Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

YMC Club

Η μαμά τους ήταν μοτοσικλέτα, ο μπαμπάς τους αυτοκίνητο και τα βάφτισε τρελός παπάς !!!!

Δημοσίευσηαπό nimfasiwtis » 20 Ιουν 2010, 14:54

MHTSOS_X λαδια 10w-40 του ειχα βαλει στην ymc (το manual λεει 15w40 με full capacity 1.6liter) , βαλβολινη δεν θυμαμαι ,πιεση αερα αν πηγαινεισ σε χωμα 5.1 psi , ασφαλτινα ελαστικα ΜΑΧΧΙS ειναι καλα
- Εμπρός: 21 x 7 - 10
- Πίσω: 20 x 11 - 9
Άβαταρ μέλους
nimfasiwtis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 19:08

Δημοσίευσηαπό TOMMYBOY » 24 Ιουν 2010, 10:36

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΟΝ lUKAS ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ Η ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΑΣ ΠΕΙ.ΕΧΩ ΤΟ SPHINX 200 ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ (ΚΟΚΚΙΝΟ-ΜΑΥΡΟ) ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο ΤΑΧΥΜΕΤΡΗΤΗΣ (ΠΟΣΟ ΤΡΕΧΕΙΣ) ΚΑΙ Ο ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΗΤΗΣ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ?
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΡΧΙΤΕΡΑ
Άβαταρ μέλους
TOMMYBOY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 30 Αύγ 2007, 12:25
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Landertakis » 26 Ιουν 2010, 19:43

Παιδιά Καλησπέρα!!!Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με το Lander μου και όποιος μπορεί ας μου δώσει τα φώτα του.Λοιπόν Στα 5000 χλμ μου έκοψε πάλι τον ιμάντα κίνησης (μου το είχε κόψει πάλι στα 3000.....) και αφού τον παρήγγειλα και πήγα να τον αλλάξω κάτι δεν έκανα σωστά και ενώ τον έβαλα κανονικά δεν μου έπαιρνε τις ταχύτητες,έβγαλα λοιπόν το ματάκι που έχει πίσω από τον ιμάντα (αυτό που είναι το σβηστήρι στις ταχύτητες) νομίζοντας ότι έφταιγε αυτό ενώ στην πραγματικότητα δεν είχα βάλει ακριβώς όπως έπρεπε τον ιμάντα...τέσπα αφού έβαλα τον ιμάντα και ενώ δούλευε το μηχανάκι μόλις πήγαινα να αλλάξω ταχύτητα έσβηνε η μηχανή (λόγω του ότι υπάρχει το σβηστήρι) αφού πάλεψα πολλή ώρα προσπαθώντας να ρυθμίσω το μοχλό των ταχυτήτων για να μην σβήνει δεν κατάφερα να το πετύχω και έτσι έβγαλα πάλι το ματάκι και διαπίστωσα ότι έιχε κοπεί σχεδόν όλο το ένα καλώδιο που πάει επάνω στο μάτι και δεν γινόταν να κολληθεί...οπότε έπιασα και έκοψα τα 4 καλώδια που πήγαιναν στο μάτι τα τύλιξα με μονωτική και έβαλα το ένα να ακουμπάει στο μοτέρ ώστα να κάνει γείωση και να φαίνεται ότι έχει μια ταχύτητα μέσα συνέχεια και να μην σβήνει...(την D ) παραδόξως λοιπόν δούλεψε και τώρα δεν έχω αυτή την βλακεία (το σβηστήρι)να μου σπάει τα νεύρα κάθε φορά που πάω να αλλάξω ταχύτητα αλλά το θέμα είναι,έκανα καλά που το κατάργησα ή θα έχω άλλα προβλήματα?και αν ναι ποια θα είναι αυτά???Εννοείτε πάντα πως ταχύτητες αλλάζω σε χαμηλές στροφές και σιγά όχι καρφωτές,άρα ποιο θα είναι το πρόβλημα της μη ύπαρξης του ματιού-σβηστήρι???Και κάτι τελευταίο,παρατήρησα οτι μετά από αυτό ανεβάζει τρελά στροφές το γουρούνι και πάει πολύ καλύτερα και γενικά μέρα με την νύχτα με πριν (την αλλαγή του λουριού) παίζει ρόλο λέτε η πατέντα που έκανα (μήπως είχε κανένα κόφτη???) ή μήπως είχα κάνει βλακεία στην προηγούμενη αλλαγή του λουριού και τώρα που μπήκε σωστα πάει καλύτερα???Επίσης ένα παιδί που είναι σχετικός με μηχανάκια μου είπε να καταργήσω την επιστροφή-ανακύκλωση καυσαερίων και θα δω διαφορά στην επιτάχυνση γιατί όπως μου είπε το βάζουν για να μπορέσουν να πάρουν άδεια τα γουρούνια και στην ουσία τους κόβει δύναμη....ισχύει? να το κάνω???
Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας και περιμένω εναγωνίως τις γνώμες σας για να μην πάθω καμιά ζημιά.........(σόρυ για το μεγάλο κείμενο...)
Μπορεί να αργήσεις να καταλάβεις το γουρούνι σου,όταν το μάθεις όμως δεν ξεκολλάς...........
Άβαταρ μέλους
Landertakis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009, 13:39

