερος τροπος να βελτιωσεις ενα αυτοκινητο ειναι ο επαναπρογραματισμος του εγκεφαλου. Θα σου δωσει οσα αλογα θες και με καλυτερη αποδοση. Ομως!!!ο προγραματισμος του ναβαρα ειναι δυσκολη υποθεση. Και στην Ελλαδα δεν γνωριζω κανενα να μπορει.
Στην Αγγλια να φανταστειτε μονο 2 ειναι γνωστοι οτι μπορουν μεσα απο χιλιαδες βελτιωτες που υπαρχουν εκει.Και επειδη δεν μπορουν να προγραματισουν οπως πρεπει τον εγκεφαλο για τα παραπανω αλογα και λεω πανω απο 200, υπαρχουν οι παραλληλοι εγκεφαλοι γιανα κανουν την δουλεια.
Τωρα οσων αφορα τον φιλο μετα 190 αλογα, εχω διαβασει σε παρουσιαση περιοδικου του νεου ναβαρα οτι οντως φορα λιγο μεγαλυτερο τουρμπο και καλυτερο ιντερκουλερ απο τα δικα μας. Αυτα τα στοιχεια τα δινει η ιδια η Νισσαν. Οχι οτι της ηταν δυσκολο να κανει το ναβαρα μετα 171 αλογα 190. Και παραπανω μπορουσε με τα ιδια περιφερειακα. Αλλα οπως καταλαβαινεις οταν ανεβαζει υποδυναμη ενα αυτοκινητο απο το εργοστασιο δεν φτιαχνεται οπως θα το κανει ο καθε ενας. Φτιαχνεται για να αντεχει πολυ παραπανω πιεση.
Για αυτο με το που βγαινει πχ το 190 η νισσαν(μονο η δικια μας το κανει ετσι!)μπορει να το παει πανω απο 200 αλογα ενω το παλιο οχι.
Νομιζεις οτι ολες οι αλλες εταιρεις δεν μπορουν να κανουν 190 αλογα τα αυτοκινητα τους; Δηλ η Τoyota δεν μπορει να το πουλαει ετσι;
Μην πολυ εμπιστευεσαι τους τεχνικους του συνεργειου σου. Εμενα μου εχουν πει τα απιστευτα και στο τελος οταν ψαχτηκα τους εξηγουσα εγω τι και πως χωρις να εχω σπουδασει κατι σχετικο.
Κανε μου μια χαρη για να μας λυθει η αποροια. Παρε ενα τηλεφωνο στα κεντρικα και πες τους οτι εχεις ενα ναβαρα με 171 αλογα και θες να του βαλεις το προγραμμα με τα 190 αλογα που φοραει το καινουργιο. Προσποιησου οτι ανεξαρτητως τιμης σε ενδιαφερει να το κανεις. Χωρις ομως το κιτ με τα 200 αλογα που δινει. Και αν σου πουν οτι υπαρχει θα παω να το βαλω και εγω στο δικο μου οπως και αρκετους που θελουν.
Οι επαναπρογραματισμοι που εκανε η νισσαν ηταν δυο και αφορουσε την λειτουργια των ζωνων(εξου τα πρωτα φτωχα αποτελεσματα που επαιρναν τα ναβαρα στα crash test) και ο αλλος που βγηκε για να αποφευγεται το "ψησιμο"του συμπλεκτη στις χαμηλες στροφες. Οχι για ανεβασμα ιπποδυναμης.
Φιλικα παντα χωρις ιχνος αντιπαλοτητας.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

ν

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 04 Αύγ 2011, 20:43

Eνα αστειακι εκανα για να γελασουμε !!! Αφου ξερει οτι τον εχω σε εκτιμηση !!!
ΝΑ ρωτησω κατι , οσοι εχετε NAVARA εχει τυχει να μπειτε ποτε σε μπολικη αμμο ? τι συμπεριφορα ειδατε και τι σχεση μεταδοσης χρησιμοποιησατε , και ποιο ειναι το καλυτερο λαστιχο για αμμο, all-terrain mud terrain all season ?? ???
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: ν

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 05 Αύγ 2011, 06:42

SHADOW200 έγραψε:ΝΑ ρωτησω κατι , οσοι εχετε NAVARA εχει τυχει να μπειτε ποτε σε μπολικη αμμο ? τι συμπεριφορα ειδατε και τι σχεση μεταδοσης χρησιμοποιησατε , και ποιο ειναι το καλυτερο λαστιχο για αμμο, all-terrain mud terrain all season ?? ???


Έχω μπει σε άμμο πολλές φορές χωρίς κανένα πρόβλημα και μάλιστα φοράω μόνο Mud terrain λάστιχα. Στην αρχή είχα τα Bighorn στην εργοστασιακή διάσταση 255/65R17 και τα τελευταία 2 χρόνια τα Cooper STT σε 285/70R17. Με τα Cooper επειδή είναι φαρδύτερα πάει πιο καλά απ'ότι με τα "στενά" εργοστασιακά.

