Μετά από πολλή αναμονή κ σχεδιασμό, ήρθε η ώρα της
Είχα ένα τιμόνι αλουμινίου της Ramirez (εντουριά) που τό'χα φορέσει στη kawa μου (ER-6N) κ το κράτησα όταν την έδωσα.
Κάθησα κ το προσάρμοσα στο γουρούνι μου, τρυπώντας (σύνολον 3) στα κατάλληλα μέρη γιά να "τακαριστούν" διακόπτες κ βάσεις μανετών/ χειρόφρενου. Πρόσθετος πονοκέφαλος οι βάσεις καθρεπτών, που κόπηκαν από φύλλο αλουμινίου κ λυγίστηκαν γιά να δημιουργήσουν κολλιέδες που έδεσαν στο τιμόνι.
Το αποτέλεσμα δικαίωσε τη προσπάθεια, διότι κέρδισα σε:
- κοντρόλ: μου επιτρέπει να έρχομαι πιό "μπροστά" κ - όντας φαρδύτερο - να έχω καλύτερο μοχλό γιά "σκληρά" κοψίματα τιμονιού σε άσφαλτο κ χώμα.
- καλύτερο οπτικό πεδίο στους καθρέφτες.
- άπαιχτο λούκ, βεβαίως - βεβαίως.
Eat my alu boyzzzzz!!!