Δημοσίευσηαπό ahilleas » 26 Ιουν 2010, 20:07

Landertakis καλησπέρα.
Εγώ έχω το sphinx 330. Άλλαξα την εξάτμιση (όλη, όχι μόνο καζανάκι) και η νεα δεν είχε παροχή για ανακύκλωση των καυσαερίων. Αναγκαστικά λοιπόν την κατήργησα (και τι καλά που έκανα). Είδα αρκετή διαφορά στίς χαμηλές και μεγαλύτερη τελική.
Απλά αν το κάνεις στην μαμά εξάτμιση θα πρέπει να ταπώσεις την παροχή για να μην χάνεις καυσαέρια και μειώνεται η υποπίεση.
Άβαταρ μέλους
ahilleas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2009, 20:44
Τοποθεσία: Vyrwnas, Athens

Δημοσίευσηαπό Lukas » 01 Ιούλ 2010, 14:52

Καλησπέρα παιδες.

ΤΟΜΜΥΒΟΥ στο δικό σου πας YMC αλλα έκλεισε στο πίσω γρανάζι έχεις το μάτι ποθ διαβαζει τα χλμ
αν χάλασε έχω ανταλλακτικο εδω

LANDERTAKIS ο επιλογέας υπάρχει σαν ανταλλακτικο αν τον θέλεις
τωρα για το άλλο μηπως ηταν γυαλισμενος ο ιμαντασ σου????
και πατινιαριζε ενω τώρα με τον νεο εχεις πιο αμεση ανταπόκριση ????

για τα επιστρεφομενα καυσαέρια οντος αν το βγάλεις εχεις μια μικρή (πολυ μικρή) διαφορα
και σταματάει ο συντονισμος(πρόσεχε μην αφησεις μια υποπίεση στον αέρα χωρ'ις τάπωμα δλδ)

για ότι άλλο θέλεις ξερεις που θα με βρεις
Άβαταρ μέλους
Lukas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 16:53
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό Landertakis » 01 Ιούλ 2010, 15:45

Οκ Λουκά όλα ρολόι τώρα πλέον,μπορεί να είναι αυτό που λες για το λουρί ή απλά να είχε γίνει λάθος η προηγούμενη τοποθέτηση,το θέμα είναι πως τώρα πάει πολύ καλά,έχει ροπή που την νιώθεις πιο άμεσα ενώ με την κατάργηση του επιλογέα ησύχασα επιτέλους από αυτά τα σπαστικά σβησίματα κάθε φορά που πήγαινα να αλλάξω ταχύτητα(για να μην πω και για τον κόφτη της όπισθεν που πλέον δεν υπάρχει...).Τώρα για τα επιστρεφόμενα θα το φτιάξω μέσα στις επόμενες ημέρες και ελπίζω να είναι καλύτερα έτσι.....
Μπορεί να αργήσεις να καταλάβεις το γουρούνι σου,όταν το μάθεις όμως δεν ξεκολλάς...........
Άβαταρ μέλους
Landertakis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009, 13:39

Δημοσίευσηαπό johnymc250 » 13 Ιούλ 2010, 08:27

Γεια σας παιδιά,
καινούργιος στο forum πρόσφατα αγόρασα(μεταχειρισμένο) το sphinx 250cc,είναι η πρώτη μου γουρούνα και έχω καταπωροθεί.Την έχω στο χωριο και κυκλοφορεί μόνιμα χώμα...τρελά πατιλίκια!!Το πρόβλημα είναι τα λάστιχα,δνε κρατάνε καθόλου.Κάποιοι μου είπανε να βάλω αυτοκινήτου ή από formula,τι λέτε.Από ανταλλακτικά έχετε ιδέα που βρίσκουμε ή κάποιο σχετικό site?
Άβαταρ μέλους
johnymc250
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2010, 12:08