Γενικά λέγεται ότι τα All terrain είναι καλύτερα από τα Mud στην άμμο αλλά πιστεύω ότι τα τωρινά μου Cooper πηγαίνουν σίγουρα πολύ καλύτερα από τα BF Goodrich Α/Τ που φορούσε το παλιό μου D22 (4x4). Και οι δυο τύποι ελαστικών έχουν δοκιμαστεί στην ίδια αμμουδιά (παραλία Ποταμού Επανωμής)

Είμαι περίεργος να δω τις γνώμες/εμπειρίες των υπολοίπων.
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 05 Αύγ 2011, 07:28

Να υποθεσω οτι ειχες απλη πισωκινηση ? Για τα all-season τι γνωμη εχεις πανε λιγο αμμο ?
Και τελος θα μπορουσες να κινηθεις σε αμμο με τα εργοστασιακα λαστιχα που εχουν φουλ το ναυλον ???
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: N

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 05 Αύγ 2011, 08:46

SHADOW200 έγραψε:Να υποθεσω οτι ειχες απλη πισωκινηση ? Για τα all-season τι γνωμη εχεις πανε λιγο αμμο ?
Και τελος θα μπορουσες να κινηθεις σε αμμο με τα εργοστασιακα λαστιχα που εχουν φουλ το ναυλον ???


Συνήθως το δουλεύω με τετρακίνηση στην άμμο για να μην ζορίζεται το αυτοκίνητο χωρίς λόγο, και μάλιστα ενδείκνυται να βάζεις 2α ή 3η αργό για δύναμη και ταχύτητα, ωστόσο το έχω κάνει βόλτα και με πίσω κίνηση αλλά θέλει πολλή φόρα και πάντα εξαρτάται από τον τύπο, βάθος αλλά και την κλίση της αμμουδιάς.

Και τα all terrain πάνε άμμο και τα "μανίσια" (έχω χρησιμοποιήσει και τους 2 τύπους με το D22 4x4) αλλά καλύτερα κατά την γνώμη μου είναι τα φαρδιά Mud που έχω τώρα.
Βασικά στην άμμο αποδίδει καλύτερα ένα φαρδύτερο ελαστικό γιατί βουλιάζει κάπως δυσκολότερα.
Τέλος υπάρχουν και λάστιχα για άμμο (το έχω δει σε site/forums του εξωτερικού), το θέμα είναι σε τι χρήση θέλεις να βάλεις το αυτοκίνητο.
Για μια βόλτα σε παραλία δεν τίθεται θέμα και αν μάλιστα δεις τα σκούρα με τα "μανίσια" μπορείς να βγάλεις λίγο αέρα ώστε να αποκτήσει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής το ελαστικό με το έδαφος, ωστόσο θα πρέπει φυσικά να επαναφέρεις την πίεση στα κανονικά επίπεδα πριν οδηγήσεις στην άσφαλτο για να αποφύγεις πρόωρη φθορά του ελαστικού.

Πάντως στον Ποταμό με τα ασφάλτινα λάστιχα και 4κίνηση αργή είχε ζοριστεί σε κάποια δύσκολα σημεία προς την άκρη του ακρωτηρίου τα οποία προσφάτως τα πέρασα με χαρακτηριστική ευκολία και άνεση.
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 05 Αύγ 2011, 11:01

Τα mud λάστιχα ΔΕΝ κάνουν για την άμμο ! Η άμμος δέν θέλει "τακούνι" και λάστιχο που να σκάβει. Αξίζει να δείτε τα λάστιχα που φοράνε τα αυτοκίνητα στο paris-dakar και θα καταλάβετε. Όσον αφορά τα δικά μας αυτοκίνητα, ένα all terrain λαστιχάκι, είναι ότι πρεπει. Επίσης η άμμος δέν θέλει "αργά". Θέλει "φόρα" (όχι τίποτα υστερικά πράγματα - για τον shadow το λέω μην τον δούμε να απογειώνετε σε κανένα αμμόλοφο) και απαλές κινήσεις σε γκάζι, φρένο και τιμόνι.
Εγώ στο δικό μου (αυτόματο), βάζω 2α και 4Χ4 γρήγορο.
Από λαστιχάκι, φοράω το GENERAL GRABBER AT2 σέ μαμά διάσταση.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 05 Αύγ 2011, 11:21

SKARTOS έγραψε:Τα mud λάστιχα ΔΕΝ κάνουν για την άμμο ! Η άμμος δέν θέλει "τακούνι" και λάστιχο που να σκάβει. Αξίζει να δείτε τα λάστιχα που φοράνε τα αυτοκίνητα στο paris-dakar και θα καταλάβετε. Όσον αφορά τα δικά μας αυτοκίνητα, ένα all terrain λαστιχάκι, είναι ότι πρεπει. Επίσης η άμμος δέν θέλει "αργά". Θέλει "φόρα" (όχι τίποτα υστερικά πράγματα - για τον shadow το λέω μην τον δούμε να απογειώνετε σε κανένα αμμόλοφο) και απαλές κινήσεις σε γκάζι, φρένο και τιμόνι.
Εγώ στο δικό μου (αυτόματο), βάζω 2α και 4Χ4 γρήγορο.
Από λαστιχάκι, φοράω το GENERAL GRABBER AT2 σέ μαμά διάσταση.


