Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ διαβάστε...

Τα πάντα για τους μηχανοκίνητους Μαραθώνιους, όπου συμμετέχουν μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα με βασικό στοιχείο την σβελτάδα και την πλοήγηση

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 06 Ιούλ 2011, 19:30

fokion έγραψε:....

Φωκιονα των φρονιμων τα παιδια πριν πεινασουν μαγιρευουν...
Δεν ειναι η πρωτη φορα που κανουν πατατα :?
www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-11169.html
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Δημοσίευσηαπό fokion » 06 Ιούλ 2011, 20:09

την συγκεκριμενη αν θες δεν θα την ελεγα "πατατα" αλλα λαθος επιλογή φιλοσοφίας ή οπως αλλιως θες, αντε εστω και ναι υπομια εννοια πατατα...light!!!!
σιγουρα στην συγκεκριμενη φαση μεχρι και ο τεχνικός ελεγχος ηταν λιγο ζορικος γιατι επρεπε να εξεταζουμε τα αυτοκινητα με 2 ματιες γιατι επρεπε να εχουμε το νου μας σε καποιες ψιλοδιαφορες μεταξυ των δυο κανονισμών αλλα οκ no big deal...

Το θεμα ομως ειναι αν...... το φρονιμο παιδι εχει ξεκινησει νωρις να μαγειρευει αλλα η........ ΔΕΗ του κοβει συνεχως το ρευμα...... για καθαρα δικους της λογους....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό giorgosap » 06 Ιούλ 2011, 22:11

#8840

meletis

Gold

Δημοσιεύσεις: 661


Απ:Evia Rally Raid 2011 1 Μήνας, 4 Εβδομάδες πριν Κarma: -28
EVIA έγραψε:
Κ.Μελετη δεν εχουμε κατι απεναντι σας ή απεναντη στην διοργανωση του αγωνα. Εμας μας απασχολει μονο η ασφαλεια του δασους. Εαν εχετε εξασφαλισει την αδεια απο τις αρχες για τον αγωνα, καλο ειναι να τις αναρτισετε για να σταματισουν οι παρεξιγισεις. Σας ευχαριστουμε για τις καλες διοργανωσεις που κανατε τοσο καιρο αλλα οπως καταλαβαινετε λογο του οτι γινετε πρωτη φορα μεσα στον ιουλιο αγωνας στην περιοχη μας, εχουμε τις αμφισβιτισεις μας.Επισης η κατα τοπου πυροσβεστικη υπηρεσια μας ειπε οτι δεν εχει δοθει αδεια. Γι' αυτο το λογο και μονο σας παρακαλουμε να αναρτισετε την επισιμη αδεια που εχετε (εαν εχετε) λαβει.


Αγαπητέ ανώνυμε συνομιλήτη μας, η άδεια ενός αγώνα Πανελληνίου Πρωταθλήματος - Βαλκανικού Κυπέλλου εκδίδεται απο το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης.
Οποιος επιθυμεί να την δεί μπορεί να συναντηθεί μαζί μου.

www.balkanoffroad.com
www.marathonrally.gr
www.eviarally.com


Αυτο ειναι απο εδω http://www.offroadteam.gr/index.php?opt ... 38&id=8982

Αυτο αν δεν ειναι big πατατα. Δειτε την ημερομηνια. 2 μηνες πριν.Για πια αδεια μιλαει;

fokion
Το θεμα ομως ειναι αν...... το φρονιμο παιδι εχει ξεκινησει νωρις να μαγειρευει αλλα η........ ΔΕΗ του κοβει συνεχως το ρευμα...... για καθαρα δικους της λογους....

Τον κ@λ@ σου βαζεις μαγειρα σκατα θα μαγειρεψει.
Ενας διοργανωτης δεν λεει ψεματα σε ολο τον κοσμο για αυτο μην προσπαθεις να τον καλιψεις γιατι εκτιθεσε.
Άβαταρ μέλους
giorgosap
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2011, 10:02

Δημοσίευσηαπό superspy » 06 Ιούλ 2011, 23:02

Παιδιά βάλτε και καμιά δευτέρα για όλο με πρώτη θα το κάψετε το μοτέρ...

Παρακαλώ να λείπουν οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί και οι παρομοιάσεις.


Προς όλους: Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.

