Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

navara D40 200 ps VS mitsu L 200

Re: F

Δημοσίευσηαπό tornados » 28 Ιουν 2010, 16:18

θα απαντησω εγω φιλε jugulator,οπως σε ολα εδω στο ελλαδα ημαστε πολυ πισω και σε αυτο,και αυτο διαπιστωνεται εαν πας στο εξωτερικο η αν διαβασεις ξενα φορουμ,οπου οι ανθρωποι πραγματικα ασχολουνται με τα θεματα και δεν εχουν το γνωστο ελληνικο "το δικο μου το εργαλειο δεν υπαρχει δευτερο",λες και το κατασκευασε αυτος,η του ανηκει η αυτοκινητοβιομηχανια που το εκανε και τα οικονομαει απο το κεφαλι του,τωρα πιο ειναι αυτο?η αγνοια,και η καθυστερηση στην πληροφορια τη γνωση κλπ,λοιπον 1)οι επαγγελματιες αγοραζουν πετρελαια γιατι δε γινεται να εχεις μεγαλο αυτοκινητο με βενζινη(κοστος)2)τα αγοραζουν γιατι εχουνε και αυτοι ακουσει η ειχαν παλαιοτερα πετρελαια(που ηταν οντως για χιλιαδες χιλ),ομως εχει καθυστερησει να φτασει στα αυτια τους το τι σημαινει πετρελαιοκινητηρας του σημερα,λοιπον η ηλεκτρικη εγκατασταση μαλλον ειναι του προηγουμενου αιωνα,δηλαδη αν εννοεις για τα καλωδια που πανε στα πισω φαναρια δεν πιστευω οτι εχουν διαφορες απο τα βενζινοκινητα καλωδια(πλακα κανω),αρα παμε στα συγχρονα ηλεκτρονικα,λοιπον τα ντιζελ πρεπει να ειναι 3 φορες πιο ηλεκτρονικα απο τα βενζινοκινητα(οι εγκεφαλοι τους πρεπει να ειναι 3 φορες επανω),και τωρα που ειναι χειροτερα,σας λεω αν και δεν ειμαι μηχανικος,εχοντας φαει ομως πολυ μπαρουτι απο καταστασεις συγχρονων ντιζελ(ειμαι ομως γατα με πεταλο και ας ερθει οποιος μηχανικος θελει να μου την πει).1)λογο του οτι το ντιζελ αφηνει καταλοιπα κατα την καυση και ολα πλεον εχουν EGR βαλβιδες(ανακυκλωση καυσαεριων)μπουκωνουνε οι εισαγωγες αερα του κινητηρα χαλωντας αισθητηρια πιεσης του τουρμπο κλπ,και γινεται το ελα να δεις,2)τα common rail επειδη εχουν πολυ ψηλες τρυπες για την εκχυση του καυσιμου και ειναι πολυπλοκα τα παιρνεις στο χερι(κροταλισμα το πρωι)και οχι μονο αυτο δεν προλαβαινεις και παιρνεις στο χερι και τη μηχανη λογο κατουρηματος(ρωτηστε εναν με hilux,εαν κροταλιζει το πρωι η καιει λαδι)3)φοβερα ηλεκτρονικα που λογο τουλαχιστον της αγραμματοσυνης των ελληνων μηχανικων(παιδια απο ΟΑΕΔ κλπ για φτηνα)δεν εχουν διαγνωση και σε βαζουν να πεταξεις λαθος εξαρτηματα μεχρι να το βρουν,και στο τελος κλαις.Δε γνωριζω κανεναν ιδιοκτητη καινουργιου ντιζελ(και εχω πολλους συναδερφους)που να μη βλαστημα την ωρα και τη στιγμη που πηρε καινουργιο ντιζελ και να μην κλαιει το παλιο που πουλησε,α ξεχασα τα κεφαλαρια,απο τοτε που κανανε την κυλινδροκεφαλι αλουμινιου καις φλαντζα και τη δευτερη φορα ραγιζεις(μα δεν τα μελετησανε?πριν?)πχ εαν ανοιξεις εναν D4D ενος παλαιου hilux θα δεις οτι εχει σιδερενια κεφαλι,οπως και την παλαια πομπα πετρελαιου,αυτο το hilux ειναι που εκανε οπως του φιλου μου 1000000χιλ,ο σημερινος D4D εχει μονο το ιδιο ονομα και φυσικα αλουμινοκεφαλι,μετα αν θελεις σου λεω τι παθαινεις με τις τριοδες πνευματικες βαλβιδες κενου(VACOUM)οι οποιες ειναι κατα κυριο λογο στα πετρελαια
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 28 Ιουν 2010, 16:35