Δημοσίευσηαπό porto... » 14 Ιούλ 2010, 20:50

Καλησπερα παιδια... Μετα απο πολυ καιρο βλεπω οτι το club καλα κρατει και χαιρομαι...! Θελω την βοηθεια σας για να λυσω μια και καλη ενα προβλημα που εχει το Landeraki μου. Εαν δεν κουνησω τον επιλογεα του κιβωτιου μου οταν αλλαζω μια ταχυτητα... το κιβωτιο δεν βλεπει οτι εχει μπει καποια σχεση με συνεπεια να σβηνει ο κινητηρας. Τι θελω να πω... πρεπει να παιξω τον λεβιε(πως κανουμε στα αυτοκινητα οταν βαζουμε νεκρα;) ωστε να αναψει η σχεση στο καντραν και να μην εχω προβλημα. Με το που αναψει η σχεση στο καντραν ειμαι κομπλε. και κατι αλλο, lukaς εχεις καμια προταση για αλλο σασμαν? θα ηθελα κατι με ποιο μακρυα τελικη σχεση μεταδοσης. Πως τα σκουτερ με cvt και αυτα τελικιαζουν πολυ περισσοτερο. Ευχαριστω...
Άβαταρ μέλους
porto...
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 01 Μαρ 2010, 21:01

Δημοσίευσηαπό blaster33 » 15 Ιούλ 2010, 19:05

m38a12005 έγραψε:Καλησπερα φιλος μου ειπε οτι η YMC εκλεισε ειναι αληθεια και αν ναι τη κανουμε με ανταλακτικα


Δυστιχως μερικους απο εσας σας ειχαμε προηδοποιησει για τον κομητη(οπως λεει και ενας πολυ καλος φιλος*) ΥΜC και σας λεγαμε να προσεξετε της αγορες σας....Τοτε ειμασταν κακα παιδια και ειρωνες.

Τωρα εχετε ανχος τι θα κανετε με τα ανταλλακτικα????

Να προσευχεστε να εχει ο θεος καλα τον Λουκα γιατι αν παθει τιποτα και αυτος θα τρεχετε για Κινα και εχουν ακριβινει και πολυ τα μεταφορικα...


παντα φιλικα blaster33
Εγω πηγαινα κανονικα ο αλλος ηθελε να ξεφορτωσει τα μπαζα

vakis
Άβαταρ μέλους
blaster33
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: 13 Ιουν 2005, 10:18
Τοποθεσία: melissia

Δημοσίευσηαπό Landertakis » 16 Ιούλ 2010, 08:02

Υπάρχει και αυτό: http://www.easyquadparts.co.uk/ που βρίσκεις ακόμα και την πιο μικρή βιδούλα για τα γουρούνια μας και στέλνει και Ελλάδα μην αγχώνεσαι φίλε δεν χανόμαστε.....Καλά θα ήταν να είχαμε πάρει καμιά Yamaha αλλά βλέπεις δεν περισεύουνε τα ρημάδια τα ευρώ......
Μπορεί να αργήσεις να καταλάβεις το γουρούνι σου,όταν το μάθεις όμως δεν ξεκολλάς...........
Άβαταρ μέλους
Landertakis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 03 Μάιος 2009, 13:39

Δημοσίευσηαπό Lukas » 22 Ιούλ 2010, 11:25

Lander takis o blaster μιλαει για τα κινεζικα της YMC

Ευχαριστω Blaster για τα καλα σου λογια
Εδω είμαι εγω και ευτυχος τα καταφερνω μεχρι τωρα να δινω λυσεις στα μοντελλα της ACCESS
και μονο σε αυτα για τα υπολοιπα το ξυλο θα ειναι πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!!


Porto
πρεπει να ρελουραρεις τον ματι των ταχυτητων
παρε με τηλ η στειλε ΠΜ να σου στειλω οδηγειες φιλε
Άβαταρ μέλους
Lukas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 16:53
Τοποθεσία: Salonika

Δημοσίευσηαπό porto... » 23 Ιούλ 2010, 18:08

Ευχαριστω πολυ Lukas. Αν δεν το καταφερω θα ζητησω περαιτερω πληροφοριες. Στο καινουριο Lander το 450αρι ή 400αρι δεν θυμαμαι καλα ξερεται αν ειναι βελτιωμενο το κομπλερ?
Άβαταρ μέλους
porto...
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 01 Μαρ 2010, 21:01

Δημοσίευσηαπό Lukas » 30 Ιούλ 2010, 13:11

το κοπλερ εχει αλλαξει απο τον φλεβαρη
με νεο
Άβαταρ μέλους
Lukas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 16:53
Τοποθεσία: Salonika

ymc200cc

Δημοσίευσηαπό ymc200cc » 02 Αύγ 2010, 13:49

geia paidia 8elw na alla3w e3atmisi sto atv moy ymc 200cc 09 kai den exw idea mporeite na boi8isete?
Άβαταρ μέλους
ymc200cc
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 02 Αύγ 2010, 13:48
Τοποθεσία: uess

ymc200cc

Δημοσίευσηαπό porto... » 02 Αύγ 2010, 16:41

τι προβλημα εχεις Ymc200cc?
Άβαταρ μέλους
porto...
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 01 Μαρ 2010, 21:01

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Quads

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 11 επισκέπτες