Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ελαστικά

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 15 Μαρ 2011, 12:46

Ωραία φαίνονται Μανόλη!

Παίξε κ με τις πιέσεις μεταξύ 4-7 να δείς που 'στρώνει' συμπεριφορά...

Περιμένω ΠΛΗΡΗ αναφορά συμπεριφοράς: κράτημα σε άσφαλτο κ χώμα, φρένα, θόρυβο!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 15 Μαρ 2011, 21:54

superspy έγραψε:Πάντως τα λάστιχα -γενικά- για τα ATV είναι αδικαιολόγητα ακριβά σε σχέση με τα 4Χ4 ή τις μοτο... :evil:

Mano μεγειά και έχε υπόψη σου ότι θέλουν περισσότερο χρόνο να "ζεσταθούν" σε σχέση με τα χωμάτινα (ανάλογα και με το γουρουνάκι)


Αδικαιολόγητα είναι πολύ ελαφρύς χαρακτηρισμός...

Πριν ένα χρόνο άλλαξα τα λάστιχα στο αυτοκίνητο (205/55 - 16 Bridgestone) και έδωσα 400€. Μετά από 40.000χλμ, δηλαδή 1€/100χλμ. Και τα άλλαξα προληπτικά λόγο 3-ετίας, διαφορετικά είχαν ακόμα πέλμα.

Εδώ σε 1,5 χρόνο και 16.000χλμ τα αλλάζω διότι το τακούνι έχει σχεδόν εξαφανιστεί και το κόστος είναι 2€/100χλμ.

Και του αυτοκινήτου είναι Ιαπωνία ή Ευρώπη, ενώ της γουρούνας Ταϊβάν ή Κορέα ή Κίνα!

Η μόνη δικαιολογία είναι ότι βγαίνουν σε μικρότερο αριθμό, επομένως το κόστος είναι μεγαλύτερο... Άτιμη μαζική παραγωγή!
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 15 Μαρ 2011, 21:57

Όσο για το ζέσταμα... λίγο burnout στην εκκίνηση της ημέρας ζεσταίνει ελαστικά και ευφραίνει καρδίας! :) :) ;)
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Μαρ 2011, 22:19

ManosS40 έγραψε:...
Η μόνη δικαιολογία είναι ότι βγαίνουν σε μικρότερο αριθμό, επομένως το κόστος είναι μεγαλύτερο... Άτιμη μαζική παραγωγή!


Έχουν στην πραγματικότητα μηδαμινό κόστος σχεδίασης και παραγωγής. Αλλά βλέπεις το γουρουνάκι είναι... βίτσιο οπότε όλοι στην "αλυσίδα" κοιτάνε το κέρδος...

ManosS40 έγραψε:Όσο για το ζέσταμα... λίγο burnout στην εκκίνηση της ημέρας ζεσταίνει ελαστικά και ευφραίνει καρδίας! :) :) ;)




:twisted: :twisted: Είναι πιο σταθερά και προβλέψιμα στα... drift :drunk:
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 15 Μαρ 2011, 22:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 15 Μαρ 2011, 22:19

Και μιας και το ανέφερε ο Θάνος για τις πιέσεις, παρακαλώ τα φώτα σας σχετικά με τις μονάδες μέτρησης.

Διότι οι μετρητές στα βενζινάδικα μετράνε σε άλλες μονάδες. Ξέρει κάποιος τις αναλογίες;

Ευχαριστώ...
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Μαρ 2011, 22:23

1 psi (pound per square inch) = 0.0689475729 bar
και
1 bar = 14.5037738 (psi) pounds per square inch


Αυτή η ανωμαλία που έχουμε με την ευρωπαϊκή μονάδα bar είναι αλλο πράγμα....
Άντε τώρα να βάλεις 3psi δηλαδή 0.2068427187 bar...!!!