Τώρα μάλιστα συντοπίτη. Μας έφτιαξες τη μέρα ! :(
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό tornados » 28 Ιουν 2010, 21:19

οπως τα ακους φιλε,εχοντας ενα οπελ ντιζελ εχω πληρωσει 7000 ευρω σε βλαβες(τις χοντρες) με τιμολογια και αυτη τη στιγμη ειναι χαλασμενο,αφου τα εχωσα περσι για EGR βαλβιδα+βαλβιδες vacoum 1300ευρω,ειπα λοιπον φετος θα παρω κατα τα λεγομενα το πιο σοβαρο εργαλειο,πιο?ενα hilux,αφου ειχα ακουσει μια τρελλα συμφορες για το ναβαρα,που η αληθεια ειναι οτι ειναι πιο ωραιο και δεν τουμπαρει(γιατι το αλλο τουμπαρει μεταξυ μας),λοιπον ενας φιλος πηρε hilux 2,5 και σε λιγο του χαλαει μπεκ,του λενε εσυ φταις το εβαλες νερο,πληρωνε,σκεφτομαι λες?μπαινω στα ξενα φορουμ και τι να δω,γενικο προβλημα με τα μπεκ απο το 2006 ως ισως το 2008 το μαρτιο,και τη σφαιρα την ετρωγες εσυ,προβλημα στα μπεκ και στοECU το οποιο οδηγει στο γνωστο κροταλισμα τα πρωινα το οποιο μετα στρωνει,ομως τι γινεται?δινει πολυ πετρελαιο ξεπλενει απο το λιπαντικο τον κυλινδρο ο οποιος "τρωγεται",σπαει πιστονι και πετας τον περιφημο D4D,εαν ρωτησεις αυτους που εχουν τετοιο θα σου πουν ναι κροταλιζει και καιει λιγο λαδι αλλα ειναι φοβερο,δεν ξερουν οτι σε λιγο θα σπασει πιστονι και θα πληρωσουν φοβερα ευρω,μαλιστα ξενοι μηχανικοι σου λενε καθε φορα που αλλαζεις λαδια στα hilux να μυριζεις τα λαδια μηπως εχουν κατι απο πετρελαιο,τωρα και εγω ειμαι στο ψαξιμο,ημουν δαγκωτο τουοτα μετα ναβαρα,τωρα σκεφτομαι μιτσουμπιση γιατι το θελω για οικογενεια,φοβαμαι βλεπεις το ψηλο κεντρο βαρους του τουοτα(εχω δει κανα δυο αναποδα,το ενα ειναι ακομη εξω στην διασταυρωση της ναουσας στην πρωην τουοτα),το μιτσου εχει και αυτο προβληματα αλλα πιο πολυ στα κεφαλαρια,ε ενα κεφαλαρι μπορει να βιδωσει ο καθε αγραμματος μηχανικος επομενος τουλαχιστον σε καποιες μερες θα εχεις παλι το οχημα,για μπεκ που ειναι και τα χοντρα λεφτα δεν διαβασα τιποτα στα φορουμ τα ξενα,γενικος ειναι ζημιαρικα τα νεα ντιζελ ομως τι να κανεις οταν πρεπει να παρεις ενα τοσο μεγαλο φορτηγακι,η βενζινη αποκλειεται αν και στο τελος θα δεις οτι μπορει απο τις βλαβες να σου εβγαινε φθηνοτερα,ειναι και το ζουτ οτι ειναι πετρελαιο με ροπες κλπ,ομως ξεχνας οτι ειναι για πολλα χιλιομετρα χωρις προβληματα δια παντως,συνοπτικα πιστευω οτι εαν οι τιμες με τη βενζινη ερθουν στο ιδιο επιπεδο,η διαφορα ειναι οτι με τη βενζινη θα καις λιγο πιο πολυ ομως θα φτασεις(με τη βενζινη)στα 300000χιλ,ενω με το ντιζελ θα εχεις πληρωσει για τα ιδια χιλιομετρα ισως τι 1/3 της αρχικης του αξιας σε βλαβες(εμπειρικα και απο αυτα που ακουω διαβαζω)
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