Ευχαριστώ
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fokion » 07 Ιούλ 2011, 05:39

fokion έγραψε:Οταν αποκτησετε ονομα το συζηταμε...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό giorgosap » 10 Ιούλ 2011, 22:17

Να ειναι καλα το evia rally που στιριξε τον τουρισμο στην αιδηψο. Απο τα 500 δωματια που ειχαν κλεισει τελικα ενοικιασαν μονο τα 30. Ουτε καναλια τηλεοπτικα ουτε 3000 ατομα που ελεγαν οι οργανοτες.Ουτε καν στις διοργανωσεις που εγιναν (συναυλια μαχαιριτσα) δεν πατισε κανενας απο τους αγωνιζομενους. Να ειστε καλα και παντα τετοια. Και για να μην το ξεχασω ευθηνη για την φωτια στην αιδηψο φερει και το evia rally μιας και απασχολουσε τα πυροσβεστικα οχηματα, τα οποια δεν ηταν οπως θα επρεπε στους Π.Σ ωστε να επεμβουν εγκερως. Ιδιετερα στο Π.Υ.29 οπου ξεκινισε η φωτια το οχημα ελιπε για τον παραπανω λογο. Και παλι ευχαριστουμε που τα παραγματα γιναν οπως μας τα ειπατε
Άβαταρ μέλους
giorgosap
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 01 Ιούλ 2011, 10:02

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 10 Ιούλ 2011, 23:07

fokion έγραψε:την συγκεκριμενη αν θες δεν θα την ελεγα "πατατα" αλλα λαθος επιλογή φιλοσοφίας ή οπως αλλιως θες, αντε εστω και ναι υπομια εννοια πατατα...light!!!!
σιγουρα στην συγκεκριμενη φαση μεχρι και ο τεχνικός ελεγχος ηταν λιγο ζορικος γιατι επρεπε να εξεταζουμε τα αυτοκινητα με 2 ματιες γιατι επρεπε να εχουμε το νου μας σε καποιες ψιλοδιαφορες μεταξυ των δυο κανονισμών αλλα οκ no big deal...

Το θεμα ομως ειναι αν...... το φρονιμο παιδι εχει ξεκινησει νωρις να μαγειρευει αλλα η........ ΔΕΗ του κοβει συνεχως το ρευμα...... για καθαρα δικους της λογους....

Ρε Φωκιονα εχεις επαφη με τη πραγματικοτιτα;
Μηπως εθελοτυφλης και εσυ;
Η πατατα που εγινε δεν ειχε να κανει με <ψιλοδιαφορες> στους κανονισμους αλλα με το οτι σε διημερο αγωνα επιλεκτικε η καταταξη να γινει με .....βαθμολογια :shock:
Η επιτροπη αν και καθηστεριμενα απεριψε τη καταταξη.
Να πω για την ασαφια του κανονισμου στο θεμα;
Οτι ο Ε.Δ. ανακοινωθικε μολις δυο μερες πριν τον αγωνα;
Οσο για τα αρχεια του Πευκι 09 αν τα θες θα βρεις μονο φωτογραφιες :disgusted: ουτε αποτελεσματα :disgusted: ουτε κανονισμοι.
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Δημοσίευσηαπό megalexandros » 10 Ιούλ 2011, 23:11

megalexandros έγραψε:
fokion έγραψε:την συγκεκριμενη αν θες δεν θα την ελεγα "πατατα" αλλα λαθος επιλογή φιλοσοφίας ή οπως αλλιως θες, αντε εστω και ναι υπομια εννοια πατατα...light!!!!
σιγουρα στην συγκεκριμενη φαση μεχρι και ο τεχνικός ελεγχος ηταν λιγο ζορικος γιατι επρεπε να εξεταζουμε τα αυτοκινητα με 2 ματιες γιατι επρεπε να εχουμε το νου μας σε καποιες ψιλοδιαφορες μεταξυ των δυο κανονισμών αλλα οκ no big deal...

Το θεμα ομως ειναι αν...... το φρονιμο παιδι εχει ξεκινησει νωρις να μαγειρευει αλλα η........ ΔΕΗ του κοβει συνεχως το ρευμα...... για καθαρα δικους της λογους....