Βάλε αέρα στo μηχάνημα και μετά χρησιμοποίησε το όργανο απ' το γουρουνάκι, γιατί τα υπόλοιπα δεν έχουν τέτοια ακρίβεια σε τόσο χαμηλές πιέσεις..
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 15 Μαρ 2011, 22:27

Βιάστηκα να ρωτήσω. :oops:

Για άλλη μια φορά ο Γου Γου Γου (WWW) έχει τη λύση: :P :razz:

http://www.sensorsone.co.uk/pressure-units-conversion/tyre-pressure-conversion-table.html

http://www.alltransport.co.za/conversion_chart.htm
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 15 Μαρ 2011, 22:30

superspy έγραψε:Βάλε αέρα στo μηχάνημα και μετά χρησιμοποίησε το όργανο απ' το γουρουνάκι, γιατί τα υπόλοιπα δεν έχουν τέτοια ακρίβεια σε τόσο χαμηλές πιέσεις..


Και εγώ που έλεγα ότι μονολογώ μόνος μου εδώ! Καλησπέρα!

Λοιπόν το μόνο που δε δούλεψε ποτέ στο MXU μου ήταν το οργανάκι μέτρησης της πίεσης!!! :roll:
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Μαρ 2011, 22:42

ManosS40 έγραψε:
superspy έγραψε:Βάλε αέρα στo μηχάνημα και μετά χρησιμοποίησε το όργανο απ' το γουρουνάκι, γιατί τα υπόλοιπα δεν έχουν τέτοια ακρίβεια σε τόσο χαμηλές πιέσεις..


Και εγώ που έλεγα ότι μονολογώ μόνος μου εδώ! Καλησπέρα!

Λοιπόν το μόνο που δε δούλεψε ποτέ στο MXU μου ήταν το οργανάκι μέτρησης της πίεσης!!! :roll:


Καλησπέρα!

Πρέπει να το αντικαταστήσεις - με τα άλλα (στα βενζινάδικα, βουλακανιζατέρ και εμπορίου) δε θα βγάλεις άκρη...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 16 Μαρ 2011, 15:10

Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 16 Μαρ 2011, 15:21

Άκυρο το προηγούμενο.

Φωτογραφίες εδώ.
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 16 Μαρ 2011, 15:23

Γιατί δε μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες; Τέλος πάντων το βράδυ θα έχω νεότερα από τις πρώτες εντυπώσεις και -ελπίζω- φωτογραφίες!
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 16 Μαρ 2011, 22:54

Πρώτες εντυπώσεις των 50 χιλιομέτρων:

1) Αθόρυβα! Επιτέλους ακούω τον κινητήρα και όχι τα ελαστικά.

2) Μικρότερες τριβές κύλισης. Το αφήνεις και δε φρενάρει μόνο του. Αλλά πρέπει τώρα να πατώ πιο πολύ τα φρένα!!!!!!

3) Πιο ξεκούραστη οδήγηση χωρίς κραδασμούς.

Περισσότερα όσο θα περνούν οι ημέρες.


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 16 Μαρ 2011, 22:58

Παραδίνομαι με τις φωτογραφίες....

Τώρα περιμένω να δω εάν θα υπάρχει εμφανής μείωση και στη κατανάλωση. ;)

http://img687.imageshack.us/i/imag0258k.jpg/

http://img689.imageshack.us/i/imag0259z.jpg/

http://img46.imageshack.us/i/imag0260w.jpg/

http://img846.imageshack.us/i/imag0255w.jpg/
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 17 Μαρ 2011, 13:57

Μέγκλα Μανόλη!!!

πολύ όμορφα κ σε ζηλεύω γιά το θόρυβο/'φρενάρισμα' που γλύτωσες, αλλά ας όψεται το λάγνο χώμα κ η πρόσφυση που χρειάζομαι..!

Πρώτο επίσης κ το "αυγουλέ" κεντρικό τακούνι που του 'έβαλες' στα παλιά πίσω λάστιχα!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες

cron