D

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 29 Ιουν 2010, 13:58

Οι επαγγελματιες προτιμουν DIESEL φυσικα γιατι ειναι πιο οικονομικα ,πιο ανθεκτικα ,πιο δυνατα ...απο οτι τα βενζινοκινητα αυτοκινητα !!
Απλα ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ !!!
Ομως ακομα και το καλυτερο αυτοκινητο μπορει να γινει κουρδιστιρι στα χερια ενος ασχετου !!!
Παντως φιλε TORNADOS ο τροπος που ψαχνεσαι δεν ειναι απαραιτητα κακος ...αλλα πραγματικα ανγχωνεις τον κοσμο , παρε ενα απο τα δυο αυτοκινητα δοκιμασε το ...μαθε να το οδηγεις οπως προβλεπεται και να εισαι σιγουρος οτι δεν θα εχεις ζημιες !!!
Μαθε ομως να το οδηγεις ...και οταν λεω μαθε εννοω οπως προβλεπεται ...τωρα θα μου πεις πως προβλεπεται ...?? εδω σε θελω καβουρα ....οδηγω πολυ καιρο αλλα εχω δει 4-5 οδηγους να οδηγουν οπως προβλεπεται απο τα εκατομμυρια !!!
Ολοι οι υπολοιποι παρακαλω συνεργειο και βουλκανιζατερ καθε τριτη,μη σπρωχνεστε !! !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

D

Δημοσίευσηαπό tornados » 29 Ιουν 2010, 14:43

οδηγωντας φιλε shadow απο τα 10 μου(στα 14 παρκαρισμα φορτηγων σε ραμπα για πλυσιμο)τωρα στα 40 μου και λογο οικογενειας εχω γινει ο πρωτος χεστης ,και αυτο απο χρονια πριν,οχι λογο παιδιων,πανω απο 130 χιλ παω μονο σε εθνικη και για να δω για 1 λεπτο πως ανοιγει καποιο αμαξι,με τα αυτοκινητα που εχω ποτε δεν ειχα προβλημα να σπασει κατι η να φαγωθει απο κακη οδηγηση,αλλωστε ο κακος χειρισμος που λες εκει νομιζω αναφερεται,γιατι δεν πιστευω οτι το να παρεις την ηλεκτρονικη πομπα στο χερι(και εσυ και οποιος αλλος ξερεις)ειναι θεμα κακων και πιεστικων χειρισμων,το να σου κατουραν τα μπεκ του common reil παλι νομιζω δεν ειναι θεμα κακων χειρισμων,στο ντιζελ αστρα οπελ που εχω δεν εχω συμπληρωσει ποτε παραφλου(9 χρονια),η μηχανη ακουγεται οπως ηταν καινουργιο(κανενα θεμα)ομως μου προκαλεσε βλαβες παρελκωμενων και ηλεκτρονικων αξιας 7000 ΕΥΡΩ,και αυτες οι βλαβες ειναι οπως διαβαζω οτι παθαινουν και αυτα τα αυτοκινητα γιαυτο και καταθετω οτι γνωριζω,ωστε να ξερει ο κοσμος οτι αποτελει βασικο συμπερασμα οτι απο τους συγχρονους ντιζελ δε μπορουμε να περιμενουμε "μηδεν βλαβες"η φθηνες βλαβες ,η 1 εκκατομυριο χιλ,παρα μαλλον βλαβες ακριβες,δυσκολο να βρεθουν αφου ειναι ηλεκτρονικες,παραυτα επειδη και εγω θελω ενα τετοιο αυτοκινητο θα κλεισω τα ματια και θα το παρω δε λεω,απλος μου τι δινει που πας στις αντιπροσωπειες και αν τους ρωτησεις εαν ειναι καλο σου λενε με τη μια "το καλυτερο",και δεν καιει,κλπ
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 30 Ιουν 2010, 07:12