Ρε Φωκιονα εχεις επαφη με τη πραγματικοτιτα;
Μηπως εθελοτυφλης και εσυ;
Η πατατα που εγινε δεν ειχε να κανει με <ψιλοδιαφορες> στους κανονισμους αλλα με το οτι σε διημερο αγωνα επιλεκτικε η καταταξη να γινει με .....βαθμολογια :shock:
Η επιτροπη αν και καθηστεριμενα απεριψε τη καταταξη.
Να πω για την ασαφια του κανονισμου στο θεμα;
Οτι ο Ε.Δ. ανακοινωθικε μολις δυο μερες πριν τον αγωνα;
Οσο για τα αρχεια του Πευκι 09 αν τα θες θα βρεις μονο φωτογραφιες :disgusted: ουτε αποτελεσματα :disgusted: ουτε κανονισμοι.
Οσο για τη ΔΕΗ που κοβει το ρευμα και σε αλλους το 'κανε και δουλεψαν με γεννητρια :lol:
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Άβαταρ μέλους
megalexandros
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: 22 Μάιος 2009, 22:14

Δημοσίευσηαπό fokion » 11 Ιούλ 2011, 07:01

megalexandros έγραψε:Ρε Φωκιονα εχεις επαφη με τη πραγματικοτιτα;
Μηπως εθελοτυφλης και εσυ;
Η πατατα που εγινε δεν ειχε να κανει με <ψιλοδιαφορες> στους κανονισμους αλλα με το οτι σε διημερο αγωνα επιλεκτικε η καταταξη να γινει με .....βαθμολογια :shock:
Η επιτροπη αν και καθηστεριμενα απεριψε τη καταταξη.
Να πω για την ασαφια του κανονισμου στο θεμα;
Οτι ο Ε.Δ. ανακοινωθικε μολις δυο μερες πριν τον αγωνα;
Οσο για τα αρχεια του Πευκι 09 αν τα θες θα βρεις μονο φωτογραφιες :disgusted: ουτε αποτελεσματα :disgusted: ουτε κανονισμοι.


δε θα το ελεγα :D τουλαχιστον οχι σκοπιμα :D
το "ολον" ειχε συζητηθει εκτενώς στο to, ειδικά απο αγωνιζομενους που τους ενδιεφερε αμεσα, δε θυμαμαι τι ακριβως ελεγαν.

Απλά οσο ( και αν ) θυμαμαι αυτη η ιδιαιτεροτητα ηταν γνωστη εξ αρχης ( ειχε εξηγηθει και στην ενημερωση που ημουν παρόν)


Κρατα στο νου σου οτι ως μη κριτης αλλα μονο ως ΤΕ τετοιες αποφασεις της οργανωσης "δεν με απασχολουν" ειναι αλλονων αρμοδιοτητα να κρινουν/αποφασισουν οσο κι αν - προφανως - εχω γνωμη.

Οσο για τα εξαφανισμενα αποτελεσματα δυστυχως εχεις δικιο, εχουν χαθει, μετα το χακεμα της σελιδας, ελπιζω να ξαναανεβουν καποια στιγμη γιατι λειπουν κι αλλα πραγματα.
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 11 Ιούλ 2011, 08:41

edit = οσο το ψαχνο το θεμα περνω πισω το "εκτενως στο to"...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 11 Ιούλ 2011, 15:01

εδω

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-printvi ... rt-15.html

φαινεται η συζητηση που ειχε γινει στο παρον φορουμ

τα λινκ μην τα ψαχνετε δεν δουλευουν λογω χακεματος...
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 03 Αύγ 2011, 09:23

[youtubev]http://www.youtube.com/watch?v=IJVyWx95S6g&feature=player_embedded[/youtubev]

Γιατι ο αγωνας δεν ηταν μονο οι "καυγαδες"...

και φυσικά :)

Evia Rally: Hungarian S&oacute;lyom Team - "We say thanks to our Greek friends".

Εικόνα

Εικόνα

Hungarian S&oacute;lyom Team έγραψε:Teamreport S&oacute;lyom Team - Thursday: The Hungarian S&oacute;lyom Team reached the island of Evia in Greece to start at the "Evia Rally Raid" Thursday morning after a 28 hours long journey.

The service park of the rally was set up on the sea shore promenade of Edipsos and in one nearby street. After setting up their service area, due to the excellent organisation, S&oacute;lyom Team completed the thorough administrative and technical checks quickly and smoothly.

Friday: At the 4 x 29 kilometers prologue it turned out that the "HawKia", that was built for Central European races, doesn’t really like the 45 degree Mediterranean climate. It was not only the cooling water that boiled but also the petrol got overheated in the fuel tank.

To avoid this problem, in the evening the mechanics made some quick changes on the cooling system. The day ended sooner than planned as the originally planned night specials were cancelled by the organiser for safety reasons at the request of the fire service and the police.

