Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DINLI ATV 800

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

DINLI ATV 800

Δημοσίευσηαπό MX-Uhoo » 23 Δεκ 2010, 17:45

Εχω πάθει την πλάκα μου με το 800σαρι..

http://www.dinliatv.gr

Αμερικάνικη τεχνολογία,τετρακίνητο,με μπλοκέ 4x4 lock,φοβερά λάστιχα, φοβερό γενικά!
Kymco MXU300cc
Kawasaki KDX 250cc
Άβαταρ μέλους
MX-Uhoo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 10:42
Τοποθεσία: Melissia

Re: DINLI ATV 800

Δημοσίευσηαπό Linhai_warrior » 24 Δεκ 2010, 21:09

MX-Uhoo έγραψε:Εχω πάθει την πλάκα μου με το 800σαρι..

http://www.dinliatv.gr

Αμερικάνικη τεχνολογία,τετρακίνητο,με μπλοκέ 4x4 lock,φοβερά λάστιχα, φοβερό γενικά!


Πάρα πολύ ωραίο!!! Τιμούλα ξέρουμε???
ΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
Linhai_warrior
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 26 Μάιος 2009, 17:56
Τοποθεσία: Ναύπακτος

Δημοσίευσηαπό MX-Uhoo » 25 Δεκ 2010, 00:24

9-9.5Κ
Αλλά τα χει όλα μαν!
Και απο αξιοπιστία αμα κρίνω απο τα παλιά μικρά dinli που ηταν σκυλιά..
Εχω ενα φίλο στο χωριό που χει ενα παλιό dinli,δίχρονο,4-5 χρόνια και δεν έχει πεί το παραμικρό!
Και το 700σαρι φαίνεται ζόρικο
Kymco MXU300cc
Kawasaki KDX 250cc
Άβαταρ μέλους
MX-Uhoo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 10:42
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό kotsosargy » 28 Δεκ 2010, 15:29

τι προελευσης ειναι το dinli?
πολυ κολο φαινετε
Άβαταρ μέλους
kotsosargy
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 15 Μαρ 2009, 01:28
Τοποθεσία: kriti

Δημοσίευσηαπό MX-Uhoo » 28 Δεκ 2010, 17:41

100% Ταϊβάν!!! Αλλά σε σχέση με τον κύμκουλα που είναι και αυτός ταϊβάν καμμία σχέση πολύ ανώτερα μηχανάκια τα dinli!
Η Dinli Taiwan ενώθηκε με μια αμερικάνικη εταιρεία την Cannondale USA η οποία έφτιαχνε αγωνιστικά quad και atv και όλα τα μηχανάκια της φτιάχνονται πλέον με την τεχνολογία της.
Kymco MXU300cc
Kawasaki KDX 250cc
Άβαταρ μέλους
MX-Uhoo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 10:42
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό kriosgr » 30 Δεκ 2010, 01:43

Εμένα πάντως και το 700άρι δεν θα με χαλούσε καθόλου. Βασικά θεωρώ καλύτερη αγορά το 700άρι μιας και είναι utility με τα όλα του (σχάρες,αποθηκευτικούς χώρους). Πολύ καλή κίνηση είναι και η ανωξείδωτη εξάτμιση που έχουν και το ΕPS βεβαίως - βεβαίως.
kriosgr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 00:59
Τοποθεσία: ΠΑΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό MX-Uhoo » 30 Δεκ 2010, 13:43

1. Τα γρασαδοράκια στα ψαλίδια και στο μουαγιέ τα είδες???
Υamaha grizzly 4x4 και kawasaki bruteforce 750 4x4 που έχω δεί δεν έχουν!!!
2. Επίσης ανοξείδωτη εξάτμιση συναντάς μόνο σε canam
3. Τιμή στα 8-8.5 χιλιάρικα 8) 8) 8)
Kymco MXU300cc
Kawasaki KDX 250cc
Άβαταρ μέλους
MX-Uhoo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 10:42
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό kiriakos » 02 Ιαν 2011, 20:16

ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ
ΠΟΥΛΗΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΙΠ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ
ΕΧΕΙ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ DINLI HELIX 100 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ
ΤΙ ΣΗΜΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ;
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΠΕ ΟΤΙ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΠΛΩΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Άβαταρ μέλους
kiriakos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 19 Σεπ 2010, 14:12

Δημοσίευσηαπό MX-Uhoo » 03 Ιαν 2011, 11:10

Ο ξαδερφός σου με τί δίπλωμα την οδηγάει??
Όλες οι γουρούνες οδηγούνται μονο με δίπλωμα αυτοκινήτου.
Το σήμα πάει με τα κυβικά και συγκαταλέγεται στις μοτοσικλέτες.
Kymco MXU300cc
Kawasaki KDX 250cc
Άβαταρ μέλους
MX-Uhoo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 10:42
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό kiriakos » 06 Ιαν 2011, 01:15

ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΟΝΙΜΑ ΟΥΤΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΟΥΤΕ ΣΗΜΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ
ΔΙΠΛΩΜΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΜΟΤΟΠΟΔΗΛΑΤΟΥ 50 ΚΥΒΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΧΙ 100 ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΟΝΤΩς ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΠΟΥΛΗΣΑ ΕΝΑ WRANGLER 4.0L ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΓΟΥΡΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕ ΝΑ ΔΩ ΤΙΣ DINLI ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ 700 ΤΙ ΛΕΤΕ?
ΓΙΑ ΤΗ SYM 600? KANEI 7 ΧΙΛ ΕΝΩ ΣΤΗΝ DINLI ΜΟΥ ΠΑΝ 8300 ΤΟ 700 ΚΑΙ 9300 ΤΟ LONG ΜΕ ΤΟ 800 ΤΟ ΜΟΤΕΡ[/list]
Άβαταρ μέλους
kiriakos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 19 Σεπ 2010, 14:12