Shadow από ότι καταλαβαίνεις και εσύ οι αντριρρήσεις του Tornados αφορούν τους σύγχρονους ντήζελ με τις υψηλές αποδόσεις και την σίγουρα περισσότερη πολυπλοκότητα . Πραγματικά δεν ξέρω τι παίζει από βλάβες σε αυτούς. Τα συνεργεία , και οι ανιτπροσωπείες με τις στατιστικές τους ασφαλώς θα έχουν διαμορφώσει μια άποψη.
Ωστόσο φίλε Tornado η παραπάνω πολυπλοκότητα υπάρχει και στα βενζινοκίνητα . Καμμία σχέση με αυτά προ 25ετίας που τα φτιάχναμε μόνοι μας και κάναμε και παντέντες ! Βέβαια το κόστος των βλαβών είναι ένα θέμα στα ντήζελ .
Οι δε αντιπροσωπέιες είχαν την ίδια αυτή τακτική (κάτι φυσικό) από.....τότε που υπάρχουν .
Tornados , άν θέλεις βάζε τελείες στις προτάσεις σου , για να τις διαβάζουμε πιο εύκολα.... :)
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Re: F

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 30 Ιουν 2010, 07:43

Jugulator έγραψε:
JOHNVOR έγραψε: (Συμφωνω και εγω οσων αφορα τα προβληματα που μπορει να σου τυχουν απο τα συγχρονα συστηματα πετρελαιου και ειμαι υπερμαχος της βενζινης.Οχι δεν εχει πιο οικονομικη συντηρηση ο πετρελαιοκινητηρας.


Τότε γιατί οι επαγγελματίες προτιμούν πετρέλαιο ; Δεν έχω τεκμηριωμένη αντίθετη με τη δική σου άποψη , απλώς απορία εκφράζω .

....Και η βενζινη δεν εχει πολλα σε σχεση με το πετρελαιο.


Και έπ' αυτού είχα (όπως και πολλοί άλλοι) άλλη άποψη. Λέγεται π.χ. ότι ο πετρελαιοκινητήρας έχει το 1/3 της ηλεκτρικής εγκατάστασης σε σχέση με έναν βενζινοκινητήρα . Μπορείς να δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες ;

Αστειευομουν χρησιμοποιοντας ενα παλιο ρητο,οτι δεν εχει δεν χαλαει,δηλ ενας βενζινοκινητηρας δεν προκειται να σε αφησει απο τουρμπινα πχ γιατι απλα δεν εχει.Οτι αλλο διαθετει το αυτοκινητο μπορει να παθει βλαβη.Εκει βασιζεται το ρητο και φυσικα θελει αρκετη δοση χιουμορ για να το υποστηριξεις.
Συμφωνοι οτι ενα παλαιοτερο πετρελαιο ισως εβγαζε λιγοτερες ζημιες.Δεν μπορουμε να μεινουμε εκει ρε παιδια.Δεν μπορουμε να οδηγουμε με 80 αλογα απο 2500 κυβικα μηχανη που ειχαν μεχρι το 2000 τα περισσοτερα πετρελαια.Οχι για να πηγαινουμε με 200 στην εθνικη.Αλλα για να εχουμε την ροπη που εχει βενζινοκινητηρας με 4500 κυβικα στις 1800 στροφες και να ξεχναμε 5 και 6 σε ανηφορικο δρομο με 90 χλμ.Να εχει την διαφορα στο τραβηγμα και να μπορεις να ταξιδευεις σαν ανθρωπος.
Εγω πχ με τιποτα δεν θα επαιρνα ενα πετρελαιο χωρις common rail.
Αν ταξιδεψετε με ενα τετοιο θα δεις οτι σου βγαινει η ψυχη.
Χιλιες φορες καλυτερα βενζινη.Η διαφορα ειναι μικρη 2-3 λιτρα στα 100 χιλιομετρα.
(Αναφερθηκα και στην αγορα του μεταχειρισμενου.Καλυτερα βενζινη που θελει λιγοτερα εξοδα αν χρειαστεις να ανακατασκευασεις ολο τον κινητηρα παρα πετρελαιο που θα θελεις τρελα ποσα αν χρειαστεις κατι)
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 30 Ιουν 2010, 07:56