Saturday: On Saturday the crews had to cover 400 kilometres. The engine was overheating continuously despite the changes made the night before. On the longest, 105 km special the crew S&oacute;lyom/Galb&aacute;cs turned back into their own dust in a narrow U-turn on a hill. As they couldn’t see anything, they fell in a ravine from where they were able to escape only with help. Neither the crew, nor the car suffered any damages, so they were able to continue on Sunday.

Due to the overheating of the engine some more changes were needed, so the mechanics moved the cooling system from the rear part of the car to the front and they made some openings on the front parts of the bodywork of the car.

Sunday: Saturday was very long and tiring for all crews. By Sunday the weather became even hotter and the wind stopped completely that made circumstances even more difficult so the organiser decided the shorten the course of the day to 140 kms.

This time the cooling system of the HawKia worked perfectly, the route that was quite complicated was coloured by pleasant overtakings. At the prizegiving at the end of the day, the crew S&oacute;lyom/Galb&aacute;cs was awarded fifth place in their category.

Oliv&eacute;r S&oacute;lyom: "In Evia we experienced the real cross-country rally as in the mountains of Greece there were no uneventful moments. In the mountain passages we had to avoid everything from rocks to goats and the alternation of forest roads and steep slopes with ravines required utmost concentration. Finally we didn’t drive around plough-lands where only engine power counts.

Organisation was faultless and the crew were helped in all possible ways. We say thanks to our Greek friends that they presented us with the experience of Evia Rally Raid! And above all, thanks to our mechanics Zolt&aacute;n P&eacute;k and Csaba B&eacute;lteky who fought at full throttle for us to reach the finish line."

M&aacute;ty&aacute;s Galb&aacute;cs: "At first sight I found the marks in the roadbook a bit strange but it turned out right in the first special that they depict the reality perfectly. The only question was what to expect between two marks, we had to drive with this kept in mind.

We completed complicated navigational specials, we had to concentrate constantly. This was the best rally for me ever, and not only because of the seaside or the mountain tracks but also because of the attitude of the organisers and the kindness of local people."
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 03 Αύγ 2011, 09:24

Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 03 Αύγ 2011, 09:26

friar έγραψε:BP Ultimate Rally Raid – Evia 2011
Μεγάλος και δύσκολος
800 χλμ, σκόνη και σκληρό τεραίν ήταν τα βασικά χαρακτηριστικά του φετεινού αγώνα Rally Raid στην Εύβοια.
Μέ κέντρο την Αιδηψό και πεδίο δράσης όλη την Κεντρική και Βόρεια Εύβοια 102 αγωνιζόμενοι απο όλη την Ευρώπη με μοτοσυκλέτες, τετράτροχα, αυτοκίνητα και για πρώτη φορά σε Ελληνικό αγώνα buggies, αγωνίστηκαν κόντρα στον χρόνο και τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν στην περιοχή λόγω ζέστης και σκόνης.
Ο αγώνας για πρώτη φορά, άνοιξε τον δρόμο σε συμμετοχές απο χώρες της Ευρώπης με παρουσίες απο Βουλγαρία, Τσεχία, Ουγγαρία, Ισπανία, Αλβανία, Αυστρία, Γερμανία και Ελλάδα και ανέδειξε σε όλη την Ευρώπη ότι οι Ελληνες μπορούν να κάνουν καλούς αγώνες, αλλά και ότι μπορούν να κερδίσουν αγώνες απέναντι σε μεγάλα ονόματα των Ευρωπαϊκών Rally Raids.
Παράλληλα αποτέλεσε σημαντική οικονομική ανάσα αλλά και μέσο προβολής μια πανέμορφης περιοχής της Ελλάδας.
Σημαντική διαφορά του αγώνα ήταν το κέντρο του, που φιλοξενήθηκε μέσα στο κέντρο της πόλης με πολλές παροχές προς του αγωνιζόμενους και η απονομή του αγώνα που μέσα στην παραλιακή οδό της Αιδηψού έγινε σε ράμπα ικανή να δεχτεί τα οχήματα των νικητών μπροστά σε χιλιάδες θεατές που κατέκλυσαν τον χώρο του αγώνα.
Μιά απο τις πλέον φαντασμαγορικές απονομές περίμεναν τους αγωνιζόμενους με την επιβλητική ράμπα να έχει τοποθετηθεί μέσα στο κέντρο της Παραλίας Αιδηψού και με χιλιάδες θεατές να είναι εκεί προκειμένου να συγχαρούν και να θαυμάσουν τους πρωταγωνιστές του αγώνα και τα αγωνιστικά τους οχήματα. Επίτιμοι καλεσμένοι τοπικοί Αρχοντες και εκπρόσωποι των χορηγών.
O αγώνας ξεκίνησε την Παρασκευή 8 Ιουλίου με κλειστή ειδική που έπαιζε τον ρόλο της κατατακτήριας αλλά προσμετρούσε και στην βαθμολογία του αγώνα με 3 κύκλους των 30χλμ. Ενας γύρος αναγνώρισης και δυο χρονομετρημένοι έφτιαξαν το σύνολο της ημέρας που έδειξε στους αγωνιζόμενους και τον χαρακτήρα του αγώνα. Σκληρός με σκόνη και απαιτητητική πλοήγηση που απαιτούσε γερά νεύρα και συγκέντρωση απο όλους και κυρίως απο τους αναβάτες.
Το Σάββατο ξεκίνησε νωρίς με τους πρώτους αγωνιζόμενους να παίρνουν εκκίνηση στις 06:00 για να αγωνιστούν στο μεγαλύτερο σκέλος που έχει πραγματοποιηθεί σε Ελληνικό αγώνα του είδους . 465χλμ με ειδικές συνολικού μήκους 250χλμ και και μία απλή διαδρομή 105 χλμ που το ωραριό της την έκανε δύσκολη σαν ειδική και μόλις μία ώρα ανάπαυλας στα Ψαχνά ήταν το μενού της ημέρας που αποδείχτηκε ιδιαίτερα απαιτητική με αποτέλεσμα τις πολλές εγκαταλείψεις και τις καθυστερημένες αφίξεις στην 3η ειδική που έκλεισε στις 20:15 αφήνοντας πολλούς αναβάτες να τερματίζουν βράδυ στην Αιδηψό.
Ιδιο το σκηνικό και στα αυτοκίνητα με την πρωτιά στην Ζ1 όμως να δείχνει πιο ξακάθαρη σχεδόν απο την πρώτη ειδική ενώ τα πολλά χιλιόμετρα και η κούραση άρχισαν να διαμορφώνουν αποτέλεσμα απο την 2 μεγάλη απλή του αγώνα.
Αν και περισσότερα απο τα μισά χλμ του αγώνα έγιναν το Σάββατο, οι νίκες τόσο σε Γενικη όσο και στις κατηγορίες δεν ξεκαθάρισαν, αφήνοντας τους πρωταγωνιστές επι ποδός για την Κυριακή που τα χιλιομετρά της μειώθηκαν με απόφαση της διοργάνωσης λόγω καιρικών συνθηκών. Μια ειδική 65χλμ ήταν και η καθοριστική που έφερε τα πάνω κάτω σε μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα με εξαίρεση την Ζ1 στα αυτοκίνητα που οι διαφορές κρατήθηκαν στα επίπεδα του Σαββάτου.
To Evia Rally Raid έβαλε τον πήχυ ψηλά για τους Ελληνικούς αγώνες αντοχής, τόσο σε επίπεδο συμμετοχών όσο και σε επίπεδο οργάνωσης και προβολής, με την συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας να ξεπερνά κάθε προηγούμενο σε αγώνα του είδους.
Η διοργάνωση κινήθηκε με BP Ultimate, χρησιμοποίησε λιπαντικά της Motul και φόρεσε λάστιχα της Fedima.


Θερμές ευχαριστίες σε:
• Εμπορικό Σύνδεσμο Ανέλιξη
• Δήμο Ιστίαιας-Αιδηψού
• ΑντιΠεριφέρεια Ευβοίας
• Λέσχη 4χ4 Ευβοίας
• Λέσχη Μοτοσυκλέτας Ιστίαιας ΑΛΜΜΙ
• Σύλλογο φίλων 4χ4 Βόρειας Εύβοιας
• Αγωνιστική Ομάδα Ευβοίας
• Εθελοντές Δασοπυροσβέστες Ψαχνών
• Ιχνηλάτης 4χ4
• Rally Albania
• Alessio Corradini
• Rumen Petkov
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό fokion » 03 Αύγ 2011, 09:28

teacher777 έγραψε:Έστω και καθυστερημένα ένα βιντεάκι από την πρώτη ειδική του Σαββάτου ;)


Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Trail Ride, Rally Raid & Cross Country Rally

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 21 επισκέπτες

cron