Δημοσίευσηαπό kriosgr » 08 Ιαν 2011, 16:10

Κοίτα το SYM που λες είναι δικιμασμένο ATV από πολλούς εδώ μέσα. Δεν το έχω οδηγήσει, μόνο σταθμευμνένο το έχω δει από κοντά. Ένα συμβατικό ATV είναι σε καλή τιμή. Από προβλήματα δεν ξέρω καθώς όπως σου είπα δεν το έχω καν οδηγήσει. Το dinli τώρα από εξοπλισμό απ'ότι βλέπω τα έχει όλα και με το παραπάνω.
Από τα 2 Dinli προτιμώ το 700άρι μιας και είναι ένα utility ATV με τα όλα του. To 800άρι είναι για πολύ περιορισμένο κοινό. Ποιος θα πάρει τώρα 800άρι ATV με utility όγκο για να κάνει κανγκουριές; Προσωπικά ούτε εμφανισιακά με συναρπάζει. Δεν έχω μεγάλη πείρα από ATV. Mια Linhai Goon 260 γουρούνα έχω εδώ κι ένα χρόνο κι όποτε μου δίνεται η ευκαιρία δοκιμάζω φίλων και γνωστών.
kriosgr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 00:59
Τοποθεσία: ΠΑΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό kiriakos » 09 Ιαν 2011, 11:03

ΟΧΙ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ LONG TO ΣΟΥΛΟΥΠΙ ΤΟΥ 700 ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΛΑ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥ, ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 800 ΚΥΒΙΚΩΝ ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ
Άβαταρ μέλους
kiriakos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 19 Σεπ 2010, 14:12

Δημοσίευσηαπό kriosgr » 09 Ιαν 2011, 13:21

Αγαπητέ Κυριάκο, που γράφει στο site ότι το LONG είναι πραγματικά long και μεγαλύτερο από το 700άρι;

CENTHOR 700
Μήκος: 2200 mm
Πλάτος: 1230 mm
Ύψος: 1245 mm
Απόσταση από το έδαφος: 295 mm
Μεταξόνιο: 1305 mm
Ύψος σέλας: 916 mm
Βάρος: 298 kg (325kg DL702)

CENTHOR 800 sport
Μήκος: 2088 mm
Πλάτος: 1213 mm
Ύψος: 1245 mm
Απόσταση από το έδαφος: 295 mm
Μεταξόνιο: 1305 mm
Ύψος σέλας: 916 mm
Βάρος: 328 kg

Aπ'ότι βλέπω από τα χαρακτηριστικά τους το 800άρι είναι πιο μικρό και πιο βαρύ από το 700άρι.
kriosgr
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 01 Δεκ 2009, 00:59
Τοποθεσία: ΠΑΡΟΣ

Δημοσίευσηαπό kiriakos » 09 Ιαν 2011, 13:47

ΦΙΛΕ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ
ΒΓΑΙΝΕΙ 1)700ΣΑΡΙ, 2)700ΣΑΡΙ ΣΟΥΛΟΥΠΙ ΜΕ 800 ΜΟΤΕΡ, ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ(LONG) ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ, 3) 800ΣΑΡΙ ΜΕ ΣΠΟΡΤ ΣΟΥΛΟΥΠΙ,ΣΠΟΡΤ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΛΠ
ΠΗΡΑ ΤΗΛ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ ΕΧΤΕΣ ΠΗΓΑ ΑΠΟ ΚΕΙ
ΤΟ LONG ΔΕΝ ΤΟ ΧΑΝ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ

ΣΤΟ SITE ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΤΟ LONG ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΜΠΕΣ ΕΔΩ
( http://www.dinliatv.gr/models/dinli_700_centhor.php )
ΚΑΙ ΠΑΤΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΦΩΤΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ LONG ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΛΑ ΜΕ ΜΟΤΕΡ 800 ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΑΚΡΥ Κ ΠΙΟ ΑΝΕΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ
ΣΤΗΝ DINLI ΜΟΥ ΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟ LONG ΧΑΝΕΙ ΣΤΟ ΣΚΛΗΡΟ OFFROAD ΣΕ ΚΟΜΑΤΙΑ ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΚΛΙΣΗ ΛΟΓΩ ΜΗΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΕ ΚΥΛΙΣΗ, ΑΝΕΣΗ ΚΛΠ
Άβαταρ μέλους
kiriakos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 19 Σεπ 2010, 14:12

Δημοσίευσηαπό kiriakos » 09 Ιαν 2011, 13:55

Επίσης στο site τους το 800 sport το δίνει 301 κιλά ενώ στα τεχνικά 328 πιο λογική μου φαίνεται η πρώτη τιμή

Στη σελίδα ΓΕΝΙΚΑ γράφει:

Εύκολο στο χειρισμό

Η εξαιρετικά ελαφριά κατασκευή (301kg) του προσδίδει εύκολο χειρισμό απο τον αναβάτη χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου (Ψαλίδια, πλαίσιο, διάφορα μέρη) και στην ηλεκτρική υποβοήθηση στο τιμόνι (EPS).


Υ.Γ πιό καλά τα μικρά απο τα κεφαλαία :wink:
Άβαταρ μέλους
kiriakos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 19 Σεπ 2010, 14:12

Επόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 2 επισκέπτες