Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μικρή ένσταση: "Η ιστορία της γουρούνας!"

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Μικρή ένσταση: "Η ιστορία της γουρούνας!"

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 26 Ιαν 2011, 14:02

Ωραίο, ενημερωτικό, περιεκτικό το άρθρο, αλλά:

"Στα quad αντίθετα η κατανάλωση θα κυμανθεί στα αντίστοιχα επίπεδα μιας μοτοσυκλέτας ίδιων κυβικών, από 5-8 λίτρα/100χλμ εκτός πίστας."

Διαφωνώ στη βάση της απλής λογικής, αλλά κ της εμπειρίας

Σε καμμία περίπτωση δε μπορεί ένα όχημα που ζυγίζει 30-40% περισσότερο κ διαθέτει 4 φαρδείς τροχούς με ελάχιστη (τραϊαλίστικη) πίεση να καίει όσο η αντίστοιχη (ιδίου κυβισμού) μοτό. Αυτό λέει η απλή λογική!

Η εμπειρία τώρα καταγράφει το εξής: το Kymco MXU 300 μου με τα 270 κ.ε. του καίει 5-5+ λτ/100 χλμ, ενώ το MZ Baghira 660 μου λίγο κάτω απ'εκεί, πάντα με χαλαρή οδήγηση αμφότερα. Ασφαλώς ξέρω ότι μιλάω γιά utility atv με αυτόματη μετάδοση, αλλά η άμεση σύγκριση 270--->660 κ.ε. κ το παραπάνω αποτέλεσμα δεν πρόκειται να αλλάξει/γεφυρωθεί με το "κάτι καλύτερο" του quad.

Ας ανοίξει συζήτηση επ'αυτού, μπορεί να κάνω κ λάθος!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Μικρή ένσταση: "Η ιστορία της γουρούνας!"

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 26 Ιαν 2011, 15:58

Συμφωνώ... Μόνο και μόνο τις αυξημένες τριβές να υπολογίσει κανείς, η κατανάλωση είναι σαφώς αυξημένη.

Αυξημένες τριβές λόγο αριθμού και τύπου ελαστικών, αυξημένες τριβές λόγο μετάδοσης, κακής αεροδυναμικής (σε υψηλές ταχύτητες βεβαίως).

Έχω αφήσει να ρολάρει σε κατηφόρα το MXU με ένα Beverly, και η διαφορά ήταν μεγάλη, με το σκούτερ να απομακρύνεται γρήγορα. Οι αυξημένες τριβές έκαναν το ATV να μην επιταχύνει το ίδιο.

Εμένα η εμπειρία μου λέει ότι με νορμάλ (για τα δεδομένα μου) χρήση 6λτ/100χλμ και πάνω από 7 με βαρύ αντίχειρα!

Για να μη πω στο ταξίδι που χάνει κατά κράτος (αναλογικά) από το αυτοκίνητό μου με 1800κεκ και 1400 κιλά βάρος.

Στη πόλη όμως σαφώς και είναι καλύτερα με το MXU από το αυτοκίνητο, παρά τα παραπάνω μειονεκτήματα.
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Μικρή ένσταση: "Η ιστορία της γουρούνας!"

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 26 Ιαν 2011, 16:35

Σωστός ο Μανόλης περί τριβών κ κύλισης που είναι μεγάλη...πίκρα στο γουρούνι!

Το τυπικό γουρούνι είναι ένα off-road όχημα που απλώς το ΚΑΝΑΝΕ street-legal γιά ευνόητους λόγους διεύρυνσης αγοραστικού κοινού, κ αυτές οι καταβολές 'κοροϊδεύοντε', αλλά δεν κρύβοντε...
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Μικρή ένσταση: "Η ιστορία της γουρούνας!"

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Ιαν 2011, 18:19

Δεκτη η ένσταση αλλά...