2α και 4Χ4 γρήγορο? Αν το κάνω στο δικό μου ξεψυχάει σε παχιά άμμο.
Όσο για τα mud το ξέρω ότι όλοι λένε πώς δεν κάνουν για άμμο αλλά προσωπικά με βολεύουν μια χαρά και απροβλημάτιστα. :)
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

N

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 05 Αύγ 2011, 13:50

Ειναι καπως διαφορετικα τα αυτοματα σε κλιμακωση φιλε tsounts , εσυ φιλε Πατρινε φορας και εξαιρετικο λαστιχο για αμμο , πολυ φαρδυ ρε παιδι μου αυτο το GRABBER , τι εντυπωσεις εχεις απο το συγκεκριμενο ? καλυτερο απο το BFGOODRICH ? Σιγουρα πιο ανθεκτικο ....πρεπει να ειναι, τα βλεπω εδω και τα δουλευουν αμαξια 10 χροννια με ελαχιστες φθορες ... γαιδουρολαστιχο !
Εγω παντως σε λιγακι αμμο , μπηκα με μαμα λαστιχα τα οποια τα εχω 6 χροννια και 35 πιεση και με πισω κινηση και πατιναρα λιγακι για να βγω , σα λουκουμας πηγαινε , τι πρεπει να βελτιωσω και τι λαστιχο να παρω ? Σκεφτομαι να βαλω τα all-season ή all-terrain της GENERAL για γενικοτερη χρηση ομως ,οχι οτι μπαινω και σε αμμολοφους !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό Tsounts » 05 Αύγ 2011, 16:28

Yποκειμενικό είναι το θέμα. Έχει ένα σωρό εταιρείες και αν κάτι βόλεψε εμένα μπορεί κάποιος άλλος να το βρήκε μέτριο και τούμπαλιν.

Τα BF Goodrich Α/Τ είναι πολύ ανθεκτικά, ο πατέρας μου τα είχε στο Navara του περίπου 5 χρόνια και με ζόρικη χρήση και τα λάστιχα κρατούσαν. Και'μένα μ'άρεσε σαν ελαστικό αλλά προτιμώ Mud.

Και για τα General Grabber A/T έχω ακούσει καλά λόγια.

Μπορείς να μπεις εδώ για να δεις διάφορες κριτικές:

http://www.offroaders.com/tech/AT-MT-Tires/index.html
Άβαταρ μέλους
Tsounts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 07 Μάιος 2008, 05:54
Τοποθεσία: Kalamaria, Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 06 Αύγ 2011, 10:21

Tsounts ,το ότι ξεψυχαει το αμάξι, φταίει το μέγαλο λάστιχο που έχεις βάλει (εννοώ σε διάμετρο ελαστικού) με αποτέλεσμα να έχει αλλάξει δραματικά το "βήμα" στο διαφορικό σου(από 30" διάμετρο, πήγες 32.8"). Πρόσθεσε και το γεγονός ότι το λάστιχό σου είναι "βαρύ" και σκάβει στην άμμο αντί να "πλανάρει", και έτοιμη η αιτία που ξεψυχάει.Και μην ξεχνάς....η άμμος θέλει "φόρα".

Γιώργη, το λάστιχο που έβαλα, είναι στην εργοστασιακή διάσταση 255/65-17, οπότε δέν μπορώ να πώ ότι είναι ιδιάτερα πλατύ. Σέ σύγκριση με τα BF, θά έδινα ένα πόντο παραπάνω στα BF, μόνο και μόνο επειδή έχουν πιό "σκληρά " πλαινά, ενώ τα GENERAL είναι πιό μαλακά. Τά έχω δοκιμάσει όμως σέ πολλή - μα πάρα πολλή- λάσπη, και με έβγαλαν ασπροπρόσωπο. Σύν το ότι στην άσφαλτο δέν ακούς τίποτα και έχουν πολύ καλό κράτημα.
Δέν ξέρω σε τί χώματα πατάς, για να σου πώ να βάλεις τα μέν ή τα δέ (αφού έχεις αποφασίσει για τα GENERAL), αλλά θα σου έλεγα να το ψάξεις λίγο καλύτερα, άν το μέρος που πηγαίνεις έχει πολύ "φυτευτή" πέτρα , ή γενικά είναι πολύ σκληρό.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες

cron