Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η ζωή μου με το Kymco MXU 300

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό MX-Uhoo » 12 Νοέμ 2010, 21:52

Πυλωτή και 2 αλυσίδες τοτες!!!
Kymco MXU300cc
Kawasaki KDX 250cc
Άβαταρ μέλους
MX-Uhoo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 10:42
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 15 Νοέμ 2010, 14:13

Σήμερα έχουμε γενέθλια!!!! Πριν ένα χρόνο ακριβώς (και 12.500χλμ) απέκτησα το Kymco μου! Και δε το μετανιώνω ούτε στο ελάχιστο. Το αντίθετο μάλιστα!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 15 Νοέμ 2010, 15:04

Χάπι μπέρθνταϊ το γιού (δις)!!!

Είμαι κ 'γώ γιά γενέθλια, αλλά [σνίφ] με μόνο 7,800 χλμ...

Ως γνωστόν παραμένω ενθουσιασμένος απ'τον Κύμκουλα!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 16 Νοέμ 2010, 11:12

Άντε Θάνο να δω πότε θα γνωριστούν τα γουρουνάκια μας... Βασικά εγώ πριν αλλάξω ιμάντα (ναι δεν έχει χρειαστεί ακόμα, είναι σε καλή κατάσταση...) δε θα πάω εκδρομή για προληπτικούς λόγους. Αλλά τώρα που οι εκλογές τέλος, θα οργανωθώ καλύτερα... ;-)|
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 16 Νοέμ 2010, 15:21

Γιατί βρε Μανόλη;;;

Δηλ αν κρατήσει ο ιμάντας σου άλλα 6.000 χλμ εσύ γιά "προληπτικούς" λόγους θα κινείσαι μόνο 'εντός';

Αν πλαισιώνεσαι από καλά παιδιά (σαν κ 'μάς) δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα...: έσπασε ο ιμάντας; κανένα πρόβλημα ---> εσύ κ το γουρούνι σου στο 1ο γκρέμι!!!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 17 Νοέμ 2010, 13:12

H1N1 έγραψε:Γιατί βρε Μανόλη;;;

Δηλ αν κρατήσει ο ιμάντας σου άλλα 6.000 χλμ εσύ γιά "προληπτικούς" λόγους θα κινείσαι μόνο 'εντός';

Αν πλαισιώνεσαι από καλά παιδιά (σαν κ 'μάς) δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα...: έσπασε ο ιμάντας; κανένα πρόβλημα ---> εσύ κ το γουρούνι σου στο 1ο γκρέμι!!!


Ε μα πες το να είμαι ήσυχος! ΟΚ τότε! Αλλά θα παρακαλούσα ο γκρεμός να παρέχει τις μέγιστες ανέσεις, έτσι; Δε θέλω τσιγκουνιές... :razz: :razz: :razz: :lol:
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 17 Νοέμ 2010, 13:13

Α! και κάτι που παρατήρησα σήμερα: Οι μανέτες των φρένων στο τιμόνι έχουν αρχίσει και χάνουν το μαύρο χρώμα τους... Έτσι σαν παρατήρηση!
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 17 Νοέμ 2010, 15:07

Εμένα ο διακόπτης "αλάρμ" έγινε...ρόζ, σα νά'ναι 10 χρόνων!
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Chesham » 18 Νοέμ 2010, 08:43

H1N1 έγραψε:Εμένα ο διακόπτης "αλάρμ" έγινε...ρόζ, σα νά'ναι 10 χρόνων!

Αυτό το είχα παρατηρήσει από το καλοκαίρι, οπότε του έβαζα κουκούλα όταν το άφηνα 8 ώρες στη δουλειά στο ανοιχτό πάρκινγκ.Όσο λιγότερο βλέπει ο ήλιος τα πλαστικά τόσο λιγότερες οι αλλαγές στο χρώμα.
π.χ. ο φίλος Μανώλης βαρέθηκε να το βλέπει κόκκινο; Άφησέ το φίλε μου χειμώνα-καλοκαίρι εκτεθειμένο στις καιρικές συνθήκες και σύντομα θα το βρείς... ρόζ ! :twisted:
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
Άβαταρ μέλους
Chesham
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 208
Εγγραφή: 26 Οκτ 2009, 09:01
Τοποθεσία: Γλυφάδα, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 21 Νοέμ 2010, 18:52

Chesham έγραψε:
H1N1 έγραψε:Εμένα ο διακόπτης "αλάρμ" έγινε...ρόζ, σα νά'ναι 10 χρόνων!

π.χ. ο φίλος Μανώλης βαρέθηκε να το βλέπει κόκκινο; Άφησέ το φίλε μου χειμώνα-καλοκαίρι εκτεθειμένο στις καιρικές συνθήκες και σύντομα θα το βρείς... ρόζ ! :twisted:


Δηλαδή, γουρούνι όνομα και... χρώμα!!!! Κ εμένα ροζ έχει γίνει το κουμπί, αλλά τα κόκκινα πλαστικά ακόμα αντέχουν. Δεν έχω δει κάποια μεταβολή!