Συμφωνώ . Η δύναμη και η "άνεση" στο ταξίδι αλλά και εντός πόλεως , που σου δίνει ένας σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας είναι πραγματικά πλεονέκτημα . Βέβαια οι ντήζελ έχουν και τις ιδιοτροπίες τους , ιδίως αυτοί με τις τουρμπίνες.
Στο θέμα τώρα που το ..... ξεσκίσαμε : Έχουμε ξεκαθαρισμένη άποψη για τον πιο αξιόπιστο κινητήρα μεταξύ των Navara & L 200 ; Διότι τι να τα κάνω π.χ. τα 500 άλογα , άν από τις συνεχείς βλάβες .....τρώνε από το παχνί του συνεγείου ; :o
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

d

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 30 Ιουν 2010, 11:48

Ε τι να πω ρε παιδια ...αμα θελετε να εχετε το κεφαλι σας ησυχο και συνεργειο να μην βλεπετε ποτε ...παρτε αυτο το μοτερ να ξενοιασετε τουλαχιστον απο βλαβες !!!
Αχ και να τα ειχα με την κορη του βενζινα .....
http://www.ramtrucks.com/en/proven_power/
1.000.000 μιλια χωρις βλαβη ..... 4.000.000 μιλια και συνεχιζει πεινασμενο ακομα !!!
Εγω παντως βολευομε και με το καινουριο τριλιτρο NAVARA που φαινεται να πηγαινει μπαλα εκτος δρομου ....
http://www.youtube.com/watch?v=CC5GzgOU ... re=related
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

d

Δημοσίευσηαπό tornados » 30 Ιουν 2010, 14:01

φιλε shadow ετσι λενε αυτοι της gummins γιατι κοντεψαν λογο κακης ποιοτητας να κλεισουν,ισως κανανε φιλοτιμες προσπαθειες να πολεμησουν την τουοτα και οπως βλεπεις η διαφημηση προσπαθει να πεισει εναντι των αξιοπιστων γιαπωνεζων...και φυσικα να πεισει για τα αμερικανικα ντιζελ που ειναι νεο φρουτο για την αμερικη,προσφατα λογο του οπελ μου παλι ημουν στον πομπα(φιλος ευτηχως),πανω στον παγκο που βαζει τις πομπες ειχε πετρελαια,μου λεει κοιτα,τα πιανω με το χερι και ειναι σα κολα ζελε τα κατακαθια,ενω το παλιο ντιζελ γλυστρουσες σαν την πουτανα(συγνωμιζε..),λοιπον μου λεει οι γελοιοι εχουν νομο που πρεπει στο νεο ντιζελ να εχει μεσα βιοκαυσμο και νατο....Τωρα οι παλαιοι ντιζελ αντεχαν πιο πολυ και λογο του παλαιου ντιζελ το οποιο ειχε πιο πολυ θειο,αρα καλυτερη λιπανση....το θειο τωρα και στην ελλαδα εχει πεσει κατω απο τα 50,οι ντιζελ ειναι απο ισχυρα υλικα φτιαγμενοι για να αντεχουν τις παραπανω πιεσεις,ομως συνεχιζουν και πονανε στα κεφαλαρια λογο αλουμινιου στην κεφαλι(νεο φρουτο σχετικα),φιλος jugulator ναβαρα VS L200,εαν ξερεις αγγλικα να σου δωσω να δεις τι λενε στα ξενε σαιτ δεκαδες ανθρωποι,αλλωστε ειναι ευκολο να τα βρεις και εσυ...χτυπα sto google/navara problems η navara failures,θα τα χασεις φυσικα στην αρχη ειναι εκατονταδες οι αναφορες,η μπορεις να γινεις μελος στα ξενα fun club και να δεις τι γραφουν οι ξενοι που φυσικα τολμουν να πουν τι επαθαν...τωρα απο οτι εγω ειδα αν και μαρεσει το ναβαρα θα επαιρνα μιτσουμπιση,λογο δυσκολων καιρων,νομιζω βγαζει πιο "ανθρωπινα"προβληματα απο το ναβαρα,γιατι για το ναβαρα ειδα δεκαδες αναφορες για τιναγμα πιστονιων απο τον κορμο!!!που φυσικα πετας τον d40...και οσο για τις βενζινες που ανεφερε ενας φιλος πραγματικα συμφωνω,στα πιο πολλα αμαξια βλεπω οτι δεν εχουν προβληματα σοβαρα,εκτος κατι γκολφ γερμανικα με τα ηλεκτρονικα τους,και φυσικα μια μηχανη βενζινη εχει χιλια ευρω ενω ενα ντιζελ 3000(στο ελλαδα),παντα για τα μικρα εννοω
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 30 Ιουν 2010, 17:09

Jugulator έγραψε:Συμφωνώ . Η δύναμη και η "άνεση" στο ταξίδι αλλά και εντός πόλεως , που σου δίνει ένας σύγχρονος πετρελαιοκινητήρας είναι πραγματικά πλεονέκτημα . Βέβαια οι ντήζελ έχουν και τις ιδιοτροπίες τους , ιδίως αυτοί με τις τουρμπίνες.
Στο θέμα τώρα που το ..... ξεσκίσαμε : Έχουμε ξεκαθαρισμένη άποψη για τον πιο αξιόπιστο κινητήρα μεταξύ των Navara & L 200 ; Διότι τι να τα κάνω π.χ. τα 500 άλογα , άν από τις συνεχείς βλάβες .....τρώνε από το παχνί του συνεγείου ; :o

Σου επαναλαμβανω για αλλη μια φορα,βρες πρωτα ποιο θες απο τα δυο σε σχεση με τα υπολοιπα χαρακτηριστικα τους.
Αν θες το ναβαρα,σε πληροφορω πως τα πραγματα δεν ειναι τοσο τραγικα οσο ακουγονται.
Μενω σε επαρχιακη πολη,Καλαματα, και οι πωλησεις αγροτικων ειναι ιδιαιτερα πολλες. Αφου πηρα ναβαρα και απο τις συχνες επισκεψεις στην αντιπροσωπεια, γνωρισα και πρωσοπικα τα παιδια στο συνεργειο.Τους ρωτησα λοιπον στον νομο Μεσσηνιασ, ποσα ναβαρα χτυπησαν μηχανη ή εστω καμια μηχανικη βλαβη.Μου απαντησαν οτι σε ολο το νομο απο το 2005 που πουλιεται το D40 ενα χτυπησε μηχανη απο προβλημα στην λιπανση,(δεν πηρε λαδι απο το καρτερ ή κατι σχετικο)Μιλαμε στο νομο μας γινεται χαμος απο ναβαρα.
Αυτο το γεγονος ειναι διπλοτσεκαρισμενο και οπως καταλαβες οχι απο τον αντιπροσωπο που εχει συμφερον αλλα απο παιδια του συνεργειου που τα βλεπουν ολοι την ωρα, αλλα και απο καποια παιδια που δεν εργαζονται ακομα εκει.
Τα πρωτα ναβαρα ειχαν θεμα με το δισκο,τους σταυρους και τις τσιμουχες των πισω ημιαξονιων.Και με τα καλωδια των ΑΒS.Αυτα ηταν τα προβληματα τους τα οποια λυνονταν αμεσα με την εγγυηση.Στα τελευταια δε, δεν παρατηρουνται τα προβληματα αυτα,τα διορθωσε η νισσαν.
Ειναι πολλοι οι ιδιοκτητεσ με D40 που το πουλαν για να ξαναπαρουν το ιδιο μοντελο καινουριο παλι απο την νισσαν μαζι σε αυτους και εγω, αλλο αν δεν βγαινει το χρημα για καινουργιο παλι.
Ειχα τους ιδιους ενδιασμους οταν ηθελα να αγορασω 4χ4 πετρελαιο, ομως καθισα και συζητησα με ιδιοκτητες και τεχνικους και το πηρα.Δεν το εχω μετανιωσει στιγμη και σκεφτομαι να το κρατησω μεχρι να λιωσει στα χερια μου.Ακομα δειχνει φρεσκο μετα απο 4χρονια, παταει στο δρομο τρελα και πηγαινει οπως το πρωτοπηρα.
Υπαρχουν αρκετα καλουδια για να κρατησει αυτη η σχεση χρονια.
Οτι αλλο θες, ρωτας.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό tornados » 30 Ιουν 2010, 22:38

το οτι το ναβαρα ειναι κουρσα σε σχεση με τα αλλα ναι ειναι αληθεια,ειναι φαρδυτερο χαμηλοτερο και μπορει να "καθισει"στα χιλιομετρα,τα τογιοτα με εκνευριζουν αφανταστα γιατι ηταν παντα σπαρτιατικα και κακα στην οδικη συμπεριφορα,χωρια που το hilux εχει πολυ ψηλο κεντρο βαρους και τουμπαρει ευκολα,απλως λογο του οτι οδηγω ντιζελ πολλα χρονια πηρα φοβο απο τις νεες τεχνολογιες,που εχω δει τι παθαινουνε,τωρα για αυτο που λες για τους μηχανικους ισως ακουστει λιγο ρατσιστικο....αλλα θα το πω γιατι εγω εχω καραβισια τρελλα,θεωρω οτι ολοι ειναι "διωγμενοι απο το δημοτικο"και οτι το επιπεδο τους ειναι λιγο πανω απο τον τρελλο του χωριου....νομιζω μαλιστα οτι λογο της αγραμματοσυνης τους δεν υπαρχει περιπτωση αν παθει κατι ενα καινουργιο αμαξι να το κανουνε,καμια....αφου να φανταστεις μπερδεψανε τα δικα σου σαινια τη βλαβη που εβγαζε το παλιο ναβαρα οχι το δικο σου το d40,και το ξερω εγω,θα πεις τι εισαι παντογνωστης?οχι,αλλα αντιλαμβανομαι καλα νομιζω,λοιπον το ξερω γιατι εχει το παλιο ο κουμπαρος μου και του κολλησε η μηχανη(5000χιλ) λογο προβληματος στη σχεδιαση της σωληνας του καρτερ,και του ειπανε οτι ειχανε προβλημα οι d20 με το καρτερ,μετα μου ειπαν οι φιλοι μου απο το χιονοδρομικο 3-5 πιγαδια οτι κολλησε οταν πηγε να ανεβει την πιστα το ναβαρα(d20 απο σωληνα καρτερ)του προμηθευτη των κανονιων,λοιπον ειδες μες στη μαλακια τους σε παραπληροφορησαν(πλακα κανω),λοιπον ενταξει θα δω παλι το ναβαρα το καινουργιο μπας και με τη σβουριξει γιατι αρχισα να ψηλοσυχαινομαι την τουοτα που ειναι γιουφτοι και με το σταγονομετρο,αυτοι παλι αν γινοταν δε θα βαζαν μηχανη για να τους βγει πιο φτηνα,παντως δε θελω να σε στεναχωρησω αλλα στα ξενα σαιτ εχει πολλες αναφορες οτι τα ναβαρα παθαινουν την "καρδιακη προσβολη"οταν ληξει η εγγυηση η τα 100000 χιλ,αλλα ξεχνα το
Άβαταρ μέλους
tornados
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 17:31
Τοποθεσία: ημαθια

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 01 Ιούλ 2010, 07:31

tornados έγραψε:το οτι το ναβαρα ειναι κουρσα σε σχεση με τα αλλα ναι ειναι αληθεια,ειναι φαρδυτερο χαμηλοτερο και μπορει να "καθισει"στα χιλιομετρα,τα τογιοτα με εκνευριζουν αφανταστα γιατι ηταν παντα σπαρτιατικα και κακα στην οδικη συμπεριφορα,χωρια που το hilux εχει πολυ ψηλο κεντρο βαρους και τουμπαρει ευκολα,απλως λογο του οτι οδηγω ντιζελ πολλα χρονια πηρα φοβο απο τις νεες τεχνολογιες,που εχω δει τι παθαινουνε,τωρα για αυτο που λες για τους μηχανικους ισως ακουστει λιγο ρατσιστικο....αλλα θα το πω γιατι εγω εχω καραβισια τρελλα,θεωρω οτι ολοι ειναι "διωγμενοι απο το δημοτικο"και οτι το επιπεδο τους ειναι λιγο πανω απο τον τρελλο του χωριου....νομιζω μαλιστα οτι λογο της αγραμματοσυνης τους δεν υπαρχει περιπτωση αν παθει κατι ενα καινουργιο αμαξι να το κανουνε,καμια....αφου να φανταστεις μπερδεψανε τα δικα σου σαινια τη βλαβη που εβγαζε το παλιο ναβαρα οχι το δικο σου το d40,και το ξερω εγω,θα πεις τι εισαι παντογνωστης?οχι,αλλα αντιλαμβανομαι καλα νομιζω,λοιπον το ξερω γιατι εχει το παλιο ο κουμπαρος μου και του κολλησε η μηχανη(5000χιλ) λογο προβληματος στη σχεδιαση της σωληνας του καρτερ,και του ειπανε οτι ειχανε προβλημα οι d20 με το καρτερ,μετα μου ειπαν οι φιλοι μου απο το χιονοδρομικο 3-5 πιγαδια οτι κολλησε οταν πηγε να ανεβει την πιστα το ναβαρα(d20 απο σωληνα καρτερ)του προμηθευτη των κανονιων,λοιπον ειδες μες στη μαλακια τους σε παραπληροφορησαν(πλακα κανω),λοιπον ενταξει θα δω παλι το ναβαρα το καινουργιο μπας και με τη σβουριξει γιατι αρχισα να ψηλοσυχαινομαι την τουοτα που ειναι γιουφτοι και με το σταγονομετρο,αυτοι παλι αν γινοταν δε θα βαζαν μηχανη για να τους βγει πιο φτηνα,παντως δε θελω να σε στεναχωρησω αλλα στα ξενα σαιτ εχει πολλες αναφορες οτι τα ναβαρα παθαινουν την "καρδιακη προσβολη"οταν ληξει η εγγυηση η τα 100000 χιλ,αλλα ξεχνα το

Tις ζημιες που προανεφερα δεν μου τις ειπε κανενας τεχνικος.Απλα σε μια επαρχιακη πολη λιγο πολυ ολοι γνωστοι ειναι,σε συζητηση λοιπον εκτος επαγγελματικου χωρου ρωτησα ποσα ναβαρα d40 εχουν παθει σοβαρες ζημιες.Αυτα που ειπα οτι βγαζουν σαν ζημιες δεν ειναι απο τεχνικο αλλα σε συζητησεις σε φορουμ του εξωτερικου.
Τα D22 ναι ειχαν ενα θεμα με την λιπανση.
Τα D40 οχι.
Ειναι ενα μοτερ δυνατο που δουλευει αξιολογα πανω απο 200 αλογα.
Ειπαμε ειναι αλλα τα θεματα του.ΟΧΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Δημοσίευσηαπό JOHNVOR » 01 Ιούλ 2010, 07:35

Α!Για να μην το ξεχασω.Για τους μηχανικους συμφωνω.Μονο για να αλλαζουν λαδια ειναι καλοι.
Αλλως ενας λογος να πιστευεις στην αξιοπιστια του ναβαρα.Δεν βγαζουν ζημιες και τις φτιαχνουν.Γιατι δεν μπορουν.
Προσωπικα αν ειχα προβλημα στο μοτερ μονο στα κεντρικα θα πηγαινα.Οι εκει μηχανικοι εχουν γνωση στο αυτοκινητο αλλα και περισσοτερη εμπειρια σε προβληματα.
Άβαταρ μέλους
JOHNVOR
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 09:43
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

g

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 01 Ιούλ 2010, 09:54

Παντως πρεπει να το ψαξεις λιγο το θεμα σου σε καποιο ειδικο ....
Ακου να λες οτι η CUMMINS που φτιαχνει τις μηχανες του αμερικανικου στρατου κοντευει να κλεισει .... τι δηλαδη θα σπασουν τα καπακια σε μηχανη 6.700 που παραγει 350 ιππους ..α.χαχαχαχαχ καλο !!!
Το 1.000.000 μιλια που της δινουν εγγυηση τι ειναι ...εγγυηση της TOYOTA ???
Τοτε τι πρεπει να κανουν οι ιαπωνες με 2500 και 3000 που σε λιγο καιρο θα φτανουν 300 αλογα ?? Να λιωνουν μολις τα ακουμπησεις ?
Τη φυσικη δεν μπορει καμια TOYOTA KAI καμια CUMMINS να την καταργησει ...
Παρε ενα αμαξι να κανεις τη δουλεια σου ,κοιτα και τα ISUZU που ειναι πολυ καλα ... περασε και απο το γιατρο του τηλεαστυ ...μα ασπαστα αμαξια δεν υπαρχουν με τη λογικη που το λες !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες