Μετά απο 4 χρόνια υγραεριοκινησης σε λιμπερτυ 3,7, ακούγωντας σχόλιο για πλαστικά ταφ ΠΟΥ ΈΣΠΑΣΑΝ,κυκλώματος ψύξης ΝΕΡΟΥ, κινητήρα στην
παροχή πνεύμονα υγραερίου και επιστροφής απο το καλοριφερ, και παράλληλα ανεβάσματος ΜΙΑΣ γραμμης στο όργανο της θερμοκρασίας του αυτοκινήτου μου, η επίσκεψη σε γνωστό στην θεσσαλονίκη ψυγειά, έβγαλε
αλλαγή ψυγείου, 3 τρύπες!!!!! και ώ του θαύματος το χαμηλό ταφ είναι μεταλικό (πριν 4 χρόνια μπήκε)κανονικό, ΑΛΛΑ, το επάνω που είναι ΠΛΑΣΤΙΚΟ
σπασμένο ΜΙΣΟ μεσα στην σωλήνα του αυτοκινήτου, σάπιο το σπασμένο κομμάτι που έβλεπε προς τον κινητήρα( έχει και πιο πολύ θερμοκρασία ερχόμενο απο εκεί????? )
Αντε το ψυγείο, έτυχε, έρχετε και ένα πασσάτ 1,8 μιας εβδομάδος υγραέριο
με διαροή σε ταφ ολοκαίνουργιο, με σφιγχτήρες θεόσφιχτους, πάντως απο το έντονο μπλέ του ταφ έμοιαζε υδραυλικός.
ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΑΝ ΤΑ ΜΕΤΑΛΙΚΑ ΤΑΦ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΣΤΟΧΙΑΣ, ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΣΟ ΕΧΟΥΝ?
ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΜΕ ΜΕΤΑΛΙΚΑ, ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΣΑΣ, ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΞΥΛΩΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥ ΚΤΕΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ.
Το δικό μου ζήταγε λίγο νερό κάθε κάποιο καιρό που άνοιγα για να βάλω νερό στις πλύστρες!!!!