Τα πίσω ελαστικά έχουν αρχίσει και με απασχολούν. Όχι σε θέμα πρόσφυσης (ακόμα), αλλά έχω την εντύπωση ότι τα τακούνια έχουν αρχίσει και χαμηλώνουν αισθητά. Τα μπροστά όμως δε καταλαβαίνουν τίποτα. Είδωμεν...
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό chris1967 » 25 Νοέμ 2010, 09:38

Γειά χαρά σε όλους. Έχω φάει τρελλό κόλημα με το MXU 300 και θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας. Είμε 43 και αρκετών κιλών. Θέλω ένα γουρούνι για την πλάκα μου και έχω καταλήξει σε αυτό και στο Linhai lh 300 (2x4). Μπορώ να βάζω και το γιό μου επάνω? Τι γίνεται με θέμα αξιοπιστίας ανάμεσα στα δυο γουρουνάκια. Τι άλλο μπορείτε να με συμβουλέψετε? SERVICE - Ανταλλακτικά? Ευχαριστώ εκ των προτέρων και θα δούμε!!!!!!!!! Πάντως καλές Βόλτες σε όλους....

Υ.Σ. Δεν είχα ποτέ μου ούτε παπάκι...
Άβαταρ μέλους
chris1967
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2010, 09:06
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό H1N1 » 25 Νοέμ 2010, 12:32

Chris,

καλώς ήρθες!

Σχετικά με την εμπειρία μου με το MXU διαβάζεις στο ίδιο "νήμα".

Από αξιοπιστία είναι μιά χαρά κ έχω κ το παράδειγμα ενός που έχει καλύψει 70.000 χλμ μ'αυτό χωρίς μηχανικά προβλήματα.

Από χώρους είναι "στριμωγμένο" (=φτιαγμένο γιά 2 Ταϊβανέζους των...55-60 κ!), αλλά βάρος σηκώνει. Εγώ είμαι ~ 80 κ και ο υιός ~ 55-60 κ βολευόμαστε χωρίς πολλά περιθώρια. Πόσα "πολλά" είσαι εσύ κ πόσα το παιδί;

Τι κι'άν είσαι 43, είμαι 50 κ είναι το 1ο μου γουρούνι, αλλά έχω πολύ μεγάλη εμπειρία/θητεία στη μοτ/τα. Το θέμα είναι να "τό'χεις". Αν δέν έχεις δοκιμάσει γουρούνι ΜΗΝ πάρεις πριν δοκιμάσεις κ βεβαιωθείς ότι το "καταλαβαίνεις".

Πιστεύω είναι πιό αξιόπιστο/οικονομικό από Linhai, το οποίο όμως υπερτερεί σε χώρους/διαστάσεις. Σέρβις θέλει κάθε 2.000 λάδια (~ Ε 25) κ κάθε 4.000 "σέρβις" (~ Ε 85).

Ότι άλλο θές εδώ είμαστε!

Θάνος
Άβαταρ μέλους
H1N1
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 330
Εγγραφή: 18 Σεπ 2009, 09:06
Τοποθεσία: Αλσούπολη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό chris1967 » 25 Νοέμ 2010, 15:37

Φίλε Θάνο σ' ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σου. Είμαι περίπου 115 αλλά σήμερα πήγα και το ειδα απο κοντά και το καβάλησα. Η αλήθεια είναι πανέμορφο αλλά δεν με καλύπτει σε διαστάσεις και χώρους. Ξέρω και όλες οι κριτικές του είναι πολύ καλές. Θα μου πείς πάρε το 400 αλλά πάει πολύ ψιλά. Κατάλαβες απο οικονομικής άποψης στο λέω. Δεν ξέρω τι θα κάνω είμαι πολύ μπερδεμένος. Πάντως σ' ευχαριστώ πολύ και όταν έχω νεώτερα θα σου γράψω.

Χρήστος
Άβαταρ μέλους
chris1967
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2010, 09:06
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό ManosS40 » 01 Δεκ 2010, 15:19

13.000χλμ με τον ίδιο ιμάντα! Και δείχνει ακόμα σε καλή κατάσταση... Άντε πάμε για 1000χλμ ακόμα και τον αλλάζουμε!
Άβαταρ μέλους
ManosS40
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: 04 Ιουν 2010, 22:47
Τοποθεσία: Νέο Ηράκλειο, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό DJMIKE » 07 Δεκ 2010, 08:01

Kαλημερα και απο εμένα.
Ειμαι κάτοχος μιας MXU 300 εδω και μια εβδομάδα και ειμαι κατενθουσιασμένος.
Να κανω και εγω μια ερωτησουλα για την πιεση των ελαστικών πόση πρέπει να είναι.
Άβαταρ μέλους
DJMIKE
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 07 Δεκ 2010, 07:47
Τοποθεσία: Χορτιάτης, Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες

cron