Να παραθέσω εδώ μερικές διαπιστώσεις για την κατανάλωση καυσίμου και όπως αυτή φαίνεται στον ηλεκτρονικό πίνακα του MXU 300.
Δεν τα γράφω για να παραπονεθώ πόσο πολύ ή λίγο καταναλώνει (τα ακούς Hunter;), τα γράφω για να έχουμε όλοι μια ιδέα πόσο μακριά μπορεί να μας πάει και πότε θα πρέπει να αγχωνόμαστε για να βρούμε βενζινάδικο.
Παρακολουθώντας λοιπόν την ένδειξη καυσίμων και τις μπάρες που εξαφανίζονται ανά διανυόμενα χιλιόμετρα, κατέληξα στα εξής:
Δεδομένου ότι έχουμε γεμίσει όλο το ντεπόζιτο και έχουμε μηδενίσει,
η πρώτη μπάρα εξαφανίζεται περίπου στα 50 χιλιόμετρα,
η δεύτερη μπάρα εξαφανίζεται περίπου στα 60 χιλιόμετρα,
η τρίτη μπάρα εξαφανίζεται περίπου στα 50 χιλιόμετρα
και η τελευταία μπάρα αναβοσβήνει και μπορεί να φτάσει να διανύσει μέχρι 20 χιλιόμετρα.
Σύνολο 180 χιλιόμετρα, χωρίς να έχω χρησιμοποιήσει το εσωτερικό εφεδρικό ρεζερβουάρ.
Οι μετρήσεις μου έγιναν σε μεγάλες διαδρομές, δηλαδή η μηχανή δούλευε σχεδόν όλη την ημέρα σε συνθήκες rally raid (Παρνασσός, Καλλίδρομο και Πάρνηθα).
Άλλες μετρήσεις μέσα σε πόλη, π.χ. πολλές μικρές διαδρομές όπως σούπερ μάρκετ, δείχνουν ότι τα χιλιόμετρα που διανύει είναι λιγότερα.
Βέβαια η καλύτερη λύση για να κάνει κάποιος πολλά χιλιόμετρα σε συνθήκες rally raid και χωρίς να έχει το άγχος για βενζινάδικο, είναι ένα εξωτερικό έξτρα ντεπόζιτο (μπορείτε να το δείτε στις φωτογραφίες που ανέβασα πρόσφατα στο θέμα "...link με γουρουνοφωτογραφίες μας").