Δυστυχώς η κατανάλωση των ATV/Utilities (πχ MXU) δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτή των Quad (πχ Raptor).
Σαφώς τα quad είναι ελαφρότερα με λιγότερα παρελκόμενα και η εμπειρία έχει δείξει ότι έχουν παραπλήσια κατανάλωση εκτός πίστας. Σε αυτό φυσικά βοηθάει και το κιβώτιο σε σχέση με το ενεργοβόρο CVT.

Σχετικά με την αντιστοίχηση, ένα Raptor 250 έχει παραπλήσια κατανάλωση με ένα WRF250. Δε συμβαίνει όμως το ίδιο με ένα ATV 250 και το WRF...

To baghira (τίμιο) που Η1Ν1 έχεις είσαι αρκετά τυχερός με την κατανάλωση του :-)
Επειδή έχω τρέξει μια περίοδο με αυτό, είχα πάντα πρόβλημα στην κατανάλωση που άγγιζε μέχρι και τα 11 λίτρα σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Το λιγότερο που είχα δει ήταν 7.5... με 90/100.

:-)
Δυστυχώς πάντως τα "τα κάνω όλα" γουρουνάκια ATV είναι πραγματικά ενεργοβόρα και τα πλεον απαράδεκτα απο πλευράς κατανάλωσης είναι τα 600+ με καταναλώσεις βουνου που αγγίζουν τα 20λιτ.

Το καλό είναι ότι τα χαίρεσαι στο βουνό!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Μικρή ένσταση: "Η ιστορία της γουρούνας!"

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 27 Ιαν 2011, 11:36

Με όλο το σεβασμό Σπύρο μου, δεν μπορώ να συμφωνήσω!

Δεκτόν, CVT κ αυξημένο βάρος = κακό γιά τη κατανάλωση. Όμως, αν το MXU μου είχε ταχύτητες (κ του πετούσα κάποια περιττά) τι θα έκαιγε δλδ; 3,5-4 λτ/100;;;

Πώς γίνεται ο ίδιος κινητήρας (η ιδίων χαρακτηρηστικών) να καίει το ίδιο 'βιδωμένος' σε μοτό (πχ ~ 130 κιλά) με 2 τροχούς φουσκωμένους στα -έστω- 15, εν σχέσει με γουρούνι (πχ ~ 177 κ) με 4 ξεφούσκωτους τροχούς (κ 'κοντο-γραναζωμένο');

Παλιότερα είχα Σούζουκα DRZ 400 S κ μού'καιγε (ήρεμα) 3,7-4,2 λτ/100! Υπάρχει περίπτωση το ίδιο μοτέρ στα quads της Suzuki/Kawa να καίει τόσο, η μήπως 'μασάει' 7-8 λτ στα 'ήρεμα';

Τι λέει η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ εμπειρία των quadάδων που παράλληλα έχουν κ μοτό ιδίου (μονοκύλινδρου) κυβισμού; Αν η κατανάλωση είναι ίδια...τι να πώ;..θα πάρω quad!

πάντα φιλικά/Θάνος

ΥΓ Κ γιά το Μπαγκίρα σου μη 'παραπονιέσαι'! 'Μπουμπουνισμένος' δεν ήταν;! Που να δείς κάτω από 7.5;!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Μικρή ένσταση: "Η ιστορία της γουρούνας!"

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Ιαν 2011, 12:02

Θάνο - κανένα πρόβλημα - κουβέντα κάνουμε :-)

Οχι το MXU θα συνέχιζε να καιει παραπάνω από ένα αντίστοιχο Quad, γιατί είναι πιο βαρύ και έχει γενικά πιο πολλές απώλειες απο ένα "καθαρό" πχ Raptor 250. Και στο λέω γιατί τα έχω μετρήσει. ;-)

Σημείωσε επίσης ότι το παραπάνω 2.5άρι (που εδώ φέρνω σαν παράδειγμα, θα μπορούσε να ήταν και κάποιο άλλο (πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις) κτυπάει άνετα τα 100, ενώ 250 Utility δεν θα τα δει ποτέ (εκτός γκρεμού) τα χιλιόμετρα αυτά.

Τώρα το 660 πχ στο raptor με χαλαρή οδήγηση θα κάψει 1-1.5 λίτρο παραπάνω, αλλά όχι στα επίπεδα των ATV Utility που ... εκεί δεν έχει τέλος η κατανάλωση. (13-15+)

Απλά το καλό με τα Utility είναι ότι είναι στην πραγματικότητα πιο "χρηστικά" θα κάνεις το κέφι σου το ΣΚ, φορτωμένα με πράγματα και θα το χρησιμοποιήσεις και καθημερινά στη δουλεία, χωρίς να γίνεσαι χάλια από τους τροχούς, θα βάλεις δευτερο άτομο κλπ, κλπ πάντα με συμβιβασμό στις ταχύτητες.

Δυστυχώς τα ATV / Utility όπως και να το κάνεις «τσιμπάνε» πιο πολύ από τα quad και με διαφορά. Και όσο τα κυβικά ανεβαίνουν τόσο πιο πολύ μεγαλώνει το χάσμα, ξεπερνώντας και με άνεση αυτοκίνητα.
Αν υπάρχει φυσικά το $$$, τα υπόλοιπα τα ξεχνάς, αλλά δυστυχώς είναι μια... δύσκολη εποχή. Μέχρι 400cc στα ATV/Utility πάντως η κατανάλωση είναι στα πλαίσια της "ανεκτής" και αποτελούν τον καλύτερο συμβιβασμό. ;-)


Υ.Γ. Άσχετο αλλά έχω ακόμα έναν κινητήρα από Africa 750, που ξεκινήσαμε τότε που είχα το Linhai 260, να τον χώσουμε στο πλαίσιο (για όσο αντέξει το πλαίσιο). Τελικά το μετάνοιωσα που δεν ασχολήθηκα να τον βάλω - με τις όποιες συνέπειες) θα ήταν μια ωραία δοκιμή για όσο άντεχε. Θα είχε πλάκα ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Μικρή ένσταση: "Η ιστορία της γουρούνας!"

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 27 Ιαν 2011, 12:37

Δέχομαι τα κάπως γενικά σου σχόλια παραπάνω, αλλά δεν νομίζω ότι απαντάμε στο κύριο ερώτημα που είναι:

"Καίνε το ίδιο μοτό κ γουρούνι (quad) ιδίου κυβισμού, ναί η όχι;"

Στο παράδειγμά μου τώρα: ποιό είναι το μίνιμουμ κατανάλωσης που έχει δεί κάτοχος 400-αριού quad Suzuki/Kawa, έστω σε χρήση 'στρωσίματος'; Αν μιλάμε γιά 4,5 λτ/100 τότε το άρθρο έχει δίκιο, αν μιλάμε γιά περίπου 6+ λτ, έχω εγώ!

Ας το κάνουμε από 'αφηρημένο'...συγκεκριμένο!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Μικρή ένσταση: "Η ιστορία της γουρούνας!"

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Ιαν 2011, 12:42

Θάνο δε μπορώ να σου απαντήσω για τα Kawa/Suz. Βασίζομαι στα αντίστοιχα Yam.. :-)

Υ.Γ. 4.5 είναι πολύ λίγο για 400-450. 5.5-6.5 είναι πιο λογικό.. ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Μικρή ένσταση: "Η ιστορία της γουρούνας!"

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 28 Ιαν 2011, 11:59

ΟΚ spy, το λύσαμε!

Linhai & Africa, εεε; Να το κάνεις, να το κάνεις!

Πιστεύω ότι ένα ήπιο κ αξιόπιστο V2 μοτέρ είναι ταμάμ γιά γουρούνι με μεγάλο πλαίσιο...
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα


Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες